Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 januari 2018, 19:50   #1
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard Geen ontslag in de “vreemdelingen industrie” ...

170 medewerkers uit de “vreemdelingen industrie” zouden niet mogen ontslagen worden. Ook al verworvenheid?????

Bewijst weer eens dat gans de perceptie van vrijwilligers werk in “vreemdelingen industrie” propaganda is van links. Maar leeft van opgedrongen solidariteit.

Alles draait om geld in de “vreemdelingen industrie” die geniepig werkt zoals achterbaks gefoefel intercommunales leven van vele verdoken miljarden steun betaald door de burger via de staat.

Waar honderden “jobs” tot zelfs nieuwe beroepen, nieuwe directeurs allerhande tevoorschijn getoverd werden die de staat MOET bekostigen.

De warmste week bewees duidelijk dat de mensen/de burger willen helpen. Maar steeds word van de goedheid van de mensen door politieke partijen geprofiteerd om uit electoraal eigen belang kiesvee door omkopen aan hen te binden met geld van de maatschappij. In deze met verwijzing naar Humane hulp.

Toen duizenden EU platwalsten, het land binnen kwamen heeft de regering uit humane reden mensen de opdracht gegeven om te helpen. Waar de burger géén probleem meehad, moest toch kunnen!

Die vinden nu blijkbaar dat hun aanstellen voor hulp een voldongen feit een VERWORVENHEID is tot aan hun pensioen, zoals de aanstelling van staats ambtenaren.

Dat nu de massale volksverhuis er niet meer is telt blijkbaar niet. Ze willen toch verder betaald worden en willen hun job eeuwig behouden als VERWORVENHEID!

Met soort gelijke electoraal bindende tovertrucs toegepast door PS is het merendeel van de Waalse bevolking werkzaam, lees word betaald door staat, stad, gemeente en door hun pensioen gunsten tot aan de dood!

Wie niet in het OMKOOP hangmat systeem zit werkt in de privé word gestraft “Géén >>verworvenheid<< heeft” word gebruikt als slaaf en leeg gezogen om dit te allemaal betalen en er het minst voor terug te krijgen!

Onder tussen werden "de nieuwkomers uit gestrooid" over gans het land en overal, van dorp, gemeente of stad werden soortgelijke hulp toestanden zoals het Agentschap Integratie en Inburgering uit de grond gestampt al of niet verbonden met OCMW of door politiek en belangen groepen allerhande die… dan weer onder de perceptie van “humaan” betaald worden door dorp, gemeente of stad of OCMW.

Waar al die SOORTEN Integratie en Inburgeringen er alles aandoen om hun postje te verzilveren via opgedrongen solidariteit, door staken, manipuleren van de pers, fake news tot aanvallen op de integriteit van politici enz.

Zoals ik al véél schreef, gans de “vreemdelingen industrie” draait op verborgen en verzwegen voor de burger op vele miljarden die geplukt worden voor opgedrongen solidariteit uit het budget van de sociale zekerheden van / voor onze burgers. Waardoor steeds meer verrekend word door bijkomende private hospitalisatie verzekering, langer gewerkt gaat moeten worden ..enz.

Dan stelt Extreem links Agalev-Groen-Ecolo en hoopt uit de “vreemdelingen industrie” betaald door de staat kiesvee te verankeren door van hun job een staats instelling te maken waar ze verzekerd vast zitten tot aan hun pensioen, of er nu instroom is van vreemden of niet een VAST bij de staat, stad, gemeente….plaatske word geëist!

Extreem links Agalev-Groen-Ecolo= alles AAN en VOOR de staat”. Geld, Geld, geld alles draait om geld en pakken waar het zit om aan de macht te komen.
Extreem links Agalev-Groen-Ecolo stelt: De N-VA draagt een verpletterende verantwoordelijkheid in de teloorgang van het integratiebeleid door het ontslag van 170 medewerkers en in de malaise waarin het Agentschap Integratie en Inburgering beland is. Dat zegt Extreem links Agalev-Groen op de vooravond van een staking bij de organisatie. Het Agentschap organiseert inburgeringscursussen, informeert over cursussen Nederlands en helpt andere overheden bij hun diversiteitsbeleid.

