Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 maart 2005, 22:21   #41
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
rara , als je mij een beetje kent zou je moeten weten dat als je een beetje moeite doet je wel een job vind !!! en je leefloon *sic* niet start op 500 of 370 € dus ja , en eens je een job hebt kan je steeds nog verder zoeken , iets wat ondergetekende nu ook aan het doen is , al is het bij mij niet uit onvrede over mijn loon of arbeidsvoorwaarden
Als ge u amuseerd moet ge de andere niet ambeteren.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 22:27   #42
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Het huis waar ik nu in woon zou in dat geval nog amper 50 of 100 euro in de maand mogen kosten. Nu betaal ik 300 euro. Door het verschil te sparen kan ik nen auto kopen. dan kannek weer beter werk vinden enz.
yeps , geef ik 100 % gelijk in maar ja , als mijn weekend werk effectief op zaterdag 150 en op zondag 200 % zou worden betaald zou ik ook een nieuwe oprit kunne leggen ....... maar ja is nu eenmaal alleenstaanden hier worden bestraft als ze weekends of overuren doen .

maar ja , hier kan je ook niks aan doen hé , is de maatschappij zenne
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 22:32   #43
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
yeps , geef ik 100 % gelijk in maar ja , als mijn weekend werk effectief op zaterdag 150 en op zondag 200 % zou worden betaald zou ik ook een nieuwe oprit kunne leggen ....... maar ja is nu eenmaal alleenstaanden hier worden bestraft als ze weekends of overuren doen .

maar ja , hier kan je ook niks aan doen hé , is de maatschappij zenne
Ik weet niet hoe lang je zo al die dubbele shifts aan het draaien bent. Maar het zal ofwel in het zwart zijn , ofwel ga jij nogal verschieten van de belastingen! Als je dat doet in het wit circuit (dus alles aangegeven) hou je geen stuiver over van je tweede job!
Het is mogelijks nog maar je eerste jaar dat je dat doet, of een stukje in het twee waar de belastingen van het eerste nu bezig aan het berekenen is maar bij je derde jaar ligt het in je soepbord! Zeker weten.
(en ik spreek uit ervaring)
Of het is in het zwart, wat ik zo een beetje vermoed.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 22:45   #44
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [b
pibo®[/b]]maar ja , hier kan je ook niks aan doen hé , is de maatschappij zenne
De toppics waarin je hierin verzeild geraakt bent zijn gestart door armen en hun sympathisanten die een soort neiuwe armenbond aan t oprichten zijn. Natuurlijke politieke vijanden nr 1 pandjesmelkers - deurwaarders - eigenaarssyndicaten - burggraaf lippens - je weet wel. En nee je kan er niet direct iets aan doen tenzij als je interesse hebt mss es gaan kijken op de toppic assertieve kansarmen gezocht. Maar soit zie maar...natuurlijk
gegroet.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2005 om 22:49.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 22:49   #45
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Ik weet niet hoe lang je zo al die dubbele shifts aan het draaien bent. Maar het zal ofwel in het zwart zijn , ofwel ga jij nogal verschieten van de belastingen! Als je dat doet in het wit circuit (dus alles aangegeven) hou je geen stuiver over van je tweede job!
Het is mogelijks nog maar je eerste jaar dat je dat doet, of een stukje in het twee waar de belastingen van het eerste nu bezig aan het berekenen is maar bij je derde jaar ligt het in je soepbord! Zeker weten.
(en ik spreek uit ervaring)
Of het is in het zwart, wat ik zo een beetje vermoed.
al mijn weekend werk is aangegeven , is een soort volcontinu maar enkel met vroeges , en doe dit al meer dan 8 jaar , 2 keer 7 dagen werken en een keer 5 dagen , altijd ondertussen 3 dage thuis , feestdagen of niet , en de belastingen zijn wel hoog maar ja daarvoor wil ik veranderen hé ....... en ben niet in belgie op zoek
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 22:57   #46
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
al mijn weekend werk is aangegeven , is een soort volcontinu maar enkel met vroeges , en doe dit al meer dan 8 jaar , 2 keer 7 dagen werken en een keer 5 dagen , altijd ondertussen 3 dage thuis , feestdagen of niet , en de belastingen zijn wel hoog maar ja daarvoor wil ik veranderen hé ....... en ben niet in belgie op zoek
Miljaar dat is lastig om te doen.
Vroeger was ik beroepsmillitair. Toen deed ik 24 uur op en 3 dagen thuis. Van die 24 uur lag ik ook 12 te slapen en de andere 12 was ik gaan wandelen.
Vond ik toch beter dan wat gij nu aan het doen zijt.
Het schijnt dat ze nu zelfs 4 dagen thuis zijn tussen in.
(had ik maar bijgetekend)
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 23:15   #47
@lpha
Parlementsvoorzitter
 
