Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 januari 2016, 13:23   #21
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Is dat uw advies? Je wordt overheerst door barbaren en wen er maar aan?
Al gedacht aan" kom op voor je rechten en maak dit iedere man duidelijk die over de grenzen gaat?"
En als beleid" mannen die de rechtstaat met bijgevolg gelijkheid man en vrouw niet respecteren worden onmiddellijk teruggestuurd?"
Kan ook hoor !
Dat had een paar jaar geleden misschien gekund, maar nu begin ik toch serieus te twijfelen. Ze zijn al met zoveel en ze zijn overal. En geen mens die er wat aan doet, of durft te doen. Op solidariteit tussen en voor autochtonen moet men vandaag de dag in Europa veelal niet meer tellen, het is ieder voor zich. De corrupte Europese machthebbers zijn enkel nog solidair met de invallende barbaren. Logisch dat die invallende barbaren steeds talrijker en steeds driester worden. Arm Europa, du hast es nicht geschafft, sondern du bist bald geschafft...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 13:23   #22
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het zal bij die jonge islamitische pubers meer dan een serieuze mentaliteitsverandering vereisen vooraleer een alleen reizend autochtoon meisje of jonge vrouw met een gerust hart in hun omgeving kan vertoeven.
Ik vraag mij af of die hete jonge honden wel in staat zijn om van hun eigen zussen af te blijven. Misschien alleen maar als ze een moordend strenge (en bovendien sterke) vader hebben die dreigt hen het ziekenhuis in te slaan.
Probleem zit hem in de opvoeding van jongsaf. Vanop zeer jonge leeftijd worden in 'islamitische gezinnen' jongens op een 'piedestal' gezet, vrouwen en meisjes zijn er om te dienen. Binnen hun beeld van tradioneel rollenpatroon is er binnenshuis nog een zeker respect voor moeder de vrouw, als 'hoofd' van het huishouden. Buitenshuis zijn dames echter 'loslopend wild', tenzij ze zich in allesverhullende vuilniszakken kleden en niet het pad (letterlijk) van mannen kruisen.

Los van dat alles, stel ik me inderdaad ook vragen bij de bewegingsvrijheid van zulke jonge niet-begeleide minderjarige asielzoekers. Waarom mogen zij buiten komen zonder begeleiding van een verantwoordelijke volwassene ? Of vertoefden ze hier volledig in de illegaliteit ?
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 13:29   #23
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

De recente cartoon van Charlie Hebdo over de kleine Aylan (die aangespoelde dode peuter die niet meer kan uitgroeien tot een vrouwenstalker) is grof en gitzwart, maar verbergt helaas een vorm van pijnlijke waarheid.

Jongens uit de 'vluchtelingengebieden' krijgen in hun opvoeding geen respect mee voor vrouwen/meisjes en al helemaal niet als ze 'westers gekleed' gaan. Feit dat nog zulke jonge jongens, vrouwen hier lastigvallen is een teken aan de wand dat ze 'vrouwonvriendelijkheid' met de paplepel ingelepeld krijgen. Oorlogsomstandigheden of armoede heeft daar weinig tot niets mee te maken, wel een verziekte mentaliteit en een cultuuruitwas van de meest achterlijke benadering van een woestijngodsdienst.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 13:36   #24
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Dat had een paar jaar geleden misschien gekund, maar nu begin ik toch serieus te twijfelen. Ze zijn al met zoveel en ze zijn overal. En geen mens die er wat aan doet, of durft te doen. Op solidariteit tussen en voor autochtonen moet men vandaag de dag in Europa veelal niet meer tellen, het is ieder voor zich. De corrupte Europese machthebbers zijn enkel nog solidair met de invallende barbaren. Logisch dat die invallende barbaren steeds talrijker en steeds driester worden. Arm Europa, du hast es nicht geschafft, sondern du bist bald geschafft...
Er zit een 'Europese lente' aan te komen ...

Mensen zullen wangedrag door bepaalde vluchtelingen en de ergste uitwassen van een pervers knuffelbeleid niet langer blijven ondergaan. En de 'oplossing' zal daarvoor niet enkel 'het stemhokje' zijn.

Kwestie van tijd voor er enkele 'loshandige' vluchtelingen door een menigte gelynched worden of voordat er asielcentra, met vluchtelingen nog in, in de vlammen zullen opgaan. En dit laatste gebeurt overigens nu al.

The Clash of Civilizations is heus geen fictie meer !

