Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Hans Verreyt (Vlaams belang) - 19 maart tot 25 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams belang) - 19 maart tot 25 maart (°1980) Hij stond wel al diverse keren als kandidaat op verkiezingslijsten maar steeds op onverkiesbare plaatsen. Als jongere was zijn inzet voor "de partij" vooral op de Vlaams Belang Jongeren toegespitst.

 
 
Discussietools
Oud 15 april 2007, 20:51   #181
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Dat het moedige vrouwen zijn ben ik het ook mee eens. Maar ze zullen toch wel aardig stemmen krijgen van moslims.
Wsl van moslima's dan, die hiermee heimelijk hopen op een verbetering van hun ondergeschikte positie tov. hun mannelijke geloofsgenoten.

Citaat:
Wat bedoelt u hier?
Dat de links-paarse regeringen er alles aan doen om het VB en gelijkgestemde partijen de nek om te draaien, tot aanpassing van de grondwet toe, een trend in gans Europa waar paars de fascistische plak zwaait.

Citaat:
Een islam die de scheiding van kerk en staat aanvaardt bijvoorbeeld.Zoals vele moslims in Turkije. U hebt de betoging gisteren gezien aan het monument van M. Kemal Attaturk. 300.000 mensen in het geweer voor de lekenstaat. En de overgrote meerderheid van deze massa was moslim of niet?
Van de vele moslims die ik in m'n leven heb ontmoet en gesproken, zijn de Turken idd de meest 'gematigde' te noemen, hoewel ze ook niet volledig vrijuit gaan wat betreft hun democratische gezindheid.

De betoging waarover u spreekt heb ik niet gezien.
Echter, wat is een eenmalige betoging van 300.000 deelnemers, (de webkranten spreken van slechts 80.000 deelnemers) op een bevolking van 80.000.000 inwoners ? Peanuts.
Dit aantal was hier al op de been voor de Witte Mars en Belgie heeft 8 maal minder inwoners dan Turkije.
Mochten ze daar wekelijks of maandelijks voor betogen, dan zou het mi veel geloofwaardiger overkomen.
Nu lijkt het me vooral 'toegestaan' door de Turkse autoriteiten, om vooral Europa te overtuigen van hun 'integratiewil' in de EU, waar ze maar al te graag deel van willen uitmaken.

Btw: Is premier Erdogan niet de voorzitter van de religieus-conservatieve, lees islamitische, partij AK, die het liefst van al Turkije volledig wil islamiseren ?
U zult dan ook wel begrijpen dat ik die man evenveel vertrouwen schenk, als u aan de leiding van het VB.

Citaat:
Ja maar dan gaat men automatisch ervan uit dat alle moslims de scheiding van kerk en staat niet aanvaarden. Er zijn ook gematigde moslims die besloten hebben hier te leven en het politiek spel te spelen zoals het hier wordt gespeeld. En die worden ook uitgesloten.
Stuur elke allochtone of buitenlandse crimineel terug naar hun vaderland, en je zult die 'gematigden' nogal eens te keer zien gaan, maar het paarse politieke spel laat dit gewoonweg niet toe, uit angst voor allochtoon stemmenverlies en uiteraard het hieropvolgende verlies van de felbegeerde postjes van onze paarsgezinde politiekers.

Citaat:
Ik ben er zelfs zeker van dat er in Antwerpen moslims (die reeds lang in Antwerpen woonden) zijn die op het VB stemmen. Niet veel, maar er zijn er. Bij de vorige verkiezingen verscheen hier zelfs een korte reportage over op de TV.
Dat zullen er dan zijn die de misdadige fratsen en grollen van hun allochtone en vooral Marrokaanse geloofsgenoten, waar paars niks komma nul iets tegen doet, ook meer dan moe zijn.

Mochten skinheads of autochtone bendes dezelfde misdaden keer op keer (zo goed als) ongestraft mogen begaan, dan zou ik ook niet op het VB stemmen, wees gerust.

Maar nogmaals, hoe kun je, zelfs als je de meest gematigde moslim bent, koranische geloofsvoorschriften in overeenstemming brengen met democratische beginselen van gelijkheid tussen man en vrouw ?
Elke 'democratisch bedoelde' afwijking van wat de koran voorschrijft, is een inbreuk op de onveranderlijkheid ervan, en derhalve 'strafbaar' binnen de eigen geloofsgemeenschap.

Aldus, zolang paars de allochtone scheefgroeiing blijft steunen en positief discrimineren, tot zolang zal het VB blijven groeien, alle in stelling gebrachte CGKR's en ea poco-Blokwatchers ten spijt.

