Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 januari 2020, 18:30   #2141
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Die resolutie komt elk jaar terug op tafel, en word elk jaar terug afgewezen door een aantal staten. Ja, Israël is 1 van die staten. Maakt dat het leven van de Palestijnen beter?
Het bewijst alleen maar mijn punt, de Palestijnen zijn een soort van statische zigueners in het Midden Oosten, maar dan zonder een hele hoop Gutmenschen in de buurlanden die oeh en ah roepen, arme sukkelaars, kom hier, we omarmen u.
En dat zijn zeer goede redenen voor mij om de Palestijnen te steunen, wat al die landen doen of nalaten is niet hun schuld namelijk.

Citaat:
Hoeveel Palestijnen hebt u op zolder? (de bewoonbare zolder hier is al in gebruik door een ex-legionair, dus dat gaat niet lukken, maar in de kelder is er nog plaats.)
What is your point?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 18:33   #2142
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En dat zijn zeer goede redenen voor mij om de Palestijnen te steunen, wat al die landen doen of nalaten is niet hun schuld namelijk.
Uw steun wordt ten zeerste geapprecieerd.
Citaat:
What is your point?
Een gebrek aan Palestijnen in mijn kelder.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 19:45   #2143
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Israël keurt de resolutie zelf ook niet goed , en dat vind u logisch , maar als anderen bezwaren hebben .....
Waarom die landen het niet goedkeuren heb ik hiervoor uitgelegd.
Negeer je nu de consequentie van die keuze ?

De weigering van de arabische landen om de resolutie integraal en simultaan uit te voeren met Israël (en hun verplichtingen) is gewoon equivalent aan het weigeren van die resolutie...

Dan stopt het gewoon, dat is de handrem aantrekken.

De arabische naties denken nog altijd dat ze door tijd te winnen, het bevroren conflict kunnen winnen. Wat volkomen onrealistisch is...

Vaststelling : de arabische buren zijn veeel meer bezig met hun public relations als tegenstander van de joden dan dat ze een oplossing willen voor de palestijnse 'broeders'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 21:05   #2144
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Uw steun wordt ten zeerste geapprecieerd.

Een gebrek aan Palestijnen in mijn kelder.
Potje onzin dus.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 21:12   #2145
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Uw steun wordt ten zeerste geapprecieerd.

Een gebrek aan Palestijnen in mijn kelder.
*lachband voor 1 persoon rolt*

Laatst gewijzigd door Tamam : 23 januari 2020 om 21:12.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 21:26   #2146
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Potje onzin dus.
Uw steun aan de Palestijnen is op hetzelfde niveau.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 21:27   #2147
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
*lachband voor 1 persoon rolt*
Uw bibliothecaris drukt nu op record.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2020, 22:17   #2148
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Negeer je nu de consequentie van die keuze ?

De weigering van de arabische landen om de resolutie integraal en simultaan uit te voeren met Israël (en hun verplichtingen) is gewoon equivalent aan het weigeren van die resolutie...

Dan stopt het gewoon, dat is de handrem aantrekken.

De arabische naties denken nog altijd dat ze door tijd te winnen, het bevroren conflict kunnen winnen. Wat volkomen onrealistisch is...

Vaststelling : de arabische buren zijn veeel meer bezig met hun public relations als tegenstander van de joden dan dat ze een oplossing willen voor de palestijnse 'broeders'.
Vaststelling , Israel zelf is ook niet bereid de resolutie te implementeren
Dus waar heeft u het in godsnaam over ?
Ik dacht dat jullie de VN onzin vonden , maar nu opeens op een vn resolutie veel gewicht geven??

