Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 februari 2006, 22:10   #21
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Ik ben als buitenlander niet gaan rondlopen in Afghanistan. Of denk je nu echt dat alle buitenlanders in Afghanistan er gewoon toeristje kwamen spelen op een overjaars scoutscamp.
Iedere verdachte blijft "onschuldig" tot zijn schuld is bewezen. Wat de VS daar uitricht is in vele gevallen pure willekeur. Een democratische rechtstaat onwaardig.Maar ik weet wel dat de VS in jouw ogen, onaantastbaar zijn.

Laatst gewijzigd door Pietje : 14 februari 2006 om 22:13.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 22:13   #22
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Iedere verdachte blijft "onschuldig" tot zijn schuld is bewezen. Wat de VS daar uitricht is in vele gevallen pure willekeur. Een democratische rechtstaat onwaardig.
Dit is een actie van zelfverdediging. De Islamfundamentalisten hebben aangevallen, het westen mag zich verdedigen.

Trouwens de Islam heeft toch geen respect voor westerse waarden, zodus moeten ze maar naar hun eigen wetten geoordeeld worden. Of denk je dat gevangenen in de meeste Islamlanden het beter hebben. Ik dacht het niet.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 22:13   #23
Proletariër
Minister-President
 
Proletariër's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2005
Berichten: 5.362
Standaard

sommigen deden gewoon hun werk, en werden door de concurrentie aan de amerikanen getipt als zijnde terrorist. niets zo makkelijk als een bende amerikanen die als kiekens zonder kop op zoek zijn naar iets, om je van je concurrentie te ontdoen.
Proletariër is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 22:17   #24
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Dit is een actie van zelfverdediging. De Islamfundamentalisten hebben aangevallen, het westen mag zich verdedigen.

.
Zijn er enige bewijzen dat al die gevangenen schuldig zijn ??
Ik geef je het op een briefke : zelfs jij zou eender wat toegeven indien je "ginds" een half uur zou ondervraagd worden. En bekentenissen onder folteringen zijn imo nog altijd waardeloos.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 23:28   #25
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Ik ben als buitenlander niet gaan rondlopen in Afghanistan. Of denk je nu echt dat alle buitenlanders in Afghanistan er gewoon toeristje kwamen spelen op een overjaars scoutscamp.
En jij denkt blijkbaar dat elke buitenlander in Afghanesië een terrorist was.

Mooie interpretatie van het main stream nieuws.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 23:57   #26
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
En jij denkt blijkbaar dat elke buitenlander in Afghanesië een terrorist was.

Mooie interpretatie van het main stream nieuws.
Neen, die volgden daar een scoutsopleiding...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 05:52   #27
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Of denk je dat gevangenen in de meeste Islamlanden het beter hebben. Ik dacht het niet.
Maar daar kunnen ze tenminste ontsnappen
Zoals zeer onlangs in Jemen ( door een tunnel die in de moskee uitkwam )
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 14:42   #28
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Enfin, ik wil maar zeggen; de reden dat JIJ (en vele anderen) niet begrijpen waarom en hoe de VS zich gedragen in de afhandeling van 9/11, is omdat jullie pertinent weigeren de VS regering zelf in verdenking te stellen.
Indien je dat zou doen, zou je hele boel van hun beslissingen wél begrijpen
Bullshit, democratsteve. Jij VERMOEDT enkel maar dat ik "pertinent weiger" om de VS regering in verdenking te stellen. Waarom je dat vermoedt is heel simpel: omdat jij ERVAN UITGAAT dat iedereen het met jou wel eens MOET zijn nu de bewijzen zo "duidelijk" op tafel liggen (ahum). En net omdat jij denkt te weten waarvan ik a priori zou uitgaan, hebben we in het verleden zoveel hommeles gehad. Probeer uw discussiepartner de volgende keer dan ook eens wat hoger in te schatten, wil je?
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 14:49   #29
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Ik moet trouwens een (klein) deel van mijn woorden terugnemen: blijkbaar is het proces naar de strafmaat van Moussaoui toch deel van een openbare zitting:

