Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Bekijk resultaten enquête: Westers leger?
Westers leger met democratische meerderheid! 8 42,11%
De Islam is geen probleem, laat ons samen kumbaya zingen 1 5,26%
Europees leger onder EU 6 31,58%
De Islam/Sharia is zo slecht nog niet, laat ons het aanvaarden 4 21,05%
Moslims hebben niets met Islam te maken en Katholieken niets met het Katholicisme 0 0%
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 31 maart 2015, 17:29   #41
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Is een Westers leger (of Europees) nodig?
Moeten we een nieuwe kruistocht starten zoals we vroeger als tegenaanval deden? Of moeten we onderdanig zijn en "de Islam" ondergaan?
Natuurlijk, maar zonder de VS!
__________________
Derk de Tweede is offline  
Oud 8 april 2015, 23:06   #42
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Ik wil wel waarschuwen voor Rusland. Dat is een veel groter gevaar.
Veel groter gevaar dan wie ? Ik hoor nooit over Russen die bomaanslagen plegen in Europese landen, er wonen ook geen miljoenen Russen in West Europa, die overal de straten onveilig maken...Ik heb in feite helemaal geen last van de Russen.
Het enige dat die mensen doen is ons niet al te duur gas verkopen. Wat heb je daar tegen ?
griezel is offline  
Oud 8 april 2015, 23:11   #43
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De islam moet worden geïntegreerd in Europa, niet afgestoten, als dit laatste al mogelijk zou zijn.
Aanvaarding zal de onrust wegnemen: volwaardige moslimburgers (geen gefrustreerde tweederangs burgers die keet gaan schoppen), niet-moslims die zich geen zorgen meer maken over wat moslims doen of laten, enz...
Je doet mij denken aan die burgemeesters in de middelleeuwen die vreemde légers opwachtten aan de poorten van de stad, en hen de sleutels overhandigden, in de hoop dat men hun leven sparen zou.
Ik vind dat een bedenkelijke strategie, op iemands genade rekenen. Zeer gevaarlijk. Laf ook.
griezel is offline  
Oud 8 april 2015, 23:17   #44
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Voel jij je dan beknot in je doen en laten omdat een ander moslim is?

Wat betreft de westerse maatschappij 'aanvaarden en respecteren': volgens mij is die sowieso veranderlijk. Dus ik observeer, aanvaard de westerse maatschappij maar hoef niet noodzakelijk het OVERAL mee eens te zijn en blijf trouw aan de eigen islamitische principes. Van mij mag deze maatschappij gerust blijven veranderen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Er is geen plaats voor nog zo een religie in onze maatschappij. We hebben al last genoeg gehad met het christendom. We gaan niet opnieuw beginnen met al die zever.
Wie in een islamietische maatschappij wil leven heeft landen genoeg om in te gaan wonen. Laat ons daarvan gespaard blijven.
griezel is offline  
Oud 8 april 2015, 23:23   #45
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik zal m'n mening zelf even verduidelijken.

Het doel van de islam is inderdaad onderwerping aan God. Maar wie zich niet kan onderwerpen, dient het te aanvaarden (het bestaan ervan, de moslims,...).
Wij hoeven helemaal niets te aanvaarden. Persoonlijk denk ik trouwens dat de islam bergaf gaat. Daarom gaat die ook zo gewelddadig te keer vandaag de dag. De laatste stuiptrekkingen van een archaïsch religie dat zich niet kan handhaven in de moderniteit.
Uw jihadisten zijn niet meer dan een soort collectieve zelfmoord. Een wanhoopsdaad van kolerieke gedeprimeerden & onaangepasten die zoveel mensen als mogelijk mee de dood in willen sleuren.
griezel is offline  
Oud 8 april 2015, 23:25   #46
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Binnen een paar maanden is Guinevere weg naar Syrië.
Dat ze vooral al haar zusters in het geloof meeneemt.
griezel is offline  
Oud 8 april 2015, 23:29   #47
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
jij wilt duidelijk de westerse maatschappij wel veranderen. van een open maatschappij waar godsdienst geen enkele rol speelt, naar een maatschappij die bepaalde godsdiensten wil verbieden.

dit staat haaks op elkaar.
Een open maatschappij, waar geen enkel religie gelijk wat in de pap te brokkelen heeft, en waar al dan niet geweldadige lastposten die religie gebruiken om macht te verkrijgen een pek-en-veren behandeling krijgen alvorens verjaagd te worden.
griezel is offline  
Oud 9 april 2015, 10:36   #48
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Als ik zie hoe het Westen of de E.U. bestuurd wordt , dan wil ik zeker geen leger onder die bestuurders .
Hier gaat het uiteindelijk blijken "wat je zelf doet , doe je beter".
In de vorige eeuw hebben we in Europa twee grote oorlogen meegemaakt.
Als er een ding duidelijk is ,dan is het wel dat we met een nationaal leger
niets kunnen beginnen.
Daarom en Europees leger en een sterke NAVO is een bittere noodaak
voor de vrede en veiligheid in onze landen.
cato is offline  
Oud 6 mei 2015, 14:08   #49
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Is een Westers leger (of Europees) nodig?
Moeten we een nieuwe kruistocht starten zoals we vroeger als tegenaanval deden? Of moeten we onderdanig zijn en "de Islam" ondergaan?

kijk plakker,

besef dat in islam elke moslimman automatisch een jihad strijder is, of hij wil of niet, zo werkt islam gewoon. en ik weet dit omdat ik in islam ben opgevoed en als jihad strijder ben getraind. Islam is strijd voor Allah tot de dood. Kaffirs zijn eeuwige vijanden, verzoening is onmogelijk.

