Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 november 2022, 12:58   #21
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb hulp gekregen van mijn oudjes voor de verwerving van mijn woning.
Ik denk niet dat ik zonder die hulp het gekund zou hebben.

Dus, dat is al een tijdje aan de gang, die inter-generationele hulp.
Ik denk zelfs dat dat een goede zaak is.
Het is beschamend om die oudjes geld te moeten aftroggelen uit noodzaak om ook een huis te kunnen verwerven.
Zij hebben er ook zelf moeten voor werken, jong volwassenen horen voor zichzelf te moeten kunnen zorgen en zelf de mogelijkheid krijgen om een eigen woning te kunnen kopen. Dat moeten de oudjes niet ook nog eens voor de kinderen gaan betalen.

Er is niks goeds aan "inter-generationele hulp" van oudjes op pensioen omdat de politiek verhindert dat jongeren op eigen benen kunnen staan en zelfs niet eens met eigen middelen nog een huis kunnen kopen.
Verwerpelijk en beschamend is dat.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 20:02   #22
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Als men de huurprijzen niet meer mag indexeren bij slechte energie score, dan zullen verhuurders toch wel beginnen verkopen.

Een oud huis naar A+ brengen is financieel te hoog. In veel gevallen quasi onmogelijk zelfs.
Ba neeje. Huurder der uit, prijs opslaan, nieuwe huurder er in. Desnoods contract van 1 jaar en opzegbaar.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2022, 08:41   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ba neeje. Huurder der uit, prijs opslaan, nieuwe huurder er in. Desnoods contract van 1 jaar en opzegbaar.
En dan krijg je een huurder die op voorhand calculeert: ik ga drie maanden die te hoge huur betalen, en dan nog negen maanden minstens niet betalen en hier toch blijven wonen tot ik er uit gezet wordt.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2022, 06:20   #24
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En dan krijg je een huurder die op voorhand calculeert: ik ga drie maanden die te hoge huur betalen, en dan nog negen maanden minstens niet betalen en hier toch blijven wonen tot ik er uit gezet wordt.
Beetje verstandig huurder kiezen. Ja, da's discriminatie... En dan?

Het belangrijkste dan is regel 2 van maddox. Niet betrapt worden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2022, 07:06   #25
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En dan krijg je een huurder die op voorhand calculeert: ik ga drie maanden die te hoge huur betalen, en dan nog negen maanden minstens niet betalen en hier toch blijven wonen tot ik er uit gezet wordt.
Via een goed immo-kantoor die voor u de selectie maken is me dat nog nooit voorgevallen. Die kijken naar de historiek van de mogelijke kandidaat-huurder.
Nu, ik ben ook mens met mijn huurders, een beetje veel mens zelfs.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2022, 11:28   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Via een goed immo-kantoor die voor u de selectie maken is me dat nog nooit voorgevallen. Die kijken naar de historiek van de mogelijke kandidaat-huurder.
Nu, ik ben ook mens met mijn huurders, een beetje veel mens zelfs.
Als huisbaas is een goede huurder bijna goud waard.
Als huurder is een goede huisbaas bijna goud waard.

goh, dat is al 'zelfde zo in een huwelijk (breed genomen) of een relatie met een maitresse.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 november 2022 om 11:29.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2022, 14:49   #27
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als huisbaas is een goede huurder bijna goud waard.
Als huisbaas is een goeie huurder een huurder die de huurwoning beheerd als goeie huisvader, en op tijd de huishuur betaald.

Ik heb dit gezien met mijn ouders.
Elk jaar het buitenschrijnwerk schilderen, de woning en tuin proper houden, "grote gebreken" onmiddellijk melden en actie ondernemen om de kosten niet laten op te lopen. Zelfs verbeteringswerken uitvoeren (jaja, mijn vader zorgde voor extra -goed geplaatste- isolatie, zelfs in de jaren 1980).

