Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 april 2018, 14:27   #101
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
mja... ik kan wel rijden hoor, alleen heb ik er zelfs wat schrik van gekregen (perte totale accident tijdens m'n L-periode) en ik ben het met de tijd zo gewoon geworden v me met het ov te verplaatsen dat ik het zelfs niet mis.... :o
Maar zonder rijbewijs is het een pak moeilijker om werk te vinden.
Want hoewel het er een tijd bijna volledig uit was, is het thuisleveren van goederen helemaal terug.
Ja, zelfs de bakker en melkboer moeten terug aan thuislevering doen om te overleven.

Er zijn zelfs al nachtwinkels die aan thuislevering doen via webshop.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2018, 15:24   #102
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Maar zonder rijbewijs is het een pak moeilijker om werk te vinden.
Want hoewel het er een tijd bijna volledig uit was, is het thuisleveren van goederen helemaal terug.
Ja, zelfs de bakker en melkboer moeten terug aan thuislevering doen om te overleven.

Er zijn zelfs al nachtwinkels die aan thuislevering doen via webshop.
mja........
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 12:59   #103
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.224
Standaard

Ik kreeg net enkele e-mails



__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 17:36   #104
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Wat is je vervelendste eigenschap volgens andere mensen?
Heb je een grill / paninimaker? Originele of toffe recepten? Ik heb er mij recentelijk ene aangeschaft... de kleine lust zo geen brood of zelfs pasta meer en het lijkt me een pak makkelijker dan effectief koken in een pan (en hele barbecue uiteraard).
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 20:36   #105
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik kreeg net enkele e-mails



lol
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 20:58   #106
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wat is je vervelendste eigenschap volgens andere mensen?
hum ik zou zeggen: zagen, over dingen doorbomen.... me rap kwaad maken.... te vadsig handelen of beter gezegd: me laten leven....

Citaat:
Heb je een grill / paninimaker? Originele of toffe recepten? Ik heb er mij recentelijk ene aangeschaft... de kleine lust zo geen brood of zelfs pasta meer en het lijkt me een pak makkelijker dan effectief koken in een pan (en hele barbecue uiteraard).
ja oa onlangs nog getwijfeld om er een topic over te starten, lol, is echt handig indeed! de croques die ik er mee maak zouden zo van uit een tearoom kunnen komen.... mooi bruin gebakken, egaal én lekker... !!

ivm recepten ik kook eerder op het gevoel -> meestal is dat een wok met als basis gebakken ui, look, gember, worteltjes, daar doe ik dan wat groentjes (keus v die dag) bij, vlees (meestal kip) en een standaard mengeling van oestersaus, ketjap, chillisaus.... is altijd smikkelen!

recent is m'n oog op wraps gevallen, hoewel ze al een tijd 'in' zijn heb ik er zelf nog geen gemaakt o_0, nochtans ben ik fan vd mexicaanse keuken, lol

samusa's staan ook op het menu, die zijn heel makkelijk te maken; gewoon wat gehakt bakken met ui en look, wat currypoeder, peper en erwtjes toevoegen... en vervolgens op v die deegvelletjes driehoekjes v maken...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2018, 09:41   #107
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hum ik zou zeggen: zagen, over dingen doorbomen.... me rap kwaad maken.... te vadsig handelen of beter gezegd: me laten leven....
Dus gewoon nog niet leren leven en vergeten van ook geestelijk volwassen en zelfstandig te worden.


