Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 januari 2017, 06:57   #24041
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
Dit zal toch geen nieuwe trend woorden he?
Deze lerares stuurde naaktfoto's naar haar leerlingen. Ze wijst naar haar religie als boosdoener

Dit daarentegen komt maar al te bekend voor:
...de getuigenissen van haar familie, die in tranen vertelde hoe de jonge vrouw de "hoeksteen" en de "rots" van haar gezin was en dat alles in duigen zou vallen als ze naar de cel moest.
...Het argument van haar strikte opvoeding werd wel als verzachtende omstandigheid gezien, waardoor haar celstraf gereduceerd werd.
Ik kan me al voorstellen wat onder die vod zit....Je zou als 14 of 16 jarige van minder een trauma overhouden. 't Is goed om de rest van uw leven geen seks meer te willen. Geef dat mens een burka.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2017, 07:06   #24042
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik kan me al voorstellen wat onder die vod zit....Je zou als 14 of 16 jarige van minder een trauma overhouden. 't Is goed om de rest van uw leven geen seks meer te willen. Geef dat mens een burka.
Ach toe, die snowflakes kunnen niets meer hebben zonder een trauma over te houden, had ik op mijn veertien jaar een lerares gehad die zich aanbood, ik zou nogal gejumpt hebben en zonder scrupules hoor.
Ze zal hun savespace binnengedrongen zijn waardoor ze levenslang beschadigd zijn.
Oooooof zou ze les gegeven hebben aan exclusief . . . . . . kinderen, tja dan.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 26 januari 2017 om 07:33.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2017, 07:13   #24043
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ach toe, die snowflakes kunnen niets meer hebben zonder een trouma over te houden, had ik op mijn veertien jaar een lerares gehad die zich aanbood, ik zou nogal gejumpt hebben en zonder scrupules hoor.
Ze zal hun savespace binnengedrongen zijn waardoor ze levenslang beschadigd zijn.
Oooooof zou ze les gegeven hebben aan exclusief . . . . . . kinderen, tja dan.
't Zal wel zijn, veel schoon leraressen gehad waar ik niet vies van geweest zou zijn. Maar ik kreeg dan ook geen les van zo'n vod-geval.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2017, 16:30   #24044
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
't Zal wel zijn, veel schoon leraressen gehad waar ik niet vies van geweest zou zijn. Maar ik kreeg dan ook geen les van zo'n vod-geval.
Ik was net hetzelfde aan't denken. Op mijn 14 was ik een hoop razende hormonen en liep het ferm uit de hand.
Ik denk dat 1 van mijn toenmalige leraressen, met of zonder kopvod, zich zo aanbood, het concept trauma niet aan mijn kant had gezeten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2017, 16:47   #24045
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik was net hetzelfde aan't denken. Op mijn 14 was ik een hoop razende hormonen en liep het ferm uit de hand.
Ik denk dat 1 van mijn toenmalige leraressen, met of zonder kopvod, zich zo aanbood, het concept trauma niet aan mijn kant had gezeten.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2017, 10:55   #24046
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Hier zie , nog drie knappe mannen :

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tdrijver.dhtml
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2017, 15:55   #24047
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hier zie , nog drie knappe mannen :

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tdrijver.dhtml
Nou ge't zegt , de galerij der schoonheden
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2017, 21:12   #24048
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hier zie , nog drie knappe mannen :

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tdrijver.dhtml
Die hun grootouders hadden dezelfde familienaam voor het huwelijk...
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2017, 23:38   #24049
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

'Wij zijn een Vlaams-katholieke school met 100 procent moslims'
http://www.bruzz.be/nl/video/wij-zij...rocent-moslims

Kan het nog zotter?
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 01:42   #24050
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Peter Springare, hoofdrechercheur zware misdaden bij de politie in Örebro op Facebook.
Citaat:
Jag är så jävla trött. Det jag kommer att skriva här nedan, är inte politiskt korrekt. Men det skiter jag i. Det jag kommer att torgföra till er alla skattebetalare är förbjudet att torgföra för oss statligt anställda. Det renderar i utebliven karriär och utebliven individull lön. Även fast det är sant. Jag skiter i allt detta, ska snart ändå gå i pension efter 47 år i denna verksamhet. Jag kommer nu och varje vecka framgent att redogöra i detalj för vad som sysselsätter Mig som utredare/förundersökningsledare på grova brottsroteln polisen i Örebro. Det kommer inte att harmoniera med BRÅ: s uppfattning eller andra vänstervridna kriminologers uppfattning i den allmänna debatten.
Våra pensionärer går på knäna, skolan är ett enda kaos, sjukvården är ett inferno, polisen har totalhavererat etc etc. Alla vet varför men ingen törs eller vill torgföra anledningen, p g a att Sverige alltid levt på myten om det präktiga ultimata samhället som har osinnliga resurser för att vara i framkant när det gäller att vara det enda politiskt korrekta alternativet i en dysfunktionell värld som slår knut på sig själv, genom destruktivt beteende i olika religioners namn.

