Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juli 2013, 16:42   #61
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard

in de jungle is het oog om oog tand om tand he.

een schaapje mag niet in het hol van de leeuw gaan anders eten zij hem op, maar ook andersom, de hele kudde schapen samen maken de leeuwen duidelijk van rot op uit onze weiland anders meppen wij jou dood.

HIerom denk ik aan het INdiase kastenstelsel waar lagere kasten, de paria's en chamars, absoluut niet in de buurt of windrichting mogen komen van hogere kasten, en hier zijn er honderden miiljoenen van, onaanraakbaren, harijans. Ok, om eerlijk te zijn, ik kom uit een lagere paria kaste van de Hindoewereld in Suriname en hier in Nederland was ik dus altijd al paria tussen de hogere hollandse hindoe kasten, die hier langer wonen en een paspoort hebben, vaak zijn die langer, sterker en lichter van kleur dan mij, en veel groter geschapen en dan moet ik wel vijf meter uit hun buurt blijven en ze gaan mij geen hand geven als lagere kaste he. Zo is mijn leven in werkelijkheid altijd al geweest als kasteloze paria in hindoe kasten wereld, altijd al outcast zijn is hard, en suicidaal en eenzaam.

Ik denk nu wel dat moslims het zelf verziekt hebben voor zichzelf nu en dat een Westers kastenstelsel nu al een hard feit is en het is goed en heel natuurlijk, moslims verdienen dit gewoon en hebben het zelf gezocht door hier maar te komen parasiteren en leuke trojaanse paardjes te spelen in burqas en doekjes he of met hun jallaba en lange baarden. Ja, als je zo begint dan zoek je je problemen zelf op Europees grondgebied en dan zeg ik van: je verdient het hoor om lage kaste te worden in een Europees land want jij begon met provoceren en met je onhebbelijk gedrag op deze heilige Europese bodem van de 340 miljoen ex Germanen, pure Europeanen. Wil je je hier niet aanpassen en zit je teveel te zeiken en te jennen, dan moet je het zelf weten verder he, want men gaf je al 60 jaar de kansen eerlijk en op een gouden schaal aan jou.

leuker kunnen wij het niet maken voor de moslims, dus ze moeten maar zelf de iuitgangs deuren openen naar Allahloka als ze hier niet gelukkig zijn en hun geile burqa geiten missen uit de woestijnen.

dewanand
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 9 juli 2013 om 16:46.
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2013, 20:48   #62
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Iedereen laat binnen in zijn zaak wie hij wil,een eigenaar is het OCMW niet he!
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2013, 11:11   #63
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Naar aanleiding van dit artikel over een sms dienst tegen discriminatie aan de ingang van discotheken.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw..._discriminatie

Moslims hebben sowieso niets te zoeken in een dancing, da's helemaal haram voor die eikels dus waarom ze dan nog binnen willen is me een raadsel, zal wel voor de vlamse hoeren zijn dan.

Kan een discotheek aan de ingang geen moslims of gelovigen weigeren? Die zaak is toch haram dus doen ze de islam gemeenschap een dienst net zoals bepaalde gelegenheden niet toegankelijk zijn voor ongelovigen.

Er is een makkelijke manier om moslim gespuis buiten te houden en dat is gewoon om enkel koppels toe te laten, zijnde een jongen en meisje wat ook z'n zus kan zijn. Moslim jongeren vallen altijd binnen in bendes zonder meisjes want hun zussen mogen meestal toch niet mee.

Geen discriminatie en toch geen moslims in je zaak behalve de koppels waar je sowieso geen extra last mee hebt.
Het is weer simpel:je hoort of leest "moslims"...en het staat weer synoniem voor ambras en problemen! Ze horen echt bij "de plagen van Egypte"...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2013, 11:17   #64
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Volgens de wet is dit niet toegestaan. Maar naar mijn persoonlijke mening moet dit zeker kunnen.

De eigenaar van een discotheek moet zelf kunnen beslissen wie hij of zij wel of niet binnen wilt laten. Alleen als een eigenaar niet wilt dat er allochtonen in zijn discotheek komen, dan moet hij of zij dat ook met een grote poster op de voordeur duidelijk maken.

Daarbij.. wil ik geen huilie huilie zien als er opeens wat grote stenen door zijn discotheek worden gegooid.
En ook hier weer het eeuwige terugkerend probleem: moslims en onze wetgeving! Onze wetgeving past als een tang op een varken ivm moslims!
Die is namelijk niet voorzien op hun levenswijze, godsdienst enz
Ieder land zou er eigenlijk, in de huidige "multiculturele" krabbenmand een extra "vreemdelingwet" moeten hebben aangepast aan de typische problemen die ze veroorzaken! En ze pas onder de wetgeving van het land laten vallen na een periode van 5-10 jaar als "nieuwe Belg" waarin ze de tijd hebben gekregen om te tonen en te bewijzen wat we aan hen hebben.
Een aanwinst voor de gemeenschap of niets dan kosten en ambras!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2013, 16:42   #65
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard moderne assimilatie politiek europese staten