@lpha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 2.356
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
@lpha en king of beggars and fleas


heb nog maar 1 klein vraagje , hoe ga je het tekort aan echt heel goekope woningen aanpakken , neem nu iemand die slechts 500 € per maand heeft en die wil wonen , want over zo'n gevallen geeft jouw plan geen oplossing , en dan wetende dat de door de staat verhuurde sociale woonsten geen oplossing zijn ( geen plaats , lange wachtlijst of niet lang genoeg in de gemeente gewoond ) . en dit is geen fictief voorbeeld
Het systeem dat ik voorstel lost natuurlijk het acuut probleem niet onmiddelijk op, sociale woningbouw doet dat ook niet, het is wel een structurele verandering ten gronde die langzaam haar vruchten afwerpt zodat op termijn bouwgronden goedkoper worden en de hieraan gekoppelde huurprijzen van woningen. Eigelijk wordt de grond gratis, men moet hem huren van de gemeenschap.

Op korte termijn dacht ik aan het inrichten van terreinen waar bouwwerfbarakken opgeplaats worden, voorzien van water, riolering en elektriciteit. Een soort noodhulp maar dan voor het eigen volk. Het hoeft ook niet gratis maar aan kostprijs. Deze terreinen liggen liefst in de nabijheid van het openbaar vervoer zodat de bewoners instaat zijn zich te verplaatsen en indien ze een job vinden ook kunnen gaan werken. De ligging mag deze kansen niet belemmeren. Het is niet de bedoeling om daklozen in een getto te stoppen ver uit het zicht van de meer begoeden. Ook andere mensen voor wie de huidige huurprijzen te hoog zijn moeten hier terecht kunnen.
Verder de overregelmentering afschaffen die mensen verbied te wonen hoe en waar ze zelf wensen.
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 23:21   #48
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik sta daar wel achter. Ik meen zelfs dat vroeger de huizen vooral in sociale woonwijken konden gekocht worden voor 100 jaar of zoiets. Ben zelfs niet zeker of de grond inbegrepen was! Volgens mij niet, de grond bleef eigendom van de maatschappij, de huizen werden voor een lange periode uw eigendom (na 100 jaar komt de buldozer denk ik).
Er waren er toch vele van verkocht hoor.
Ja dit systeem heeft een enorm potentieel!
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 02:25   #49
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha
Op korte termijn dacht ik aan het inrichten van terreinen waar bouwwerfbarakken opgeplaats worden, voorzien van water, riolering en elektriciteit. Een soort noodhulp maar dan voor het eigen volk. Het hoeft ook niet gratis maar aan kostprijs. Deze terreinen liggen liefst in de nabijheid van het openbaar vervoer zodat de bewoners instaat zijn zich te verplaatsen en indien ze een job vinden ook kunnen gaan werken. De ligging mag deze kansen niet belemmeren. Het is niet de bedoeling om daklozen in een getto te stoppen ver uit het zicht van de meer begoeden
Het soort van maatregelen die je hier voorstelt zou eigenlijk niet nodig mogen zijn. Ik ben ermee eens dat ze acuut nodig kunnen zijn. Wat je zegt over gaan werken vanuit zo n centrum acht ik in de meeste gevallen niet haalbaar - werken in het centrum eerder.
Er bestaat een centrum in wortel dat indien men dat wil morgen opniuw kan functioneren. De juiste organisatie van de opvang kan op langere termijn alleen door armenverenigingen zelf adequaat georganiseerd worden. Die moeten een soort communes vormen voor de sociaal economisch geisoleerden die daarin wensen te leven. 1 gouden regel - niet armen mogen zich niet leidinggevend bezig houden met de organisatie van dergelijke projecten.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 maart 2005 om 02:25.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 02:28   #50
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Ik ken zelfs een tehuis voor mentaal gehandicapten waar deze verregaand in de besluitvorming worden betrokken. Heb je ooit al eens gehoord van Auroville - India @lpha ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 11:57   #51
ago