maw
westers, 'blank' leger is nu absoluut noodzakelijk in heel europa.
Blanke mannen worden nu toch overal aangevallen, mishandeld en bedreigd als underdogs en paria's In mijn buurt hier hoorde ik dat een paar blanke hollandse mannen zijn mishandeld door turken, marokkanen en negers en de politie in delft deed hier niets tegen, een man had een hoofdwond en hij was gediscrimineerd als blanke hollandse man, maar hij stond totaal machteloos. Mijn hele buurt hier in delft is centrum van Isis geworden. overal zie je de vlaggen van islam hier rondlopen.

nog even en europa is totaal van islam, dus nu moeten de inheemse blanken krachtig handelen, nu het nog kan, want over pakweg 10 tot 25 jaar is de oorlog definitief gewonnen door de moslim mannen en dan is er geen Europa meer maar Eurabia, 70 procent arabische moslims, half negers, ea niet blank gespuis. Er zullen dan massa's zwarte indiers hier zitten en een chinees invasie legertje.

ja nu een westers 99 procent 'blank' leger, die hard en resoluut orde op zaken stelt incl intelligente etnische zuivering, met humaan technocratisch karakter. Ja het kan miaauwt Wieroe nu naar jullie allemaal, hij heeft de oplossingen uitgedokterd in zijn warme, luie mandje.

dewa en wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 18 mei 2015, 22:33   #50
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

1. je kent hun heilig boek, hun dodelijke welgemeende 'liefde' voor kaffirs en blanken.

2. Je weet dat zij jou geld, vrouwen en gratis onderdak en voorzieningen even misbruiken en dat zien als Taqqiya vooraf.

3. Je weet dat zij hun messen al 1400 jaar geleden scherp slepen en nu nog hiermee dag en nacht mee bezig zijn.

4. Je weet dat zij elke dag in Nederland hun 300.000 lieve, dolgelukkige, gelobotomiseerde baarsletjes in nederland een massa demonstratie laten houden met de trotse vlag van hun geweldige woestijn geloof op de kop en in het natte slipje.

5. je weet dat zij over pakweg 18 jaar, een generatie verder absoluut gewonnen hebben dankzij succesvolle demografische oorlogsvoering: via een evolutionair/ zuiver parasitaire neukwedstrijd als super intelligente zwarte parasieten in getinte en zwartachtige mensapen gedaanten.

Dus conclusie:

ja nu een westers 99 procent 'blank' leger, die hard en resoluut orde op zaken stelt incl intelligente etnische zuivering, met humaan technocratisch karakter. Ja het kan miaauwt Wieroe nu naar jullie allemaal, hij heeft de oplossingen uitgedokterd in zijn warme, luie mandje.

dewa en wieroe
______________
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 18 mei 2015 om 22:36. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline  
Oud 21 mei 2015, 08:12   #51
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=fhNrqc6yvTU

Wie is nu het echte Europese leger? Die geprepte soldaten, gestuurd om te sterven, of het volk op het einde?

Laatst gewijzigd door Peche : 21 mei 2015 om 08:18.
Peche is offline  
Oud 21 mei 2015, 09:03   #52
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
kijk plakker,

besef dat in islam elke moslimman automatisch een jihad strijder is, of hij wil of niet, zo werkt islam gewoon. en ik weet dit omdat ik in islam ben opgevoed en als jihad strijder ben getraind. Islam is strijd voor Allah tot de dood. Kaffirs zijn eeuwige vijanden, verzoening is onmogelijk.

dewa en wieroe
Ik dacht dat Wieroe, de slimme Hindoekat, en u Hindoefundamentalisten waren?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 21 mei 2015, 19:30   #53
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Veel groter gevaar dan wie ? Ik hoor nooit over Russen die bomaanslagen plegen in Europese landen, er wonen ook geen miljoenen Russen in West Europa, die overal de straten onveilig maken...Ik heb in feite helemaal geen last van de Russen.
Het enige dat die mensen doen is ons niet al te duur gas verkopen. Wat heb je daar tegen ?
De Russen delen de laatste tijd wel plaagstoten uit met vluchten vlak langs territoriumgrenzen, spookduikboten en zo van die dingen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 22 mei 2015, 03:50   #54
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

In geval van conflict kan, bijvoorbeeld, het Franse leger zestigduizend man inzetten. Een lacher.
Er bestaat geen Europees leger. Iedereen heeft maar binnen te wandelen.
Dat is ook wat er nu al gebeurt.
__________________
Ex Gladio Libertas

Laatst gewijzigd door Gamla : 22 mei 2015 om 03:52.
Gamla is offline  
Oud 22 mei 2015, 10:09   #55
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Er is wel degelijk een Europees leger.
Peche is offline  
Oud 9 juni 2015, 17:04   #56
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard

jaja er is een Europees Hindoe Nazi Katten leger miaauwt Wieroe nu en die ligt hele dag paraat en gevechtsklaar in hun warme mandjes bij de open haard te wachten op een BEVEL van hun grote duitse Katten Fuhrer om aan te vallen met scherpgeslepen kattensticks en giftige haarballen vol met spoelwormen.

Dus er is hoop, de Nazi Katjes gaan Europa redden, net zoals zij het al deden in de 7de eeuw en tijdens de dure en nutteloze kruistochten.

ach als jullie nu lief zijn voor moslims en braaf even vooraf miljarden afdragen ivm de jizya, dan zal de islam later jullie als kaffirs redelijk lief behandelen, tsja misschien krijgen jullie westerse kaffirs nog een warm halal broodje kebab duner voordat jullie religieus aangeboden worden aan Allah mbv een hi tech keramisch mes uit Zwitserland.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be