Als libertair democraat betreur ik zulk volksgericht en aanfluiting van de rechtstaat. Maar helaas begrijp ik die 'volksbewegingen' een beetje, het verziekte multiculbeleid van de politieke zwaargewichten zal zijn tol eisen.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 14:02   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het zal bij die jonge islamitische pubers meer dan een serieuze mentaliteitsverandering vereisen vooraleer een alleen reizend autochtoon meisje of jonge vrouw met een gerust hart in hun omgeving kan vertoeven.
Ik vraag mij af of die hete jonge honden wel in staat zijn om van hun eigen zussen af te blijven. Misschien alleen maar als ze een moordend strenge (en bovendien sterke) vader hebben die dreigt hen het ziekenhuis in te slaan.
Gij weet er nu ook echt niks van gij, hé.

Als broerke betrapt wordt op het bepotelen van zuske, dan zal strenge vader het zuske bont en blauw slaan.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 15:45   #26
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Schoofzakske, heeft de douche deugd gedaan?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 15:52   #27
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Er zit een 'Europese lente' aan te komen ...

Mensen zullen wangedrag door bepaalde vluchtelingen en de ergste uitwassen van een pervers knuffelbeleid niet langer blijven ondergaan. En de 'oplossing' zal daarvoor niet enkel 'het stemhokje' zijn.

Kwestie van tijd voor er enkele 'loshandige' vluchtelingen door een menigte gelynched worden of voordat er asielcentra, met vluchtelingen nog in, in de vlammen zullen opgaan. En dit laatste gebeurt overigens nu al.

The Clash of Civilizations is heus geen fictie meer !

Als libertair democraat betreur ik zulk volksgericht en aanfluiting van de rechtstaat. Maar helaas begrijp ik die 'volksbewegingen' een beetje, het verziekte multiculbeleid van de politieke zwaargewichten zal zijn tol eisen.
Dat denk ik eveneens. Laat zoiets in Europa nog eens gebeuren zoals in Keulen en er is een grote kans dat het er bovenarms op zit. En waar een herhaling van dergelijk scenario zeker tot een ware explosie kan leiden is in Duitsland. Dit kan inderdaad zeer zware politieke gevolgen hebben.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 15:53   #28
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gij weet er nu ook echt niks van gij, hé.

Als broerke betrapt wordt op het bepotelen van zuske, dan zal strenge vader het zuske bont en blauw slaan.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 16:20   #29
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gij weet er nu ook echt niks van gij, hé.

Als broerke betrapt wordt op het bepotelen van zuske, dan zal strenge vader het zuske bont en blauw slaan.

.
Dat klopt, in de islam heeft vader en de nonkels normaal het alleen-recht op de dochters.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 16:30   #30
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat denk ik eveneens. Laat zoiets in Europa nog eens gebeuren zoals in Keulen en er is een grote kans dat het er bovenarms op zit. En waar een herhaling van dergelijk scenario zeker tot een ware explosie kan leiden is in Duitsland. Dit kan inderdaad zeer zware politieke gevolgen hebben.
Men heeft de etterbuil te lang laten zweren, ook hier overigens. Barst die nu open, dan komt er en masse vettig pus uit.

Ik heb zelfs de indruk dat de 'politieke correctheid' de jongste jaren terug is toegenomen. Een jaar of tien tot vijf geleden zag ik wat verbetering, helaas lijkt dat nu helemaal teniet gedaan. Misschien omdat men bijvoorbeeld bij ons het VB niet meer vreest als zweeppartij ?

Zelf ben ik allerminst een VB'er en heb ook 'Arabische' en 'Noord-Afrikaanse' vrienden, het is net in het belang van die brave mensen dat er paal en perk wordt gesteld aan ons laissez-faire beleid en de onmacht van de 'fluwelen handschoen'. En het krapuul moet eruit !
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 16:33   #31
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat klopt, in de islam heeft vader en de nonkels normaal het alleen-recht op de dochters.
Idd, op de niet-getrouwde vrouwen, zijn ze getrouwd dan vallen ze onder 'voogdij' van hun echtgenoot. Ze mogen enkel buitenkomen zonder man in de buurt om naar de lokale middenstand te gaan en wat praktische zaken te regelen. Reizen ze verder, moet er een mannelijke voogd meegaan. En dat is niet enkel in de fameuze woestijnrijken, ook in ons land verkeren er vrouwen in dat geval.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 17:29   #32
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Iedere aangifte van sexueel geweld moet ernstig genomen worden.
Als mijn dochter of mijn vrouw zou lastig gevallen worden door zo een individu
Citaat:
dan ga ik handelen en dan twee telefoontjes doen.
1 naar de politie
en 2 naar de ambulance.
Je begrijpt toch de reactie van die magistraat niet, probeer dat eens aan de ouders van die meisjes uit te leggen.
Ik las in de krant vandaag dat de politie ze weer vrij heeft gelaten
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 14:17   #33
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Maar van die 4 moeten er ten minste 2 mannelijk zijn, als ik het nog weet.
Het wordt veronderstelt, als men de precedenten uit de hadith gebruikt, dat een vrouw 1 mannelijke getuige oftewel 2 vrouwelijke getuigen aan kan dragen bij woord tegen woord met een man. Als de schuld bewezen kan worden hoeft dit niet.

