Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 8 maart 2014, 19:23   #121
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik zie dat de pint er niet bij staat. Dat zou niet goed zijn voor de commerce he.
Zijn antidepressiva staan er ook niet bij.
Robinus V is offline  
Oud 8 maart 2014, 21:32   #122
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik zie dat de pint er niet bij staat. Dat zou niet goed zijn voor de commerce he.
Tja, de drugs die zelf gebruiken zijn goed he...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 10 maart 2014, 10:37   #123
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Tja, de drugs die zelf gebruiken zijn goed he...
Vooral de drang naar één bepaalde drug, cafeïne, is soms schrikbarend. Daar begint men al 's ochtends mee. De dodelijke dosis is overigens veel lager dan cannabis: 80 koppen koffie tegenover 1/3 van het lichaamsgewicht. Hoewel dit hoog lijkt zijn er toch sterfgevallen bekend: https://www.erowid.org/chemicals/caf...e_health.shtml

Koffie is dan ook een prestatiebevorderende drug. En dat is in deze prestatiegerichte maatschappij dan weer "positief". Iets dat nog geen doden heeft opgeleverd, maar ontspannend werkt, is dan wel weer verboden.

Onze maatschappij gaat zeer eenzijdig en ongeïnformeerd met drugs om. Velen weten niet eens dat koffie en chocolade drugs zijn en ja, weliswaar minder, ook alcohol. Sommige mensen redeneren zelfs zo: als een of andere overheidsinstantie iets het label drug geeft, dan zijn ze fanatiek tegen, want het is gif, smerig, je gaat er dood aan, je raakt er verslaafd aan,... en al die duizenden andere argumenten die ook opgaan en nog meer voor hun koffietje waar ze onschuldig van zitten te nippen. Meer nog, dit soort mensen zou zelfs over hun nek gaan over mayonaise als dit als een drug bestempeld werd.
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 10 maart 2014, 10:48   #124
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Vooral de drang naar één bepaalde drug, cafeïne, is soms schrikbarend. Daar begint men al 's ochtends mee. De dodelijke dosis is overigens veel lager dan cannabis: 80 koppen koffie tegenover 1/3 van het lichaamsgewicht. Hoewel dit hoog lijkt zijn er toch sterfgevallen bekend: https://www.erowid.org/chemicals/caf...e_health.shtml

Koffie is dan ook een prestatiebevorderende drug. En dat is in deze prestatiegerichte maatschappij dan weer "positief". Iets dat nog geen doden heeft opgeleverd, maar ontspannend werkt, is dan wel weer verboden.
80 koppen koffie is echt veel. Die doden zijn dan vrijwel altijd gerelateerd aan caffeinepillen of dingen als red bull of monster.

Dat gezegd zijnde is het niet aan de overheid om te bepalen wat ik in mijn lichaam steek.
Effect is offline  
Oud 10 maart 2014, 11:06   #125
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Maar realistisch gezien. Is het mogelijk om bv in Brussel of Antwerpen een coffeeshop te plaatsen? Dat is toch niet haalbaar?
Peche is offline  
Oud 10 maart 2014, 12:40   #126
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar realistisch gezien. Is het mogelijk om bv in Brussel of Antwerpen een coffeeshop te plaatsen? Dat is toch niet haalbaar?
Volgens mij is het niet mogelijk een coffeeshop in België te openen.
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 10 maart 2014, 12:40   #127
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Dat gezegd zijnde is het niet aan de overheid om te bepalen wat ik in mijn lichaam steek.
En waar je het steekt
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 10 maart 2014, 14:07   #128
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar realistisch gezien. Is het mogelijk om bv in Brussel of Antwerpen een coffeeshop te plaatsen? Dat is toch niet haalbaar?
Als de wetgever de realiteit zou volgen gaat dit geen enkel probleem blijken.
Effect is offline  
Oud 10 maart 2014, 14:12   #129
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar realistisch gezien. Is het mogelijk om bv in Brussel of Antwerpen een coffeeshop te plaatsen? Dat is toch niet haalbaar?
In mijn buurt hier is een coffieshop.
De winkel draagt wel een Nederlandstalige naam.
En die naam is een vlag die de lading wel degelijk dekt.

Men verkoopt er namelijk ... koffie.

Als je nu nog begrijpt wat ik bedoel ...

