Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 10 juni 2017, 17:55   #101
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De reden daarvoor is heel simpel Zipper. Christendom bestaat praktisch niet meer in Belgie en de ons omringende landen. Als er 1% serieuse katholieken in Belgie zijn dan is dat veel.
De enige gelovigen die hier nog rondlopen zijn moslims.
voornamelijk geneutraliseerd door de linkerzijde (waarvoor dank). En diezelfde linkerzijde neemt het vandaag voor 100% op voor die fucking islam (kiezers uiteraard). Om mijn maag van leeg te kotsen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 10 juni 2017, 18:17   #102
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik verguis elke religie, maar je moet mij toch eens die "radicale uitwassen vh christendom" tonen. En kom nu niet af met die paar moorden op abortus-dokters (zijn er nog altijd teveel, daar niet van) die jaarlijks plaatsvinden. De islam is één grote uitwas van geweld. De laatste stuiptrekking vd invloed vh christendom, dateert van de abortus-wet, en dat is ondertussen ook al 27jaar geleden. Feit is, als ik "en plein publique" een schuine mop vertel over pastoors of katholieken, zal men hooguit eens beteuterd kijken en het hoofd schudden. Als ik vandaag een schuine mop vertel over allah of mohammed, kan ik volgende week dood zijn. Dat is de realiteit.Het christendom is hier in W-Europa zo goed als volledig geneutraliseerd, dankzij voornamelijk "links". Daarom vind ik het des te erg dat die zelfde linker flank het constant zo opneemt voor een nog tien maal walgelijkere doctrine als het christendom, nl. de islam en al zijn uitwassen. Om van te kotsen.
Verschil is dat het christendom hier veel van de pluimen verloren heeft, maar niet in bvb. Afrika. Daar roepen kerkleiders nog steeds op om homo's levend te verbranden bvb. .
Ik vind dat men moslimbroeders, de partij van Erdogan, en het salafisme moet verbieden, gewoon moskeeën sluiten en de haatbaarden deporteren.
Maar het is een cliché dat de meeste moslims gewoon normale mensen zijn, die meestal werken, belastingen betalen en geweld verafschuwen. Net zoals de meeste christenen en Joden.
Recent nog in Kenya is m'n portefeuille uit m'n zak gevallen, een Somaliër liep naar me toe, mensen riepen al dat ik moest wegrennen want dat hij zich zou opblazen. Hij kwam gewoon m'n portefeuille brengen. Moraal van het verhaal: niet veralgemenen.
Dat radicale interpretaties in opmars zijn zal ik niet ontkennen, betaald met oliedollars van vreselijke regimes, die ten andere onze bondgenoten zijn! Dat we DAAR eens mee beginnen, met de Saudi's en co. buiten te gooien en hun terreur financierende regimes aan te klagen.

De grote Arabische leider die door het Westen vermoord werd, meer dan 65 jaar geleden:
https://www.youtube.com/watch?v=TX4RK8bj2W0

Laatst gewijzigd door tomm : 10 juni 2017 om 18:24.
tomm is offline  
Oud 10 juni 2017, 18:35   #103
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik zeg het al jaren, radicale haatbaarden de deur wijzen, en onze banden verbreken met de Golf tirannen.
Kan je radicale haatbaarderij concreet omschrijven?
Kwestie van dat in een wettekst te gieten...
Another Jack is offline  
Oud 10 juni 2017, 18:37   #104
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Verschil is dat het christendom hier veel van de pluimen verloren heeft, maar niet in bvb. Afrika. Daar roepen kerkleiders nog steeds op om homo's levend te verbranden bvb. .
Ik vind dat men moslimbroeders, de partij van Erdogan, en het salafisme moet verbieden, gewoon moskeeën sluiten en de haatbaarden deporteren.
Maar het is een cliché dat de meeste moslims gewoon normale mensen zijn, die meestal werken, belastingen betalen en geweld verafschuwen. Net zoals de meeste christenen en Joden.
Recent nog in Kenya is m'n portefeuille uit m'n zak gevallen, een Somaliër liep naar me toe, mensen riepen al dat ik moest wegrennen want dat hij zich zou opblazen. Hij kwam gewoon m'n portefeuille brengen. Moraal van het verhaal: niet veralgemenen.
Dat radicale interpretaties in opmars zijn zal ik niet ontkennen, betaald met oliedollars van vreselijke regimes, die ten andere onze bondgenoten zijn! Dat we DAAR eens mee beginnen, met de Saudi's en co. buiten te gooien en hun terreur financierende regimes aan te klagen.

