Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 september 2013, 19:58   #41
albert17
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 september 2013
Berichten: 1
Standaard vraag aan Scherven A Mok

ik heb de indruk dat u goed op de hoogte bent in Antwerpen. Wat is dan juist de link tussen Erik van de paal en de slachthuissite te antwerpen?
En een andere vraag is het toeval dat Crombez als eindwerk van zijn studies fraudebestrijding heeft en kort nadien bij Vandelanotte aan het werk mag gaan ?
albert17 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 15:47   #42
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albert17 Bekijk bericht
ik heb de indruk dat u goed op de hoogte bent in Antwerpen. Wat is dan juist de link tussen Erik van de paal en de slachthuissite te antwerpen?
En een andere vraag is het toeval dat Crombez als eindwerk van zijn studies fraudebestrijding heeft en kort nadien bij Vandelanotte aan het werk mag gaan ?
Ik goed op de hoogte ? Als Apache.be er niets over schrijft, weet ik van niets.
Van der Paal heeft wel nogal wat belangen in de Antwerpse vastgoedmarkt als ik dat zo lees en mag geloven.

Ik heb de indruk dat Vandelanotte nooit uit eigen geldbelang corrupt handelt, dat hij geen schrik heeft van de kantjes eraf te lopen en dat Crombez integer is. Maar vermits ik maar gewoon een speelbal van de media ben ... Aan onderzoeksjournalisten om dat uit te spitten. Dat boek over Vandelanotte moet ik nog altijd eens lezen.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be