Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 maart 2018, 10:34   #861
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Gij vormt uw beeld over Zweden op basis van dubieuze "nieuws"websites op basis van anekdotische en gekleurde informatie.

En onze annalist die ziet daar geen graten in



Ik tracht een beeld te vormen over de situatie in Zweden op basis van gepubliceerde objectieve criminaliteitscijfers, migratiecijfers, trends, vergelijkingen met andere objectieve data, niet op basis van perceptie en hysterie.
uw Frans is blijkbaar ook niet alles.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 10:40   #862
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
uw Frans is blijkbaar ook niet alles.
... en uw analyse-skills zijn blijkbaar wat magerder dan uw naam laat uitschijnen
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 10:43   #863
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Anna List, vraagje, draait ge ook bij ivm die PEW studie of blijf je erbij dat we op een Europese moslimmeerderheid afstevenen in 2050? (dus Pew-studie = prullenmand)
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 10:46   #864
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Anna List, vraagje, draait ge ook bij ivm die PEW studie of blijf je erbij dat we op een Europese moslimmeerderheid afstevenen in 2050? (dus Pew-studie = prullenmand)
hier is het voor mij gestopt met u, Voltian :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
(In de marge, ik heb dat altijd een interessant iets gevonden, hoe de grotere afkeer tegen Islam ervoor heeft gezorgd dat extreem-rechts langzaam het progressive van holebi's heeft omarmd en nu zelfs een grote verdediger is van holebi-rechten, omdat de intollerantie van Moslims tav holebi's net zo groot is. De vijand van mijn vijand is mijn vriend, op maatschappelijk niveau zeg maar. Een leuk neveneffect.
Ge moet ne keer lezen wat de Vlaams Blokkers van weleer te zeggen hadden over holebi's. Als die toen an de macht zouden zijn, de holebi's zouden evengoed vervolgd worden als moslims nu aan de macht zouden zijn.
Ik ben blij dat dat standpunt toch langzaam is geevolueerd naar meer respect voor holebi-rechten)
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 10:58   #865
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hier is het voor mij gestopt met u, Voltian :


Anything to avoid the question...


Bon, als ge daarmee op uw teen getrapt zijt, omdat ge denkt dat ik impliceerde dat ge extreem-rechts georienteerd zijt, dan is is dat jammer.

Maar goed, ge hebt uw aanleiding om u zonder gezichtverlies terug te trekken uit de discussie.

Ik sta weer schaakmat.

gg, anna List, gg
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 11:02   #866
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht


Anything to avoid the question...


Bon, als ge daarmee op uw teen getrapt zijt, omdat ge denkt dat ik impliceerde dat ge extreem-rechts georienteerd zijt, dan is is dat jammer.

Maar goed, ge hebt uw aanleiding om u zonder gezichtverlies terug te trekken uit de discussie.

Ik sta weer schaakmat.

gg, anna List, gg

ge verweet me daarin eigenlijk homohaat, kieken.

en ik veeg met u in elke discussie de vloer aan als ge wilt, maar een basis aan menselijk respect is wel mijn absolute minimum...dat zit er bij u niet in.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 11:10   #867
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

ge verweet me daarin eigenlijk homohaat, kieken.
flauwe...

Ik impliceerde nóch homohaat nóch extreem-rechtse sympathieen. Lees het nog ne keer Anna List, waar zeg ik dat je een homohater bent?

Ik maakte een algemene obervatie in de marge. Maar het komt u goed uit om dat als een directe aanval op te vatten en het gevoelig vogeltje uit te hangen om de discussie uit de weg te gaan.

Pad van de minste weerstand; ik denk dat ik uw modus operandi langzaamaan begin te begrijpen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en ik veeg met u in elke discussie de vloer aan als ge wilt,
olala, strijdvaardig. Challenge accepted!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
maar een basis aan menselijk respect is wel mijn absolute minimum...dat zit er bij u niet in.
Doe toch niet zo dramatisch man
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 11:47   #868
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat is uw mening, ik denk daar anders over.
ok, dus volgens jou kan je een beter beeld krijgen van fragmentarische informatie/verhalen (niet per se geverifieerd) dan analyse op basis van objectieve cijfers, trends, vergelijkingen met andere objectieve data,...

Da's uw standpunt?
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 12:17   #869
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Beter transparante assumpties en een daaropvolgende berekening om tot eens chatting te komen dan los uit de buik een getalleke roepen, wat jij doet.

