Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Louis Ide (N-VA) - 8 tot 14 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Louis Ide (N-VA) - 8 tot 14 januari Louis Ide, °03-07-1973, Roeselare, is in de eerste plaats arts-klinisch bioloog met bijzondere interesse in de microbiologie en daarnaast ook geaggregeerde in de geneeskunde. Hij is lid van het VGV. Als vrijwilliger-politicus is hij algemeen ondervoorzitter N-VA.

 
 
Discussietools
Oud 10 januari 2007, 01:43   #21
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Ik herhaal: ik stel me de vraag in welk Vlaanderen ik wakker word.
Wel als ik mag kiezen in een onafhankelijk herkenbaar vlaanderen.

Mssh moet u maar eens in de grootsteden als antwerpen en brussel gaan wonen. Misschien dat je dan wel begrijpt dat als er niets sle samengwerkt wordt met hetVB je in een islamitsisch vlaanderen wekker wordt .

het vlaanderen waar in hofstade onlangs nog een vrouw verkracht en vermoord werd door 5 n-afrikanen. voor welk vlaanderen hebt u angst?

voor een conservatief vlaanderen dat zijn lot in eigen ahnden neemt?
Wee je wie er angs heeft om wakker te worden in zeijn eigen vlaanderen. De mensen in schaarbeek, de seefhoek, borgerhout, molenbeek; Wat ooit mooie vlaamse gemeentes waren zijn nu quasi islamenclaves.

Maar draai gerust je pc plaat af. blijkbaar liever wakker worden in SPAllochtonie dan in een onafhankelijk welvarend europees vlaanderen.
Zo kennen we ze.
ilfalco is offline  
Oud 10 januari 2007, 02:17   #22
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
voor een conservatief vlaanderen dat zijn lot in eigen ahnden neemt?
Wee je wie er angs heeft om wakker te worden in zeijn eigen vlaanderen. De mensen in schaarbeek, de seefhoek, borgerhout, molenbeek; Wat ooit mooie vlaamse gemeentes waren zijn nu quasi islamenclaves.

Maar draai gerust je pc plaat af. blijkbaar liever wakker worden in SPAllochtonie dan in een onafhankelijk welvarend europees vlaanderen.
Zo kennen we ze.
En het VB zal bijgevolg alle moslims bekeren/steriliseren/deporteren om te voorkomen dat er nog Islam bestaat in hun Vlaanderen? Als conservatief krijg ik de kriebels als iemand hetzelfde etiket als het mijne gebruikt voor zo'n idioot verhaal dat de Vlaming belooft de klok vijftig jaar terug te draaien. Face it, het Vlaanderen van 1950 is weg en komt nooit meer terug. Het monoculturele Vlaanderen van onder de kerktoren heeft plaatsgeruimd voor een verstedelijkt en multicultureel Vlaanderen.

Je kan zoals het VB tegen de realiteit blijven aanschoppen en de mensen wijsmaken dat het met hen aan de macht terug 1950 wordt waarin misdaad, Islam of vreemdelingen niet meerbestaan. Of je kan op een eerlijke manier proberen een modus vivendi te zoeken met deze nieuwe samenleving waarin iedereen zich goed voelt.
zorroaster is offline  
Oud 10 januari 2007, 13:51   #23
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

voor de veebeeërs (en mss voor de n-va'ers ook) nog eens:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
wees dan consequent en vraag aan het veebee om het hele programma overboord te gooien en als enige strijdpunt de Vlaamse onafhankelijkheid naar voor te schuiven. Zolang dat niet gebeurt moet het veebee niet liggen zagen dat anderen niet meewerken. Ik weiger mijn stem te geven aan partijen die van Vlaanderen een xenofobe staat en/of winstgewest voor multinationals willen maken. Tot zover dus alle blabla over godsvrede.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline  
Oud 10 januari 2007, 16:12   #24
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
voor de veebeeërs (en mss voor de n-va'ers ook) nog eens:
Een xenofobe staat en een wingewest voor het grootkapitaal, dat spreekt elkaar wel tegen he.
Je moet niet alles wat je niet leuk vindt in de schoenen van je tegenstanders schuiven.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline  
Oud 10 januari 2007, 16:13   #25
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht

Je kan zoals het VB tegen de realiteit blijven aanschoppen en de mensen wijsmaken dat het met hen aan de macht terug 1950 wordt waarin misdaad, Islam of vreemdelingen niet meerbestaan. Of je kan op een eerlijke manier proberen een modus vivendi te zoeken met deze nieuwe samenleving waarin iedereen zich goed voelt.
Dat is vandaag niet het geval.
En toch willen alle partijen (behalve het vb) de platgereden paden niet verlaten. Steeds meer van hetzelfde.
Wie is er dan de spreekwoordelijke ezel?
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline  
Oud 10 januari 2007, 18:43   #26
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Dat is vandaag niet het geval.
En toch willen alle partijen (behalve het vb) de platgereden paden niet verlaten. Steeds meer van hetzelfde.
Wie is er dan de spreekwoordelijke ezel?
Oh, maar ik ben zéér benieuwd hoe het VB van Ilfalco een einde gaat maken aan de aanwezigheid van de Islam in Vlaanderen (want Islam gaat niet samen met democratie en criminaliteit zit hen kennelijk in de genen, dus wat kan je anders doen?) en een multiculturele verstedelijkte maatschappij gaat herscheppen in het monoculturele Vlaanderen van Tijl en Nele... Want d�*t is wat de VB'ers zichzelf wijsmaken. Tijd om nu eens de praxis boven te halen, want hoè gaan ze dat doen? Deportatie, sterilisatie of bekering?
zorroaster is offline  
Oud 10 januari 2007, 19:41   #27
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Oh, maar ik ben zéér benieuwd hoe het VB van Ilfalco een einde gaat maken aan de aanwezigheid van de Islam in Vlaanderen (want Islam gaat niet samen met democratie en criminaliteit zit hen kennelijk in de genen, dus wat kan je anders doen?) en een multiculturele verstedelijkte maatschappij gaat herscheppen in het monoculturele Vlaanderen van Tijl en Nele... Want d�*t is wat de VB'ers zichzelf wijsmaken. Tijd om nu eens de praxis boven te halen, want hoè gaan ze dat doen? Deportatie, sterilisatie of bekering?
Goh, ik zit minder in met zijn denkbeelden dan met de huidige koers waar we op zitten. Die is namelijk veel concreter en veel moeilijker iets tegen te doen.
Zeg jij eens, in welk Vlaanderen leven we over 50 jaar? Jullie bepalen toch het beleid, niet? Of zijn in elk geval medeplichtig.
Wat is uw droom dan? Een vuilbaksamenleving �* la Amerika?
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."

Laatst gewijzigd door C uit W : 10 januari 2007 om 19:41.
C uit W is offline  
Oud 10 januari 2007, 19:49   #28
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Oh, maar ik ben zéér benieuwd hoe het VB van Ilfalco een einde gaat maken aan de aanwezigheid van de Islam in Vlaanderen (want Islam gaat niet samen met democratie en criminaliteit zit hen kennelijk in de genen, dus wat kan je anders doen?) en een multiculturele verstedelijkte maatschappij gaat herscheppen in het monoculturele Vlaanderen van Tijl en Nele... Want d�*t is wat de VB'ers zichzelf wijsmaken. Tijd om nu eens de praxis boven te halen, want hoè gaan ze dat doen? Deportatie, sterilisatie of bekering?
Paar kleine voorbeelden.

Geen bouwvergunningen meer voor moskees (die veelal gesponserd worden door saudi-arabië waar de meest achterlijke vorm van de islam heerst).

De wet toepassen.

I.e. rituele slachting = dierenmishandeling.

Gedwongen huwelijken = strafbaar.

Uithuwelijken = slavernij en strafbaar.

Verbod op importbruiden tot de leeftijd van 24 jaar en waarbij aangetoond moet worden dat de hier al wonende partij in staat is om voor beiden financieel te zorgen.

Afschaffen dubbelnationaliteit.

Criminele feiten waar meer dan 3 jaar gevangenis op staat of recidivist van minder zware feiten: nationaliteit afpakken (als het in Marokko kan, waarom hier dan niet?) Zijn ze minderjarig dan gaan de ouders ook het land uit. Pas het 10 keer toe en de schrik zal er zodanig inzitten dat het overgrote deel van de probleemgevallen zichzelf wel koest zal houden.

Geen diploma middelbaar onderwijs = geen kindergeld meer.

Geen toegang meer tot de SZ voor nieuwkomers die niet minimum X aantal jaar aan het systeem hebben bijgedragen.

Gezinshereniging : afschaffen.

De Islam hier volledig wegkrijgen is waarschijnlijk niet meer mogelijk zonder extreme maatregelen, maar we kunnen wél een hoop doen tegen de meest extreme vormen ervan en we kunnen alleszins de import van nieuwe moslims enorm aan banden leggen en we kunnen héél wat doen om de aanwezige moslims ervan te overtuigen dat er geen Allah is.

We kunnen ook heel wat doen om het leven voor de vlamingen die noodgedwongen midden tussen de moslims leven terug wat leefbaarder te maken. I.e. herstel van law and order (de westerse versie) in probleemwijken.

Er is natuurlijk ook de optie om het land eenmalig met varkensbloed te bedekken, de meest extreme gevallen zijn het dan aan zichzelf verplicht hier op te krassen.