Schreef het al >>> Wie niet in het OMKOOP hangmat systeem aan gezwengeld door links en betaald met steeds meer opgedrongen solidariteiten, of werkt in de privé word gestraft door “Géén >>verworvenheid<<” word gebruikt als slaaf en leeg gezogen om dit te allemaal betalen en er het minst voor terug te krijgen!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 14 januari 2018 om 19:56.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2018, 22:51   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Nogal verwarde openingspost. Denk ik zo.
Misschien dat ik het morgen eens ga uitpluizen. Ik weet het nog niet of ik daar goesting voor zal hebben.
Komt het er op neer dat linkiewinkies denken dat een tijdelijke overheidsjob eigenlijk een definitieve win for life zou moeten zijn ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2018, 23:12   #3
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nogal verwarde openingspost. Denk ik zo.
Misschien dat ik het morgen eens ga uitpluizen. Ik weet het nog niet of ik daar goesting voor zal hebben.
Komt het er op neer dat linkiewinkies denken dat een tijdelijke overheidsjob eigenlijk een definitieve win for life zou moeten zijn ?

Mogelijk denken ze dat toch. Maar ik ben deze problematiek kotsbeu.
Van mij mag de hele bende teruggestuurd worden. Niet omdat ik geen hart heb maar wel omdat ik een andere visie heb dan deze van "frauke" Merkel.
Van mij moeten die vluchtelingen opgevangen worden in veilige getto's en niet in Europa. En het is de UNO; via soldaten komende uit die onveilige dictaturen;
die moet zorgen voor die veiligheid. Europa heeft er niks mee te maken.
De wereld heeft wel een probleem.
En daar mijn visie bovendien ons nog minder zal kosten en onze maatschappij minder zal ontredderen kom ik niet van die visie meer af.
Ofwel gebeurt het ofwel moeten ze maar verder doen zoals ze bezig zijn en het volk nooit bevragen en de indruk verwekken dat wij wegwerpkiezers zijn.
En dan mag Merkel tien keer; omwille van vals medelijden; in haar broek plassen; voor mij telt dat dan ook niet meer mee.
Trouwens ik heb zelfs Merkel niet moeten noch mogen verkiezen.
Met welke perifiede pretentie komt dat wijf hier vertellen wat mij moeten doen? Hitler heeft ooit hetzelfde geprobeerd en kreeg zijn antwoord.
Hebben wij nog leiders? Of zit Europa vol met blatende schapen die schrik hebben van de Duitse hondenbeet?
Zulk Europa hoeft voor mij niet hoor.
Economisch samen werken is toch nog wat anders dan vluchtelingen in uw eigen bed laten stoppen en zelf op de vloer gaan slapen.
Velen onder ons beginnen dit gevoel te krijgen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 02:45   #4
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nogal verwarde openingspost. Denk ik zo.
Misschien dat ik het morgen eens ga uitpluizen. Ik weet het nog niet of ik daar goesting voor zal hebben.
Komt het er op neer dat linkiewinkies denken dat een tijdelijke overheidsjob eigenlijk een definitieve win for life zou moeten zijn ?
Inderdaad bedoelde ik zoals je het omschrijft: Komt het er op neer dat linkiewinkies denken dat een tijdelijke overheidsjob eigenlijk een definitieve win for life zou moeten zijn ?
Ja, want daar gaan ze voor staken !


Geen probleem hoor… is al gans mijn leven en probleem om iets duidelijk op papier te krijgen. Maar blijf proberen, oeps
Heb nochtans mijn best gedaan >> eerst in Word en de schrijffouten die Word spelcontrole onderlijnd verbeterd (denk ik)... het te proberen omschrijven wat ik wou …. Door leesblindheid schrijf ik vooral met zeer grote lettertekens in Word en controleer ik het per regel, en probeer er zo controle over te hebben op wat er staat. Hoppend dat het en geheel vormdt.

Daarom gebruik ik ook onderlijnen en vette tekst als ruggensteun voor mijzelf.

Soms lukt het volgens ik hoor, andere keren niet … en Misschien, ik weet het niet hoor omdat ik het niet zie, Is het ook gemakkelijker mijn gedoe per regel te lezen om mijn schrijfpoging te begrijpen en zo …. wat ik bedoel. Sorry,
Voor belangrijke zaken huur ik iemand in die “kan schrijven” haha, oeps
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 januari 2018 om 02:56.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 15:50   #5
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Inderdaad bedoelde ik zoals je het omschrijft: Komt het er op neer dat linkiewinkies denken dat een tijdelijke overheidsjob eigenlijk een definitieve win for life zou moeten zijn ?
Ja, want daar gaan ze voor staken !


