Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2010, 16:10   #41
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
liever onwaarheden schrijven dan?
is het een waarheid dat de meeste moslims terroristen zijn
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 16:11   #42
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Wat is de positieve bijdrage van de stereotypering van bananen als "krom"?
bananen zijn krom en dat is dus geen stereotypering, de meeste moslims zijn geen terroristen of vindt u van wel?

Laatst gewijzigd door Moslim! : 31 augustus 2010 om 16:28.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 16:15   #43
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ephialtes Bekijk bericht
De verantwoordelijkheid voor deze stereotypering ligt bij de Islamitische gemeenschap.

Wil u daaraan iets doen? Enkele tips:

Begin eens met bijvoorbeeld manifestaties en straatprotesten te organiseren tegen de wandaden die gebeuren door Moslims, in naam van uw Godheid.

Dat deze gemeenschap eens van zich laat horen wanneer een vrouw alweer gestenigd of gemarteld wordt in islamland of een zoveelste oproep tot jihat komt uit de mond van een islamitisch politiek leider. Organiseer eens een mars voor bijvoorbeeld een gelijkheid van man en vrouw in moslimland.

Betoog tegen de uitspraken van Mahmoud Ahmadinejad wanneer die nog eens verkondigt dat Israël van de kaart moet geveegd.

Veroordeel publiek diegenen die heisa maakten rond de mohammed-cartoons. Waar bleven al die tijd deze zogenaamd "gematigde" moslims?

Trek de straat op tegen de fatwa voor Rushdie, voor de vrijheid van meningsuiting, ook al gaat die in tegen uw religie.

Fulmineer tegen het oprukkend wahabisme en salafisme, verwerp publiek hun denkbeelden.

Organiseer een bezinningsmoment over de vraag hoe het komt dat in jullie geloofsgemeenschap zoveel mensen zich bereid voelen om te sterven voor allah... daarbij onschuldige mensenlevens met zich meetrekkend. Vraag u eens af waarom er zoveel islamterrorisme heerst over de wereld.

Als je als gemeenschap zo graag te koop loopt met uw geloof en dit zo per se wil uitdragen, begin dan met de publieke perceptie op te boetsen...

Dit zou beter overkomen dan bijvoorbeeld een dansende menigte moslims toen de WTC torens in elkaar zakten of protestmanifestaties voor de hoofddoek. De spontaneïteit van deze acties staat in schril contrast met enige daad van afkeuren tegen zoveel mistoestanden welke de Islamitische gemeenschap met zich meedraagt.

Doe dat alles, en ik verzeker u, je zou op bijval kunnen rekenen.

Toegegeven, dan nog zal het tijd vergen om zich te ontdoen van een negatief stigma waar alleen en uitsluitend de islamitische gemeenschap zelf voor verantwoordelijk is.

Ik voel me niet aangesproken of verantwoordelijk voor/door 1,6 mijard mensen op deze planeet die vanalles en nog wat uitspoken in de naam van de islam. Waar kwamen er mensen op straat dansen bij de wtc aanslag? Wij zijn geen klein gemeenschapsje eh, als moslims in belgie zoals sharia for belgium op straat komen is daar toch een duidelijk signaal van de moslims geweest, en neen we gaan niet verdedigen dat onze profeet saw beledigd wordt in een cartoon, of daarvoor op straat komen, ook al heeft die cartoonist recht op zijn mening.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 16:28   #44
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Ik voel me niet aangesproken of verantwoordelijk voor/door 1,6 mijard mensen op deze planeet die vanalles en nog wat uitspoken in de naam van de islam. Waar kwamen er mensen op straat dansen bij de wtc aanslag? Wij zijn geen klein gemeenschapsje eh, als moslims in belgie zoals sharia for belgium op straat komen is daar toch een duidelijk signaal van de moslims geweest, en neen we gaan niet verdedigen dat onze profeet saw beledigd wordt in een cartoon, of daarvoor op straat komen, ook al heeft die cartoonist recht op zijn mening.
Idd
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 16:39   #45
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
is het een waarheid dat de meeste moslims terroristen zijn
Neen. Maar het is wel de waarheid dat extremistische Moslims de overgrote meerderheid uitmaken van de terroristen, ook trouwens van de terroristen die andere moslims doden.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 16:41   #46
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Neen. Maar het is wel de waarheid dat extremistische Moslims de overgrote meerderheid uitmaken van de terroristen, ook trouwens van de terroristen die andere moslims doden.
Het gaat om het gelijkstellen van islam met terrorisme in een schoolboek.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 16:44   #47
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Het gaat om het gelijkstellen van islam met terrorisme in een schoolboek.
Neen, daar gaat het niet over. Want dat is niet wat in dat schoolboek gebeurt. Waar het wel over gaat is de vraag of men in een schoolboek mag referen naar de band tussen moslim-fundamentaklisme en terrorisme. Of moet men dit verzwijgen. Brems meent dat men dit om politiek correcte redenen moet verzwijgen.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 16:44   #48
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Het gaat om het gelijkstellen van islam met terrorisme in een schoolboek.
de islam kan nu toch niet echt als dè verdraagzame godsdienst worden voorgesteld he!