De grote Arabische leider die door het Westen vermoord werd, meer dan 65 jaar geleden:
https://www.youtube.com/watch?v=TX4RK8bj2W0
Gelukkig voor u was die Somaliër geen communist....
Another Jack is offline  
Oud 10 juni 2017, 19:13   #105
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Islam is niet beter of slechter dan het Christendom of het Jodendom.
Alleen heb je bepaalde fanatici, gefinancierd met de oliedollars van de Golfstaten, die een bepaalde Islam opdringen in onze contreien die inderdaad tegen al onze waarden ingaat. Je moet echter weten dat de landen die deze ideologie exporteren, onze "bondgenoten" zijn zoals Saudi-Arabië en Qatar.
Dus als je deze vorm van Islam verafschuwt, moet je beginnen met de Amerikaanse wereldorde te bekritiseren. En dat gaat veel verder dan wat inhoudsloze kritiek op een religie.
Wie handelt naar het voorbeeld van JC is een goed mens. Wie handelt naar het voorbeeld van de profeet is een IS-adept. Dat is het grote verschil. Dat er gematigde moslims zijn, dat kan best. Maar er zullen ook gematigde nazi's hebben bestaan. Maakt dat het nazisme dan beter?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 10 juni 2017, 19:48   #106
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Wie handelt naar het voorbeeld van JC is een goed mens. Wie handelt naar het voorbeeld van de profeet is een IS-adept. Dat is het grote verschil. Dat er gematigde moslims zijn, dat kan best. Maar er zullen ook gematigde nazi's hebben bestaan. Maakt dat het nazisme dan beter?
Godwin. Tijd voor een slotje
Dadeemelee is offline  
Oud 10 juni 2017, 19:50   #107
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Godwin. Tijd voor een slotje
Oeps, is dat weer niet politiek correct?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 10 juni 2017, 22:03   #108
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Islam is niet beter of slechter dan het Christendom of het Jodendom.
Is dit weer een tu quoque op basis van fratsen uit de Middeleeuwen? Moeten we daarom terrorisme in Europa tolereren?

Citaat:
Alleen heb je bepaalde fanatici, gefinancierd met de oliedollars van de Golfstaten, die een bepaalde Islam opdringen in onze contreien die inderdaad tegen al onze waarden ingaat.
Bedankt om toe te geven dat er een agressieve ideologie opgedrongen wordt.

Citaat:
Je moet echter weten dat de landen die deze ideologie exporteren, onze "bondgenoten" zijn zoals Saudi-Arabië en Qatar.
Daarom alleen al is het interessant om onze economie minder koolstofafhankelijk te maken, niet omwille van de klimaathoax.

