Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 7 april 2018, 19:52   #21
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Een oude Belg, oude Duitser, oude Europeaan die zelfmoord pleegt die snijd zijn polsen over, of hangt zich op, of neemt een overdosis medicatie doch rijd niet met een minibus in op 30 of meer mensen zoals zelfmoordterroristen dit doen in naam van .. daarom, ofwel is het een bekeerlingske ofwel een copycat want voordat men de islam hier had geimporteerd kwamen zulke toestanden hier niet voor.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline  
Oud 7 april 2018, 19:56   #22
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Een oude Belg, oude Duitser, oude Europeaan die zelfmoord pleegt die snijd zijn polsen over, of hangt zich op, of neemt een overdosis medicatie doch rijd niet met een minibus in op 30 of meer mensen zoals zelfmoordterroristen dit doen in naam van .. daarom, ofwel is het een bekeerlingske ofwel een copycat want voordat men de islam hier had geimporteerd kwamen zulke toestanden hier niet voor.
German Wings, iemand?
DucDEnghien is offline  
Oud 7 april 2018, 20:00   #23
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
German Wings, iemand?
Dat was een piloot die het gemakkelijker vond om zijn vliegtuig de grond in te boren. Vloog die met een vrachtvliegtuig of met een kleine cessna zonder passagiers had die hetzelfde gedaan. Zijn vliegtuig de grond ingeboord. Goed geprobeerd althans
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline  
Oud 7 april 2018, 20:08   #24
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Een oude Belg, oude Duitser, oude Europeaan die zelfmoord pleegt die snijd zijn polsen over, of hangt zich op, of neemt een overdosis medicatie doch rijd niet met een minibus in op 30 of meer mensen zoals zelfmoordterroristen dit doen in naam van .. daarom, ofwel is het een bekeerlingske ofwel een copycat want voordat men de islam hier had geimporteerd kwamen zulke toestanden hier niet voor.
Toch wel, zotten hebt ge overal.

Andreas Lubitz
geertvdb is offline  
Oud 7 april 2018, 20:08   #25
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dat was een piloot die het gemakkelijker vond om zijn vliegtuig de grond in te boren. Vloog die met een vrachtvliegtuig of met een kleine cessna zonder passagiers had die hetzelfde gedaan. Zijn vliegtuig de grond ingeboord. Goed geprobeerd althans
Nog even en Duc en co. zullen beweren dat IS en Al Qaeda terroristen het slachtoffer zijn van Europese verwarde mannen en psychiatrische gevallen en hun massamoorden plegen omdat ze door deze westerlingen gebrainwashed zijn.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 7 april 2018 om 20:08.
Zucht is offline  
Oud 7 april 2018, 20:23   #26
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

-Modus operandi doet aan IS denken.
-Op 7 april 2017 vond er ook een aanslag plaats: in Stockholm reed een vrachtwagen in op mensen.

Ik ben voorzichtig maar als het waggelt als een eend en kwaakt als een eend is de kans groot dat het een eend is. En dat het een psychisch gestoorde persoon is: sekteleiders azen net op zo'n beïnvloedbare verloren zielen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 7 april 2018 om 20:26.
Libro is offline  
Oud 7 april 2018, 20:27   #27
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Nog even en Duc en co. zullen beweren dat IS en Al Qaeda terroristen het slachtoffer zijn van Europese verwarde mannen en psychiatrische gevallen en hun massamoorden plegen omdat ze door deze westerlingen gebrainwashed zijn.
Tja, we zijn intussen al aan het punt waar elke gewelddaad pavloviaans moslimterreur wordt genoemd. Doorgaans binnen de 5 minuten na de eerste berichten. Dat vind je dan niet achterlijk?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline  
Oud 7 april 2018, 20:33   #28
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Nog even en Duc en co. zullen beweren dat IS en Al Qaeda terroristen het slachtoffer zijn van Europese verwarde mannen en psychiatrische gevallen en hun massamoorden plegen omdat ze door deze westerlingen gebrainwashed zijn.
Spreek voor je zelf.
DucDEnghien is offline  
Oud 7 april 2018, 20:38   #29
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Tja, we zijn intussen al aan het punt waar elke gewelddaad pavloviaans moslimterreur wordt genoemd. Doorgaans binnen de 5 minuten na de eerste berichten. Dat vind je dan niet achterlijk?
Vandaar het vraagteken in de titel van de draad. Bepaalde types van gewelddaad doen nu eenmaal vermoeden dat moslimterroristen er de hand in hebben. Noem het pavloviaans maar dat is al even pavloviaans als meteen staan juichen als de woorden 'verwarde man' vallen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 7 april 2018, 20:43   #30
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Vandaar het vraagteken in de titel van de draad. Bepaalde types van gewelddaad doen nu eenmaal vermoeden dat moslimterroristen er de hand in hebben. Noem het pavloviaans maar dat is al even pavloviaans als meteen staan juichen als de woorden 'verwarde man' vallen.
Heb je me zien juichen? Ik vind het verschrikkelijk. Er wordt integendeel gejuicht met de assumptie dat het wel een moslimaanslag zou zijn geweest. Met wellustig bijeengezochte prentjes van Merkel en zo.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline  
Oud 7 april 2018, 20:46   #31
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Tja, we zijn intussen al aan het punt waar elke gewelddaad pavloviaans moslimterreur wordt genoemd. Doorgaans binnen de 5 minuten na de eerste berichten. Dat vind je dan niet achterlijk?
Zie #28.
Bobke is offline  
Oud 7 april 2018, 20:47   #32
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Zelfs het donkerbruine baggerfabriekje dat Pownews heet zegt stellig dat het niet gaat om een moslim.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline  
Oud 7 april 2018, 20:56   #33
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Tja, we zijn intussen al aan het punt waar elke gewelddaad pavloviaans moslimterreur wordt genoemd. Doorgaans binnen de 5 minuten na de eerste berichten. Dat vind je dan niet achterlijk?
Voorbarig eerder dan achterlijk. Er is wel zoiets als een modus operandi. Terrasjesgenieters, concertgangers, nieuwjaarsvierders of toeristen uitmoorden in de straat is iets dat de laatste jaren de modus was van islamterroristen. Ik reageerde dus enkel op provocateur Duc die er wer iets totaal anders kwam bijslepen. Ik heb Duc eigenlijk nog weinig anders zien doen op dit forum dan schelden en provoceren, dus ik begrijp niet goed waarom jij je aangesproken voelt.