Ofwel schort er iets aan de islam ofwel aan zijn beleiders, aan u de keuze.
Meer linkjes naar allerhande terrorisme, barbaarsheden gepleegd door beleiders van en voor de islam, kunnen we toch niet plaatsen he?
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 16:56   #49
Ephialtes
Burger
 
Geregistreerd: 17 augustus 2010
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
U kon inderdaad na 'Hans van T' extreme geluiden (toejuichers & goedpraters) horen uit het 'eigen volk' inderdaad.

Dus wanneer is die demo van dat 'eigen volk' nu?
Welke TV-kanalen bekijkt u? Niks van gezien of gehoord.

Algemeen gesproken denk ik wel dat onze samenleving zich voldoende distancieert van racistische daden. We hebben bijzondere wetgeving gestemd die racistische uitlatingen veroordeelt en er zijn voldoende acties en straatmanifestaties geweest tegen racisme en zinloos geweld.

Leeft u wel in België?

Laatst gewijzigd door Ephialtes : 31 augustus 2010 om 16:57.
Ephialtes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 17:05   #50
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Het gaat om het gelijkstellen van islam met terrorisme in een schoolboek.
Het zit er toch niet ver naast. Moslims terroriseren de scholen in vlaanderen. Kinderen moeten gaan lopen van een school omdat de islam tegen honden is. Zelfs een spreekbeurt over een hond maken de moslims agressief en gewelddadig. Mijn kinderen kunnen het gelukkig nog navertellen. We moeten onze kinderen zo vroeg mogelijk op de gevaren van de islam wijzen. Dat is de harde realiteit. Geen sprookjes meer. De islam wil hun wil opdringen aan de huidige bevolking. Dat moet worden tegengehouden zo vroeg mogelijk. Kinderen mogen niet denken dat de islam de ware weg is. De islam is de gevaarlijkste weg. De weg van de haat en onderdrukking. Niet meer dan normaal dat ze het moeten weten. Dat ze niet denken dat samenleven mogelijk is. Dat is alleen mogelijk als je hun cultuur en pedofeet volgt. En geen enkel mens die bij verstand is kiest voor het aanbidden van een oorlogsreligie.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 17:06   #51
Ephialtes
Burger
 
Geregistreerd: 17 augustus 2010
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Ik voel me niet aangesproken of verantwoordelijk voor/door 1,6 mijard mensen op deze planeet die vanalles en nog wat uitspoken in de naam van de islam. Waar kwamen er mensen op straat dansen bij de wtc aanslag? Wij zijn geen klein gemeenschapsje eh, als moslims in belgie zoals sharia for belgium op straat komen is daar toch een duidelijk signaal van de moslims geweest, en neen we gaan niet verdedigen dat onze profeet saw beledigd wordt in een cartoon, of daarvoor op straat komen, ook al heeft die cartoonist recht op zijn mening.
Neen, maar u voelt zich anderzijds wel geroepen uw geloof uit te dragen en de neutraliteit van de publieke ruimte weg te vagen, in naam van uw geloof.