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 10 maart 2014, 19:33   #130
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
In mijn buurt hier is een coffieshop.
De winkel draagt wel een Nederlandstalige naam.
En die naam is een vlag die de lading wel degelijk dekt.

Men verkoopt er namelijk ... koffie.

Als je nu nog begrijpt wat ik bedoel ...

.
Het zou nogal wat zijn, wiet kopen in de Starbucks



plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 12 maart 2014, 09:11   #131
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Uit de talrijke posts die ik al wist te schrijven kan u waarschijnlijk al afleiden dat ik het niet hoog op heb met zij die overgaan tot druggebruik (en kom aub weer niet af met koffie en pralines)

Volgens mijn bescheiden mening is het een ernstig probleem geworden als het dat al niet was.

Wietplantagens rijzen uit de grond de Politiediensten kunnen het zelfs niet meer baas met ze op te sporen. (gewoon afbranden zoals President Reagan zei vroeger)

Een documentaire uit Nederland leerde dat men er daar met helicopters naar op zoek gaat met dat soort van plantages.

Wietgebruik is en blijft een startblok voor de zwaardere 'producten' als het roessfeertje er niet meer zo goed meer kan mee bereikt worden.

Het navolgende krantenartikel daar staan wel een paar 'leuke' teksten in omtrent die vuiligheid.

Xtc is terug en gevaarlijker dan ooit

(en kom hier ook weer niet zagen van wiet is geen XTC want daar schakelen ze allemaal wel naar over)

Pijnlijk voor onze kinderen en jonge mensen die nog een goed oog hebben in onze maatschappij.

Even terugdenken aan wat de Maya's voorspelden misschien?

Iedereen denkt nu: Het einde van de wereld en dat is fout.

Maya's voorspelden het einde van een kalender en de start van een nieuwe en ook een nieuwe godheid.

Maya's hadden een prachtig systeem dat uiteindelijk door inwijkelingen overhoop gezet is geworden geweest. (sounds familiar???)

Maya's voorspelden: zelfvernietiging

Ook dat klinkt vrij bekend in deze tegenwoordige tijden.


Verder zal het mij een worst wezen wie de rommel gebruikt en ik hoop dat ze er zo snel mogelijk aan 'kapot' gaan problem solved, case closed
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 12 maart 2014, 10:06   #132
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wietplantagens rijzen uit de grond de Politiediensten kunnen het zelfs niet meer baas met ze op te sporen.
Een voorbeeld: in de politiezone Maasland werden dit jaar al 20 wietplantages ontdekt. De politie denkt dat ze daarmee 1/10 van de plantages ontdekt heeft. Deze plantages dienen voornamelijk om de Nederlandse coffeeshops te bevoorraden. Cannabis wordt in Nederland gedoogd. Maar kweken is verboden.
De winsten (daar wordt héél veel winst mee gemaakt) zijn voor Nederlanders, lasten (dreigementen, diefstallen, brandstichtingen, moord= zie HBVL van vandaag) zijn dus voor België.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Pijnlijk voor onze kinderen en jonge mensen die nog een goed oog hebben in onze maatschappij.
....
Verder zal het mij een worst wezen wie de rommel gebruikt en ik hoop dat ze er zo snel mogelijk aan 'kapot' gaan problem solved, case closed
Als die gebruikers daar enkel zelf last van hadden zou ik u gelijk geven. Maar gebruikers zorgen voor veel overlast en diefstallen enz. voor anderen. En niet vergeten de medische kosten voor de maatschappij.

Laatst gewijzigd door pajoske : 12 maart 2014 om 10:06.
pajoske is offline  
Oud 13 maart 2014, 10:08   #133
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Uit de talrijke posts die ik al wist te schrijven kan u waarschijnlijk al afleiden dat ik het niet hoog op heb met zij die overgaan tot druggebruik (en kom aub weer niet af met koffie en pralines)
Maar dat ga ik juist wel doen, zeker alcohol en tabak!

Citaat:
Wietplantagens rijzen uit de grond de Politiediensten kunnen het zelfs niet meer baas met ze op te sporen. (gewoon afbranden zoals President Reagan zei vroeger)
Dat is het. Op hele korte tijd is het aantal ontdekte plantages exponentieel toegenomen:

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buite...tages-niet-aan
http://clint.be/actua/belgie-op-kop-...bisleverancier

In het eerste artikel geeft de politie toe dat ze met moeite 1 op 10 kunnen oprollen. In het tweede lees je dat het aantal plantages dat opgerold raakte steeg van 35 naar 1111 in 10 jaar tijd. Dat wil zeggen dat er zeker 11.000 plantages in België zijn.