Geen probleem hoor… is al gans mijn leven en probleem om iets duidelijk op papier te krijgen. Maar blijf proberen, oeps
Heb nochtans mijn best gedaan >> eerst in Word en de schrijffouten die Word spelcontrole onderlijnd verbeterd (denk ik)... het te proberen omschrijven wat ik wou …. Door leesblindheid schrijf ik vooral met zeer grote lettertekens in Word en controleer ik het per regel, en probeer er zo controle over te hebben op wat er staat. Hoppend dat het en geheel vormdt.

Daarom gebruik ik ook onderlijnen en vette tekst als ruggensteun voor mijzelf.

Soms lukt het volgens ik hoor, andere keren niet … en Misschien, ik weet het niet hoor omdat ik het niet zie, Is het ook gemakkelijker mijn gedoe per regel te lezen om mijn schrijfpoging te begrijpen en zo …. wat ik bedoel. Sorry,
Voor belangrijke zaken huur ik iemand in die “kan schrijven” haha, oeps
Voor mij is inhoud veel belangrijker dan een fout in de tekst.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2018, 20:57   #6
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Voor mij is inhoud veel belangrijker dan een fout in de tekst.
Met dank,
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2018, 09:12   #7
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.836
Standaard "de staat" moderniseert,(te)traag,maar ze moderniseert

https://www.demorgen.be/politiek/hom...ing-bc072c575/



De tijdelijke contracten van vele medewerkers in dat Dat "Agentschap" waarvan sprake in dit draadje lopen ten einde,en velen zullen niet hernieuwd worden...

Bummer voor diegenen die dachten dat dit een opstapje was naar het "ambtenariaat"....

Het personeelsgetal van dit "agentschap",gelijkaardig met een "divisie" in een groot bedrijf,zal aangepast worden aan de omstandigheden....En het is de DIRECTIE (de politiek) die gaat bepalen of de omstandigheden voor aanwerving vervuld zijn....NIET de werknemers en hun bonden.

Mocht er weer een acute situatie ontstaan (hopelijk niet),dan zal het agentschap weer versterkt worden........

We zien hier hoe de overheid flexibiliseert,vastbenoemde ambtenaren waarvoor dan desnoods werk moet verzonnen worden horen daar niet meer bij.
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 3 februari 2018 om 09:13.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2018, 18:27   #8
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Voor mij is inhoud veel belangrijker dan een fout in de tekst.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Met dank,
No offense meant, Dirk, maar:



Noem mij een taalnazi, maar een boodschap kan verloren gaan door een slecht taalgebruik. Zeker bij lange stukken tekst op een scherm zullen mensen gewoon afhaken als ze elke zin gaan moeten analyseren om na te gaan wat er nu precies bedoeld wordt.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 4 februari 2018 om 18:28.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 07:37   #9
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Ze zoeken nog mensen om het team te versterken dat uitdrijvingen en repatriëringen doet ...

edit : en cipiers zoekt men ook wel eens
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 5 februari 2018 om 08:03.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 07:50   #10
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ze zoeken nog mensen om het team te versterken dat uitdrijvingen en repatriëringen doet ...
Dan moeten ze zeker deze mensen niet nemen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 18:29   #11
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
170 medewerkers uit de “vreemdelingen industrie” zouden niet mogen ontslagen worden. Ook al verworvenheid?????

Bewijst weer eens dat gans de perceptie van vrijwilligers werk in “vreemdelingen industrie” propaganda is van links. Maar leeft van opgedrongen solidariteit.

Alles draait om geld in de “vreemdelingen industrie” die geniepig werkt zoals achterbaks gefoefel intercommunales leven van vele verdoken miljarden steun betaald door de burger via de staat.

Waar honderden “jobs” tot zelfs nieuwe beroepen, nieuwe directeurs allerhande tevoorschijn getoverd werden die de staat MOET bekostigen.

De warmste week bewees duidelijk dat de mensen/de burger willen helpen. Maar steeds word van de goedheid van de mensen door politieke partijen geprofiteerd om uit electoraal eigen belang kiesvee door omkopen aan hen te binden met geld van de maatschappij. In deze met verwijzing naar Humane hulp.

Toen duizenden EU platwalsten, het land binnen kwamen heeft de regering uit humane reden mensen de opdracht gegeven om te helpen. Waar de burger géén probleem meehad, moest toch kunnen!

