Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 22 mei 2016, 20:37   #41
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Als het van oikofobe Juncker en z'n EU-collabo's zou afhangen, mag morgen heel IS zich in Europa komen vestigen.
Dat de Doomy's en Dalibors dan per ongeluk aan flarden gereten worden bij een of andere aanslag of hun madammen/dochters gegangbangd worden, zal deze elite - wiens zelfmoordpolitiek ze zo hartstochtig goedpraten - dikke worst wezen.
Is naast de kwestie. De vraag is waarom ekstreemrechtse bloedhonden nu plots zo opvallend stil zijn nu blijkt dat een Marokkaan levens had kunnen redden en een racistische blanke korpschef dit belette.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline  
Oud 22 mei 2016, 20:40   #42
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Is naast de kwestie. De vraag is waarom ekstreemrechtse bloedhonden nu plots zo opvallend stil zijn nu blijkt dat een Marokkaan levens had kunnen redden en een racistische blanke korpschef dit belette.
een enkeling, marokkaan of andere, er zijn overal goeie mensen te vinden. Maar een extrapolatie van één Marokkaan maken naar de moslimgemeenschap is belachelijk. Wil je daarmee islam salonfähig maken in onze maatschappij? Povere poging. Probeer het nog eens.
Mindset is offline  
Oud 22 mei 2016, 20:44   #43
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
een enkeling, marokkaan of andere, er zijn overal goeie mensen te vinden. Maar een extrapolatie van één Marokkaan maken naar de moslimgemeenschap is belachelijk. Wil je daarmee islam salonfähig maken in onze maatschappij? Povere poging. Probeer het nog eens.
In omgekeerde richting kan het blijkbaar wél : één slechte Marokkaan is blijkbaar wél representatief voor de ganse moslimgemeenschap.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 22 mei 2016 om 20:45.
Doomy is offline  
Oud 22 mei 2016, 20:47   #44
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
In omgekeerde richting kan het blijkbaar wél : één slechte Marokkaan is blijkbaar wél representatief voor de ganse moslimgemeenschap.
wie zegt dat????
Mindset is offline  
Oud 22 mei 2016, 20:52   #45
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
In omgekeerde richting kan het blijkbaar wél : één slechte Marokkaan is blijkbaar wél representatief voor de ganse moslimgemeenschap.
U overdrijft toch wel wat hoor. Mss een beetje paranoide. Ik hoor het tandenknarsen tot hier. Gelukkig groeien ze automatisch terug bij.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 22 mei 2016 om 20:53.
zonbron is offline  
Oud 22 mei 2016, 21:44   #46
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
U overdrijft toch wel wat hoor. Mss een beetje paranoide. Ik hoor het tandenknarsen tot hier. Gelukkig groeien ze automatisch terug bij.
Ik kan alleen maar vaststellen dat er hier geen woord kritiek komt van de ekstreemrechtse bloedhonden op die onbekwame racistische korpschef die een aanslag met doden niet wou voorkomen omdat de info van een Marokkaan kwam. Moest de korpschef een Marokkaan geweest zijn, dan hadden ze hier nu al vele pagina's neergepend en zijn kop geëist.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 22 mei 2016 om 21:45.
Doomy is offline  
Oud 22 mei 2016, 21:50   #47
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ik kan alleen maar vaststellen dat er hier geen woord kritiek komt van de ekstreemrechtse bloedhonden op die onbekwame racistische korpschef die een aanslag met doden niet wou voorkomen omdat de info van een Marokkaan kwam. Moest de korpschef een Marokkaan geweest zijn, dan hadden ze hier nu al vele pagina's neergepend en zijn kop geëist.
Heeft er iemand dan ook maar iets negatief gezegd over die speurder?

Nogmaals. Het lijkt me wel een beetje paranoia hoor.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 22 mei 2016, 21:55   #48
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Heeft er iemand dan ook maar iets negatief gezegd over die speurder?