En wat gaan we nu doen? De kosten voor repressie ook eens maal 30 doen? Of de eindrekening maken en concluderen dat:
a) het een relatief onschuldige drug is (nauwelijks effect op longen (20j studie), geen doden in 3000 jaar, niet fysiek verslavend,...)
b) de kosten voor het verbieden de pan uit swingen
c) er massa's inkomsten voor de staat worden gemist
d) het illegaal houden voor 95% van de overlast zorgt.

Maar ja, het gaat over druuuuuuugs en druuuuugs zijn slecht. Will please someone think of the children?

Citaat:
Een documentaire uit Nederland leerde dat men er daar met helicopters naar op zoek gaat met dat soort van plantages.
Oh, niet alleen met helicopters hoor.

Citaat:
Wietgebruik is en blijft een startblok voor de zwaardere 'producten' als het roessfeertje er niet meer zo goed meer kan mee bereikt worden.
Alleen jammer dat dit fabeltje niet waar is. Aangezien jullie toch niet de moeite doen om jullie te informeren door op de links te klikken, copy paste ik het even. Geen dank.

http://healthland.time.com/2010/10/2...-will-not-die/

Of all the arguments that have been used to demonize marijuana, few have been more powerful than that of the “gateway effect”: the notion that while marijuana itself may not be especially dangerous, it ineluctably leads to harder drugs like heroin and cocaine. Even Nick Kristof — in a column favoring marijuana legalization — alluded to it this week in the New York Times. In what is known as the “to be sure” paragraph, where op-ed writers cite the arguments of opponents, he wrote:

I have no illusions about drugs. One of my childhood friends in Yamhill, Ore., pretty much squandered his life by dabbling with marijuana in ninth grade and then moving on to stronger stuff. And yes, there’s some risk that legalization would make such dabbling more common.

The idea that marijuana may be the first step in a longer career of drug use seems plausible at first: when addicts tell their histories, many begin with a story about marijuana. And there’s a strong correlation between marijuana use and other drug use: a person who smokes marijuana is more than 104 times more likely to use cocaine than a person who never tries pot, according to the National Institute on Drug Abuse. (More on Time.com: 7 Tips for California: How to Make Legalizing Marijuana Smart)

The problem here is that correlation isn’t cause. Hell’s Angels motorcycle gang members are probably more 104 times more likely to have ridden a bicycle as a kid than those who don’t become Hell’s Angels, but that doesn’t mean that riding a two-wheeler is a “gateway” to joining a motorcycle gang. It simply means that most people ride bikes and the kind of people who don’t are highly unlikely to ever ride a motorcycle.

Scientists long ago abandoned the idea that marijuana causes users to try other drugs: as far back as 1999, in a report commissioned by Congress to look at the possible dangers of medical marijuana, the Institute of Medicine of the National Academy of Sciences wrote:

Patterns in progression of drug use from adolescence to adulthood are strikingly regular. Because it is the most widely used illicit drug, marijuana is predictably the first illicit drug most people encounter. Not surprisingly, most users of other illicit drugs have used marijuana first. In fact, most drug users begin with alcohol and nicotine before marijuana — usually before they are of legal age.

In the sense that marijuana use typically precedes rather than follows initiation of other illicit drug use, it is indeed a “gateway” drug. But because underage smoking and alcohol use typically precede marijuana use, marijuana is not the most common, and is rarely the first, “gateway” to illicit drug use. There is no conclusive evidence that the drug effects of marijuana are causally linked to the subsequent abuse of other illicit drugs.

Since then, numerous other studies have failed to support the gateway idea. Every year, the federal government funds two huge surveys on drug use in the population. Over and over they find that the number of people who try marijuana dwarfs that for cocaine or heroin. For example, in 2009, 2.3 million people reported trying pot — compared with 617,000 who tried cocaine and 180,000 who tried heroin. (More on Time.com: See photos of cannabis conventions)

So what accounts for the massive correlation between marijuana use and use of other drugs? One key factor is taste. People who are extremely interested in altering their consciousness are likely to want to try more than one way of doing it. If you are a true music fan, you probably won’t stick to listening to just one band or even a single genre — this doesn’t make lullabies a gateway to the Grateful Dead, it means that people who really like music probably like many different songs and groups.