Wel, neem wat andere assumpties en zie waar je uitkomt? Het is echt neit moeilijk hoor.
Ik denk dat dat eerder op u van toepassing is.



Citaat:
Goed, u verandert uw standpunt naar iets redelijkers: er komt geen mosilimmeerderheid in Europa maar dat is neit nodig om onze maatschappij te ontwrichten.

Da's al een heel ander uitgangspunt.
Maar komt op hetzelfde neer ...


Citaat:
Check de stadsmonitor eens, zie hoe de steden evolueren in de laatste 10j. Zeer leerrijk. Je zal zien dat die "verloedering van de stad" een mythe is...
Jaja, de goednieuwsshow. Vergelijk het Antwerpen van de jaren 60-70 maar eens met het hedendaagse Antwerpen. Zoek de verschillen. Wanneer er vroeger iemand werd neergeschoten, sprak men er een heel jaar over. Nu is het bijna dagelijkse kost. Bij een gewone handtasdiefstal op straat organiseerde de politie vroeger onmiddellijk zoekacties om de dader(s) op te sporen. Nu gebeurt het zoveel, dat dit niet meer mogelijk is. Jaja, het is inderdaad een mythe ....

Citaat:
De studie toont overtuigend aan dat het weinig waarschijnlijk is dat Europa een moslimmeerderheid zal kennen in 2050.

Als er natuurlijk een grote ramp gebeurt, dan weet ik het ook niet, maar dan hebben we als Mensheid ook andere kopzorgen vermoed ik
Weinig waarschijnlijk ... Dus toch mogelijk. Daar gaat uw studie.

Verwacht maar een volgende tsunami 'gezinsherenigingen' in onze richting. Degenen die bij de laatste grote immigratiegolven verblijfsrecht hebben verkregen, gaan nu heel hun familie overbrengen. In Oost-Europa komen nauwelijks moslims binnen, die 'nestelen' zich al te graag allemaal in West-Europa (daar valt ook het meeste te rapen). Het contingent illegalen blijft aangroeien. Er worden nauwelijks illegalen daadwerkelijk uitgewezen. Dat maakt hier ook allemaal kindjes, vooral met de bedoeling hier verblijfsrecht te krijgen. Autochtonen vertrekken uit België en de nieuwe Belgen kweken als konijnen. Kijk naar de steden: men laat uitschijnen dat Jan of Piet de populairste namen zijn bij geboorteaangiftes. In werkelijkheid zijn het islamitische namen, die er met kop en schouders bovenuit steken. Ik kan zo nog enige tijd doorgaan. Steek uw goednieuwsstudie maar op een plaats waar de zon niet schijnt.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 maart 2018 om 12:21.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 12:49   #870
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Maar komt op hetzelfde neer ...
Nee

Moeten we schrik hebben dat de PvdA een communistisch regime gaat installeren als ze 15% halen volgende verkiezing?...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Jaja, de goednieuwsshow. Vergelijk het Antwerpen van de jaren 60-70 maar eens met het hedendaagse Antwerpen. Zoek de verschillen. Wanneer er vroeger iemand werd neergeschoten, sprak men er een heel jaar over. Nu is het bijna dagelijkse kost. Bij een gewone handtasdiefstal op straat organiseerde de politie vroeger onmiddellijk zoekacties om de dader(s) op te sporen. Nu gebeurt het zoveel, dat dit niet meer mogelijk is. Jaja, het is inderdaad een mythe ....
Vroeger was het beter...

Criminaliteit daalt nochthans:

http://www.knack.be/nieuws/belgie/no...al-647503.html
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11/24/criminaliteit/

Dus uw perceptie dat er vroeger minder misdaad was strookt niet met de realiteit.

