Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 mei 2018, 20:17   #181
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Children Of The Sex Trade (Full Documentary) - Real Stories

Niet enkel de Filipijnen, maar ook Zuid-Oost Azië (Cambodia, Thailand...) zijn getroffen door dergelijke plagen van veelal Westerse pedofielen die hun lusten er botvieren op onschuldige aziatische kindjes. Dit terwijl veel van deze mannen als een heilig boontje door het leven gaan in hun thuislanden (want tja, blanke kindjes moeten beschermd worden, nietwaar.) Maar eenmaal in het verre & exotische Azië gaan alle remmen los en tonen ze hun ware aard: die van een meedogenloze pedofiel die er niet voor terugdeinst andermans kinderen uit te buiten.

Ook cybersex dens zijn tegenwoordig een geliefkoosd doelwit van deze heren:

Alvorens mij wederom met de vinger te wijzen omdat ik zogezegd wederom white supremacy aankaart, wil ik er aan toevoegen dat het Westen toch maar mooi gespaard is van Aziaten en andere rassen die er massaal de blanke kindjes komen uitbuiten, misbruiken!!

Met deze thread wil ik dan ook een halt toeroepen aan dergelijk Westers sekstoerisme. Het is al erg genoeg dat landen als Thailand, de Filipijnen enz. haast overrompeld worden door Westerse sekstoeristen die er het beest uithangen met volwassen hoertjes, maar van de kindjes moet men imo AFBLIJVEN!

PLEASE STOP HET SEKSUEEL UITBUITEN/MISBRUIKEN VAN GEELKES!

Als laatste wil er aan toevoegen dat ik het een goed iets zou vinden indien blanke mannen gescreend zouden worden wanneer ze naar dergelijke landen 'op vakantie gaan'. Men screent wel zogezegde 'terroristen', awel die anderen kunnen er ook nog wel bij. Of niet soms.

Vermits men dit nog steeds niet op grote schaal doet, sta ik dan ook altijd huiverachtig tov blanke mannen die naar deze landen trekken. Het staat natuurlijk niet op hun gezicht geschreven, maar gezien de statistieken...

Tja, men kan me niet kwalijk nemen hier suspicious tegenover te staan.

Maar een ding staat vast, dit moet STOPPEN!!!!
Discuss please, thanks.
Uw boodschap klinkt alsof wij forumgenoten daar onverschillig tegenover staan.
Je denkt nu toch niet dat wij dergelijke smeerlappen sympathiek vinden? Maar wij kunnen inzake politioneel toezicht en bestrijding ter plekke van die pedo-toeristen geen poot uitsteken zonder het expliciet akkoord van die Zuid-Oost Aziatische landen. Het is in de eerste plaats aan hen om een stricte controle uit te oefenen. En ik ben ervan overtuigd dat geen enkel Europees land een verzoek tot samenwerking zomaar zal afwijzen. Overigens, die is er toch reeds via Interpol? Wat mij betreft, wanneer dergelijke slijmerd door hun eigen politie geklist wordt, mag de gegadigde draconische straffen toebedeeld krijgen.