Mijn ouders zou ik dolgraag als huurder gehad hebben, dat is zeker.
Citaat:
Als huurder is een goede huisbaas bijna goud waard.
Wat is een goeie huisbaas?
Eentje die de woonst gratis ter beschikking stelt?
Eentje die de wettelijke verplichtingen serieus neemt?
Citaat:
goh, dat is al 'zelfde zo in een huwelijk (breed genomen) of een relatie met een maitresse.
Als ge het gebruik/verhuur/huur van goederen gelijk stelt aan een relatie, dat spreekt boekdelen over uw ingesteldheid.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 17 november 2022 om 14:54.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2022, 14:57   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als huisbaas is een goede huurder bijna goud waard.
Als huurder is een goede huisbaas bijna goud waard.

goh, dat is al 'zelfde zo in een huwelijk (breed genomen) of een relatie met een maitresse.
ah gij hebt nog een heksie iets meer of juist iets minder perfectie
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2022, 18:45   #29
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.018
Standaard

huis te huur : ik ben in dat huis binnengeweest en in 2003 had het geen badkamer : het werd volledig vernieuwd en nu met badkamer : te huur voor 750 euro
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2022, 22:28   #30
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Het is beschamend om die oudjes geld te moeten aftroggelen uit noodzaak om ook een huis te kunnen verwerven.
Zij hebben er ook zelf moeten voor werken, jong volwassenen horen voor zichzelf te moeten kunnen zorgen en zelf de mogelijkheid krijgen om een eigen woning te kunnen kopen. Dat moeten de oudjes niet ook nog eens voor de kinderen gaan betalen.

Er is niks goeds aan "inter-generationele hulp" van oudjes op pensioen omdat de politiek verhindert dat jongeren op eigen benen kunnen staan en zelfs niet eens met eigen middelen nog een huis kunnen kopen.
Verwerpelijk en beschamend is dat.
Allemaal het gevolg van het jarenlang kunstmatig opdrijven van de prijzen.
Doordat centrale banken zonder enige tegenwaarde euro's bijdrukken alsof het confetti is. Waardoor alles duurder wordt. Vervolgens door intresten op leningen goedkoper te maken, wat de prijs nog verder opdrijft. Kicking the can down the road, zeggen ze in de USA. Maar deze weg komt nu aan zijn einde.

Nu de inflatie escaleert gaan we naar een onvermijdelijke crash, en zal deze vulkaan uitbarsten. Wie de afgelopen jaren zwaar moest lenen, en nu niet meer kan betalen door escalerende inflatie, kan volgens mij zijn huis niet meer kwijt zonder groot verlies. Je zou nog 1 keer deze snikhete patat aan een ander kunnen doorgeven, op voorwaarde dat de bank voor die persoon een zeer risicovolle lening goedkeurt. Maar dat zou niet mogen. Wie nu nog een lening aangaat heeft volgens mij een zeer grote kans op faillissement.

Door hoge intresten zou een nieuwe koper op een lening van 250k al gemakkelijk 400 euro (en weldra meer) per maand extra moeten neerleggen tov 2 jaar geleden. Daar moet je er 800 bruto extra voor verdienen.

Dat is gewoon niet realistisch. De prijzen moeten zakken, maar niemand wil met verlies verkopen. Het zomaar bijdrukken van geld en het random veranderen van intresten noem ik criminele praktijken. Ik wil nooit zaken doen met banken, zeker niet in deze tijden. Ze blazen de luchtbel gewoon op en gaan uiteindelijk met je vastgoed lopen.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 november 2022 om 22:33.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2022, 22:38   #31
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Allemaal het gevolg van het jarenlang kunstmatig opdrijven van de prijzen.
Doordat centrale banken zonder enige tegenwaarde euro's bijdrukken alsof het confetti is. Waardoor alles duurder wordt. Vervolgens door intresten op leningen goedkoper te maken, wat de prijs nog verder opdrijft. Kicking the can down the road, zeggen ze in de USA. Maar deze weg komt nu aan zijn einde.

Nu de inflatie escaleert gaan we naar een onvermijdelijke crash, en zal deze vulkaan uitbarsten. Wie de afgelopen jaren zwaar moest lenen, en nu niet meer kan betalen door escalerende inflatie, kan volgens mij zijn huis niet meer kwijt zonder groot verlies. Je zou nog 1 keer deze snikhete patat aan een ander kunnen doorgeven, op voorwaarde dat de bank voor die persoon een zeer risicovolle lening goedkeurt. Maar dat zou niet mogen. Wie nu nog een lening aangaat heeft volgens mij een zeer grote kans op faillissement.