Massaal hebben wij acties en negatieve uitspraken gehoord van de moslimgemeenschap aan het adres van de Deense Cartoonist. Ik heb niet één dissident gehoord uit diezelfde gemeenschap van 1,6 miljard gelovigen.

Nog een mooi voorbeeldje dat u mij aanreikt, Moslim!

Sharia For Belgium: Deze moslimfundi's willen van België een islamitische staat maken. Waar blijft diezelfde moslimgemeenschap om deze stelling af te schieten?? Bestaat hierover dan echt geen verontwaardiging? Veelzeggend!

Bekijk onderstaand filmpje eens: (schadelijk voor mensen met hoge bloeddruk en/of een zwak hart)

De door de mens gemaakte wetten dienen afgeschaft om plaats te maken voor de islamitische dictatuur:

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...iveau/1.750966
Ephialtes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 17:16   #52
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Ik voel me niet aangesproken of verantwoordelijk voor/door 1,6 mijard mensen op deze planeet die vanalles en nog wat uitspoken in de naam van de islam. Waar kwamen er mensen op straat dansen bij de wtc aanslag? Wij zijn geen klein gemeenschapsje eh, als moslims in belgie zoals sharia for belgium op straat komen is daar toch een duidelijk signaal van de moslims geweest, en neen we gaan niet verdedigen dat onze profeet saw beledigd wordt in een cartoon, of daarvoor op straat komen, ook al heeft die cartoonist recht op zijn mening.
De islam in heel zijn glorie.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 31 augustus 2010 om 17:27.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 17:21   #53
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Het zit er toch niet ver naast. Moslims terroriseren de scholen in vlaanderen. Kinderen moeten gaan lopen van een school omdat de islam tegen honden is. Zelfs een spreekbeurt over een hond maken de moslims agressief en gewelddadig. Mijn kinderen kunnen het gelukkig nog navertellen. We moeten onze kinderen zo vroeg mogelijk op de gevaren van de islam wijzen. Dat is de harde realiteit. Geen sprookjes meer. De islam wil hun wil opdringen aan de huidige bevolking. Dat moet worden tegengehouden zo vroeg mogelijk. Kinderen mogen niet denken dat de islam de ware weg is. De islam is de gevaarlijkste weg. De weg van de haat en onderdrukking. Niet meer dan normaal dat ze het moeten weten. Dat ze niet denken dat samenleven mogelijk is. Dat is alleen mogelijk als je hun cultuur en pedofeet volgt. En geen enkel mens die bij verstand is kiest voor het aanbidden van een oorlogsreligie.
En wat heb jij gedaan? Uw kindjes van school gehaald en die stoute allochtoontjes duidelijk laten zien dat ge geen ballen bezit? Man man tis erg.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 17:26   #54
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
En wat heb jij gedaan? Uw kindjes van school gehaald en die stoute allochtoontjes duidelijk laten zien dat ge geen ballen bezit? Man man tis erg.
Ik heb meer ballen dan de aanbidders van een pedofeet. Moslims kunnen alleen in groep zich stoer voordoen. Mijn kinderen hoeven die haat van de islam niet te voelen. Andere en veel betere scholen bestaan er. Scholen waar de islam niet moet komen roepen en dreigen. Scholen waar de moslims niet hun zin krijgen en het dus zelf moeten afbollen. Wat ze dan ook met hun "besneden" staart tussen hun benen snel doen. We moeten gewoon zorgen dat de moslimgroep op 1 school niet te groot is. Zodat ze niet kunnen dreigen in groep. Zo simpel !
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 17:32   #55
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Ik heb meer ballen dan de aanbidders van een pedofeet. Moslims kunnen alleen in groep zich stoer voordoen. Mijn kinderen hoeven die haat van de islam niet te voelen. Andere en veel betere scholen bestaan er. Scholen waar de islam niet moet komen roepen en dreigen. Scholen waar de moslims niet hun zin krijgen en het dus zelf moeten afbollen. Wat ze dan ook met hun "besneden" staart tussen hun benen snel doen. We moeten gewoon zorgen dat de moslimgroep op 1 school niet te groot is. Zodat ze niet kunnen dreigen in groep. Zo simpel !
Je bent dus gaan rennen van een paar stoute, puber allochtoontjes.

