Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 27 februari 2018, 10:16   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard Einde salaris voor terroristen ...

Einde salaris voor terroristen ...

Citaat:
De Israëlische ministeriële commissie voor wetgeving heeft 18 februari ingestemd met een wetsvoorstel dat een einde moet maken aan het betalen van salarissen aan terroristen en hun families. De nieuwe wet werd geïnitieerd door minister van Defensie Avigdor Lieberman.
p.s.

Op de bewuste site staan best nog wel enkele 'leuke' teksten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 27 februari 2018, 18:00   #2
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

En wanneer komt er hier hetzelfde?
Wanneer hun familie niet zorgeloos verder van het OCMW zou kunnen genieten zouden er waarschijnlijk enkele helden twee keren nadenken vooraleer voor het kalifaat te gaan vechten!
andev is offline  
Oud 28 februari 2018, 09:17   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En wanneer komt er hier hetzelfde?
Wanneer hun familie niet zorgeloos verder van het OCMW zou kunnen genieten zouden er waarschijnlijk enkele helden twee keren nadenken vooraleer voor het kalifaat te gaan vechten!
Of dat 'hier' ooit zal komen dat is inderdaad de vraag 'I doubt it ...

Terroristen en hun familie moeten gewoon de deur gewezen worden daar wij mensen daar totaal geen boodschap aan hebben om die dan tijdens of na hun daden nog een luxe leventje te laten leiden in ons lande de EU.

Maar er zijn mensen, meestal politici, die dat even anders zien ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 februari 2018 om 09:22.
Universalia is offline  
Oud 28 februari 2018, 09:24   #4
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

dat kan hier niet.
hoe gaan die mannen anders mijn pensioen betalen als ze geen salaris meer krijgen?
Anna List is offline  
Oud 28 februari 2018, 11:59   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat kan hier niet.
hoe gaan die mannen anders mijn pensioen betalen als ze geen salaris meer krijgen?
Hecht u daar nog steeds enig geloof aan dat die 'mannen' uw pensioen gaan betalen?

Ik denk dat die 'mannen' nog liever de gepensioneerden een mes op de keel zetten, dan voor hun pensioentje te zorgen later ...

Dus laten we ze met zen allen terug naar 'huis' sturen om de mogelijk dramatische taferelen niet te moeten meemaken in de toekomst?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 februari 2018 om 12:03.
Universalia is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be