Ik geef je gelijk dat er iets mis is met de manier waarop blijkbaar twee "kampen" moeten bewijzen dat de ander ongelijk heeft. Het onderwerp van discussie geraakt gewoon zoek omdat men er van alles en nog wat bijsleurt.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 7 april 2018 om 20:59.
Zucht is offline  
Oud 7 april 2018, 21:25   #34
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Heb je me zien juichen? Ik vind het verschrikkelijk. Er wordt integendeel gejuicht met de assumptie dat het wel een moslimaanslag zou zijn geweest. Met wellustig bijeengezochte prentjes van Merkel en zo.
dat gij Merkel associeert met wellust laat ik voor uw rekening
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 7 april 2018, 21:26   #35
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Idd.
Ik wist het al maar vroeg mij af hoelang het zou duren voor men zou beginnen juichen dat het eens géén moslim was.
Wie juicht er? Wat een wansmakelijke opmerking.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 7 april 2018, 21:27   #36
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Zelfs het donkerbruine baggerfabriekje dat Pownews heet zegt stellig dat het niet gaat om een moslim.
het is uiteraard ondenkbaar dat islamieten zich met zulke activiteiten zouden bezighouden.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 7 april 2018, 21:41   #37
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Wie juicht er? Wat een wansmakelijke opmerking.
Bratwurst und Kartoffeln is niet echt wansmakelijk, hoogstens ongepast.
Bobke is offline  
Oud 7 april 2018, 22:20   #38
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.193
Standaard

Vermits ik Zeus en Dalibor's avatar hier en daar zie verschijnen ga ik er vanuit dat het geen moslim was deze keer? (geen zin om alle antwoorden te lezen)
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 8 april 2018, 05:38   #39
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik snap niet dat ge zo'n achterlijke domme praat kunt verkopen!

Als ik zo keihard het deksel op mijn neus zou krijgen als gij hier, ik zou me 3 maanden niet durven vertonen op dit forum.
HAHAHAHHHAAAA!!! Alsof dat GIJ hier nog nooit het deksel op uw neus hebt gekregen!!!!

on topic: In kwaliteitskrant De morgen lees ik het volgende: "De speurders houden in het onderzoek rekening met "alle richtingen"

en dan: "Niets wijst er op dit moment op dat we te maken hebben met islamistische beweegredenen."

Alle mogelijkheden, maar de islam is al uitgesloten van bij het begin!!!
djoebidoebidoe is offline  
Oud 8 april 2018, 06:24   #40
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.425
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het kan morgen gebeuren in eender welk ander West Europees land. Is de aanslag van Trèbes de schuld van Macron?
Erdogan haalt uit naar Macron na Münster: “Jullie zullen ten onder gaan, zolang het westen deze terroristen te eten geeft”

Citaat:
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft van het dodelijk incident in Münster gebruikgemaakt om zijn Franse collega Emmanuel Macron verbaal aan te vallen. “Nu zie je wel wat terroristen in Duitsland aanrichten”, zei Erdogan zaterdag in het West-Turkse Denizli volgens het staatspersagentschap Anadolu. “Dat zal ook in Frankrijk gebeuren. Jullie zullen ten onder gaan, zolang het westen deze terroristen te eten geeft.”
Ik ben géén fan van Erdogan maar daar heeft hij wel een punt.

(Geeft hij daar zelf niet een beetje toe dat het om terrorisme ging?)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 april 2018 om 06:52.
Universalia is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be