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Berichten: 507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Ik weet dat de huisbazen problemen hebben - dat is een goede zaak - hoe erger ze het krijgen hoe sneller ze er mee zullen ophouden met andere mensen leeg te melken. Ons grondwettelijk recht op huisvesting primeert nu eenmaal op jullie recht om jullie op onze kap te verrijken. Uiteindelijk zal het toch zo zijn hoor. Als ik mijn huurhuis verlaat dan zorg ik ervoor dat ik het huis meer beschadig dan dat het de huisbaas heeft opgeleverd - ik pik namelijk niet dat een parasiet zich op mijn kap verrijkt.
[font=Times New Roman][size=3]Hoe meer ik u post lees hoe meer ik zie wie hier den parasiet is!![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Wa verder vertelt ge da je panden kraakt![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Heb da laatst gezien van da crapuul uit gent![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Opkomen voor de maatschappij en zon zever van ieder zijn huis ieder zijn auto ieder recht op alles maar zalf een klop voor moeten doen nee bedankt hoor daar word ik MOE VAN(alleen door maar te denken dat ge zou moeten werken[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Toen ze een van die sociaal assistent kraaksters vroegen waarom ze geen werk zocht was haar antwoord” ik wens niets voor deze blabla maatschappij te doen”[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Maar bij de vraag waarmee ze leefde was het antwoord OCMW steun!![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ewel als ge toch tegen die blabla maatschappij bent moet ge dan ook niet gaan aankloppen bij het OCMW om op die zelfde maatschappij te parasiteren![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Das pas hypocriet![/size][/font]
ago is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 12:05   #52
ago
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Berichten: 507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
helaba dan hoop ik dat ge goed bewapent zijt want anders zal den ambulance voor u mogen komen. Bovendien zou ik normaal nooit van particulieren kraken. Maar waar het hier eigenlijk over gaat dat is of uw recht om door huizen te verhuren en zo slapend rijk te worden voorgaat op mijn recht op huisvesting. Al wie vindt dat het recht op huisvesting niet meetelt - en dat men dus maar moet onder een brug gaan slapen als men niet genoeg geld heeft die moet nie zagen als er morge ne marginale is die voor nen boterham zijne kop inslaagt.

veel plezier dus nog met jullie zelfgeorganiseerde onveiligheid.
[font=Times New Roman][size=3]Nog zon zever! [/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Hoe weet jij of dat pand van een particulier is?[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ga je naar kadaster navraag gaan doen![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Weer aant lullen![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Maar dien zelfden particulier zijn kot afbreken voor je er uit gaat das geen probleem voor u! [/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]

[/size][/font]
ago is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 15:26   #53
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ago
[font=Times New Roman][size=3]Nog zon zever! [/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Hoe weet jij of dat pand van een particulier is?[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ga je naar kadaster navraag gaan doen![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Weer aant lullen![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Maar dien zelfden particulier zijn kot afbreken voor je er uit gaat das geen probleem voor u! [/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]

[/size][/font]
En waarom zou ik niet naar t kadaster gaan ? Als ge iets kraakt dan doet ge dat immers ineens voor vijf jaar
voor dat ge iets huurt gaat ge toch ook eerst informeren.
En wat al de rest van uwe kleinburgerlijke en voorgeprogrameerde zever betreft geef ik u de goedbedoelde raad om nen baksteen door uwen TV te gooien en ipv u le laten wijsmaken wat ze op die VTM allemaal in uwe nek draaien eens met die krakers zelf te gaan praten. Ze zullen u zeker nie opeten want t zijn praktisch allemaal vegetariers.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 15:31   #54
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

PS ik heb niet gezien waar ge het over hebt op den TV dus ik weet niet of ik achter hetgeen dat die krakers gezegd hebben kan staan. Maar ik sta wel achter krakers in t algemeen. Kraken is namelijk sociale strijd tegen vastgoedspeculatie.