Citaat:

ja oa onlangs nog getwijfeld om er een topic over te starten, lol, is echt handig indeed! de croques die ik er mee maak zouden zo van uit een tearoom kunnen komen.... mooi bruin gebakken, egaal én lekker... !!

ivm recepten ik kook eerder op het gevoel -> meestal is dat een wok met als basis gebakken ui, look, gember, worteltjes, daar doe ik dan wat groentjes (keus v die dag) bij, vlees (meestal kip) en een standaard mengeling van oestersaus, ketjap, chillisaus.... is altijd smikkelen!

recent is m'n oog op wraps gevallen, hoewel ze al een tijd 'in' zijn heb ik er zelf nog geen gemaakt o_0, nochtans ben ik fan vd mexicaanse keuken, lol

samusa's staan ook op het menu, die zijn heel makkelijk te maken; gewoon wat gehakt bakken met ui en look, wat currypoeder, peper en erwtjes toevoegen... en vervolgens op v die deegvelletjes driehoekjes v maken...
Klink allemaal heel lekker.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2018, 21:50   #108
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hum ik zou zeggen: zagen, over dingen doorbomen.... me rap kwaad maken.... te vadsig handelen of beter gezegd: me laten leven....



ja oa onlangs nog getwijfeld om er een topic over te starten, lol, is echt handig indeed! de croques die ik er mee maak zouden zo van uit een tearoom kunnen komen.... mooi bruin gebakken, egaal én lekker... !!

ivm recepten ik kook eerder op het gevoel -> meestal is dat een wok met als basis gebakken ui, look, gember, worteltjes, daar doe ik dan wat groentjes (keus v die dag) bij, vlees (meestal kip) en een standaard mengeling van oestersaus, ketjap, chillisaus.... is altijd smikkelen!

recent is m'n oog op wraps gevallen, hoewel ze al een tijd 'in' zijn heb ik er zelf nog geen gemaakt o_0, nochtans ben ik fan vd mexicaanse keuken, lol

samusa's staan ook op het menu, die zijn heel makkelijk te maken; gewoon wat gehakt bakken met ui en look, wat currypoeder, peper en erwtjes toevoegen... en vervolgens op v die deegvelletjes driehoekjes v maken...
Ja, ik wil er ook croques of panini's mee maken, vnl met pesto, kaas, en misschien tomaat, zodat de kleine niet direct ziet dat het brood is. Ook met gebakken ei of omelet.
Ook wil ik er zeker stukken kipfilet op grillen. Die gaan ook makkelijk binnen bij haar.

Voor mexicaanse wraps kan ik je de AH tortilla wraps, tacosaus en jalapeno's aanraden. Ze liggen ook handig dicht bij elkaar in het rek.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2018, 22:10   #109
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ja, ik wil er ook croques of panini's mee maken, vnl met pesto, kaas, en misschien tomaat, zodat de kleine niet direct ziet dat het brood is. Ook met gebakken ei of omelet.
Ook wil ik er zeker stukken kipfilet op grillen. Die gaan ook makkelijk binnen bij haar.

Voor mexicaanse wraps kan ik je de AH tortilla wraps, tacosaus en jalapeno's aanraden. Ze liggen ook handig dicht bij elkaar in het rek.
ic
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2018, 08:28   #110
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

‘Wist je dat er in geen enkel ontwikkeld land zoveel vet wordt gegeten als hier in België? Dat de gemiddelde Belg veel meer vet eet dan de gemiddelde Amerikaan?’
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 19:12   #111
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Lesbische vrouwen bestaan zeker niet voor de islam ?
Zo te horen eerder bi.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 19:13   #112
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hum nee, als echte huismus amuseer ik me perfect alleen thuis, heb altijd wel iets te doen en verveel me bijna nooit... ivm ooit samenwonen/trouwen.. ik heb ergens het plan om in the near future een korean husband te vinden of alleszins een buitenlander, i mean: ik zie me hier echt niet m'n leven lang in belgië slijten :o




nee heel zeker niet....
Een Nederlander misschien, of een echte strenge Duitser ?

Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 april 2018 om 19:16.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2018, 19:15   #113
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
maar natuurlijk ^^

het liefst van al een nightshop, ideaal 4me als nachtraaf/laat-gaan-slaper
Dat zou ik niet doen. Die worden vaak overvallen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be