De resolutie is door beide partijen afgewezen , zo simpel is het .
Ik verdedig die andere arabische landen niet , die interesseren mij niet, het zijn geen palestijnse broeders meer .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2020, 06:58   #2149
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Vaststelling , Israel zelf is ook niet bereid de resolutie te implementeren
Hoe zou je zelf zijn? Je krijgt een huis toegewezen van het OCMW, en daarna een boete omdat je buurmannen je in elkaar wilden slaan, maar u verdedigde uwzelf succesvol.
Citaat:
Dus waar heeft u het in godsnaam over ?
Citaat:
Ik dacht dat jullie de VN onzin vonden , maar nu opeens op een vn resolutie veel gewicht geven??
De VN is zoals de weg naar de hel, een bult goede voornemens, maar niet meer dan een praatbarak voor verlepte politici, uitgerangeerde diplomaten en gepistoneerde bureaucraten.
En ironisch genoeg was 1 van de eerste dingen die de VN uitvrat, de oprichting van Israël.
Citaat:
De resolutie is door beide partijen afgewezen , zo simpel is het .
Ergo, de Palestijnen mogen gewoon kanonnenvoer leveren voor de "asymmetrische oorlog" tegen Israël, en voor de rest rustig verder kweken in de kampen.
Citaat:
Ik verdedig die andere Arabische landen niet , die interesseren mij niet, het zijn geen Palestijnse broeders meer .
Gelukkig dat Iran een Perzisch land is, en geen Arabisch.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2020, 18:21   #2150
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Vaststelling , Israel zelf is ook niet bereid de resolutie te implementeren
Dus waar heeft u het in godsnaam over ?
Ik dacht dat jullie de VN onzin vonden , maar nu opeens op een vn resolutie veel gewicht geven??

De resolutie is door beide partijen afgewezen , zo simpel is het .
Ik verdedig die andere arabische landen niet , die interesseren mij niet, het zijn geen palestijnse broeders meer .
Zie je zelf de absurditeit niet in ? Maandenlang zit je te argumenteren met VN resoluties, terwijl die in real life weinig gewicht dragen omdat de twee belangrijkste actoren (egypte en israel) er hun zak aan vegen.

Maar als een cruciaal document dat de oplossing had kunnen geven (vanuit palestijns standpunt) om een compensatie te geven ipv right of return totaal afgewezen is door de arabische wereld (op jordanie na) dan is dat plots niet belangrijk ?

En had je echt niet begrepen dat Israel de resolutie helemaal niet heeft afgewezen, zoals jij hier valselijk beweert ?

Hun kritiek was enkel op het permanente mandaat voor een organisatie in dewelke ze weinig vertrouwen hadden, en uiteraard de eis dat het een package deal was.

Hadden de arabieren dat ene detail van dat mandaat opgelost, en allemaal een vredesverdrag gemaakt met israel dan had die laatste niet anders kunnen doen dan ook hun woord houden.

Nu eindigden de gazoenen met lege handen. En de arabische broeders vegen er hun zak aan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2020, 02:08   #2151
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zie je zelf de absurditeit niet in ? Maandenlang zit je te argumenteren met VN resoluties,
dit heeft u zojuist verzonnen , toon het maar aan , dat kunt u niet.
Citaat:
terwijl die in real life weinig gewicht dragen omdat de twee belangrijkste actoren (egypte en israel) er hun zak aan vegen.
Waarom geeft u dan wel gewicht aan resolutie 194?

Citaat:
Maar als een cruciaal document dat de oplossing had kunnen geven (vanuit palestijns standpunt) om een compensatie te geven ipv right of return totaal afgewezen is door de arabische wereld (op jordanie na) dan is dat plots niet belangrijk ?
niet echt belangrijk inderdaad , dat was namelijk meer dan 70 jaar geleden.

Citaat:
En had je echt niet begrepen dat Israel de resolutie helemaal niet heeft afgewezen, zoals jij hier valselijk beweert ?
Toon maar eens aan dat Israel die resolutie goedkeurde.
Citaat:
Hun kritiek was enkel op het permanente mandaat voor een organisatie in dewelke ze weinig vertrouwen hadden, en uiteraard de eis dat het een package deal was.
Dit betekend dat ze die resolutie dus niet goedkeurde.

Citaat:
Hadden de arabieren dat ene detail van dat mandaat opgelost, en allemaal een vredesverdrag gemaakt met israel dan had die laatste niet anders kunnen doen dan ook hun woord houden.