namaste andev,

je visie is perfect, 5 tot 10 jaar assimileren, daarna pas rechten, en stemrecht,enz, is het mislukt dan sorry, te hoge kosten allochtoontje, hier je gratis enkeltje terug naar je heerlijke woestijn, jungle of slum met een gouden handdruk he, nog vijf jaar bijstand daar dan he met gratis condooms elke maand om even sociaal te doen. Nazi oplossingen zijn te duur nu, nee wij zijn ook geevolueerd als moderne germaanse apen soorten, dus kijk wat ik hieronder schreef hierover, heel praktische aanpak he, no nonsense en zo lekkker voor hete allochtone meiden die vruchtbaar zijn. Onder elk doekje zit een kletsnatte stoeipoes die dus niet islamitisch is. Alleen het hoofddoekje is islamitisch en het slipje en bh dus niet he.

islam gaf vrouwen rechten en kijk die meiden klagen nog steeds na 1400 jaar islam, Allah weet hier geen raad mee.

dewanand

zie deze tekst eens, assimiilatie allochtonen.


WEBpublication BOOK WFOR1284 / EPAGE 07 of 27
Voordelen blank houden Nederland
6. Moderne assimilatie politiek Nederlandse staat

link hele tekst gratis:
http://www.dewanand.com/blank07.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2013, 16:54   #66
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Discotheek is paarzone hetero's, goedkeuren weigeren huidskleur

zie onder een tekst die ik schreef nav een oude discussie vroeger met minister Roger van Boxtel, voor het gemak heb ik de hele tekst maar hieronder gepleurd en ik hoop dat jullie het wel leuk vinden, post je visie aub.
dewanand



Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact
Kritisch Podium Dewanand
Politiek

Forumdiscussie met Minister Roger van Boxtel,
van het ministerie Grote Steden en Integratiebeleid

Forumdiscussie onderwerp: integratieproces

Titel:
Discotheek is paarzone hetero's, goedkeuren weigeren huidskleur

Offeraar Dewanand
Offercode wfor0163
Offerdatum november 1999

Go to previous Epage ... Go to next Epage
Thema: discussie/vragen van boxtel over integratieproces

vraag discussiepagina:
Wanneer een disco de toegang aan personen weigert vanwege huidskleur, moet de vergunning direct worden ingetrokken.

Geef een reactie op dit bericht

Mijn reactie luidt:

Als een discotheek mensen (meestal mannen) weigert op grond van huidskleur, handicaps of geaardheid, moet de vergunning niet worden ingetrokken. Volgens mijn complexe bio-sociale analyse ligt de oorzaak van deze praktijken in het natuurlijk biologisch paarproces van hetero`s. Het is een emotionele reactie op de interraciale samenleving en dient getolereerd te worden, omdat anders de discriminatie buiten de discotheken toe zal nemen. Een discotheek is een paarzone en daarom is het gevaarlijk om deze natuurlijke gedragingen te dwarsbomen.

In principe adviseer ik het volgende.

Installeer een democratisch beslissingsinstrument bij de ingang. dit moet een apparaat zijn dat anoniem registreert wat de meerderheid van de bezoekers wil van de betreffende discotheek. Elke bezoeker krijgt stemrecht en de eigenaar van de discotheek wordt zo ontlast van het bezoekgedrag, want hsij (*1) verleent alleen de faciliteiten.

Stel dat bijvoorbeeld 90 procent van de bezoekers van een discotheek vindt dat er geen Turken, Marokkanen, hindoestanen of negers binnen mogen worden gelaten, dan is dit hun democratisch gedeelde wil, en die dient gerespecteerd te worden. Dit systeem is ontwikkeld volgens het principe van toegepaste kleinschalige democratie. Als een Hindoestaan bijvoorbeeld aan komt bij zo een discotheek en ziet op het informatiescherm dat 90 procent van de momentane bezoekers(sters) hem niet binnen wil, dan moet hij dit onvoorwaardelijk accepteren, en heeft geen enkele rechtsgeldige basis meer om te procederen. Deze betreffende hindoestaan bespaart zichzelf dan de toegangskosten en kan zijn tijd elders doorbrengen. Dit systeem maakt het mogelijk voor exploiteurs van discotheken om het geweld te verminderen.

Ik wil nog opmerken dat men niet te luidt het woord racisme en discriminatie moet uitkramen. De mens, van elk ras, is en blijft een beperkt biologisch schepsel, en heeft een instinctieve behoefte aan paarrituelen. Het racisme in discotheken is geen racisme, maar een natuurlijke selektieproces, waarbij de wijfjes van een bepaald ras door de mannetjes van datzelfde ras (soort) worden beschermt, omdat de wijfjes dat eisen en dat willen. Het is onmogelijk om dit met papieren wetten te bestrijden. Deze materie is zeer complex.