Citaat:
Dus als je deze vorm van Islam verafschuwt, moet je beginnen met de Amerikaanse wereldorde te bekritiseren. En dat gaat veel verder dan wat inhoudsloze kritiek op een religie.
Inhoudsloos? Mocht je wat Van Rooy schreef nu, in het licht van uw uiteenzetting, hypocriet noemen, dan zou ik nog een beetje begrip voor uw standpunt kunnen opbrengen. Maar een opsomming van allerhande wantoestanden waarover niet gesproken mag worden inhoudsloos noemen is gewoon luiheid of kwade wil.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 10 juni 2017, 22:16   #109
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Oeps, is dat weer niet politiek correct?
Erger nog, het was de nagel op de kop!
vanderzapig is offline  
Oud 11 juni 2017, 09:04   #110
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
voornamelijk geneutraliseerd door de linkerzijde (waarvoor dank). En diezelfde linkerzijde neemt het vandaag voor 100% op voor die fucking islam (kiezers uiteraard). Om mijn maag van leeg te kotsen.
en toen werd het stil
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 11 juni 2017, 10:32   #111
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBomb Bekijk bericht
Men houdt het gevaarte dus binnen. En als zij dan zich toch willen toewijden aan de IS zullen zij hier toeslaan.
IS krijgt flink op haar smoel, er is een exodus van IS strijders richting Europa gaande Tegelijk willen de "gematigden" sharia invoeren via de democratie.
We hebben een zeer complexe strijd te leveren, maar hij moet geleverd worden. Anders zijn onze kinderen de dupe.
jammer dat ie geband is .... allee zeg..... wat heeft dien nu misgezegd ??
t' was toch een toffe peer zo direct en recht voor de raap ... nu ja zo gaat dat hier ..
de vuile muilekoek is offline  
Oud 11 juni 2017, 11:09   #112
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wat een fletse pastoorspraat.
Houd u vooral niet in, t'is een VB-er en dus per definitie "een vuile".
Dat is zo. Een vlaam blokker, uitschot.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 11 juni 2017, 11:13   #113
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
is dat belangrijk om te weten voor je er iets inhoudelijks over kan zeggen mss BA ?
Ja.
Reageren op wat een stuk uitschot van het blok publiceert is zinloos.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 11 juni 2017, 11:19   #114
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Een paar boze blikken van buren waren genoeg om Zipper zijn sluitspier vacuum te laten trekken en een verhuiswagen te laten komen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 11 juni 2017, 11:47   #115
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Verschil is dat het christendom hier veel van de pluimen verloren heeft, maar niet in bvb. Afrika. Daar roepen kerkleiders nog steeds op om homo's levend te verbranden bvb. .
Ik vind dat men moslimbroeders, de partij van Erdogan, en het salafisme moet verbieden, gewoon moskeeën sluiten en de haatbaarden deporteren.
Maar het is een cliché dat de meeste moslims gewoon normale mensen zijn, die meestal werken, belastingen betalen en geweld verafschuwen. Net zoals de meeste christenen en Joden.
Recent nog in Kenya is m'n portefeuille uit m'n zak gevallen, een Somaliër liep naar me toe, mensen riepen al dat ik moest wegrennen want dat hij zich zou opblazen. Hij kwam gewoon m'n portefeuille brengen. Moraal van het verhaal: niet veralgemenen.
Dat radicale interpretaties in opmars zijn zal ik niet ontkennen, betaald met oliedollars van vreselijke regimes, die ten andere onze bondgenoten zijn! Dat we DAAR eens mee beginnen, met de Saudi's en co. buiten te gooien en hun terreur financierende regimes aan te klagen.

De grote Arabische leider die door het Westen vermoord werd, meer dan 65 jaar geleden:
https://www.youtube.com/watch?v=TX4RK8bj2W0
door het westen vermoord ???
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 11 juni 2017, 12:35   #116
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
door het westen vermoord ???
Yup.

"Het Westen" heeft ervoor gezorgd dat Nasser zwaar verslaafd geraakte aan sigaretten, en vervolgens heeft "Het Westen" Nasser zodanig véél stress bezorgd dat een fatale hartaanval onvermijdelijk werd.

Ge moogt "Het Westen" niet - nooit - onderschatten!
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 11 juni 2017, 12:40   #117
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
door het westen vermoord ???
Diene hierboven was me voor.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 juni 2017 om 12:47.
Jay-P. is offline  
Oud 11 juni 2017, 12:41   #118
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Wanneer krijgen we eindelijk een bestuur en media die dit willen inzien én er zonder gêne rekening mee wil houden?
Zo lang je het bij boze brieven, straffe epistels en stichtende manifesten houdt: nooit.

Praatjes, daar lachen onze vijanden mee.
Thuleander is offline  
Oud 11 juni 2017, 13:17   #119
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

De EU-paladijnen lachen zich een kriek:

Vernietigingspolitiek: EU-resolutie 1743

https://ejbron.wordpress.com/2016/07...en-of-stikken/


Enkele vb-jes van de EU-vernietigingspolitiek tegen de Europsese bevolking:

Resolution 1743 (2010) Final version

" The Assembly also recalls that discrimination against Muslims is unacceptable and must be combated."

"Muslims are at home in Europe where they have been present for many centuries, as the Assembly noted in its Recommendation 1162 (1991) on the contribution of the Islamic civilisation to European culture."

"It regrets, however, the initiatives taken by a number of United Nations member states that have resulted in the Human Rights Council adopting resolutions on action against defamation of religions, and in particular Islam, as this strategy constitutes a threat to freedom of expression."

'As the Assembly indicated in its Recommendation 1774 (2006) on the Turkish presence in Europe: migrant workers and new European citizens, member governments and parliaments as well as the Council of Europe must give priority to fostering the social inclusion of Muslims and other religious minorities.'


...enz, enz,...

http://www.assembly.coe.int/nw/xml/X...=17880&lang=en
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 11 juni 2017, 13:19   #120
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Zo lang je het bij boze brieven, straffe epistels en stichtende manifesten houdt: nooit.

Praatjes, daar lachen onze vijanden mee.
Inderdaad, ik geef toe...
Another Jack is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be