Nogmaals. Het lijkt me wel een beetje paranoia hoor.
Kritiek geven op een speurder die zijn werk goed deed en zijn leven riskeerde zou inderdaad weinig geloofwaardig zijn. Maar kritiek op een racistische korpschef die zijn werk slecht deed kan er blijkbaar ook niet van af, want die behoort tot het "eigen volk". En dan maar zeggen dat die moslims elkaar beschermen en elkaar indekken.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline  
Oud 22 mei 2016, 22:03   #49
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Heeft er iemand dan ook maar iets negatief gezegd over die speurder?
Overigens heb je wel degelijk kritiek gegeven op die speurder van Marokkaanse oorsprong :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Een man die reeds een jaartje thuis zit en informant blijft spelen omdat hij ondanks dat thuis zitten toch nog steeds met de foute mensen blijft optrekken om een of andere reden.

Een politieoverste kan zoiets missen als kiespijn, mss stond die halalagent zelfs zelf onder observatie. Wie weet?

Breng nog maar wat islamitische politie binnen. Wat volgt? Militairen uit Nigeria, China mss wel? Bosjesmannen bij de flitsdiensten van de politie?
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 22 mei 2016 om 22:04.
Doomy is offline  
Oud 22 mei 2016, 22:54   #50
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Is naast de kwestie.
Nope, mijn stelling blijft overeind:

"Als het van oikofobe Juncker en z'n EU-collabo's zou afhangen, mag morgen heel IS zich in Europa komen vestigen."

Met een striktere immigratiepolitiek (sinds de jaren '70) in Europa, zou er vandaag geen sprake zijn van moslimshit en overvolle gevangenissen en jeugdcentra met moslims.
Alleen dient Europa (EU) een dubbele agenda, die uit is op de cultureel/demografische vernietiging van het Avondland, maar dat wist je ondertussen al, hoop ik toch.

Citaat:
De vraag is waarom ekstreemrechtse bloedhonden nu plots zo opvallend stil zijn nu blijkt dat een Marokkaan levens had kunnen redden en een racistische blanke korpschef dit belette.
Als blijkt dat die korpschef moedwillig nalatig is geweest, mogen ze die voor mijn part mee verantwoordelijk stellen voor de betrokken aanslagen, no sweat.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 mei 2016 om 22:56.
Diego Raga is offline  
Oud 22 mei 2016, 23:08   #51
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Overigens heb je wel degelijk kritiek gegeven op die speurder van Marokkaanse oorsprong :
Dat is geen kritiek eh. Dat is speculatie, op een moment dat er nog bitter weinig over die zaak geweten was.

U zou dus graag naast woorden verbieden ook nog eens graag woorden in een ander zijn mond leggen blijkbaar. U vertoont dus toch enkele symptomen van cultuurrelativisme in mijn ogen, om het zwakjes uit te drukken.

Maar ik herken de spin die geeft aan Uw replieken en ken slechts twee groepen die zich daarmee bezigen. De ene wat meer dan de andere. Ik weet voldoende.

Uiteraard moeten de grenzen voor Uw broeders wagenwijd opengaan. Sesame open U...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 22 mei 2016 om 23:10.
zonbron is offline  
Oud 22 mei 2016, 23:13   #52
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Kritiek geven op een speurder die zijn werk goed deed en zijn leven riskeerde zou inderdaad weinig geloofwaardig zijn. Maar kritiek op een racistische korpschef die zijn werk slecht deed kan er blijkbaar ook niet van af, want die behoort tot het "eigen volk". En dan maar zeggen dat die moslims elkaar beschermen en elkaar indekken.
Hoe kan die zijn leven riskeren en zijn werk doen terwijl die man thuis ziek in bed ligt? Hallo? Ach, mss is het zo iemand als inspecteur Bones. LOL

En niemand heeft gezegd dat onregelmatigheden niet moeten aangepakt worden, in deze draad heb ik zelfs het tegendeel beweerd. Lees het er nog maar eens op na.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 22 mei 2016 om 23:17.
zonbron is offline  
Oud 23 mei 2016, 06:49   #53
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.132
Standaard