Second is marijuana’s illegality: you aren’t likely to be able to find a heroin dealer if you can’t even score weed. Compared with pot dealers, sellers of hard drugs tend to be even less trusting of customers they don’t know, in part because they face greater penalties. But if you’ve proved yourself by regularly purchasing marijuana, dealers will happily introduce to you to their harder product lines if you express interest, or help you find a friend of theirs who can.

Holland began liberalizing its marijuana laws in part to close this particular gateway — and indeed now the country has slightly fewer young pot-smokers who move on to harder drugs compared with other nations, including the U.S. A 2010 Rand Institute report titled “What Can We Learn from the Dutch Cannabis Coffeeshop Experience?” found that there was “some evidence” for a “weakened gateway” in The Netherlands, and concluded that the data “clearly challenge any claim that the Dutch have strengthened the gateway to hard drug use.” (More on Time.com: Is Marijuana Addictive? It Depends How You Define Addiction)

Of course, that’s not the gateway argument favored by supporters of our current drug policy — but it is the one supported by science.


Citaat:
(en kom hier ook weer niet zagen van wiet is geen XTC want daar schakelen ze allemaal wel naar over)
U kent zelf zeer goed de zwakheden in uw redeneringen, zie ik. Denk je nu echt doordat je zegt dat wij er niet mogen over beginnen dat ze minder zwak zijn?

Citaat:
Even terugdenken aan wat de Maya's voorspelden misschien?

Iedereen denkt nu: Het einde van de wereld en dat is fout.

Maya's voorspelden het einde van een kalender en de start van een nieuwe en ook een nieuwe godheid.

Maya's hadden een prachtig systeem dat uiteindelijk door inwijkelingen overhoop gezet is geworden geweest. (sounds familiar???)

Maya's voorspelden: zelfvernietiging

Ook dat klinkt vrij bekend in deze tegenwoordige tijden.

Even serieus: volgens mij heb jij nu zelf een dikke toeter op om zo iets te schrijven
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 13 maart 2014, 10:19   #134
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Een voorbeeld: in de politiezone Maasland werden dit jaar al 20 wietplantages ontdekt. De politie denkt dat ze daarmee 1/10 van de plantages ontdekt heeft. Deze plantages dienen voornamelijk om de Nederlandse coffeeshops te bevoorraden. Cannabis wordt in Nederland gedoogd. Maar kweken is verboden.
De winsten (daar wordt héél veel winst mee gemaakt) zijn voor Nederlanders, lasten (dreigementen, diefstallen, brandstichtingen, moord= zie HBVL van vandaag) zijn dus voor België.
Klopt. 45 in heel Limburg overigens. 46 als je de plantage in Opglabbeek erbij telt die ze gisteren ontmanteld hebben. En je bent stroomdiefstal vergeten, iets wat iedere Belg zijn stroomrekening doet toenemen met €15 (berekening op basis van Nederlandse cijfers, zie ergens in een van mijn vorige berichten).

Dat van die moord kan ik niet terugvinden, wat was dat eigenlijk?

Citaat:
Als die gebruikers daar enkel zelf last van hadden zou ik u gelijk geven. Maar gebruikers zorgen voor veel overlast en diefstallen enz. voor anderen. En niet vergeten de medische kosten voor de maatschappij.
Wat jammer dat men ook zo niet redeneert met alcohol, roken, McDonalds, gebrek aan lichaamsbeweging,... Ik zou graag eens een overzicht krijgen van de exacte overlast door gebruikers die niet veroorzaakt wordt door de illegaliteit van de drug, maar van de drug zelf. Na 3 onderwerpen hierover op meer dan in totaal 30 pagina's heeft niemand daar al op geantwoord.

Nu zal het ook wel niet komen vermoed ik...
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 13 maart 2014, 10:39   #135
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Klopt. 45 in heel Limburg overigens. 46 als je de plantage in Opglabbeek erbij telt die ze gisteren ontmanteld hebben. En je bent stroomdiefstal vergeten, iets wat iedere Belg zijn stroomrekening doet toenemen met €15 (berekening op basis van Nederlandse cijfers, zie ergens in een van mijn vorige berichten).

Dat van die moord kan ik niet terugvinden, wat was dat eigenlijk?



