Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 september 2018, 15:28   #121
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Dat betekent, volgens mij, dat opportunisten opportuniteit geroken hebben.

Niet meer of minder, ik zou nog niet naast mijn schoenen gaan lopen moest ik u zijn, want het neo liberale facet trekt ook dat soort zakkenvullers aan.

Ah ja, ik zal jaloers zijn op het succes en zo... weet ik allemaal al
Allé met zijn schild vrienden zal de schoof het werk begrepen hebben zeker.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 21:34   #122
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Je eigen quotes aan het beantwoorden, Pol ?
Tijd om hulp te zoeken zou ik zo zeggen.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2018, 05:44   #123
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Je eigen quotes aan het beantwoorden, Pol ?
Tijd om hulp te zoeken zou ik zo zeggen.
Schoof aan t uitlachen.
Aan't huilen eyja?
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 00:29   #124
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Op de nieuwjaarsreceptie van de nva zei Bart De Wever al dat er sedert 1-1-18 zo'n 600 nieuwe (nieuwe) leden bijgekomen waren.

Vandaag lees ik op twitter:



Wellicht zijn dat geen 1000 extra leden netto. Er zijn wellicht vorige jaar leden overleden, en er zijn er wellicht die afhaken.

Maar er is onmiskenbaar een zeer duidelijke trend.

Wat betekent dat, volgens jou ?
Dat ze het zelfde hebben horen zeggen op de familiedag van het VB.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 08:11   #125
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Allé met zijn schild vrienden zal de schoof het werk begrepen hebben zeker.
Welke soort mensen die voor "deze affaire" op de nva stemden, gaan nu plots op iets anders stemmen?
En dan op welke partij?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 08:19   #126
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Welke soort mensen die voor "deze affaire" op de nva stemden, gaan nu plots op iets anders stemmen?
En dan op welke partij?
mensen die teleurgesteld zijn in het gebrek aan ruggengraad binnen de N-VA mss?
mensen die van de N-VA verwachtten dat ze niet meteen meehuilen met de VRT maar verwachten dat zij zouden zeggen : laat ons het gerechterlijk onderzoek afwachten ? laat ons respect hebben voor de rechtstaat en niemand fnuiken zonder vonnis ?

en waar die naartoe gaan doet er niet toe hé Schoof, die mensen zijn uw zorg niet meer dan, die zijn al blij van weg te zijn.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 08:31   #127
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Dat het bijna verkiezingen zijn en niemand die cijfers kan controleren want iedere partij moet om privacy-redenen de persoonlijke gegevens geheim houden en beschermen.

Wanneer ik dit zou moeten beoordelen in het licht van de nakende verkiezingen zou ik zeggen, ik leg het naast de andere info die de NVA verstrekt, beginnende bij twitterkampioen Theo, waarvan we weten dat zijn euforische beweringen niet kloppen met officiële cijfers (die wel gecontroleerd kunnen worden)...
Ik leg het naast andere boude beweringen van BDW zoals deze : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160318_02190350
Dat was enkele dagen voor de opgekuisten dertig doden en meer dan honderd gewonden veroorzaakten...

En dan denk ik, laat ik ze toch maar afwegen aan officiële cijfers en feiten...
Wat maakt dat ik op die bende leugenaars en huichelaars NOOIT zal stemmen...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2018, 11:55   #128
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dat het bijna verkiezingen zijn en niemand die cijfers kan controleren want iedere partij moet om privacy-redenen de persoonlijke gegevens geheim houden en beschermen.

Wanneer ik dit zou moeten beoordelen in het licht van de nakende verkiezingen zou ik zeggen, ik leg het naast de andere info die de NVA verstrekt, beginnende bij twitterkampioen Theo, waarvan we weten dat zijn euforische beweringen niet kloppen met officiële cijfers (die wel gecontroleerd kunnen worden)...
Ik leg het naast andere boude beweringen van BDW zoals deze : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160318_02190350
Dat was enkele dagen voor de opgekuisten dertig doden en meer dan honderd gewonden veroorzaakten...

En dan denk ik, laat ik ze toch maar afwegen aan officiële cijfers en feiten...
Wat maakt dat ik op die bende leugenaars en huichelaars NOOIT zal stemmen...
Ook niet voor een motie die zou stellen dat de zon, weliswaar achter de wolken, altijd schijnt?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 17:25   #129
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dat het bijna verkiezingen zijn en niemand die cijfers kan controleren want iedere partij moet om privacy-redenen de persoonlijke gegevens geheim houden en beschermen.

Wanneer ik dit zou moeten beoordelen in het licht van de nakende verkiezingen zou ik zeggen, ik leg het naast de andere info die de NVA verstrekt, beginnende bij twitterkampioen Theo, waarvan we weten dat zijn euforische beweringen niet kloppen met officiële cijfers (die wel gecontroleerd kunnen worden)...
Ik leg het naast andere boude beweringen van BDW zoals deze : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160318_02190350
Dat was enkele dagen voor de opgekuisten dertig doden en meer dan honderd gewonden veroorzaakten...