Nu kör vi; Detta har jag hanterat Måndag- fredag denna vecka: Våldtäkt, våldtäkt, grov våldtäkt, överfallsvåldtäkt, utpressning, utpressning, övergrepp i rättssak, olaga hot, våld mot polis, hot mot polis, narkotikabrott, grovt narkotika brott, mordförsök, våldtäkt igen, utpressning igen och misshandel.

Misstänkta gärningsmän; Ali Mohamad, Mahmod , Mohammed, Mohammed Ali, igen , igen , igen Christoffer...va är det sant. Ja ett svenskt namn smög sig in i utkanten av ett narkotikabrott, Mohammed, Mahmod Ali, igen och igen.

Länder som representerar veckans alla brott: Irak , Irak, Turkiet , Syrien, Afganistan, Somalia, Somalia, Syrien igen, Somalia, okänt land, okänt land, Sverige. Hälften av de misstänkta kan vi inte veta säkert eftersom de inte har några giltiga papper. Vilket i sig oftast innebär att de ljuger om nationalitet och identitet.

Nu pratar vi bara Örebro kommun. Och dessa brott upptar vår utredningsförmåga till 100%.

Så här ser det ut och har sett ut de senaste 10-15 åren.
Återkommer nästa fredag med en redogörelse för den gångna veckan😱🇸🇪🐥

https://m.facebook.com/story.php?sto...&id=1489012238



Gooi maar eens door Google vertalen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 02:19   #24051
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Peter Springare, hoofdrechercheur zware misdaden bij de politie in Örebro op Facebook.



https://m.facebook.com/story.php?sto...&id=1489012238



Gooi maar eens door Google vertalen.
Ik heb het hier in het Nederlands SDX.
Kan je nagaan wat de leugenachtige media en overheid voor de bevolking allemaal verzwijgt. Een moedige politieman die door de politiek correcte meute wel alle banbliksems over zich heen zal krijgen.

Citaat:
Zweedse politieman geeft SCHOKKENDE lijst van daders: ‘Ali Mohammed, Mahmod, Mohammed en nog een Mohammed’.

Door de massale instroom van vooral islamitische vreemdelingen stijgt de criminaliteit in onze landen pijlsnel, waaronder vooral het aantal daden van zware sexuele agressie tegen meisjes en vrouwen. Peter Springare, hoofdrechercheur zware misdaden bij de politie in Örebro, met 47 dienstjaren achter zijn naam, kon het onlangs niet langer lijdzaam aanzien en liet zijn woede over het onrecht in zijn land de vrije loop.

Ik ben het zo verdomd beu. Waarschuwing: wat ik nu ga schrijven is niet politiek-correct, maar dat kan me niets meer schelen. Wat ik met jullie belastingbetalers ga delen is verboden voor ons ambtenaren om door te vertellen. Dat leidt doorgaans tot einde carrière en een uitkering. Zelfs als het de waarheid is. Het kan me niet meer schelen. Ik ga toch weldra met pensioen, na 47 jaar werken bij de politie. Ik zal vanaf nu elke week tot in detail vertellen waar ik als rechercheur van de afdeling zware misdaad van de politie van Orebro mee bezig ben. Het zal niet overeenkomen met wat de overheid aan ‘statistieken’ publiceert of wat linkse criminologen in het publiek beweren.

‘Hier gaan we: dit is wat ik deze week van maandag tot vrijdag heb behandeld: verkrachting, verkrachting, verkrachting met beroving, ernstige mishandeling, verkrachting, afpersing, chantage, misbruik van procedures, bedreigingen, geweld tegen de politie, bedreiging van de politie, drughandel, drugsmisdrijven, poging tot moord, nog een verkrachting, nog een afpersing, en slagen en verwondingen.’

‘De verdachte daders: Ali Mohamad Mahmod, Mohammed, Mohammed Ali, nog een, nog een, nog een. Ja, dat is de waarheid. O ja, één Zweedse naam sloop erin in de marge van een drugsmisdrijf. Maar verder: Mohammed, Mahmod Ali, en weer, en weer.

De landen van de misdadigers van deze week: Irak, Irak, Turkije, Syrië, Afghanistan, Somalië, Somalië, weer Syrië, Somalië, onbekend, onbekend, en Zweden. Van de helft van de verdachten weten we het niet zeker, omdat ze geen geldige papieren hebben. Wat op zichzelf al inhoudt dat ze liegen over hun nationaliteit en identiteit.’

Dit was dus enkel de situatie in Orebro. Deze misdaden belasten onze onderzoekscapaciteit voor 100%.

