Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 23 juli 2017, 19:49   #1
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard sugar mama's

Zoals iedereen onderhand al zou moeten weten, worden migranten door linkse organisaties naar Europa gelokt met verschillende beloftes, zoals een gratis woning, een hoge uitkering, en gratis seks met de gemakkelijke Europese vrouwen.

In Oostenrijk beweert het linkse magazine 'Biber' nu in haar laatste editie dat rijke vrouwen (alleenstaande feministen) hier staan te springen om seks met zoveel mogelijk migranten te hebben.

Het hele artikel kan u hier nalezen : http://www.dasbiber.at//content/suga...e-fluechtlinge

Voor de duidelijkheid: ‘Biber’ is dermate politiek-correct-links, dat uitsluitend de Oostenrijkse vrouwen de schuld van deze uitbuiting wordt gegeven

HOUZEE ! is offline  
Oud 23 juli 2017, 20:15   #2
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Zoals iedereen onderhand al zou moeten weten, worden migranten door linkse organisaties naar Europa gelokt met verschillende beloftes, zoals een gratis woning, een hoge uitkering, en gratis seks met de gemakkelijke Europese vrouwen.

In Oostenrijk beweert het linkse magazine 'Biber' nu in haar laatste editie dat rijke vrouwen (alleenstaande feministen) hier staan te springen om seks met zoveel mogelijk migranten te hebben.

Het hele artikel kan u hier nalezen : http://www.dasbiber.at//content/suga...e-fluechtlinge

Voor de duidelijkheid: ‘Biber’ is dermate politiek-correct-links, dat uitsluitend de Oostenrijkse vrouwen de schuld van deze uitbuiting wordt gegeven

Volgens u zijn rijke vrouwen alleenstaande feministen. Alleen staat in dit artikel geen enkele verwijzing naar feminisme. Om dan nog maar te zwijgen dat dit over een paar randgevallen gaat. Fake news.
DucDEnghien is offline  
Oud 23 juli 2017, 20:28   #3
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Ziekelijk. De moderne vrouw en haar zelfdestructief gedrag.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 23 juli 2017, 20:29   #4
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Dit is de eerste keer dat ik over 'Biber' hoor, alsook de term sugar mama's, lol.
bembem is offline  
Oud 23 juli 2017, 20:40   #5
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Volgens u zijn rijke vrouwen alleenstaande feministen. Alleen staat in dit artikel geen enkele verwijzing naar feminisme. Om dan nog maar te zwijgen dat dit over een paar randgevallen gaat. Fake news.
Tiens, brengen de reguliere politiek-correcte media dan fake news in dit geval?

Het is blijkbaar een taboe dat we volgens DucDEnghien beter onder mat vegen, nochtans :
Es ist wichtig, dass man über dieses Tabu spricht“, sagt Buchner von MEN VIA. „MEN VIA“, ein Projekt des Männergesundheitszentrums, das Männer als Betroffene von Menschenhandel unterstützt, war mit einem Fall eines jungen afrikanischen Flüchtlings, der von einer Frau Mitte Vierzig zum Sex gezwungen und drei Wochen bei ihr zuhause eingesperrt wurde, beschäftigt.

En natuurlijk gaat dit over feminisme... Een notoire feministe op dit forum verwoordt het als volgt :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vrouwen kunnen net zoals mannen macht gebruiken als middel tot seks of verliefd worden
Dat lijkt mij duidelijk hier het geval en dat lijkt mij duidelijk een verwezenlijking van het feminisme.
En als ge daarmee niet akkoord zijt, vecht ge het maar uit met onze forumfeministe
HOUZEE ! is offline  
Oud 23 juli 2017, 20:44   #6
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Een normale vrouw van 50 wil idd niet 4x per dag seks met haar man
Ik wist niet dat zoiets kon
Guinevere is offline  
Oud 23 juli 2017, 21:18   #7
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Een normale vrouw van 50 wil idd niet 4x per dag seks met haar man
Ik wist niet dat zoiets kon
Met haar man natuurlijk niet maar met een jonge hengst natuurlijk wel.
Gipsy is offline  
Oud 23 juli 2017, 21:52   #8
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Eens een grasmaaier kopen.