Ik vind het ook schandalig dat die informatie genegeerd werd door die korpschef.
Alleen vraag ik mij af, is het feit dat de speurder die ze aanbracht een Marokkaan is, de oorzaak?
In tijd van de Bende van Nijvel, de zaak Dutroux, en dergelijke, was er ook al sprake van "guerre des flics", waarbij de ene speurder de andere niet vertrouwde, informatie achterhield, enz.
Ik vond dat toen ook schandalig, maar ik heb toen niet gehoord dat het met ras of afkomst te maken had, het ging hem eerder om persoonlijke vetes, eergevoel (niet willen dat een ander met de eer van het op te lossen gaat lopen), onbekwaamheid, enz.
Ik vraag mij af of nu niet veel te snel gezegd wordt "en hij is Marokkaan, DUS is zijn informatie genegeerd uit racisme."
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline  
Oud 23 mei 2016, 07:48   #54
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik vind het ook schandalig dat die informatie genegeerd werd door die korpschef.
Alleen vraag ik mij af, is het feit dat de speurder die ze aanbracht een Marokkaan is, de oorzaak?
In tijd van de Bende van Nijvel, de zaak Dutroux, en dergelijke, was er ook al sprake van "guerre des flics", waarbij de ene speurder de andere niet vertrouwde, informatie achterhield, enz.
Ik vond dat toen ook schandalig, maar ik heb toen niet gehoord dat het met ras of afkomst te maken had, het ging hem eerder om persoonlijke vetes, eergevoel (niet willen dat een ander met de eer van het op te lossen gaat lopen), onbekwaamheid, enz.
Ik vraag mij af of nu niet veel te snel gezegd wordt "en hij is Marokkaan, DUS is zijn informatie genegeerd uit racisme."
Klopt, net zoals de douaniers die vandaag hun dienstwapen mochten inleveren. Same deal.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 23 mei 2016, 13:07   #55
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat is geen kritiek eh.
Lol, je noemt iemand die dankzij zijn contacten met de moslimgemeenschap met een gouden tip afkomt 'een halalagent die met de foute mensen optrekt om informantje te spelen en die we kunnen missen als kiespijn'.


Hij zal blij zijn dat zijn opoffering zo door u geapprecieerd wordt
Klein Licht is offline  
Oud 23 mei 2016, 13:27   #56
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
een enkeling, marokkaan of andere, er zijn overal goeie mensen te vinden. Maar een extrapolatie van één Marokkaan maken naar de moslimgemeenschap is belachelijk. Wil je daarmee islam salonfähig maken in onze maatschappij? Povere poging. Probeer het nog eens.
Dat is het punt niet. Jij zit aldoor te praten over het imago van Marokkanen.

Het punt is dat als men die tip niet in de schuif had gestoken men Salah Abdeslam kort na de aanslagen in Parijs had kunnen vatten. Mogelijk hadden de 32 doden in Brussel dan kunnen vermeden worden. Of is dat een detail voor u?
dalibor is offline  
Oud 23 mei 2016, 13:42   #57
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Jullie springen hier bijna allemaal toch zo vlug naar conclusies ... (zoals nog op dit forum).

Ik vind de berichtgeving omtrent heel dat spel in Mechelen voorlopig nog erg verward.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 23 mei 2016, 16:56   #58
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ik kan alleen maar vaststellen dat er hier geen woord kritiek komt van de ekstreemrechtse bloedhonden op die onbekwame racistische korpschef die een aanslag met doden niet wou voorkomen omdat de info van een Marokkaan kwam. Moest de korpschef een Marokkaan geweest zijn, dan hadden ze hier nu al vele pagina's neergepend en zijn kop geëist.
Dat klopt ongetwijfeld.

Maar dat beseffen ze niet. Ze hebben de software niet om dat te verwerken.

Nu .. het valt nog af te wachten of die korpschef echt schuldig is. Iedereen is namelijk onschuldig tot etc etc.
geertvdb is offline  
Oud 23 mei 2016, 16:59   #59
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Is naast de kwestie. De vraag is waarom ekstreemrechtse bloedhonden nu plots zo opvallend stil zijn nu blijkt dat een Marokkaan levens had kunnen redden en een racistische blanke korpschef dit belette.
De vraag is of dit iets uitgemaakt zou hebben.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 23 mei 2016, 17:06   #60
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
De vraag is of dit iets uitgemaakt zou hebben.
Nee, dat is nu net niet de vraag.
geertvdb is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be