Die vinden nu blijkbaar dat hun aanstellen voor hulp een voldongen feit een VERWORVENHEID is tot aan hun pensioen, zoals de aanstelling van staats ambtenaren.

Dat nu de massale volksverhuis er niet meer is telt blijkbaar niet. Ze willen toch verder betaald worden en willen hun job eeuwig behouden als VERWORVENHEID!

Met soort gelijke electoraal bindende tovertrucs toegepast door PS is het merendeel van de Waalse bevolking werkzaam, lees word betaald door staat, stad, gemeente en door hun pensioen gunsten tot aan de dood!

Wie niet in het OMKOOP hangmat systeem zit werkt in de privé word gestraft “Géén >>verworvenheid<< heeft” word gebruikt als slaaf en leeg gezogen om dit te allemaal betalen en er het minst voor terug te krijgen!

Onder tussen werden "de nieuwkomers uit gestrooid" over gans het land en overal, van dorp, gemeente of stad werden soortgelijke hulp toestanden zoals het Agentschap Integratie en Inburgering uit de grond gestampt al of niet verbonden met OCMW of door politiek en belangen groepen allerhande die… dan weer onder de perceptie van “humaan” betaald worden door dorp, gemeente of stad of OCMW.

Waar al die SOORTEN Integratie en Inburgeringen er alles aandoen om hun postje te verzilveren via opgedrongen solidariteit, door staken, manipuleren van de pers, fake news tot aanvallen op de integriteit van politici enz.

Zoals ik al véél schreef, gans de “vreemdelingen industrie” draait op verborgen en verzwegen voor de burger op vele miljarden die geplukt worden voor opgedrongen solidariteit uit het budget van de sociale zekerheden van / voor onze burgers. Waardoor steeds meer verrekend word door bijkomende private hospitalisatie verzekering, langer gewerkt gaat moeten worden ..enz.

Dan stelt Extreem links Agalev-Groen-Ecolo en hoopt uit de “vreemdelingen industrie” betaald door de staat kiesvee te verankeren door van hun job een staats instelling te maken waar ze verzekerd vast zitten tot aan hun pensioen, of er nu instroom is van vreemden of niet een VAST bij de staat, stad, gemeente….plaatske word geëist!

Extreem links Agalev-Groen-Ecolo= alles AAN en VOOR de staat”. Geld, Geld, geld alles draait om geld en pakken waar het zit om aan de macht te komen.
Extreem links Agalev-Groen-Ecolo stelt: De N-VA draagt een verpletterende verantwoordelijkheid in de teloorgang van het integratiebeleid door het ontslag van 170 medewerkers en in de malaise waarin het Agentschap Integratie en Inburgering beland is. Dat zegt Extreem links Agalev-Groen op de vooravond van een staking bij de organisatie. Het Agentschap organiseert inburgeringscursussen, informeert over cursussen Nederlands en helpt andere overheden bij hun diversiteitsbeleid.

Schreef het al >>> Wie niet in het OMKOOP hangmat systeem aan gezwengeld door links en betaald met steeds meer opgedrongen solidariteiten, of werkt in de privé word gestraft door “Géén >>verworvenheid<<” word gebruikt als slaaf en leeg gezogen om dit te allemaal betalen en er het minst voor terug te krijgen!
https://www.springest.nl/taalgewoon/...ndig-schrijven
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 21:01   #12
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Bedankt voor de verwijzing.

Maar ik hou niet van twitter omdat ik duidelijk mijn visie over iets probeer weer te geven, anders zie ik er het nut niet van in om in dialoog te treden.

Ooohja ik besef >>>na 60 jaar<<< dat men mij zegt dat ik gelet op mijn letterblindheid moeilijk schrijf.

>>>>uit ervaring: als ik en brief schrijf dat ik iets wil kopen, heeft nog nooit iemand tegen gesputterd of terug geschreven dat het niet leesbaar was.

Dus ben misschien "prettig gestoord" waar ik zelf totaal géén last van heb……
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 5 februari 2018 om 21:03.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2018, 09:17   #13
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

http://www.selor.be/nl/vacatures/job...paign=CNG18004

http://www.selor.be/nl/vacatures/job...paign=CNG18009
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2018, 12:20   #14
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Voor mij is inhoud veel belangrijker dan een fout in de tekst.
Misschien maar foutloos schrijven is toch belangrijk.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be