Door hoge intresten zou een nieuwe koper op een lening van 250k al gemakkelijk 400 euro (en weldra meer) per maand extra moeten neerleggen tov 2 jaar geleden. Daar moet je er 800 bruto extra voor verdienen.

Dat is gewoon niet realistisch. De prijzen moeten zakken, maar niemand wil met verlies verkopen. Het zomaar bijdrukken van geld en het random veranderen van intresten noem ik criminele praktijken. Ik wil nooit zaken doen met banken, zeker niet in deze tijden. Ze blazen de luchtbel gewoon op en gaan uiteindelijk met je vastgoed lopen.

Wie de afgelopen jaren leende lacht zich een bult met de huidige inflatie. Loonsverhoging + 10%, maar lening met vaste rente blijft gelijk. Dikke winst.
Hoge intresten? Laat me niet lachen. In het verleden leende ik nog een hypotheek aan 13% (of was het meer?).
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2022, 22:44   #32
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Het is beschamend om die oudjes geld te moeten aftroggelen uit noodzaak om ook een huis te kunnen verwerven.
Zij hebben er ook zelf moeten voor werken, jong volwassenen horen voor zichzelf te moeten kunnen zorgen en zelf de mogelijkheid krijgen om een eigen woning te kunnen kopen. Dat moeten de oudjes niet ook nog eens voor de kinderen gaan betalen.

Er is niks goeds aan "inter-generationele hulp" van oudjes op pensioen omdat de politiek verhindert dat jongeren op eigen benen kunnen staan en zelfs niet eens met eigen middelen nog een huis kunnen kopen.
Verwerpelijk en beschamend is dat.
Als de jongeren tevreden zouden zijn (en de overheid ook) met de standaardeisen van de oudjes vroeger waren er nu even veel mogelijkheden om een huis te verwerven dan de oudjes vroeger.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2022, 23:29   #33
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Wie de afgelopen jaren leende lacht zich een bult met de huidige inflatie. Loonsverhoging + 10%, maar lening met vaste rente blijft gelijk. Dikke winst.
Hoge intresten? Laat me niet lachen. In het verleden leende ik nog een hypotheek aan 13% (of was het meer?).
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen als ik dit nutteloze argument hoor.
Mijn vader heeft ook geleend aan 11%, toen een gigantisch stuk bouwgrond ocharme 25000 euro kostte. Vandaag betaal je voor 21 are in de meeste gemeenten bijna 10 keer zo veel. En ja het loon was toen minder dan nu, maar niet 10 keer minder.

Wat ik altijd mis in de argumentatie van mensen die met deze drogreden komen aandraven, is de prijs.

Een lening van 250 000 euro (wat momenteel minder is dan wat de meeste koppels moeten lenen) aan 1.3% twee jaar geleden gaf iets meer dan 1000 euro per maand, op 25 jaar bekeken. Dus 2 mensen met een modaal inkomen van bijvoorbeeld 1700 euro, kunnen dan elk 500 afbetalen en met de resterende 1200 leven.

Aan de huidige 4% geeft het ruim 350 euro meer, per maand. Daarvoor moet je dus bruto 700 euro meer verdienen, aangezien we wereldkampioen inkomensbelasting zijn. Men zou voor een simpel appartement met een lening van 250k per koppel, bijna 1500 euro per maand moeten afbetalen aan de huidige rentevoeten. Los van de immense energierekeningen. Datzelfde koppel met een modaal inkomen van bvb 1700 netto, moet nu afhaken. Als je dan kinderen hebt die over 20 jaar moeten studeren, vraag ik me af waar dat geld vandaan moet komen.

Zimmo laat me niet eens toe om meer dan 6% in te geven qua simulatie. Maar voor een lening van 250 000 euro zou je aan 13% ruim 2600 euro per maand moeten betalen. Volgens die filosofie komt 95% van de samenleving niet in aanmerking voor een lening voor een modaal huis.

Met andere woorden je lening aan 13% dateert uit een prehistorische tijd waarin alles niks kostte. Mensen kreunen nu al onder 4% en gaan massaal failliet, ondanks dat velen met 2 werken.
Veel mensen die aandraven met het argument "vroeger was het 13%" waren in die tijd zelfs in staat om het met 1 inkomen te doen omdat alles niks kostte. Vandaag is alles zo opgedreven dat je zelfs als koppel bijna verzuipt.

