Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 januari 2018, 12:45   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard Kinderverkrachter en -moordenaar ondergaat opvallende transformatie om voor assisen

Kinderverkrachter en -moordenaar ondergaat opvallende transformatie om voor assisen te verschijnen

Citaat:
Vandaag start voor het hof van assisen in Luxemburg het proces tegen Jérémy Pierson, die wordt verdacht van de verkrachting, foltering en moord op de 14-jarige Béatrice Berlaimont. Zij verdween op 21 november 2014 en werd tien dagen later dood teruggevonden in een bos in Aarlen. De 30-jarige Pierson moet zich bovendien verantwoorden voor seksueel geweld tegen een jonge automobiliste op 4 december 2014 en een reeks diefstallen. Opvallend: in de rechtbank zag Pierson er plots helemaal anders uit.
Meeste mensen dachten al, hé dat is in de vergeethoek geraakt.

Mijn eerste vraag als rechter naar de man toe zou zijn: En in welk netwerk draaide u mee?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 30 januari 2018 om 12:51.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2018, 17:06   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Kinderverkrachter en -moordenaar ondergaat opvallende transformatie om voor assisen te verschijnen



Meeste mensen dachten al, hé dat is in de vergeethoek geraakt.

Mijn eerste vraag als rechter naar de man toe zou zijn: En in welk netwerk draaide u mee?
Als (Belgische) rechter zou je weten dat zulke netwerken, niettegenstaande dat ze de wereld rond bestaan, in Belgie niet voorkomen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 31 januari 2018 om 17:06.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2018, 20:52   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als (Belgische) rechter zou je weten dat zulke netwerken, niettegenstaande dat ze de wereld rond bestaan, in Belgie niet voorkomen.
Ik merk dat u het sarcasme hoog in het vaandel draagt.

Die 'sarcasmus' had het niet beter kunnen verwoorden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2018, 19:57   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Pedofilieverdachte aangevallen door bezoeker rechtszaal

Citaat:
Een jongen die donderdag met zijn klas het Brusselse justitiepaleis bezocht, heeft tijdens een zitting van de correctionele rechtbank een man aangevallen die terechtstond voor pedofilie. De jongeman ging nadien op de loop, maar werd opgepakt.
Een 'verdachte' aanvallen lijkt mij dan ook niet het beste plan al is het gegeven héél duister.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 februari 2018 om 19:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be