Nu eindigden de gazoenen met lege handen. En de arabische broeders vegen er hun zak aan.
De huidige behandeling van gazanen valt niet recht te lullen met een dik 70 jaar oude resolutie die ze zelf altijd hebben afgekeurd. U doet net of er na die resolutie nooit meer onderhandeld is .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 25 januari 2020 om 02:09.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2020, 02:21   #2152
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

De VN is zoals de weg naar de hel, een bult goede voornemens, maar niet meer dan een praatbarak voor verlepte politici, uitgerangeerde diplomaten en gepistoneerde bureaucraten.te
Daar is het weer, de VN als een geïsoleerd clubje halve garen welke niets van doen hebben met landen in de wereld.
De VN bestaat gewoon uit afgevaardigden die hun land met bijbehorende standpunten vertegenwoordigen, en niet hun eigen prive standpunten.

U bent enorm anti VN maar komt plotseling met die resolutie aanzetten, merkwaardig.
-
Gelukkig dat Iran een Perzisch land is, en geen Arabisch.[/quote]
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2020, 06:57   #2153
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Daar is het weer, de VN als een geïsoleerd clubje halve garen welke niets van doen hebben met landen in de wereld.
De VN bestaat gewoon uit afgevaardigden die hun land met bijbehorende standpunten vertegenwoordigen, en niet hun eigen prive standpunten.
Lees nu zelf wat je geschreven hebt. Maar ik denk niet dat u het door kan hebben.
Hoe worden de afgevaardigden naar de VN gekozen denkt u? Op basis van competentie?
Citaat:
U bent enorm anti VN maar komt plotseling met die resolutie aanzetten, merkwaardig.
Ik ben niet anti-VN, het basisidee is goed. Alleen de uitwerking en de beslissingen genomen zijn compleet van de pot gerukt.
Te beginnen bij het "toelaten" van Joodse terroristen om enclaves op te zetten in een gebied dat bekend staat meer anti-joods te zijn dan het Duitsland van 5 jaar voorheen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2020, 07:06   #2154
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
dit heeft u zojuist verzonnen , toon het maar aan , dat kunt u niet.
Ik kan niet schrijven voor Pandareus, maar ik heb de indruk dat u een zware avond hebt gehad.
Wie loopt er hier te slingeren met de kaarten van Israël uit het verleden, te starten met de door de VN toegewezen enclaves van 1948?
Citaat:
Waarom geeft u dan wel gewicht aan resolutie 194?
Niet. Ik vind het gewoon een prima voorbeeld van de hypocrisie waar U vrolijk in meedoet.
Citaat:
niet echt belangrijk inderdaad , dat was namelijk meer dan 70 jaar geleden.
Voor de betrokken partijen is 70 jaar een peuleschil. De ene beroept zich op 3000jaar + om gelijk te hebben,
Citaat:
Toon maar eens aan dat Israel die resolutie goedkeurde.
Dit betekend dat ze die resolutie dus niet goedkeurde.
Israël had de voorwaarde dat het een packagedeal is. Geen menu a la carte.
En natuurlijk doet Israël alsof ze de resolutie zouden goedkeuren als de Arabische landen eens een opstoot van mogelijk gezond verstand zouden kunnen krijgen.
Maar ik durf er een paar goei pinten op verwedden dat er wel een of andere oetlul iets uitvreet waardoor het toch in't water valt. Al was het maar een eenzame vrijheidsstrijder met een vuurpijl.
Citaat:
De huidige behandeling van Gazanen valt niet recht te lullen met een dik 70 jaar oude resolutie die ze zelf altijd hebben afgekeurd. U doet net of er na die resolutie nooit meer onderhandeld is .
Onderhandelingen in die regio... Doen alsof, messen in de rug stekende, door alle partijen tegelijk. Zoals we duidelijk zien in het nieuws. Het grote verschil is dat Israël blijkbaar wel competente mensen inzet om hun diplomatie op het juiste niveau te doen. En dat niveau is niet een paar heftig krijsende figuren in een droog moeras, of furieus typende heiliger dan u boontjes.
Het is een niveau waar oliedollars de wapens kruisen met een pletoria van munten verkregen uit eeuwenlange hoge financiering.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2020, 15:00   #2155
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Lees nu zelf wat je geschreven hebt. Maar ik denk niet dat u het door kan hebben.
Hoe worden de afgevaardigden naar de VN gekozen denkt u? Op basis van competentie?
Misschien is het grammaticaal gezien een wat merkwaardige constructie, maar u begrijpt wat er staat.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2020, 15:14   #2156
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Misschien is het grammaticaal gezien een wat merkwaardige constructie, maar u begrijpt wat er staat.
Het ging mij niet over de woordkeuze, maar over de boodschap, ik doe geen JVDB's.