Ik ben ervan overtuigd dat dat op termijn voor migranten die bereid zijn zich aan ons aan te passen en voor ons een oneindig meer leefbare maatschappij zal creëren dan de poco houding die ons regelrecht naar de afgrond voert.
Rr00ttt is offline  
Oud 10 januari 2007, 19:53   #29
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

trouwens, dat doembeeld van de jaren 50 is helemaal niet serieus.
Kijk maar naar Nederland dat het ene Belang voorstel na het andere invoert.
Maar ja, hier lekker meehuilen met de wolven en ervoor beloond worden vergt blijkbaar meer moeite...
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline  
Oud 10 januari 2007, 20:43   #30
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
Oh, maar ik ben zéér benieuwd hoe het VB van Ilfalco een einde gaat maken aan de aanwezigheid van de Islam in Vlaanderen (want Islam gaat niet samen met democratie en criminaliteit zit hen kennelijk in de genen, dus wat kan je anders doen?) en een multiculturele verstedelijkte maatschappij gaat herscheppen in het monoculturele Vlaanderen van Tijl en Nele... Want d�*t is wat de VB'ers zichzelf wijsmaken. Tijd om nu eens de praxis boven te halen, want hoè gaan ze dat doen? Deportatie, sterilisatie of bekering?
ik zou gaan voor bekering , AVV, VVK zeg maar.

De Katholieke Kerk heeft veel ervaring met bekerings- en missioneringswerk.
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline  
Oud 10 januari 2007, 21:33   #31
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
ik zou gaan voor bekering , AVV, VVK zeg maar.

De Katholieke Kerk heeft veel ervaring met bekerings- en missioneringswerk.

In zekere zin geef ik u zelfs gelijk. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat een rationeel verhaal waarbij wij onze waarden en normen verdedigen er een hele hoop van zal 'ontmoskeeën' ovw dat we niet tolereren dat de groepsdruk hen in hun achterlijkheid blijft dwingen.

Vlaanderen is op 2 generaties quasi compleet 'ontkerkelijkt'. Waarom zou hetzelfde niet kunnen met moslims als je er de moed voor durft opbrengen?

Dat veronderstelt dan wel dat je
1. ophoudt met enkel het slechte in de eigen cultuur te zien
2. de discussie met moslims aangaat over nogal wat geloofspunten ipv als bange kwezels de bek te houden. (Welke twijfelende moslim durft er nu kritiek te hebben als die beseft dat hij/zij op quasi geen steun van ons kan rekenen? Tenzij je Hirsi Ali gewijs bereid bent een leven onder politiebescherming te gaan leven én bekend genoeg bent om die bescherming daadwerkelijk te krijgen zou je wel gek zijn)
3. Extremistische zotten resoluut de deurt wijst.
4. ophoudt met de slachtoffercultus.
Rr00ttt is offline  
Oud 11 januari 2007, 01:13   #32
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Paar kleine voorbeelden.

Geen bouwvergunningen meer voor moskees (die veelal gesponserd worden door saudi-arabië waar de meest achterlijke vorm van de islam heerst).
Daar zit je al met het probleem dat de Islam een erkende godsdienst is en ergo het recht heeft voldoende gebedsplaatsen in te richten. Grieks-orthodoxen en protestanten die samen niet een half procentje van de bevolking uitmaken doen het, waarom de Moslims dan niet?

Niemand betwist dat we niet zitten te wachten op gouden koepels en minaretten of muezzins die hun keel openzetten door heel de wijk. Dat is ook niet aan de orde. Maar als het Belang te wapen loopt tegen het inrichten van een bestaand pand als moskee of een neutraal gebouw optrekken voor dat doel, is het met de boodschap dat de Islam een achterlijk geloof is dat hier geen plaats heeft.

De boodschap die je nu brengt is lang niet zo aangebrand, maar als VB'er vraag ik je wel wat je dan gaat doen: Als je partij het bestaansrecht en de recht op beoefening ervan in Vlaanderen in twijfel trekt, moet je een duidelijke keus maken wat je dan gaat doen met de Moslims: Bekeren of deporteren?

Laatst gewijzigd door zorroaster : 11 januari 2007 om 01:15.
zorroaster is offline  
Oud 11 januari 2007, 03:37   #33
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
Daar zit je al met het probleem dat de Islam een erkende godsdienst is en ergo het recht heeft voldoende gebedsplaatsen in te richten. Grieks-orthodoxen en protestanten die samen niet een half procentje van de bevolking uitmaken doen het, waarom de Moslims dan niet?
die legalisering intrekken en de islam plaatsen waar hij hoort : op de lijst van gevaarlijke sekten.

