Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 mei 2019, 19:14   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Dat weet ik nog niet zo. Geweld is de enige taal die door die haatbaardaapjes begrepen wordt. Als zij hier komen binnenvallen, zouden we ze toch mogen wegdrijven, zeker. En meteen iets doen voor het klimaat.
Lijkt mij een moeilijke opgave want er zijn nog steeds mensen die ze welkom blijven heten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 mei 2019 om 19:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2019, 20:09   #42
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.226
Standaard

Ach op het 7 uur nieuws heeft men nog eens getoond dat er niets mis is met een hoofddoekje dat achter een gemeentelijke balie mag werken.

En Vlamingen die daar hun twijfels over uitten lijken nogal simpele, ik zou bijna durven zeggen, wat racistische mensen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2019, 20:36   #43
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ach op het 7 uur nieuws heeft men nog eens getoond dat er niets mis is met een hoofddoekje dat achter een gemeentelijke balie mag werken.

En Vlamingen die daar hun twijfels over uitten lijken nogal simpele, ik zou bijna durven zeggen, wat racistische mensen.
dat hoofddoekje is provocatie en bijzaak

het jaarlijkse bloedlustofferfeest is om te kotsen
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 11:15   #44
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Vorige zondag in de zevende dag kwam er een hoofddoek vragen aan Jambon -Sosverslaafden Verstraete en Lisbeth Imbo glunderden alvast bij het aanhoren van zo'n mondige hoofddoek- dat het Vlaamse Canon moet rekening houden met de moslim ideologie die de laatste decennia vlaanderen mee heeft gevormd.

Gevormd? Van een pretentie gesproken!
Om zeep geholpen, ja! Maar dat kreeg Jambon uiteraard niet over zijn lippen...
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 16:55   #45
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Vorige zondag in de zevende dag kwam er een hoofddoek vragen aan Jambon -Sosverslaafden Verstraete en Lisbeth Imbo glunderden alvast bij het aanhoren van zo'n mondige hoofddoek- dat het Vlaamse Canon moet rekening houden met de moslim ideologie die de laatste decennia vlaanderen mee heeft gevormd.

Gevormd? Van een pretentie gesproken!
Om zeep geholpen, ja! Maar dat kreeg Jambon uiteraard niet over zijn lippen...
Jambon zal geweten hebben dat hij maar een halve letter verkeerd moest zeggen over of tegen die kopvodmadam of ze zouden omhoog hebben gesprongen van plezier bij zoveel racisme waar ze meteen de wereld op de hoogte gingen van brengen. Met haar kopvod zat ze daar inderdaad als een hond in een kegelspel, gewoon te wachten tot ze haar zegje en haar beklag mocht doen. De rest van het debat scheen haar niet erg te interesseren. Typisch voor ons aller VRT om dat toch eventjes in te lassen.

Laatst gewijzigd door andev : 21 oktober 2019 om 16:58.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 23:58   #46
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Vorige zondag in de zevende dag kwam er een hoofddoek vragen aan Jambon -Sosverslaafden Verstraete en Lisbeth Imbo glunderden alvast bij het aanhoren van zo'n mondige hoofddoek- dat het Vlaamse Canon moet rekening houden met de moslim ideologie die de laatste decennia vlaanderen mee heeft gevormd.

Gevormd? Van een pretentie gesproken!
Om zeep geholpen, ja! Maar dat kreeg Jambon uiteraard niet over zijn lippen...
Op dat punt blijft het een politiek correcte slappe dweil.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2019, 00:12   #47
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Vorige zondag in de zevende dag kwam er een hoofddoek vragen aan Jambon -Sosverslaafden Verstraete en Lisbeth Imbo glunderden alvast bij het aanhoren van zo'n mondige hoofddoek- dat het Vlaamse Canon moet rekening houden met de moslim ideologie die de laatste decennia vlaanderen mee heeft gevormd.

Gevormd? Van een pretentie gesproken!
Om zeep geholpen, ja! Maar dat kreeg Jambon uiteraard niet over zijn lippen...
Jambon heeft daar goed aan gedaan om daar niet op in te gaan. Het was de zoveelste list om hem iets te laten zeggen waardoor ze weer op hun achterste poten zouden kunnen gaan staan...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik ben in Marrakech en Casablanca geweest en vermoed dat een heleboel moslims die hier wonen het ginder niet meer kunnen uithouden. Hier lopen meer hoofddoeken en Hijabs en Djellabachs rond dan ginder. Trouwens de Boerka is in Marokko verboden. De gematigden blijven in hun land en de geradicaliseerden zijn naar Europa getrokken.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2019, 11:00   #48
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Jambon heeft daar goed aan gedaan om daar niet op in te gaan. Het was de zoveelste list om hem iets te laten zeggen waardoor ze weer op hun achterste poten zouden kunnen gaan staan...
Dikke 2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2019, 16:31   #49
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Op dat punt blijft het een politiek correcte slappe dweil.
Ik blijf echter op mijn honger met de volgende vraag: noem eens een paar politiekers die meer en beter optreden tegen de multiculinvasie dan Jambon...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2019, 17:10   #50
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ik blijf echter op mijn honger met de volgende vraag: noem eens een paar politiekers die meer en beter optreden tegen de multiculinvasie dan Jambon...
Ik zeg niet dat hij er tegen optrad maar Verhofstadt durfde tenminste nog zeggen dat de islam hier niet thuis hoort.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 08:39   #51
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik zeg niet dat hij er tegen optrad maar Verhofstadt durfde tenminste nog zeggen dat de islam hier niet thuis hoort.
Verleden tijd...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 08:52   #52
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik zeg niet dat hij er tegen optrad maar Verhofstadt durfde tenminste nog zeggen dat de islam hier niet thuis hoort.
Oh maar dat was om verkozen te raken... de dag erna keert hij al zijn kar...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2019, 12:53   #53
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Jambon zal geweten hebben dat hij maar een halve letter verkeerd moest zeggen over of tegen die kopvodmadam of ze zouden omhoog hebben gesprongen van plezier bij zoveel racisme waar ze meteen de wereld op de hoogte gingen van brengen. Met haar kopvod zat ze daar inderdaad als een hond in een kegelspel, gewoon te wachten tot ze haar zegje en haar beklag mocht doen. De rest van het debat scheen haar niet erg te interesseren. Typisch voor ons aller VRT om dat toch eventjes in te lassen.
Ik zie niet in waarom je daar aan tafel diplomatisch moet blijven tegen linkse betwetertjes als deze hun links gif uitspuwen. Zijzelf zijn allesbehalve diplomatisch.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be