Laatst gewijzigd door quercus : 10 mei 2018 om 20:18.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 20:17   #182
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ja, die corrupte Thaise politieagenten en ambtenaren moeten boeten. Zeker weten!
Die ook ja....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 20:21   #183
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Quercus, voor mij hoeven dat geen draconische straffen te zijn, een repressief beleid is trouwens geen garantie; gewoon*knip-knip* is reeds voldoende oftewel ze chemisch castreren and of course public humiliation ^^
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 20:29   #184
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Die ook ja....
Aha. Dat klinkt al wat genuanceerder dan uw eerder gebimbam over "de stoute blanke man".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 20:30   #185
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Uw boodschap klinkt alsof wij forumgenoten daar onverschillig tegenover staan.
Je denkt nu toch niet dat wij dergelijke smeerlappen sympathiek vinden? Maar wij kunnen inzake politioneel toezicht en bestrijding ter plekke van die pedo-toeristen geen poot uitsteken zonder het expliciet akkoord van die Zuid-Oost Aziatische landen. Het is in de eerste plaats aan hen om een stricte controle uit te oefenen. En ik ben ervan overtuigd dat geen enkel Europees land een verzoek tot samenwerking zomaar zal afwijzen. Overigens, die is er toch reeds via Interpol? Wat mij betreft, wanneer dergelijke slijmerd door hun eigen politie geklist wordt, mag de gegadigde draconische straffen toebedeeld krijgen.
Inderdaad, er zijn al westerlingen opgepakt in Thailand als gevolg van internationale samenwerking tussen de politiediensten.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 20:34   #186
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Uw boodschap klinkt alsof wij forumgenoten daar onverschillig tegenover staan.
Je denkt nu toch niet dat wij dergelijke smeerlappen sympathiek vinden? Maar wij kunnen inzake politioneel toezicht en bestrijding ter plekke van die pedo-toeristen geen poot uitsteken zonder het expliciet akkoord van die Zuid-Oost Aziatische landen. Het is in de eerste plaats aan hen om een stricte controle uit te oefenen. En ik ben ervan overtuigd dat geen enkel Europees land een verzoek tot samenwerking zomaar zal afwijzen. Overigens, die is er toch reeds via Interpol? Wat mij betreft, wanneer dergelijke slijmerd door hun eigen politie geklist wordt, mag de gegadigde draconische straffen toebedeeld krijgen.
Ik denk niet dat het gros van de forummers deze smeerlappen sympathiek vindt, mijn message laat dit naar m'n weten ook niet uitschijnen, en ja het is inderdaad in de eerste plaats aan Asia om een stricte controle uit te voeren maar zoals gezegd zitten ze daar met een enorm corruptie probleem. Het helpt natuurlijk niet dat het Westen veelal de andere kant opkijkt en de zaken maar laat gedijen. Erkennen dat het moreel verachtelijk is op zich niet voldoende, er dient imo ook ACTIE te komen. Bvb premies uitreiken aan wie meewerkt op het terrein (een soort van verkapte ontwikkelingshulp zeg maar met het verschil dat het in dit geval de burger direct ten goede komt), kliklijnen invoeren voor locals die weet hebben waar & hoe deze pedo's opereren... Tja, waarom niet.......

Laatst gewijzigd door bembem : 10 mei 2018 om 20:34.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 20:37   #187
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik denk niet dat het gros van de forummers deze smeerlappen sympathiek vindt, mijn message laat dit naar m'n weten ook niet uitschijnen, en ja het is inderdaad in de eerste plaats aan Asia om een stricte controle uit te voeren maar zoals gezegd zitten ze daar met een enorm corruptie probleem. Het helpt natuurlijk niet dat het Westen veelal de andere kant opkijkt en de zaken maar laat gedijen. Erkennen dat het moreel verachtelijk is op zich niet voldoende, er dient imo ook ACTIE te komen. Bvb premies uitreiken aan wie meewerkt op het terrein (een soort van verkapte ontwikkelingshulp zeg maar met het verschil dat het in dit geval de burger direct ten goede komt), kliklijnen invoeren voor locals die weet hebben waar & hoe deze pedo's opereren... Tja, waarom niet.......
U bent daar weer met uw foute veronderstelling dat het Westen maar laat begaan. Pedofilie is hier een ernstig misdrijf.

Uw "actie" houdt in dat politiediensten blijkbaar buiten de wet zouden mogen handelen.

Er hoeven geen kliklijnen, want de kinderprostitutie in Thailand is open en bloot dat het ronduit schokkend is. De politie weet het.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 20:41   #188
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.375
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Inderdaad, er zijn al westerlingen opgepakt in Thailand als gevolg van internationale samenwerking tussen de politiediensten.
Dat telt niet voor Bemmetje. Zelfs niet met een "Bekend Voorbeeld", Gary Glitter.
Alle Kaukasische mannen zijn pedofielen, want er zit er geen enkele aan haar te frutselen, de gave gods aan de mannen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 20:54   #189
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U bent daar weer met uw foute veronderstelling dat het Westen maar laat begaan. Pedofilie is hier een ernstig misdrijf.

Uw "actie" houdt in dat politiediensten blijkbaar buiten de wet zouden mogen handelen.