Speciale regels zijn er bv. bij beschuldiging van homosexualiteit, dan zijn er meerdere mannelijke getuigen nodig ongeacht geslacht van de partijen.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 14:19   #34
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Idd, op de niet-getrouwde vrouwen, zijn ze getrouwd dan vallen ze onder 'voogdij' van hun echtgenoot. Ze mogen enkel buitenkomen zonder man in de buurt om naar de lokale middenstand te gaan en wat praktische zaken te regelen. Reizen ze verder, moet er een mannelijke voogd meegaan. En dat is niet enkel in de fameuze woestijnrijken, ook in ons land verkeren er vrouwen in dat geval.
Of om te strijden tegen de kruisvaarder naties, met daden of woorden. Dus een journaliste mag dat om bv fotos te nemen van gewonde kinderen in propaganda tegen het westen
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!

Laatst gewijzigd door Raven : 16 januari 2016 om 14:20.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 15:13   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Probleem zit hem in de opvoeding van jongsaf. Vanop zeer jonge leeftijd worden in 'islamitische gezinnen' jongens op een 'piedestal' gezet, vrouwen en meisjes zijn er om te dienen. Binnen hun beeld van tradioneel rollenpatroon is er binnenshuis nog een zeker respect voor moeder de vrouw, als 'hoofd' van het huishouden. Buitenshuis zijn dames echter 'loslopend wild', tenzij ze zich in allesverhullende vuilniszakken kleden en niet het pad (letterlijk) van mannen kruisen.
Probeer in een Marokkaans dorp toch maar niet rond te lopen met die mentaliteit, hoor. In de kortste keren staat een hele troep neven en ooms rond je om je eens goed de les te lezen...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 15:17   #36
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Idd, op de niet-getrouwde vrouwen, zijn ze getrouwd dan vallen ze onder 'voogdij' van hun echtgenoot. Ze mogen enkel buitenkomen zonder man in de buurt om naar de lokale middenstand te gaan en wat praktische zaken te regelen. Reizen ze verder, moet er een mannelijke voogd meegaan. En dat is niet enkel in de fameuze woestijnrijken, ook in ons land verkeren er vrouwen in dat geval.
U was overduidelijk nog nooit in het Rifgebergte waar vrouwen heel wat werk verzetten op het land, zelf bijvoorbeeld hooi halen met de ezel... Er is dan van dicht of van ver geen man te bespeuren.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 15:20   #37
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U was overduidelijk nog nooit in het Rifgebergte waar vrouwen heel wat werk verzetten op het land, zelf bijvoorbeeld hooi halen met de ezel... Er is dan van dicht of van ver geen man te bespeuren.
Was u daar ook al??
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 15:23   #38
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Was u daar ook al??
Neen, wel bepaalde familieleden. In de Rifdorpen lopen vrouwen gewoon rond, zonder enige mannelijke toezichtshouder. Nochtans zijn dat daar bijzonder traditionele en conservatieve islamitische gemeenschappen. Alleen, we zijn niet in de Golf.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 17:26   #39
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Was u daar ook al??
Ik was daar en geloof me maar, er zijn geen wegen de tocht gaat van op een bepaald punt per ezel de bergen in en daar vindt je de echte rifbewoners. Die venten lopen daar een hele dag zo stoned als een garnaal rond en de vrouwen doen daar alles en dan bedoel ik echt alles. Al hetgeen ze hun vrouw zouden verbieden zouden ze zelf moeten doen en vraag maar aan al die stoners die hier rondhangen dat is nu net geen optie.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 16 januari 2016 om 17:27.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 18:50   #40
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Als mijn dochter of mijn vrouw zou lastig gevallen worden door zo een individu dan ga ik handelen en dan twee telefoontjes doen.
1 naar de politie en 2 naar de ambulance.
1 + 2 = 3.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be