Centrale banken hebben decennialang ons geld waardeloos gemaakt door het naar hartelust te printen. Door schulden op de stapelen en de markt te manipuleren. En nu gaat het eindigen in het faillissement van de ganse samenleving. De schuld probeert men op de oorlog te steken.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 november 2022 om 23:49.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2022, 23:37   #34
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Als de jongeren tevreden zouden zijn (en de overheid ook) met de standaardeisen van de oudjes vroeger waren er nu even veel mogelijkheden om een huis te verwerven dan de oudjes vroeger.
Dat moet nu lukken. Het is iets wat ik met mijn oom heb besproken.

In de jaren 50 was het niet abnormaal dat een gezin met 7 kinderen in een rijhuisje woonden dat nu bestempeld zou worden als een tuinhuis.

45m² bebouwd oppervlak.
Benedenverdieping. Voorkamer en keuken (die ook badkamer en woonkamer was, met de leuvense stoof als centraal geheel). Een aangebouwd hokje als toilet. (luxe, dan was het geen put achter in de tuin met een hokje erboven, maar effectief een WC aangesloten op het riool)
Bovenverdieping/zolder (met goeie ventilatie tussen de dakpannen door) verdeeld in 2 afgesloten kamers, 1 voor de koters, 1 voor de ouders.

Pa ging werken, moeders zorgde voor het gezin. Veel vlees kwam er niet op't tafel, maar pa kweekte wel konijnen en/of duiven in de minieme tuin.

De kinderen van toen kregen de kans om het te veranderen... Ze hebben het gedaan. De huizen uit de jaren 60-70. Veel groter, en in de loop van de jaren comfortabeler gemaakt. Starten met een ruwbouw, woonkamer en keuken in orde. Minimalistische badkamer/WC.
Dan de slaapkamers proper. Betere badkamer, en in de jaren 70, gasverwarming per kamer, ipv de stoof in de woonkamer, en een hulpverwarming in de keuken (of decadent, een stookolie centrale verwarming). Een dan moderne badkamer.

Maar isolatie, dubbel glas, daar werd niet aan gedacht.
Dat kwam pas veel later.

En dat is de hoofdmoot van de moderne , vrijstaande huizen die je nu kan kopen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2022, 23:42   #35
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

In de jaren 80 kochten de mensen wie kon tenminste liever kasbons.
10% rente op een jaar en meer.
De mensen deden dat in Holland dan wisten ze dat niet in België.

Hulst, Sluis, Terneuzen zijn daar rijk van geworden.


Was beter dan huizen kopen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 22 november 2022 om 23:43.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2022, 01:22   #36
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als huisbaas is een goede huurder bijna goud waard.
Als huurder is een goede huisbaas bijna goud waard.

goh, dat is al 'zelfde zo in een huwelijk (breed genomen) of een relatie met een maitresse.
Private verhuur dient afgeschaft te worden: een goedkopere koopwoning voor iedereen - een huis kopen = er gaan wonen -, met indien nodig een voordelige lening bij de staat.
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2022, 07:18   #37
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Private verhuur dient afgeschaft te worden: een goedkopere koopwoning voor iedereen - een huis kopen = er gaan wonen -, met indien nodig een voordelige lening bij de staat.
En de gebraden kiekes vallen uit de lucht.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2022, 07:21   #38
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Private verhuur dient afgeschaft te worden: een goedkopere koopwoning voor iedereen - een huis kopen = er gaan wonen -, met indien nodig een voordelige lening bij de staat.
Iedereen een popup tentje op de kosten van de overheid.

Probleem opgelost.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2022, 11:19   #39
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.018
Standaard

je hebt het over Rusland
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2022, 11:55   #40
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Als je de IMMO sites even overloopt worden er nog aardig wat woningen verkocht.

Naast het lezen van dien sites stel je u de vraag, veel rijke mensen in ons land.

Waar ik op huidig ogenblik zit heeft emn in een buurt een volledig nieuw 'huizenpark' gezet die woningen zijn al allemaal verkocht en ze zijn nog niet eens af.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be