![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn voorouder is van de Oostenrijkse Nederlanden naar de Bataafse Republiek verhuisd. Katholiek. Nu ja, revolutionair anti-clericaal eerder, vermoed ik. Ook een woelige tijd. EDIT: Eerder gevlucht uit het door Frankrijk bezette Zuidelijke Nederlanden naar de Fransgezinde Bataafse Republiek. Ik kan alsnog fout zitten, maar misschien kan iemand me hier invullen. Laatst gewijzigd door Weyland : 1 november 2023 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door cato : 1 november 2023 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De voorouder van Thierry Baudet.
https://www.fasol.nl/factcheck-de-fa...lingenfamilie/ Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 1 november 2023 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen die niets af weten van duitsland denken dat dat een land van 'worsten en patatten' is , terwijl zij een rijke traditie hebben met noedels (pasta) wat iets is dat wij traditioneel zien als italiaans. In het noorden van Frankrijk is de keuken quasi gelijk aan de onze in België, maar het zuiden is totaal anders. Net zoals de Elzas culinair totaal verschillend is. Dat de protestantse soberheid geen 'boost' is geweest voor een rijke culinaire cultuur voor Nederland lijkt me duidelijk. Maar men overdrijft op dat vlak. Iedereen die al eens een dagje afzakt naar Zeeland (ab-so-luut te prefereren tegenover de horror van de Belgische kust miserie...) weet dat je daar ook heel lekker kunt eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Een boterhammetje was hen te schraal voor een lunchmaaltijd. Men moet zeker niet veralgemenen. Kookkanalen zijn razend populair tegenwoordig. De tijden zijn zeer veranderd. Mijn volgende baan wordt weer Rotterdam. Ik denk dat ik er ditmaal klaar voor ben, zeker gezien het een stabieler bedrijf is en er mensen werken die ik al ken. Sectarische onderwerpen zal ik ook vermijden, maar het is wel waar wat je zegt. Laatst gewijzigd door Weyland : 1 november 2023 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zijn ze als vluchtelingen naar het Noorden gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonet in Nederland aanslag op Baudet
Een gek die met een bierfles op het hoofd van Baudet mept ![]() https://twitter.com/annstrikje/statu...45299735847418 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 20 november 2023 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Yep, naast de ridiculisering, censurering, criminalisering, leugens en propaganda zitten ze nu al terug aan de "S.A." om politieke tegenstanders het zwijgen op te leggen.
Stap voor stap tonen ze hun ideologie zonder schaamte en net zoals toen bestaat ze "grotendeels uit arbeiders, veteranen en (voormalig) werklozen." https://nl.wikipedia.org/wiki/Sturmabteilung |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg dat eens uit AUB.
En leg ook het incident in Gent uit. Dat met die Oekraïener.
![]() |
#94 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad, de gelijkenissen zijn frappant. Tot aan de kledingstijl van de Italiaanse variant toe zelfs
Laatst gewijzigd door StV : 21 november 2023 om 02:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland zit de minderjarige die een bierfles op het hoofd van Baudet sloeg nog steeds vast.
Bij ons werd de "paraplu-man" na een verhoor van een uur lacherig eer naar huis gestuurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn allebei gewelddadige privémilities.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat met die Oekraïener is ook af te keuren maar wel iets meer te begrijpen: het gedaas van roebelhoer Baudet is bij tijd en wijlen hersendodend. BTW, heb jij al een hardhat?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn ze in Nederland aan 't wachten op een nieuwe Pim Fortuin dode?
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij Pim Fortuyn begon het inderdaad ook aanvankelijk met een taart in zijn gezicht. Of hoe demonisering in de media en in het onderwijs van personen vaak lijdt tot de waan van het asbolute gelijk bij die gekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die stap heeft Nederland inmiddels wel gemaakt. aanslagplegers (of dreigers) worden vastgehouden en veroordeeld. Onze minister van Binnenlandse Zaken houdt zich met dat soort dingen niet bezig. Of ze wel of geen kinderen wil, dat vertelt ze in de boekskes. |
|
![]() |
![]() |