Er hoeven geen kliklijnen, want de kinderprostitutie in Thailand is open en bloot dat het ronduit schokkend is. De politie weet het.
Er bestaan reeds Westerse politiediensten ter plaatse, re-cf m'n post #130.
Gezien die hun takenpakket met de jaren werd uitgebreid zie ik niet in waarom ze de jacht op pedo's niet zouden toevoegen aan het lijstje. Dat kan imo best, and time shall tell. Zoals ik zei; 'Regels & wetten zijn namelijk wijzigbaar'.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 20:54   #190
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U bent daar weer met uw foute veronderstelling dat het Westen maar laat begaan. Pedofilie is hier een ernstig misdrijf.

Uw "actie" houdt in dat politiediensten blijkbaar buiten de wet zouden mogen handelen.

Er hoeven geen kliklijnen, want de kinderprostitutie in Thailand is open en bloot dat het ronduit schokkend is. De politie weet het.
Waar haalt U dat ? In Thailand is kinderprostitutie heel strafbaar. Er gaat geen dag voorbij of politie en gerecht vallen zaken binnen op zoek naar minderjarigen. Is er één minderjarige in de zaak met de nadruk op minderjarig ( zelfs 17 jaar en 11 maanden is dat) gaat de zaak onherroepelijk dicht en staan de uitbaters strenge straffen te wachten.
In Thailand mag men ook geen dansgelegenheid binnen onder de 20 jaar.

Graag had ik van jou dan ook geweten waar die kinderprostitutie zoal open en bloot is te zien ?? Ik zou het ondanks mijn jarenlange ervaringen met dat land helemaal niet weten. Of het moet zijn dat U op heel andere plaatsen komt dan waar ik en de meeste mensen komen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 20:56   #191
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat telt niet voor Bemmetje. Zelfs niet met een "Bekend Voorbeeld", Gary Glitter.
Alle Kaukasische mannen zijn pedofielen, want er zit er geen enkele aan haar te frutselen, de gave gods aan de mannen.
Nee, ik ben nog niet zover heen dat ik - itt de racisten op dit forum, iedere andersgekleurde mens als een slechterik zie.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 20:57   #192
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Waar haalt U dat ?
Een reportage op TV5 enkele maanden geleden. Heel schokkend. De journalist die de reportage maakte, moest helemaal geen moeite doen om een jongetje of meisje te verkrijgen. Het werd hem bijna opgedrongen als hij in bepaalde wijken kwam.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 21:00   #193
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Waar haalt U dat ? In Thailand is kinderprostitutie heel strafbaar. Er gaat geen dag voorbij of politie en gerecht vallen zaken binnen op zoek naar minderjarigen. Is er één minderjarige in de zaak met de nadruk op minderjarig ( zelfs 17 jaar en 11 maanden is dat) gaat de zaak onherroepelijk dicht en staan de uitbaters strenge straffen te wachten.
In Thailand mag men ook geen dansgelegenheid binnen onder de 20 jaar.

Graag had ik van jou dan ook geweten waar die kinderprostitutie zoal open en bloot is te zien ?? Ik zou het ondanks mijn jarenlange ervaringen met dat land helemaal niet weten. Of het moet zijn dat U op heel andere plaatsen komt dan waar ik en de meeste mensen komen.
Ah my bad, sorry.. Mijn zicht op Thailand is moet ik toegeven niet van de recenste, maar zoals ik het lees is er een heel grote vooruitgang geboekt die ik enkel kan toejuichen
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 21:02   #194
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Een reportage op TV5 enkele maanden geleden. Heel schokkend. De journalist die de reportage maakte, moest helemaal geen moeite doen om een jongetje of meisje te verkrijgen. Het werd hem bijna opgedrongen als hij in bepaalde wijken kwam.
OMG echt?? Die reportage moet ik zien..... (!)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 21:05   #195
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Een reportage op TV5 enkele maanden geleden. Heel schokkend. De journalist die de reportage maakte, moest helemaal geen moeite doen om een jongetje of meisje te verkrijgen. Het werd hem bijna opgedrongen als hij in bepaalde wijken kwam.
Dat soort reportages kennen we. Mijn zus die in het Brussels onderwijs staat moest voor zo'n reportage haar kinderen ook eens vragen om de boel op stelten te zetten speciaal voor de reportage
Ik ga het niet hebben over Cambodia en de Filipijnen en andere landen als daar zijn Indië en Brazilië.
Ik zou wel eens willen weten over welke wijken het gaat ?