Het blijft grappig.



TV-verslaafde is offline  
Oud 24 juli 2017, 18:08   #9
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Ach was ik maar 20 jaar jonger, en Syrier of Afgaan ....
Odol is offline  
Oud 29 juli 2017, 08:42   #10
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Volgens u zijn rijke vrouwen alleenstaande feministen. Alleen staat in dit artikel geen enkele verwijzing naar feminisme. Om dan nog maar te zwijgen dat dit over een paar randgevallen gaat. Fake news.

Uiteraard fake. Over de ganse lijn.
(niemand schijnt hier een idee te hebben over vrouwen in Oostenrijk).

De typische leugen van een moslim, terwijl ze in werkelijkheid in bed niks van terechtbrengen volgens mijn turkse vriendinnen.

Hun psychische stoornissen op sexueel vlak liggen mede aan de grondslag van hun uitroeiingsgedrag.
Conscience is offline  
Oud 31 juli 2017, 11:05   #11
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Een normale vrouw van 50 wil idd niet 4x per dag seks met haar man
Ik wist niet dat zoiets kon
Een getrouwde moslima heeft naar 't schijnt niks te willen, ze moet naar 't schijnt luisteren naar haar baas (haar man) en haar bek houden. Ik zou mijn vrouw als een mens behandelen.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 31 juli 2017, 11:47   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Ach was ik maar 20 jaar jonger, en Syrier of Afgaan ....
Afgaan heb je toch nog niet gedaan, hopelijk ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 31 juli 2017, 11:48   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Een getrouwde moslima heeft naar 't schijnt niks te willen, ze moet naar 't schijnt luisteren naar haar baas (haar man) en haar bek houden. Ik zou mijn vrouw als een mens behandelen.
Dan is - hopen wij - jouw nick niet figuurlijk te nemen, want anders zou ze te kort komen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 31 juli 2017, 12:39   #14
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
De typische leugen van een moslim, terwijl ze in werkelijkheid in bed niks van terechtbrengen volgens mijn turkse vriendinnen.

Hun psychische stoornissen op sexueel vlak liggen mede aan de grondslag van hun uitroeiingsgedrag.
Een Vlaamse die een tijdje met een Marokkaan was gehuwd kreeg tranen in haar ogen toen ze me toevertrouwde wat haar bedervaringen met die gast waren. Hij eiste dat ze gewoon als een bloemzak bleef liggen terwijl hij zijn ding deed. Alsof ze een voorwerp was.
Elio di Supo is offline  
Oud 31 juli 2017, 13:48   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Een Vlaamse die een tijdje met een Marokkaan was gehuwd kreeg tranen in haar ogen toen ze me toevertrouwde wat haar bedervaringen met die gast waren. Hij eiste dat ze gewoon als een bloemzak bleef liggen terwijl hij zijn ding deed. Alsof ze een voorwerp was.
Da's gewoon één van de mogelijke rollenspelen ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 31 juli 2017, 14:38   #16
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Een normale vrouw van 50 wil idd niet 4x per dag seks met haar man
Ik wist niet dat zoiets kon
Met mij wel hoor.

En daar hebben ze heel wat geld voor over.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 3 augustus 2017, 16:48   #17
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Een normale vrouw van 50 wil idd niet 4x per dag seks met haar man
Ik wist niet dat zoiets kon
Een normale moslimvrouw heeft niet 'niet te willen'. Als manlief goesting heeft moet de broek uit of ze kan een paar 'opvoedkundige tikken' krijgen ze terug 'op het juiste spoor naar de hemel' te zetten.
TREBRON is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be