Krakers hebben trouwens ondanks hun afwijzing van het systeem wel recht op een leefloon bij wijze van schadevergoeding voor de diefstal van hun natuurlijk erfdeel. Iedereen heeft daar trouwens recht op. Ook al vinden sommige idioten van niet
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 16:05   #55
ago
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Berichten: 507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
PS ik heb niet gezien waar ge het over hebt op den TV dus ik weet niet of ik achter hetgeen dat die krakers gezegd hebben kan staan. Maar ik sta wel achter krakers in t algemeen. Kraken is namelijk sociale strijd tegen vastgoedspeculatie.

Krakers hebben trouwens ondanks hun afwijzing van het systeem wel recht op een leefloon bij wijze van schadevergoeding voor de diefstal van hun natuurlijk erfdeel. Iedereen heeft daar trouwens recht op. Ook al vinden sommige idioten van niet
[font=Times New Roman][size=3]Dus parasiteren!![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Jullie zijn echt het toppunt van hypocrisie![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]T’zal weer de fout zijn van de maatschappij![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Da drama in ottignies(2 kindjes dood)is ook zon schoon voorbeeld zeker![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ik citeer”we willen alleen maar anders leven![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Economisch en artistiek[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Mooi voorbeeld van artistiek”de vuiligheid ligt er gewoon bergenhoog”[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Vooral de ontelbare bierflessen zijn hun inspiratiebron zeker![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Dan maar gaan kakken en zever over den eigendom van iemand”DIEN WERKT ER WEL VOOR”[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Alle voordelen willen(rechten) maar zelf geen regels volgen en dit onder de mom van”anders leven, erfdeel enz”[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ewel zo werkt de wereld niet![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Wijzelf hebben een pand had die maar liefst 4 jaar leeg heeft gestaan en dat door een erfenisgeschil![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ga je dat ook bij den kadaster vragen?[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Wel had dan zon bende krakers het geprobeerd om zich er te vestigen gingen ze den ambulans zeker mogen laten komen maar dan nie voor mij![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]En waarom voor 5jaar eigenlijk?(Kunnen jullie het dan niet meer uithouden door den stank en vuiligheid dat artistiek is tentoongesteld)[/size][/font]
ago is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 16:15   #56
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ago
[font=Times New Roman][size=3]Dus parasiteren!![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Jullie zijn echt het toppunt van hypocrisie![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]T’zal weer de fout zijn van de maatschappij![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Da drama in ottignies(2 kindjes dood)is ook zon schoon voorbeeld zeker![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ik citeer”we willen alleen maar anders leven![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Economisch en artistiek[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Mooi voorbeeld van artistiek”de vuiligheid ligt er gewoon bergenhoog”[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Vooral de ontelbare bierflessen zijn hun inspiratiebron zeker![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Dan maar gaan kakken en zever over den eigendom van iemand”DIEN WERKT ER WEL VOOR”[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Alle voordelen willen(rechten) maar zelf geen regels volgen en dit onder de mom van”anders leven, erfdeel enz”[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ewel zo werkt de wereld niet![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Wijzelf hebben een pand had die maar liefst 4 jaar leeg heeft gestaan en dat door een erfenisgeschil![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ga je dat ook bij den kadaster vragen?[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Wel had dan zon bende krakers het geprobeerd om zich er te vestigen gingen ze den ambulans zeker mogen laten komen maar dan nie voor mij![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]En waarom voor 5jaar eigenlijk?(Kunnen jullie het dan niet meer uithouden door den stank en vuiligheid dat artistiek is tentoongesteld)[/size][/font]
[size=3]WIE WIND ZAAIT ZAL STORM OOGSTEN[/size]
[size=3][/size]
Ge kunt de beschaving van een land afmeten aan de mate waarin het met haar minderheden rekenig houd.

