Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 juli 2021, 15:50   #121
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is geen antwoord op mijn vraag hoe enz. jij je wel verdiept hebt in de materie, hetgeen je verweet aan andere forummers.
Que? De link met de voorstellen in mijn post gemist?

Je kan ze misschien ook eens lezen en dan zal je zien dat daar niks instaat dat m.i. schokkend of discriminerend is.

Meer controle dat wie per post stemt
1. Is wie hij/zij beweert te zijn
2. er zelf om gevraagd heeft.

I.e. het stemmenronselen of invullen van vote by mail door anderen bemoeilijken, Lijkt mij een goede zaak.


Verder nog schokkende zaken (voor de democraten blijkbaar onacceptabel en racistisch!) als

- 'A watcher is entitled to sit or stand
near enough to see and hear the election officers
conducting the observed activity'. I.e. mensen die het stemmen tellen controleren moeten dichtbij genoeg zijn om het tellen echt te kunnen observeren (Racistisch niet! Hoe durven ze!)

- spolied ballots (ie stemmen waarvan men zegt dat ze niet geteld kunnen worden wegens fout of onduidelijk ingevuld) moeten geregistreerd worden. (I.e. zodat ze achteraf gecontroleerd kunnen worden of ze wel echt spoiled waren)

- assisteren van stemmers wordt aan banden gelegd en vereist een geldige reden. Dat is in belgië ook het geval... Het is niet toegelaten dat iemand anders samen met u in het stemhokje gaat tenzij daar een heel goeie reden voor is.

- uitgebrachte stemmen moeten mistens 60 dagen bewaard worden


usw usw

Nu mijn vraag aan u, hebt u ook maar enige moeite gedaan om die voorstellen eens te lezen? Ik heb het u al heel gemakkelijk gemaakt door de link te geven.

Nu ja, u hoeft niet te antwoorden want ik WEET het antwoord al. Het vereist natuurlijk iets meer inspanning om zelf de voorstellen eens te lezen dan blind het gehuil in de meeste media te volgen.
__________________
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 23 juli 2021 om 15:52.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2021, 18:04   #122
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Que? De link met de voorstellen in mijn post gemist?

Je kan ze misschien ook eens lezen en dan zal je zien dat daar niks instaat dat m.i. schokkend of discriminerend is.

Meer controle dat wie per post stemt
1. Is wie hij/zij beweert te zijn
2. er zelf om gevraagd heeft.

I.e. het stemmenronselen of invullen van vote by mail door anderen bemoeilijken, Lijkt mij een goede zaak.


Verder nog schokkende zaken (voor de democraten blijkbaar onacceptabel en racistisch!) als

- 'A watcher is entitled to sit or stand
near enough to see and hear the election officers
conducting the observed activity'. I.e. mensen die het stemmen tellen controleren moeten dichtbij genoeg zijn om het tellen echt te kunnen observeren (Racistisch niet! Hoe durven ze!)

- spolied ballots (ie stemmen waarvan men zegt dat ze niet geteld kunnen worden wegens fout of onduidelijk ingevuld) moeten geregistreerd worden. (I.e. zodat ze achteraf gecontroleerd kunnen worden of ze wel echt spoiled waren)

- assisteren van stemmers wordt aan banden gelegd en vereist een geldige reden. Dat is in belgië ook het geval... Het is niet toegelaten dat iemand anders samen met u in het stemhokje gaat tenzij daar een heel goeie reden voor is.

- uitgebrachte stemmen moeten mistens 60 dagen bewaard worden


usw usw

Nu mijn vraag aan u, hebt u ook maar enige moeite gedaan om die voorstellen eens te lezen? Ik heb het u al heel gemakkelijk gemaakt door de link te geven.

Nu ja, u hoeft niet te antwoorden want ik WEET het antwoord al. Het vereist natuurlijk iets meer inspanning om zelf de voorstellen eens te lezen dan blind het gehuil in de meeste media te volgen.
Dat blijft geen antwoord op mijn vraag. U schijnt alleen maar een partij in de usa te willen geloven/volgen/....

Verder, ivm wat ik rood kleurde:
Da's makkelijk voor mij, dat u zo veel schijnt te weten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 07:28   #123
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat blijft geen antwoord op mijn vraag. U schijnt alleen maar een partij in de usa te willen geloven/volgen/....
Eeuh. Ik geef u de voorstellen zwart op wit en daar maakt u van '1 partij willen volgen'.

Ik kan u niet langer serieus nemen, U bent een trol niets anders :/
__________________
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 09:51   #124
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Eeuh. Ik geef u de voorstellen zwart op wit en daar maakt u van '1 partij willen volgen'.

Ik kan u niet langer serieus nemen, U bent een trol niets anders :/
Lesbische vrouwen klagen ook aan dat ze niet serieus genomen worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 10:25   #125
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Vertel mij eens hoe je tot een andere conclusie kan komen dan dat degenen die zeggen dat het voor zwarten niet mogelijk is / discriminerend is een bewijs van identiteit te vragen dan:

Optie 1: dit zijn enorme racisten die denken dat zwarten te dom zijn om hun identiteit te kunnen bewijzen

Optie 2: die mensen hebben een heel ander doel en om een of andere reden willen ze blijkbaar dat een deur tot verkiezingsfraude wagenwijd open blijft staan.

Ik zie geen andere optie dan die twee, ziet u er wel een andere?

En ja ik heb de voorstellen wel degelijk gelezen en ik zie er geen graten in. Ik stel voor dat u de voorstellen zelf ook eens leest ipv wat er in de democratische (sic) pers van gemaakt wordt.

Er zijn veel problemen met democratie in de VS maar de meeste van die voorstellen zijn mi eerder een verbetering / maken fraude moeilijker.

https://capitol.texas.gov/tlodocs/87...pdf#navpanes=0
Elke regel die fraude bij de stembusgang uitsluit of enkel maar moeilijker maakt is inderdaad een goede maatregel.
Bij de laatste verkiezingen in de USA heeft men inderdaad onder het motto dat het doel de middelen daartoe rechtvaardigt, bij teveel verdachte zaken door de vingers gekeken of erger nog ze genegeerd.
Hierdoor is bij velen een afkeer ontstaan van dit "democratisch proces".
Dit is een groter probleem dan de aversie van sommigen tegenover het bestaan van een officieel identificatiebewijs.
Ook in GB wil men daar tot op heden niets van weten.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be