Dit is de realiteit en dit is de realiteit van de voorbije 10-15 jaar.’

Het spreekt voor zich dat het moedige getuigenis van deze politieman heel wat teweeg bracht in het uiterst politiek-correcte Zweden. In een eerste fase kreeg hij zelfs de kans zijn moedige daad toe te lichten in de pers. ‘ Onze bejaarden zijn op hun knieën gebracht. Onze scholen zijn een zootje. De gezondheidszorg is een inferno. De politie heeft het helemaal gehad. We weten allemaal waarom, maar niemand durft de reden te vertellen, omdat Zweden altijd de mythe van een keurige samenleving overeind wil houden, die onbeperkte middelen heeft om aan het front te staan van de enige politiek-correcte optie in deze dysfunctionele wereld, wat enkel een andere naam is voor ons verwoestende en zelfdestructieve gedrag.’

Het zal niemand verrassen dat de hoofdrechercheur een storm in zijn land ontketende. Veel gewone Zweden juichten zijn openheid toe en waren dankbaar dat er eindelijk iemand bij de overheid de waarheid durft te spreken. Alles wat links, progressief, liberaal en christendemocraat is, verketterde hem -net als hun collega’s in ons eigen land zouden doen- als een racist en xenofoob. De autoriteiten stellen een onderzoek naar hem in om te zien of hij de politieregels heeft overtreden.

‘Als je het criminaliteitsprobleem van immigranten niet kan bespreken zonder dat iemand dit racistische propaganda noemt, hebben we enorme problemen in dit land,’ reageerde Springare. ‘Het probleem is dat niemand erover wil praten.’ Omdat hij dat wel deed, kreeg hij binnen no-time 7500 volgelingen op zijn Facebook, en werden bij het politiebureau in Örebro minstens 60 boeketten voor hem afgeleverd, een ‘bloemenbom’ van zijn fans.


https://rechtsactueel.com/2017/02/10...-een-mohammed/
[/quote]

Laatst gewijzigd door daiwa : 11 februari 2017 om 02:26.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 03:05   #24052
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.698
Standaard

Het begint nu toch echt wel de spuigaten uit te lopen met hun censuur!

Citaat:
Op Facebook getuigt de dochter van de vrouw over haar ontreddering en woede. ‘Ongelooflijk dat dit is kunnen gebeuren’, schrijft ze. ‘Lig nog steeds wakker’. In een eerder bericht legde ze ook correct de verantwoordelijkheid waar ze thuishoort: ‘Waar zijn onze politiekers. Waar is mevrouw Merkel.’ Maar die passage werd intussen verwijderd, ook al was ze helemaal terecht
Citaat:
Vreemdeling verkracht 83-jarige Vlaamse vrouw in Sint-Truiden.
https://rechtsactueel.com/2017/02/10...-sint-truiden/

Laatst gewijzigd door daiwa : 11 februari 2017 om 03:08.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 03:12   #24053
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.698
Standaard

China ook niet akkoord met Merkels ''wir schaffen das''.

Citaat:
China waarschuwt Chinezen in Duitsland: ‘Ga ’s nachts niet alleen over straat’
Na seksmoord op Chinese student en overval op Chinese studentes door asielzoeker.
http://nieuws.tpo.nl/2017/02/09/chin...alleen-straat/
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 03:26   #24054
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik heb het hier in het Nederlands SDX.
Kan je nagaan wat de leugenachtige media en overheid voor de bevolking allemaal verzwijgt. Een moedige politieman die door de politiek correcte meute wel alle banbliksems over zich heen zal krijgen.
Ik had 't gelezen bij rechtsactueel daiwa, maar ik ga er nooit zomaar vanuit dat hetgeen ik ergens lees ook de waarheid is, daarom zoek ik steeds verder en in dit geval naar de FB pagina van betreffende persoon zelf. Ik check & dubbelcheck om geen hoaxes te verspreiden, de naakte waarheid is al erg genoeg.

Hij blijft elke week rapporteren op zijn FB, dit is enkel maar z'n allereerste bericht. Er zijn er nog meer, allemaal van dezelfde strekking; de verrijkers ook (van dezelfde strekking).
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 03:40   #24055
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik had 't gelezen bij rechtsactueel daiwa, maar ik ga er nooit zomaar vanuit dat hetgeen ik ergens lees ook de waarheid is, daarom zoek ik steeds verder en in dit geval naar de FB pagina van betreffende persoon zelf. Ik check & dubbelcheck om geen hoaxes te verspreiden, de naakte waarheid is al erg genoeg.