Citaat:
De boodschap die je nu brengt is lang niet zo aangebrand, maar als VB'er vraag ik je wel wat je dan gaat doen: Als je partij het bestaansrecht en de recht op beoefening ervan in Vlaanderen in twijfel trekt, moet je een duidelijke keus maken wat je dan gaat doen met de Moslims: Bekeren of deporteren?
bekeren voor 99% van hen , de paar ECHT gevaarlijke gekken simpelweg colloqueren indien nodig , exporteren indien mogelijk.

Wj hebben geen pakweg door saudi arabie betaalde extremistischeimams nodig die hier oproepen tot geweld.
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 11 januari 2007 om 03:37.
UFSIA is offline  
Oud 11 januari 2007, 07:53   #34
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Islam gaat niet samen met democratie en criminaliteit zit hen kennelijk in de genen
en

Citaat:
het monoculturele Vlaanderen van Tijl en Nele... Want d�*t is wat de VB'ers zichzelf wijsmaken.
Nee hoor, dat is wat jij je wijsmaakt. Het gros van de bevolking zit jullie al lang voorbij en heeft een realistischer beeld van het VB-programma.
__________________
baarle is offline  
Oud 11 januari 2007, 15:32   #35
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Nee hoor, dat is wat jij je wijsmaakt. Het gros van de bevolking zit jullie al lang voorbij en heeft een realistischer beeld van het VB-programma.
Nochtans is dat wel wat het VB propageerde bij de erkenning van de Islam als godsdienst en ze bij de inrichting van elke moskee als argument aanhalen. Of ontken je dat?
zorroaster is offline  
Oud 11 januari 2007, 15:33   #36
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
die legalisering intrekken en de islam plaatsen waar hij hoort : op de lijst van gevaarlijke sekten.

bekeren voor 99% van hen , de paar ECHT gevaarlijke gekken simpelweg colloqueren indien nodig , exporteren indien mogelijk.

Wj hebben geen pakweg door saudi arabie betaalde extremistischeimams nodig die hier oproepen tot geweld.
Ik hoop dat je een grapje aan het maken bent?
zorroaster is offline  
Oud 11 januari 2007, 15:37   #37
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Nochtans is dat wel wat het VB propageerde bij de erkenning van de Islam als godsdienst en ze bij de inrichting van elke moskee als argument aanhalen. Of ontken je dat?
Dat volgens het VB "criminaliteit hen kennelijk in de genen zit"? Of dat de tijd van Tijl en Nele moet terugkomen?

Maar Zorro toch, dat bestaat toch alleen maar in de verbeelding van degenen die als de dood zijn van hun eigen politieke machteloosheid?
__________________
baarle is offline  
Oud 11 januari 2007, 23:37   #38
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ik hoop dat je een grapje aan het maken bent?

Ik weet niet of hij/zij een grapje maakte of niet, maar dat de Islam nogal wat overeenkomsten met een sekte heeft geef ik hem gelijk in.
Rr00ttt is offline  
Oud 12 januari 2007, 02:46   #39
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik weet niet of hij/zij een grapje maakte of niet, maar dat de Islam nogal wat overeenkomsten met een sekte heeft geef ik hem gelijk in.
Desalniettemin is het de religie van een half miljoen inwoners van België. Als je de Islam als sekte wil zien en dienovereenkomstig wil bestrijden, moet je ook een eerlijk antwoord durven geven op wat je met het half miljoen aanhangers ervan wil doen...
zorroaster is offline  
Oud 12 januari 2007, 02:54   #40
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Dat volgens het VB "criminaliteit hen kennelijk in de genen zit"? Of dat de tijd van Tijl en Nele moet terugkomen?

Maar Zorro toch, dat bestaat toch alleen maar in de verbeelding van degenen die als de dood zijn van hun eigen politieke machteloosheid?
Tsja, hoe moet ik dit anders interpreteren: "Een Marokkaan als politieagent? Dat is toch hetzelfde als pyromanen brandweerman maken!"? Dat komt uit jullie publicatie en daar zijn jullie voor veroordeeld. Klopt het of niet?

Pas de wetten van de logica er anders zelf even op toe? Er wordt gezegd "Marokkaan". Niet "criminele Marokkaan", gewoon "Marokkaan". Elke Marokkaan dus. De logica om een Marokkaan als agent (een professionele criminaliteitsbestrijder) te vergelijken met een pyromaan (een pathologische brandenstichter) als brandweerman (een professionele brandendover), komt dus neer op het feit dat je elke Marokkaan een pathologische crimineel noemt. Logisch geen SPELD tussen te krijgen me dunkt.

Maar ik ben zeer benieuwd naar uw ongetwijfeld verhelderend antwoord om mij uit te leggen dat het allemaal PC-leugens zijn die ze over het Belang vertellen, nietwaar?
zorroaster is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be