Gij zijt geen mens gij
Ge waart het ooit wel
Maar nu zijt ge ne werkslaaf die protesteert wanneer ze zijn kooike open willen zetten.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 16:48   #57
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Ik weet dat de huisbazen problemen hebben - dat is een goede zaak - hoe erger ze het krijgen hoe sneller ze er mee zullen ophouden met andere mensen leeg te melken. Ons grondwettelijk recht op huisvesting primeert nu eenmaal op jullie recht om jullie op onze kap te verrijken. Uiteindelijk zal het toch zo zijn hoor. Als ik mijn huurhuis verlaat dan zorg ik ervoor dat ik het huis meer beschadig dan dat het de huisbaas heeft opgeleverd - ik pik namelijk niet dat een parasiet zich op mijn kap verrijkt.
En degene die na jou in dat huis komt wonen, betaalt de kosten die jij gemaakt hebt. En zo ben jij verantwoordelijk voor de stijging van de huurprijs.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 17:03   #58
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

De huurprijzen liggen te hoog en de kwaliteit te laag. (Dat is uiteindelijk twee keer hetzelfde zeggen, maar kom).

Als oplossing wordt er dan voorgesteld om nog maar eens een overheidsapparaat bij te creeeren om inspecties te gaan uitvoeren.

Met burgers die zulke oplossingen voorstellen, verdient Belgie het om kopje onder te gaan in een allesverslindende bureaucratie.

Als u meer woning voor minder geld wenst, stel dan de niet bebouwde oppervlaktes open voor bebouwing, schaf de hoogtelimieten op flatgebouwen af etc.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 17:07   #59
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
En degene die na jou in dat huis komt wonen, betaalt de kosten die jij gemaakt hebt. En zo ben jij verantwoordelijk voor de stijging van de huurprijs.
Het zijn immers mechanismen die daarvoor verantwoordelijk zijn. Met het huis van de huisbaas af te breken wil ik bereiken dat hij afleert om zijn geld in basibehoeften te investeren. Het mag niet lonend zijn begrijp je anders blijven ze het doen.
En bovendien een pandjes melker mag mij leegmelken dus ik mag die zijn huis beschadigen
de grondwet is voor mij niet van toepassing
dus ik hoef voor de rest geen enkel wet meer te respecteren

ik ben de enige mss die dat gewoon vlakaf zegt
maar zo werkt het toch

mensen die zich afgezopen voelen op 1 of andere manier door de staat die zullen devolgende keer eerder geneigd zijn om te frauderen.

Punt is dat ik normaal gezien geen huisbazen hun huis afbreek en normaal gezien ook geen huizen ga kraken
maar zolang de wet voor mij niet van toepassing is ...
niet tegen mij komen zagen omdat ik door t rood licht loop he.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 18:11   #60
ago
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Berichten: 507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Het zijn immers mechanismen die daarvoor verantwoordelijk zijn. Met het huis van de huisbaas af te breken wil ik bereiken dat hij afleert om zijn geld in basibehoeften te investeren. Het mag niet lonend zijn begrijp je anders blijven ze het doen.
En bovendien een pandjes melker mag mij leegmelken dus ik mag die zijn huis beschadigen
de grondwet is voor mij niet van toepassing
dus ik hoef voor de rest geen enkel wet meer te respecteren

ik ben de enige mss die dat gewoon vlakaf zegt
maar zo werkt het toch

mensen die zich afgezopen voelen op 1 of andere manier door de staat die zullen devolgende keer eerder geneigd zijn om te frauderen.

Punt is dat ik normaal gezien geen huisbazen hun huis afbreek en normaal gezien ook geen huizen ga kraken
maar zolang de wet voor mij niet van toepassing is ...
niet tegen mij komen zagen omdat ik door t rood licht loop he.
wwwwwwwwoooooooooooogggggggggaaaaaaaaaaaa
[font=Times New Roman][size=3]Ge krijgt het zelf voor mekaar om jezelf tegen te spreken in het zelfde stuk![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ik mag dan geen mens zijn in jou ogen maar jij zou beter effen naar een spi gaan![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]K’heb meer respect voor een anarchist dan voor een parasiet! [/size][/font]
ago is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be