Arm vlaanderen.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 17:42   #56
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Het zit er toch niet ver naast. Moslims terroriseren de scholen in vlaanderen. Kinderen moeten gaan lopen van een school omdat de islam tegen honden is. Zelfs een spreekbeurt over een hond maken de moslims agressief en gewelddadig. Mijn kinderen kunnen het gelukkig nog navertellen. We moeten onze kinderen zo vroeg mogelijk op de gevaren van de islam wijzen. Dat is de harde realiteit. Geen sprookjes meer. De islam wil hun wil opdringen aan de huidige bevolking. Dat moet worden tegengehouden zo vroeg mogelijk. Kinderen mogen niet denken dat de islam de ware weg is. De islam is de gevaarlijkste weg. De weg van de haat en onderdrukking. Niet meer dan normaal dat ze het moeten weten. Dat ze niet denken dat samenleven mogelijk is. Dat is alleen mogelijk als je hun cultuur en pedofeet volgt. En geen enkel mens die bij verstand is kiest voor het aanbidden van een oorlogsreligie.
2+

Ik weet nu al dat mijn kind binnen 5jaar een spreekbeurt over ons hondje gaat houden. net zoals mijn kameraadje dat 30jaar geleden deed.
Met dit verschil dat hij zijn gsm vast zal hebben -indien hij in een multicultuur-klasje zit- en ik aan de poort sta. nekeer zien hoeveel heibel ze zullen maken als het belgje eens bijstand heeft...

Want dit gezever blijft niet duren zenne.
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 17:43   #57
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Je bent dus gaan rennen van een paar stoute, puber allochtoontjes.

Arm vlaanderen.
Ha!? we moeten de confrontatie aangaan? Verlagen op jullie niveau?
Awel ik denk dat we dat zullen.

Want idd in groep en één of 2 messentrekkers erbij + het justitielesysteem in hun voordeel, dan zijn ze wel stoer natuurlijk.
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!


Laatst gewijzigd door Carnivore : 31 augustus 2010 om 17:45.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 17:45   #58
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Ha!? we moeten de confrontatie aangaan? Verlagen op jullie niveau?
Awel ik denk dat we dat zullen.
Neen, ge mankeert de ballen. Dat is uw probleem.

Wat is 'jullie' niveau, wijsneus?
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 17:54   #59
Discobitch
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 augustus 2010
Locatie: Duits Nepal
Berichten: 845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
2+

Ik weet nu al dat mijn kind binnen 5jaar een spreekbeurt over ons hondje gaat houden. net zoals mijn kameraadje dat 30jaar geleden deed.
Met dit verschil dat hij zijn gsm vast zal hebben -indien hij in een multicultuur-klasje zit- en ik aan de poort sta. nekeer zien hoeveel heibel ze zullen maken als het belgje eens bijstand heeft...

Want dit gezever blijft niet duren zenne.
Als iemand je kind zou uitlachen en aanvallen voor een spreekbeurt rond een hond, lijkt fysiek geweld mij een uitstekende oplossing.


Doch moet je niet zitten veralgemenen. Hoe zou zo'n Vlaamse bierjohny reageren als iemand een spreekbeurt maakte over lekkere recepten met cavia- of hondenvlees?
Discobitch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 17:57   #60
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Discobitch Bekijk bericht
Als iemand je kind zou uitlachen en aanvallen voor een spreekbeurt rond een hond, lijkt fysiek geweld mij een uitstekende oplossing.


Doch moet je niet zitten veralgemenen. Hoe zou zo'n Vlaamse bierjohny reageren als iemand een spreekbeurt maakte over lekkere recepten met cavia- of hondenvlees?
Hèèl de les op stelten zetten en de wijsneus + leerkracht in groep aanvallen! Natuurlijk.

D�*t niveau gaan we naartoe.
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be