Wat concludeer je dan? Hmm, misschien is mijn perceptie fout?...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Weinig waarschijnlijk ... Dus toch mogelijk. Daar gaat uw studie.
Het is ook weinig waarschijnlijk dat er een komeet op uw kop gaat vallen. Ga je voor de zekerheid misschien toch een anti-komeet raketsysteem maken, of misschien je schaarse middelen in andere zaken steken en het (kleine) risico van die komeet erbij nemen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Verwacht maar een volgende tsunami 'gezinsherenigingen' in onze richting. Degenen die bij de laatste grote immigratiegolven verblijfsrecht hebben verkregen, gaan nu heel hun familie overbrengen. In Oost-Europa komen nauwelijks moslims binnen, die 'nestelen' zich al te graag allemaal in West-Europa (daar valt ook het meeste te rapen). Het contingent illegalen blijft aangroeien. Er worden nauwelijks illegalen daadwerkelijk uitgewezen. Dat maakt hier ook allemaal kindjes, vooral met de bedoeling hier verblijfsrecht te krijgen. Autochtonen vertrekken uit België en de nieuwe Belgen kweken als konijnen. Kijk naar de steden: men laat uitschijnen dat Jan of Piet de populairste namen zijn bij geboorteaangiftes. In werkelijkheid zijn het islamitische namen, die er met kop en schouders bovenuit steken. Ik kan zo nog enige tijd doorgaan. Steek uw goednieuwsstudie maar op een plaats waar de zon niet schijnt.
niet voor rede vatbaar...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 13:37   #871
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik denk dat dat eerder op u van toepassing is.





Maar komt op hetzelfde neer ...




Jaja, de goednieuwsshow. Vergelijk het Antwerpen van de jaren 60-70 maar eens met het hedendaagse Antwerpen. Zoek de verschillen. Wanneer er vroeger iemand werd neergeschoten, sprak men er een heel jaar over. Nu is het bijna dagelijkse kost. Bij een gewone handtasdiefstal op straat organiseerde de politie vroeger onmiddellijk zoekacties om de dader(s) op te sporen. Nu gebeurt het zoveel, dat dit niet meer mogelijk is. Jaja, het is inderdaad een mythe ....



Weinig waarschijnlijk ... Dus toch mogelijk. Daar gaat uw studie.

Verwacht maar een volgende tsunami 'gezinsherenigingen' in onze richting. Degenen die bij de laatste grote immigratiegolven verblijfsrecht hebben verkregen, gaan nu heel hun familie overbrengen. In Oost-Europa komen nauwelijks moslims binnen, die 'nestelen' zich al te graag allemaal in West-Europa (daar valt ook het meeste te rapen). Het contingent illegalen blijft aangroeien. Er worden nauwelijks illegalen daadwerkelijk uitgewezen. Dat maakt hier ook allemaal kindjes, vooral met de bedoeling hier verblijfsrecht te krijgen. Autochtonen vertrekken uit België en de nieuwe Belgen kweken als konijnen. Kijk naar de steden: men laat uitschijnen dat Jan of Piet de populairste namen zijn bij geboorteaangiftes. In werkelijkheid zijn het islamitische namen, die er met kop en schouders bovenuit steken. Ik kan zo nog enige tijd doorgaan. Steek uw goednieuwsstudie maar op een plaats waar de zon niet schijnt.
2!

Citaat:
Zweden: ‘98% groepsverkrachters heeft migratieachtergrond’,
https://sceptr.net/2018/03/zweden-98...ieachtergrond/
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 06:26   #872
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

Zweden, progressief, politiek correct maar hoe lang nog?

Een met hepatitis B geïnfecteerde Afghaanse asielzoeker voerde een 13-jarig schoolmeisje stomdronken. Toen ze zich niet meer kon verzetten, verkrachtte hij haar zonder bescherming zowel vaginaal als anaal op een openbaar toilet in een winkelcentrum. Hij is nu veroordeeld tot een minimumstraf en vermijdt uitzetting – omdat hij beweert dat hij “christen is geworden” en daarom het risico loopt “gestenigd te worden” in zijn geboorteland.

http://www.friatider.se/hepatitmanne...p-icas-toalett

Stuur hem godverdomme terug.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 06:29   #873
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

En nog eentje :

https://samnytt.se/rektor-i-malmo-fo...pp-mot-elever/


Reeds op 6-jarige leeftijd worden schoolmeisjes onderworpen aan seksuele intimidatie en mishandeling. Meisjes die zich niet genoeg naar islamitische maatstaven bedekken, worden de kleding afgerukt en met verkrachting bedreigd. Nu blijkt dat de directrice van de school, in strijd met de grondwet, haar leraren en andere werknemers een zwijggebod had opgelegd -niemand mocht de media vertellen over wat er op school aan de hand was.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2018, 14:17   #874
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zweden, progressief, politiek correct maar hoe lang nog?