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...020101666.html
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 15:15   #30
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Bullshit, democratsteve. Jij VERMOEDT enkel maar dat ik "pertinent weiger" om de VS regering in verdenking te stellen.
Oke. Point taken. Maar waarom schrijf je dan dat je hun gedrag "niet begrijpt"?
Citaat:
Waarom je dat vermoedt is heel simpel: omdat jij ERVAN UITGAAT dat iedereen het met jou wel eens MOET zijn nu de bewijzen zo "duidelijk" op tafel liggen (ahum).
Dat is niet waar hoor.
De reden waarom ik dat vermoed is de ridiculisatie van mijn posts regarding 9/11 door de overgrote meerderheid van de 'nonbelievers'.
En ga nu niet zeggen dat jij daar ook niet hebt aan meegedaan .
Citaat:
En net omdat jij denkt te weten waarvan ik a priori zou uitgaan, hebben we in het verleden zoveel hommeles gehad.
Tja, dat is uw mening.
Ik meen echter dat onze "hommeles" vooral onstaan zijn door wat ik hierboven beschreef.
Er zijn hier wel meer mensen die NIET geloven dat 9/11 een insidejob was, waarmee ik nog nooit hommeles heb gehad.
Zolang "nonbelievers" deftig argumenteren heb ik geen enkel probleem.
Wanneer ze echter ALLES wat ik schrijf, afdoen als "nonsens", "leugens", etc... en zich beperken tot het op de man spelen ipv in te gaan op de inhoud van m'n schrijfsels, tja, dan komt er wel eens hommeles van.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-

Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 februari 2006 om 15:16.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 15:32   #31
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.439
Standaard

Ik vind dat die gasten daar niet te klagen hebben !

Ze hebben daar allemaal ne properen overall aan, en ne propere container om in te slapen, krijgen eten en drinken, en worden alleen maar wa ondervraagd.

Ik stel voor de inspecteurs van koffie banans fraude clubje eens in een marokaanse, afghaanse en somalische gevangenis te laten kijken.

Misschien moeten de amerikanen maar een deal sluiten met Tadjiekiestan of zo, en hun gevangenis naar daar uitbesteden... Daar zullen die gevangen ongetwijfeld veel beter behandel worden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 15:33   #32
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.439
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ja! En dan gaan we samen in de goot liggen en cannabis roken!
Gezellig, ik zal daar dan wel ies met mijne 4X4 passeren en in die grote plas rijden, die vlak naast u ligt, ...

kweet het ik hem een slecht karakter.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 15:36   #33
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.439
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Ik ben als buitenlander niet gaan rondlopen in Afghanistan. Of denk je nu echt dat alle buitenlanders in Afghanistan er gewoon toeristje kwamen spelen op een overjaars scoutscamp.

ah ja, ze leerden daar camperen, knopen leggen, trekken door de woestijn, kamelen melken , en ook schieten, en hoe snij ik iemand succesvol zijn strot af, en molotov's voor gevorderden, granaatgooien, en naar't schijnt was de cursus, explosieven en ontstekers, ook heel gewild.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 15:39   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.439
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Iedere verdachte blijft "onschuldig" tot zijn schuld is bewezen. Wat de VS daar uitricht is in vele gevallen pure willekeur. Een democratische rechtstaat onwaardig.Maar ik weet wel dat de VS in jouw ogen, onaantastbaar zijn.
Weet je Pietje, wat ik met zo'n potentiële kloojo's zou gedaan hebben, ik had de moeite niet gedaan van ze op ne vlieger gratis naar Cuba te vliegen en ze daar in goeie humanitaire omstandigheden, af te schermen van de maatschappij.

Ik zou ze gewoon een grot in tora bora, injagen, en de ingang opblazen, misschien dat ze er binnen 1000 jaar dan een archeologisch vondst doen, en zich afvragen hoe die gasten daar beland zijn.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 15:42   #35
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.439
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
En jij denkt blijkbaar dat elke buitenlander in Afghanesië een terrorist was.

Mooie interpretatie van het main stream nieuws.

Mag ik u eens vragen wat daar dan zo voor bijzonders te doen was buiten op scoutskamp gaan ?

Kamperen in de grotten van Tora Bora, zonnen op het slagveld van de noordelijke aliantie, wedstrijdjes om ter eerst door het mijnenveld zonder je poten op te blazen ?

ik zeg maar wat hé, voor de prostitutie zal je het ook al niet moeten doen hebben zeker hé. ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 16:13   #36
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Weet je Pietje, wat ik met zo'n potentiële kloojo's zou gedaan hebben, ik had de moeite niet gedaan van ze op ne vlieger gratis naar Cuba te vliegen en ze daar in goeie humanitaire omstandigheden, af te schermen van de maatschappij.

Ik zou ze gewoon een grot in tora bora, injagen, en de ingang opblazen, misschien dat ze er binnen 1000 jaar dan een archeologisch vondst doen, en zich afvragen hoe die gasten daar beland zijn.
Of ze al dan niet schuldig zijn kan je dus niet deren ?? Is dus niet belangrijk ???

En dan komen VB-ers nog altijd klagen dat ze afgeschilderd worden als een ordinair en ranzig volkje
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be