Hij blijft elke week rapporteren op zijn FB, dit is enkel maar z'n allereerste bericht. Er zijn er nog meer, allemaal van dezelfde strekking; de verrijkers ook (van dezelfde strekking).
Daar moet je idd voorzichtig mee zijn.
Ik heb een klacht lopen en ik citeer wat er in die brief stond ''voor het verspreiden van geschriften ( via mail) met racistische en xenofobe inslag die kunnen aanzetten tot discriminatie, haat en geweld tegen vreemdelingen''.

Ze lappen er je bij voor je het weet !
En het strafste is dan nog dat ik niets misdaan heb. Gewoon een opgezet spel.

Laatst gewijzigd door daiwa : 11 februari 2017 om 03:52.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 04:56   #24056
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Daar moet je idd voorzichtig mee zijn.
Ik heb een klacht lopen en ik citeer wat er in die brief stond ''voor het verspreiden van geschriften ( via mail) met racistische en xenofobe inslag die kunnen aanzetten tot discriminatie, haat en geweld tegen vreemdelingen''.

Ze lappen er je bij voor je het weet !
En het strafste is dan nog dat ik niets misdaan heb. Gewoon een opgezet spel.
Dat meen je niet?
Gestoord apenland. Dan zit ik hier (voorlopig) nog goed.

We zijn gesjareld daiwa! Maar ik zal iig niet zwijgen, niet in irl, niet online, social media...

Laatst gewijzigd door SDX : 11 februari 2017 om 05:17.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 06:30   #24057
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Daar moet je idd voorzichtig mee zijn.
Ik heb een klacht lopen en ik citeer wat er in die brief stond ''voor het verspreiden van geschriften ( via mail) met racistische en xenofobe inslag die kunnen aanzetten tot discriminatie, haat en geweld tegen vreemdelingen''.

Ze lappen er je bij voor je het weet !
En het strafste is dan nog dat ik niets misdaan heb. Gewoon een opgezet spel.
Tenzij je het als privé beschouwt, kun je daar iets meer over vertellen?

Kwam de brief/ klacht van Unia? Of rechtstreeks van de politie? Heb je al een verklaring moeten afleggen, is er reeds een pv opgemaakt?
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 11 februari 2017 om 06:43.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 16:32   #24058
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Niet dat dit soort gedrag 'typisch' is voor een bepaalde etnische groep ofzo.
Het is perfect mogelijk dat de drie meiden Soetkin, Machteld en Veerle heten.


Citaat:
Op de Meir in Antwerpen waren gisterenmiddag meerdere patrouilles nodig om drie jonge dievegges (17, 18 en 19 jaar) te overmeesteren. Drie inspecteurs liepen verwondingen op en kregen twee dagen arbeidsongeschiktheid toegekend.

Een winkeldetective zag hoe een jonge dievegge de winkels HEMA en Claire's verliet zonder te betalen. Hij hield haar tegen en verwittigde de politie.

Toen drie inspecteurs ter plaatste kwamen, werden ze belaagd door een vriendin en de zus van de verdachte. Ze wilden de talrijke omstaanders tegen de politie opzetten en hitsten de gemoederen op.

Professioneel
De twee inspecteurs en een aspirant-inspecteur probeerden de rust te bewaren en de arrestatie professioneel af te handelen, maar de situatie escaleerde en de vrouwen deelden enkele rake klappen uit aan de agenten. Ze probeerden ook om de winkeldievegge te bevrijden uit de politiewagen waarin ze zat opgesloten.

Dankzij de hulp van andere patrouilles werden de drie jonge vrouwen overmeesterd en voor verhoor meegenomen.

Arbeidsongeschikt
Van de drie meisjes uit Mechelen - 17, 18 en 19 - stond enkel de zus al gekend bij de politie voor diefstal. De drie inspecteurs kregen na verzorging van lichte verwondingen twee dagen arbeidsongeschiktheid toegekend.

Nader onderzoek bracht aan het licht dat een van de jonge vrouwen ook al in H&M spullen had meegenomen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 20:27   #24059
strijkijzer
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 februari 2016
Berichten: 1.030
Standaard

http://www.gva.be/cnt/dmf20170219_02...winkeldiefstal


Onmiddellijk weer slachtofferrol, verwijten van racisme aan de politie, ... en dan verschieten ze ervan dat die politiemensen na jaren zo te moeten tegen de bierkaai vechten ze een knuppel in hun hol duwen.
strijkijzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 17:19   #24060
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strijkijzer Bekijk bericht
http://www.gva.be/cnt/dmf20170219_02...winkeldiefstal

Onmiddellijk weer slachtofferrol, verwijten van racisme aan de politie, ... en dan verschieten ze ervan dat die politiemensen na jaren zo te moeten tegen de bierkaai vechten ze een knuppel in hun hol duwen.
Eigenlijk zouden ze nog willen dat politie gewoon afgeschaft wordt. Dan kan iedereen zijn 'identiteit', hoe middeleeuws ook, naar believen uitoefenen.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be