Enneh.., last but not least, nog even dit: http://www.politics.be/duiding/478/
Diego Raga is offline  
Oud 15 april 2007, 22:26   #182
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
DiegoRaga: ....
Btw: Is premier Erdogan niet de voorzitter van de religieus-conservatieve, lees islamitische, partij AK, die het liefst van al Turkije volledig wil islamiseren ?
U zult dan ook wel begrijpen dat ik die man evenveel vertrouwen schenk, als u aan de leiding van het VB.
....
Die Erdoĝan zat al eens voor dergelijke zaken in het gevang en toen hij er net uit was, waren er verkiezingen; men heeft toen wetten moeten veranderen omdat een overweldigende meerderheid van de Turken hem per se als Führer wilde, wat niet mocht voor bajesklanten.

Hoog op zijn verlanglijstje staan shar�*a en hoofddoeken. Slechts het Turkse leger houdt de boel volgens grondwet seculair maar de EU eist dat die invloed verdwijnt. Wordt dat afgebouwd en komt Turkije in de EU dan kan daaropvolgend "democratisch" de grondwet worden vervangen door shar�*a en zit Europa met het Paard van Troje (zeer toepasselijk, het oude Troje ligt bij Kîrk Yüz in Turkije).
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 15 april 2007 om 22:42.
willem1940NLD is offline  
Oud 16 april 2007, 17:52   #183
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Die Erdoĝan zat al eens voor dergelijke zaken in het gevang en toen hij er net uit was, waren er verkiezingen; men heeft toen wetten moeten veranderen omdat een overweldigende meerderheid van de Turken hem per se als Führer wilde, wat niet mocht voor bajesklanten.

Hoog op zijn verlanglijstje staan shar�*a en hoofddoeken. Slechts het Turkse leger houdt de boel volgens grondwet seculair maar de EU eist dat die invloed verdwijnt. Wordt dat afgebouwd en komt Turkije in de EU dan kan daaropvolgend "democratisch" de grondwet worden vervangen door shar�*a en zit Europa met het Paard van Troje (zeer toepasselijk, het oude Troje ligt bij Kîrk Yüz in Turkije).
Ik had het niet over Erdogan. Ik had het over het signaal dat 300.000 Turken hebben gegeven tegen de persoon van Erdogan.
system is offline  
Oud 16 april 2007, 20:03   #184
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik had het niet over Erdogan. Ik had het over het signaal dat 300.000 Turken hebben gegeven tegen de persoon van Erdogan.
Ja, "vette hap" dus,als percentage afgezet tegen de opkomst, nog niet heel lang geleden, om E met alle geweld te laten doorstromen van bajes naar regering.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 16 april 2007 om 20:03.
willem1940NLD is offline  
Oud 16 april 2007, 20:33   #185
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ja, "vette hap" dus,als percentage afgezet tegen de opkomst, nog niet heel lang geleden, om E met alle geweld te laten doorstromen van bajes naar regering.
Maar als er 300.000 mensen betoogd hadden om Erdogan te steunen, dus voor Erdogan, zou u dat dan ook gezegd hebben?
system is offline  
Oud 16 april 2007, 20:37   #186
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Maar als er 300.000 mensen betoogd hadden om Erdogan te steunen, dus voor Erdogan, zou u dat dan ook gezegd hebben?
Ik begrijp niet wat je bedoelt; om Erdogan toe te juichen zijn om de haverklap miljoenen ("gematigde"?) moslim-Turken op de been. Komen er een keer slechts 300.000 dan zou de goeierd zich miskend voelen.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline  
Oud 16 april 2007, 20:47   #187
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik begrijp niet wat je bedoelt; om Erdogan toe te juichen zijn om de haverklap miljoenen ("gematigde"?) moslim-Turken op de been. Komen er een keer slechts 300.000 dan zou de goeierd zich miskend voelen.
Mag ik dan vragen op welke plaats die samenkwamen in Turkije? En wanneer die manifestaties plaatsgrepen?

Laatst gewijzigd door system : 16 april 2007 om 20:51.
system is offline  
Oud 16 april 2007, 22:53   #188
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Mag ik dan vragen op welke plaats die samenkwamen in Turkije? En wanneer die manifestaties plaatsgrepen?
Ik houd daar geen boek van bij, heb wel wat foto's gezien de afgelopen ca. 6 jaar.
Heus, die man is persoonlijk met zeer grote meerderheid door de Turken gekozen, waarvoor zelfs wetten in allerijl moesten worden veranderd in verband met zijn fundamentalistische voorgeschiedenis en verse bajesstraf. De grote Turkse meerderheid wil per se hem als leider.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline  
Oud 17 april 2007, 08:39   #189
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD;2611727[COLOR=navy
]Ik houd daar geen boek van bij, [/color]heb wel wat foto's gezien de afgelopen ca. 6 jaar.
Heus, die man is persoonlijk met zeer grote meerderheid door de Turken gekozen, waarvoor zelfs wetten in allerijl moesten worden veranderd in verband met zijn fundamentalistische voorgeschiedenis en verse bajesstraf. De grote Turkse meerderheid wil per se hem als leider.
Neen, dat lijkt me duidelijk.

Laatst gewijzigd door system : 17 april 2007 om 08:40.
system is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be