En dan denk ik, laat ik ze toch maar afwegen aan officiële cijfers en feiten...
Wat maakt dat ik op die bende leugenaars en huichelaars NOOIT zal stemmen...
Wijze woorden.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 17:28   #130
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ook niet voor een motie die zou stellen dat de zon, weliswaar achter de wolken, altijd schijnt?
Schoof, slimme mensen zijn het gemekker van de N-VA zat. Gelukkig voor het N-VA zijn er nog meer domme mensen dan slimme.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 17:46   #131
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Schoof, slimme mensen zijn het gemekker van de N-VA zat. Gelukkig voor het N-VA zijn er nog meer domme mensen dan slimme.
Zeg maar gelukkig voor la Belgique en nog meer nog gelukkiger voor la Belgique dat de Vlaams nationalisten steeds weer en opnieuw zichzelf afkalveren...
Hoeveel van diegene die de NVa gaan afvallen zullen overstappen naar het VB???
En hoeveel van degene die de NVa gaan afvallen gaan terug naar de Belgische anti-Vlaamse kliek???

In plaats van wat meer na te denken en te werken dat en de NVa, ze hebben al genoeg constante en voortdurende tegenwerking van de gesubsidieerde openbare omroep, samen met het VB zal blijven groeien zodat jullie samen de andere Vlaamse verraders verder de verdringing in kunnen duwen, want ze hebben allemaal tesamen geen enkel verhaal meer en niets mee te bieden aan de Vlamingen, geven jullie nu opnieuw hooi aan die verraders en staat Vlaanderen verder af van zijn vrijheid dan ooit...

Ik kan alleen maar tot het besluit komen dat de verdeel en heers politiek van de Vlaamse media en van la Belgique blijft pakken...

Inderdaad lompe Vlaming... Val die andere partijen aan ipv jullie steeds weer en opnieuw tegen het NVa te richten...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 17:53   #132
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Schoof, slimme mensen zijn het gemekker van de N-VA zat. Gelukkig voor het N-VA zijn er nog meer domme mensen dan slimme.
Vraag of die slimme mensen zo slim wel zijn... en niets leren van de Belgische werkelijkheid waar de Vlamingen vanaf het begin tot de vijand werd uitgeroepen en met alle middelen, wettige en onwettige in de verdomdhoek werden gehouden... en ze hebben zelfs in Vlaanderen een hele ondersteuningscomité voor die politiek tot in de hoogste gelederen kunnen uitbouwen...
Val dat ondersteuningscomité aan; jullie zullen werk genoeg hebben en materiaal ook om jullie op uit te leven...

Maar neen, liever een broedermoord uitvoeren...
Weet goed genoeg dat als BDW het nu nog maar aandurft om positiever tegenover het Blok te staan dat hij morgen samen met het Blok in quarrantaine zit... maar de dag dat zonder jullie beiden, samen, geen regeringen meer gevormd kunnen worden; die dag kunnen de Vlamingen hun eisen doorvoeren...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 23:49   #133
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Vraag of die slimme mensen zo slim wel zijn... en niets leren van de Belgische werkelijkheid waar de Vlamingen vanaf het begin tot de vijand werd uitgeroepen en met alle middelen, wettige en onwettige in de verdomdhoek werden gehouden... en ze hebben zelfs in Vlaanderen een hele ondersteuningscomité voor die politiek tot in de hoogste gelederen kunnen uitbouwen...
Val dat ondersteuningscomité aan; jullie zullen werk genoeg hebben en materiaal ook om jullie op uit te leven...

Maar neen, liever een broedermoord uitvoeren...
Weet goed genoeg dat als BDW het nu nog maar aandurft om positiever tegenover het Blok te staan dat hij morgen samen met het Blok in quarrantaine zit... maar de dag dat zonder jullie beiden, samen, geen regeringen meer gevormd kunnen worden; die dag kunnen de Vlamingen hun eisen doorvoeren...
Dat is allemaal dikke zever in pakjes.

Je gaat er natuurlijk nog steeds vanuit dat er een meerderheid nodig is maar dat is helemaal niet het geval. Het is voldoende dat het VB samen met de N-VA een voldoende groot aantal stemmen hebben zodat alle overige partijen genoodzaakt zijn om samen te klissen om een regering te kunnen vormen en dan regeren ze België kapot.
Dus N-VA samen met het VB in het verdomhoekje is prachtig, dat is het allerbeste wat Vlaanderen kan overkomen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2023, 15:42   #134
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Op de nieuwjaarsreceptie van de nva zei Bart De Wever al dat er sedert 1-1-18 zo'n 600 nieuwe (nieuwe) leden bijgekomen waren.

Vandaag lees ik op twitter:



Wellicht zijn dat geen 1000 extra leden netto. Er zijn wellicht vorige jaar leden overleden, en er zijn er wellicht die afhaken.

Maar er is onmiskenbaar een zeer duidelijke trend.

Wat betekent dat, volgens jou ?
Hoe is de situatie nu Schoof ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2023, 17:06   #135
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hoe is de situatie nu Schoof ?
Dat weet ik niet.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2023, 17:09   #136
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hoe is de situatie nu Schoof ?
Het kledenaantal is vrij stabiel.
Er komen nieuwe leden, anderen haken af, nog andere verdwijnen naar de eeuwige jachtvelden.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2023, 18:55   #137
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat weet ik niet.
Je had beter gezwegen ipv gelogen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2023, 20:58   #138
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Het kledenaantal is vrij stabiel.
Er komen nieuwe leden, anderen haken af, nog andere verdwijnen naar de eeuwige jachtvelden.
Fijn om te horen.
Het zou wel een mooie scoop zijn, mocht een krant eens een actualisering brengen van de betalende lidmaatschappen.
(alhoewel ik me vaag herinner dat de vld eigenlijk weinig afdelingen heeft waar de betalende leden echt betalen; het lidgeld wordt betaald door de lokale partijkas)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be