In Thailand is prostitutie zeker heel verspreid en kijkt men er ook helemaal anders tegenaan maar van kinderen blijft men af.

En geloof me vrij men lacht er niet mee

https://www.metronieuws.nl/buitenlan...-thaise-cel-in
https://ollekebolleke.info/update-ne...ven-het-hoofd/
https://ollekebolleke.info/twee-van-...a-aangehouden/
https://ollekebolleke.info/amerikaan...p-zijn-laptop/

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 mei 2018 om 21:29.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 21:10   #196
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat soort reportages kennen we. Mijn zus die in het Brussels onderwijs staat moest voor zo'n reportage haar kinderen ook eens vragen om de boel op stelten te zetten speciaal voor de reportage
Ik ga het niet hebben over Cambodia en de Filipijnen en andere landen als daar zijn Indië en Brazilië.
Ik zou wel eens willen weten over welke wijken het gaat ?

In Thailand is prostitutie zeker heel verspreid en kijkt men er ook helemaal anders tegenaan maar van kinderen blijft men af.

En geloof me vrij men lacht er niet mee

https://www.metronieuws.nl/buitenlan...-thaise-cel-in
https://ollekebolleke.info/update-ne...ven-het-hoofd/
Ah I see... Mja, ik heb op yt wezen zoeken naar Jan zijn TV5 reportage maar kom wat betreft het onderwerp enkel deze docu tegen van op de Filipijnen:

https://www.youtube.com/watch?v=9sSt4UTh03g

Schrijnende toestanden, dat wel.

Laatst gewijzigd door bembem : 10 mei 2018 om 21:11.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 21:19   #197
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ah I see... Mja, ik heb op yt wezen zoeken naar Jan zijn TV5 reportage maar kom wat betreft het onderwerp enkel deze docu tegen van op de Filipijnen:

https://www.youtube.com/watch?v=9sSt4UTh03g

Schrijnende toestanden, dat wel.
Ik denk dat de toestand in de Filipijnen anders is dan in Thailand.
Ik heb de reportage snel bekeken. Het gaat in de reportage over prostitutie in Angeles city maar niet echt over pedofilie. Wel dat sommige meisjes minderjarig zouden zijn. Maar volgens mij gaat deze reportage niet echt over kinderprostitutie.

Ik heb ook mijn twijfels of er een recente specifieke reportage over pedofilie is gemaakt in Thailand. Volgens mij hebben de echt zware pedofielen Thailand al lang voor bekeken gehouden.

Ik wacht op meer info van Jan VDB.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 mei 2018 om 21:26.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 21:30   #198
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik denk dat de toestand in de Filipijnen anders is dan in Thailand.
Ik heb de reportage snel bekeken. Het gaat in de reportage over prostitutie in Angeles city maar niet echt over pedofilie. Wel dat sommige meisjes minderjarig zouden zijn. Maar volgens mij gaat deze reportage niet echt over kinderprostitutie.

Ik heb ook mijn twijfels of er een recente specifieke reportage over pedofilie is gemaakt in Thailand. Volgens mij hebben de echt zware pedofielen Thailand al lang voor bekeken gehouden.

Ik wacht op meer info van Jan VDB.
In de reportage kwam ook ter sprake dat belangrijke ambtenaren in bepaalde delen van Thailand hun gasten een meisje of jongetje aanbieden. Ik geloof dat het vorig jaar zelfs in onze media ter sprake is gekomen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2018, 15:29   #199
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

A propos JVDB ik wacht nog steeds vol spanning op deze reportage.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2018, 11:21   #200
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Jonge pedofielen moeten het nu gelukkig zo ver niet meer gaan zoeken. Iemand van 19 mag met een gerust hart iemand van 14 doen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be