Wat jammer dat men ook zo niet redeneert met alcohol, roken, McDonalds, gebrek aan lichaamsbeweging,... Ik zou graag eens een overzicht krijgen van de exacte overlast door gebruikers die niet veroorzaakt wordt door de illegaliteit van de drug, maar van de drug zelf. Na 3 onderwerpen hierover op meer dan in totaal 30 pagina's heeft niemand daar al op geantwoord.

Nu zal het ook wel niet komen vermoed ik...
Dat zal, naast
1)een beperkt aantal toch hardnekkige verslaafden,
en 2) de diefstallen van vroeger gsm's, nu gps en laptops ... uit voertuigen edm om aan hun spul te geraken,

wellicht te vergelijken zijn met de overlast die gewone tabaksrook veroorzaakt, direct (stinkende rook) en indirect (vraag het aan de artsen).

Wat voor mij meer dan voldoende is om anti legalisering te blijven. Zelfs nog een tandje bij te steken.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 13 maart 2014, 16:11   #136
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat zal, naast
1)een beperkt aantal toch hardnekkige verslaafden,
en 2) de diefstallen van vroeger gsm's, nu gps en laptops ... uit voertuigen edm om aan hun spul te geraken,

wellicht te vergelijken zijn met de overlast die gewone tabaksrook veroorzaakt, direct (stinkende rook) en indirect (vraag het aan de artsen).

Wat voor mij meer dan voldoende is om anti legalisering te blijven. Zelfs nog een tandje bij te steken.

.
Alles is voor jou goed om anti te blijven, zelfs dat de zon opkomt is al een argument, want wat zeg je nu eigenlijk?

Dat er diefstallen gebeuren om cannabis te kunnen kopen? Heb je daar eigenlijk ooit één cijfer van gezien of is dat maar de toogpraat waar Flippend Rund het over heeft?

En als er eens een jongere steelt om een Iphone te kunnen kopen, ga jij dan een tandje bijsteken om GSM's verboden te krijgen?

Dat is uw argumentatie?
plǝɹǝʍ ǝp is offline  
Oud 13 maart 2014, 17:21   #137
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Neen, gsm's moeten niet verboden worden; dat is een belachelijke stelling die jij probeert voor te stellen.
Ik heb zo'n vaag idee: alcoholverslaafden durven al eens bedelen om cara-pils te kunnen kopen; cannabis of zwaardere drugsverslaafden �* la krakers, schuimen auto's af in de steden om waardevol spul uit de auto's te pikken, waarbij ze dan nog meer schade veroorzaken door het inslaan van de autoramen, dan wat anders.

Niks dan miserie met al dat soort dat rond die drugs hangen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 13 maart 2014, 17:28   #138
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Neen, gsm's moeten niet verboden worden; dat is een belachelijke stelling die jij probeert voor te stellen.
Ik heb zo'n vaag idee: alcoholverslaafden durven al eens bedelen om cara-pils te kunnen kopen; cannabis of zwaardere drugsverslaafden �* la krakers, schuimen auto's af in de steden om waardevol spul uit de auto's te pikken, waarbij ze dan nog meer schade veroorzaken door het inslaan van de autoramen, dan wat anders.

Niks dan miserie met al dat soort dat rond die drugs hangen.

.
- lol -

Je zou zo de laatste bladzijde van het Pallieterke kunnen doen, ware het niet dat je deze onzin allemaal werkelijk meent.

Anders zou je gerust wijlen Herman Geerts naar de kroon kunnen steken.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 13 maart 2014, 17:48   #139
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wietgebruik is en blijft een startblok voor de zwaardere 'producten' als het roessfeertje er niet meer zo goed meer kan mee bereikt worden.
En wat was het startblok richting wiet?
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 13 maart 2014, 17:50   #140
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Neen, gsm's moeten niet verboden worden; dat is een belachelijke stelling die jij probeert voor te stellen.
Ik heb zo'n vaag idee: alcoholverslaafden durven al eens bedelen om cara-pils te kunnen kopen; cannabis of zwaardere drugsverslaafden �* la krakers, schuimen auto's af in de steden om waardevol spul uit de auto's te pikken, waarbij ze dan nog meer schade veroorzaken door het inslaan van de autoramen, dan wat anders.

Niks dan miserie met al dat soort dat rond die drugs hangen.

.
Als die zelf hun planten hebben moeten ze dat toch niet kopen?
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be