Maar, denkt u nu echt dat de hoofdmoot van de VN medewerkers gekozen zijn op competentie?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2020, 19:50   #2157
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik kan niet schrijven voor Pandareus, maar ik heb de indruk dat u een zware avond hebt gehad.
Ik ga het betreffende bericht gewoon negeren, iedereen heeft al eens een brainfart.

Het was vermoedelijk een andere forumpersoonlijkheid die ons maanden (jaren...) lang plat sloeg met beweringen dat Gaza waar Israel al sinds 2005 weg is toch nog 'bezet' is omdat dat in een resolutie van de VN is beslist.

En nu is dat plots niet meer belangrijk, als blijkt dat de arabieren in de overtreffende trap hun cojones van de Schoof vegen aan resoluties die hen geostrategisch niet zo goed uitkomt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2020, 22:09   #2158
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik ga het betreffende bericht gewoon negeren, iedereen heeft al eens een brainfart.

Het was vermoedelijk een andere forumpersoonlijkheid die ons maanden (jaren...) lang plat sloeg met beweringen dat Gaza waar Israel al sinds 2005 weg is toch nog 'bezet' is omdat dat in een resolutie van de VN is beslist.
HET IS dus officieel onderdeel van de bezette gebieden. Geen enkel land heeft een wijziging van drie status aangevraagd
. Waarom zouden we alleen luisteren naar wat Israël er van vind? De mensen die niet snappen waarom het bezet genoemd wordt zijn slecht op de hoogte van het waarom.
Moet ik het bewijs van de status van Gaza nog een keer laten
Zien . U doet net alsof ik het zelf verzin.
Citaat:
En nu is dat plots niet meer belangrijk, als blijkt dat de arabieren in de overtreffende trap hun cojones van de Schoof vegen aan resoluties die hen geostrategisch niet zo goed uitkomt.
dit geeft wel aan dat u niets weet over alle resoluties betreffende dit conflict. Israël is record houder in het verwerpen van resoluties die haar niet goed uitkomen.

Leg mij eens uit waarom die stokoude geblokkeerde resolutie nu nog van belang is aub.? Maar u geeft natuurlijk weer geen antwoord op serieuze vragen.
Bij jullie is het zo dat 99,9 procent van de resoluties irrelevant zijn of gewoon niet bekend en die ene opeens wel, hoe komt dat zo? Vraag ik mij werkelijk af
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2020, 22:18   #2159
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het ging mij niet over de woordkeuze, maar over de boodschap, ik doe geen JVDB's.

Maar, denkt u nu echt dat de hoofdmoot van de VN medewerkers gekozen zijn op competentie?
Dat hangt er vanaf over welke vn medewerkers u spreekt.
Uw suggestie is dus eigenlijk Dat ze vanwege hun incompetetie tegen Israël zijn.

Ik haal simpelweg de cm erbij om landen daar hun stem uitbrengen / hun positie kenbaar maken. Wat er door de vn allemaal wordt ondernomen is weer heel iets anders.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2020, 22:37   #2160
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat hangt er vanaf over welke vn medewerkers u spreekt.
Uw suggestie is dus eigenlijk Dat ze vanwege hun incompetetie tegen Israël zijn.

Ik haal simpelweg de cm erbij om landen daar hun stem uitbrengen / hun positie kenbaar maken. Wat er door de vn allemaal wordt ondernomen is weer heel iets anders.
Neen, mijn bewering is dat er resoluties vanwege oliedollars en persoonlijk geloof aangeprezen worden.

Hoe bewijs ik dat... Genoeg krantenberichten over de stommiteiten door VN medewerkers en troepen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be