Een met hepatitis B geïnfecteerde Afghaanse asielzoeker voerde een 13-jarig schoolmeisje stomdronken. Toen ze zich niet meer kon verzetten, verkrachtte hij haar zonder bescherming zowel vaginaal als anaal op een openbaar toilet in een winkelcentrum. Hij is nu veroordeeld tot een minimumstraf en vermijdt uitzetting – omdat hij beweert dat hij “christen is geworden” en daarom het risico loopt “gestenigd te worden” in zijn geboorteland.

http://www.friatider.se/hepatitmanne...p-icas-toalett

Stuur hem godverdomme terug.
Direct !!!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2018, 14:55   #875
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zweden, progressief, politiek correct maar hoe lang nog?

Een met hepatitis B geïnfecteerde Afghaanse asielzoeker voerde een 13-jarig schoolmeisje stomdronken. Toen ze zich niet meer kon verzetten, verkrachtte hij haar zonder bescherming zowel vaginaal als anaal op een openbaar toilet in een winkelcentrum. Hij is nu veroordeeld tot een minimumstraf en vermijdt uitzetting – omdat hij beweert dat hij “christen is geworden” en daarom het risico loopt “gestenigd te worden” in zijn geboorteland.

http://www.friatider.se/hepatitmanne...p-icas-toalett

Stuur hem godverdomme terug.
Gelukkig is er Jan Jambon om eenvoudige mensen zoals wij enige duiding te geven.
Er is namelijk niets mis met de islam noch met de inhoud van de koran.
We dwalen volkomen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2018, 14:13   #876
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Mijn ook.

Islamitisch Europa? Gij rekent op keiveel bekeerlingen? Tegen 2050 in slechtste geval 14%, volgens een recente studie. (Anna kent er ondertussen alles over, die studie)
En na 2050 stoppen de moslims hier met kindjes maken, of wat?
Sommige demografen verklaren zelfs dat moslims hier nooit meer dan 12% van de bevolking zullen uitmaken. Deze demografen maken zich hopeloos belachelijk.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2018, 14:15   #877
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
neen, homo's zijn nog zeer terughoudend en worden in t algemeen niet anti islam, naar mijn ervaring toch, of toch niet openlijk.
Zou er wat lijfsbehoud in het spel kunnen zijn?
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2018, 15:33   #878
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Nee

Moeten we schrik hebben dat de PvdA een communistisch regime gaat installeren als ze 15% halen volgende verkiezing?...
Wat een achterlijke vergelijking.


Citaat:
Vroeger was het beter...

Criminaliteit daalt nochthans:

http://www.knack.be/nieuws/belgie/no...al-647503.html
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11/24/criminaliteit/

Dus uw perceptie dat er vroeger minder misdaad was strookt niet met de realiteit.

Wat concludeer je dan? Hmm, misschien is mijn perceptie fout?...
U haalt hier een onnozel 'goednieuws' krantenberichtje aan. Men maakt een voorzichtige vergelijking met het jaar voordien. U valt voor de zoveelste keer door de mand.


Citaat:
Het is ook weinig waarschijnlijk dat er een komeet op uw kop gaat vallen. Ga je voor de zekerheid misschien toch een anti-komeet raketsysteem maken, of misschien je schaarse middelen in andere zaken steken en het (kleine) risico van die komeet erbij nemen...



niet voor rede vatbaar...
Weeral zo'n belachelijke vergelijking. Jongen, toch, u weet echt niet meer van welk hout pijlen maken.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2018, 09:19   #879
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
En na 2050 stoppen de moslims hier met kindjes maken, of wat?
Sommige demografen verklaren zelfs dat moslims hier nooit meer dan 12% van de bevolking zullen uitmaken. Deze demografen maken zich hopeloos belachelijk.
Enkele mensen hier blijven stellig bij de claim dat er in 2050 meer dan de helft van de bevolking moslim zal zijn. ze gebruiken dat argument om aan te tonen dat dat het einde is van de vrije wereld.

Ik toon enkel aan dat hun uitgangspunt (>50% moslims in 2050) niet correct is.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2018, 09:26   #880
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Enkele mensen hier blijven stellig bij de claim dat er in 2050 meer dan de helft van de bevolking moslim zal zijn. ze gebruiken dat argument om aan te tonen dat dat het einde is van de vrije wereld.

Ik toon enkel aan dat hun uitgangspunt (>50% moslims in 2050) niet correct is.
En dan? Dan is het x aantal jaren later. Feit is dat ze een pak meer kweken dan de autochtonen.
Bovendien statistieken? in de jaren 80 leerde ik nog op school dat we tegen 2030 maar met 8 miljoen meer zouden zijn.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be