Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Democratie.NU
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Democratie.NU De leden van Democratie.Nu vormen een onafhankelijke en politiek ongebonden burgerbeweging die ijvert voor de invoering van het Bindend Referendum Op Volksinitiatief (BROV). Met dat direct-democratisch instrument kan de bevolking rechtstreeks beslissen, ook tégen de wil van de politici in.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 augustus 2012, 15:34   #21
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
In mijn gemeente heeft de N-VA ook nog geen programma, blijkt wanneer ik hen ernaar vraag, en toch zijn ze populair.

Ze weten al dat ze zitjes in de gemeenteraad willen, maar ze weten nog niet wat ze daarna gaan verdedigen.

Dus op zich maakt het blijkbaar niet uit om geen programma te hebben.

Relatief gezien is de Piratenpartij niet zo inhoudsloos.
In mijn gemeente heeft de N-VA wel een programma en ik vind het zelfs interessant.

Nu, op lokaal vlak speelt dat niet zo'n cruciale rol. Een programma, he. Daar moet ge vooral kandidaten hebben die er "thuis" zijn.

Ge moogt een hele school piraten de straat op sturen, als de mensen die piraten niet kennen, mogen ze nog zo'n mooie liederen zingen, maakt niet veel uit.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 16:26   #22
Paul Nollen
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 juli 2005
Berichten: 1.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
In mijn gemeente heeft de N-VA wel een programma en ik vind het zelfs interessant.

Nu, op lokaal vlak speelt dat niet zo'n cruciale rol. Een programma, he. Daar moet ge vooral kandidaten hebben die er "thuis" zijn.

Ge moogt een hele school piraten de straat op sturen, als de mensen die piraten niet kennen, mogen ze nog zo'n mooie liederen zingen, maakt niet veel uit.
wat mij persoonlijk interesseert is dat de Piraten het direct beslissingsrecht van de burgers wel zien zitten en dus democratische experimenten in die zin zullen opzetten. Partijprogrammas en politici interesseren mij verder weinig of niet.
Anders zouden we er ook niet over publiceren hier in deze draad. Programma liefhebbers hebben draden genoeg


Paul
__________________
Paul Nollen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be