Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 oktober 2018, 16:38   #921
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Onze maatschappij homogericht? Of gewoon tolerant?
Denkt u nu in alle ernst "dat je homo wordt, door het massale gebruik van vrouwelijke hormonen??
Dus u ziet een homo als iets met pluimen in het gat, op een praalwagen? Wanneer je niets meer er over weet snap ik uw reactie....
Niet alleen op de praalwagens maar we worden er ook nog dagelijks mee geconfronteerd op TV. Neen ik ben niet tegen homo's, ik heb er 25 jaar met twee gewerkt en dat waren toffe collega's . Ze liepen er wel niet mee te koop.
En ja, ik denk dat de overdaad aan vrouwelijke hormonen er iets mee te maken heeft, dat samen met de publiciteit die er dagelijks voor gemaakt wordt. Verf uw gezicht en koop een pruik, zie eens hoe gelukkig Bo er nu mee is, dat kun je ook zijn. Vroeger zag je "hem" af en toe eens nu is "zij" niet meer van het scherm te branden.
Voor de rest, ieder zijn goesting en ieder zijn mening.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 29 oktober 2018 om 16:39.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 16:41   #922
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het Opperwezen had er wél voor kunnen zorgen dat Zijn schepselen nooit van Zijn Leven intelligent genoeg werden om De Pil uit te kunnen vinden, hé.


Wat een meelijwekkende amateur, zeg.
Dan waren we misschien ook intelligent genoeg om forums met een korreltje zout te nemen.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 16:42   #923
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Niet alleen op de praalwagens maar we worden er ook nog dagelijks mee geconfronteerd op TV. Neen ik ben niet tegen homo's, ik heb er 25 jaar met twee gewerkt en dat waren toffe collega's . Ze liepen er wel niet mee te koop.
En ja, ik denk dat de overdaad aan vrouwelijke hormonen er iets mee te maken heeft, dat samen met de publiciteit die er dagelijks voor gemaakt wordt. Verf uw gezicht en koop een pruik, zie eens hoe gelukkig Bo er nu mee is, dat kun je ook zijn. Vroeger zag je "hem" af en toe eens nu is "zij" niet meer van het scherm te branden.
Voor de rest, ieder zijn goesting en ieder zijn mening.
Wat erg zeg! Een homo op TV!

Voor de rest is uw mening echt te dom om hooi te eten, ik begin er zelfs niet aan , u kent blijkbaar niet eens het verschil tussen een transgender of homoseksueel.

Nou; geruststellend te weten dat u dan hetero bent, door de " publiciteit" die gevoerd wordt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 17:54   #924
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Niet alleen op de praalwagens maar we worden er ook nog dagelijks mee geconfronteerd op TV. Neen ik ben niet tegen homo's, ik heb er 25 jaar met twee gewerkt en dat waren toffe collega's . Ze liepen er wel niet mee te koop.
En ja, ik denk dat de overdaad aan vrouwelijke hormonen er iets mee te maken heeft, dat samen met de publiciteit die er dagelijks voor gemaakt wordt. Verf uw gezicht en koop een pruik, zie eens hoe gelukkig Bo er nu mee is, dat kun je ook zijn. Vroeger zag je "hem" af en toe eens nu is "zij" niet meer van het scherm te branden.
Voor de rest, ieder zijn goesting en ieder zijn mening.
Bo is geen homo, hij zit in een verkeerd lijf. Dat is totaal verschillend. Er wordt hier van homoseksualiteit een echte hutsepot gemaakt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2018, 18:03   #925
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Bo is geen homo, hij zit in een verkeerd lijf. Dat is totaal verschillend. Er wordt hier van homoseksualiteit een echte hutsepot gemaakt.
Gij moogt een bank vooruit!
Tenminste iemand die het verschil kent.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2018, 08:35   #926
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U slaat de bal hier volkomen mis. Ik poneer immers geenszins de stelling dat mensen seks hebben enkele voor de procreatie. Wel dat onze lichamelijkheid die procreatie enkel mogelijk maakt tussen man en vrouw. Niet tussen twee mannen. En onze seksualiteit is nu eenmaal primair een drift tot voortplanting, tot overleven, tot het voortzetten van de generaties. En dan wordt duidelijk dat homoseksualiteit een afwijking vormt, een gedrag dat niet in het verlengde legt van de natuurlijke gegevenheid van onze menselijke seksualiteit.

Met religie heeft het niet te maken. Wel met de eenvoudige erkenning van de lichamelijkheid van man en vrouw.
Maar neen, ook voor de homo's heeft uw schepper gezorgd. Namelijk prostaatstimulatie door anale penetratie.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2018, 14:51   #927
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Maar neen, ook voor de homo's heeft uw schepper gezorgd. Namelijk prostaatstimulatie door anale penetratie.
Goed bedacht
Maar er is geen schepper, wel de mens die de schepper bedacht heeft.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be