Go to previous Epage ... Go to next Epage
Forumdiscussie (17 art, periode november 1999 - januari 2000)
met minister Roger van Boxtel, minister van Grote Steden en Integratiebeleid

Hindoeisme keurt biometrie goed
No problema Jorg Haider, ontmulticulturiseren in een uurtje?
Segregatie is een natuurlijk biologisch proces, Alain Finkelkraut
De rasechte IT-er bedrijft cyberseks in megabytes
Jonge migranten leren sneller

Bejaarde man temt computer
IT-inhaalslag voor etnische groepen
Beeld achterlijke migrant bevestigen?
Hoofdthema: Minder ambtenaren door IT technologie
Wet op meldingsplicht burgerinfo

Info koppeling per organisatie
Kritische email aan minister Roger van Boxtel
Discotheek is paarzone hetero's, goedkeuren weigeren huidskleur
Organisatie afspiegeling multi-etnische bevolking: dikke nee, presteren is alles, nooit aub
Mix is onzinnige doelstelling

Kritische email aan minister Roger van Boxtel, is gepubliceerd in Landelijke Allochtonenkrant
Vier delen, Multicultureel integreren

Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact
Kritisch Podium Dewanand
Politiek
Alle rechten voorbehouden; All rights reserved

http://www.dewanand.com/wfor0163.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2013, 07:19   #67
stropke
Minister-President
 
stropke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2009
Locatie: Oost-Limburg
Berichten: 4.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het is weer simpel:je hoort of leest "moslims"...en het staat weer synoniem voor ambras en problemen! Ze horen echt bij "de plagen van Egypte"...
Het is vaak synoniem voor ambras.Laatst tijdens werk ook zo een stel in de auto die een vette verkeersovertreding maakten (tegen rijrichting rotonde op) en toen ik ze aansprak daarop was't gelijk boel: draait raampje iets meer open en maakte een slaande beweging.
Had hij wel dikke pech dat het tijdens diensttijd gebeurde en gelijk een dikke PV aan zijn broek. Later kwam er eentje heel uitdagend en irritant mij de in zijn brabbeltaaltje aanspreken en bleef maar doorzeuren ondanks ik vroeg om door te rijden. Pas toen ik mijn pen en boekje pakte om kenteken te noteren viel het kwartje: gauw wegwezen.
En ik zeg vaak wat dus niet allemaal betekent. Mijn zoons heben twee moslim vrienden, uit schooltijd nog, keitoffe gasten.
__________________
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!!
stropke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 00:20   #68
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Waar haal je het toch?

Zelfs in het artikel staat dat het om de helft van het schapen- en lamsvlees gaat, dus niet de meerderheid, zoals jij beweert. Over rundsvlees wordt zelfs helemaal niets gezegd. Bovendien staat er ook een artikel op die site waarin gezegd wordt dat halalvlees aan dezelfde controle wordt onderworpen als ander vlees dat voor consumptie bestemd is.

Ik hoef me alvast geen zorgen te maken. Schapen- en lamsvlees vind ik helemaal niet lekker.
Toch nog eens op reageren.

"ruim de helft" = "meer dan de helft" = meerderheid. Het artikel is trouwens van 2010 dus het zal nu veel erger zijn.
http://www.vilt.be/Ruim_helft_van_la...ekken_is_halal

100% kip is halal, dit betreft nederland maar hier zal het net hetzelfde zijn
http://biz.thepostonline.nl/2013/02/...dse-kip-halal/

99% kip heeft ESBL bacterie
http://www.retaildetail.be/fr/belgie...rbacterie-esbl

37% kip heeft de super bacterie
http://www.vandaag.be/binnenland/126...ppenvlees.html

Merk je het patroon?

Dat is een bacterie die in de maag leeft en bij het slachten zorgt men ervoor dat de inhoud van de darmen niet in het vlees terecht komt, bij halal slachten gebeurt dit wel. Waarom verzwijgen al die artikels dat eigenlijk, ze maken de bevolking ziek omdat ze moslims willen beschermen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 02:35   #69
ouwe knar
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Berichten: 1.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Naar aanleiding van dit artikel over een sms dienst tegen discriminatie aan de ingang van discotheken.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw..._discriminatie

Moslims hebben sowieso niets te zoeken in een dancing, da's helemaal haram voor die eikels dus waarom ze dan nog binnen willen is me een raadsel, zal wel voor de vlamse hoeren zijn dan.

Kan een discotheek aan de ingang geen moslims of gelovigen weigeren? Die zaak is toch haram dus doen ze de islam gemeenschap een dienst net zoals bepaalde gelegenheden niet toegankelijk zijn voor ongelovigen.

Er is een makkelijke manier om moslim gespuis buiten te houden en dat is gewoon om enkel koppels toe te laten, zijnde een jongen en meisje wat ook z'n zus kan zijn. Moslim jongeren vallen altijd binnen in bendes zonder meisjes want hun zussen mogen meestal toch niet mee.

Geen discriminatie en toch geen moslims in je zaak behalve de koppels waar je sowieso geen extra last mee hebt.
gewoon varkensoren op de deur nagelen, deden ze vroeger met vleermuizen tegen de zwarte hand en heksen,werkte prima naar t schijnt
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be