Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 april 2007, 06:13   #161
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Juist niet!
Kleptomanie is een ziekte! Koninging Victoria had het!
Je kan er dus zeker niet voor veroordeeld worden, want het is een "onweerstaanbare drang".
Islamofobie daarentegen...
dat is geen ziekte maar een onweerstaanbare angst die je overweldigd, overvalt, overkomt... vb :

- na "kennismaking" met "jongeren",
- na overvallen te zijn geweest,
- na bestolen te zijn geweest,
- na de dagelijkse beelden over bomaanslagen in Irak,
- na een terroristischa aanslag,
- na de gruwelijke moord op drie protestanrten in de Trukse drukkerij,
na...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 25 april 2007 om 06:13.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 14:44   #162
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
dat is geen ziekte maar een onweerstaanbare angst die je overweldigd, overvalt, overkomt... vb :

- na "kennismaking" met "jongeren",
- na overvallen te zijn geweest,
- na bestolen te zijn geweest,
- na de dagelijkse beelden over bomaanslagen in Irak,
- na een terroristischa aanslag,
- na de gruwelijke moord op drie protestanrten in de Trukse drukkerij,
na...
Indien we alle spinnen gaan verdelgen omdat mensen aranchafobie hebben, indien we alle hoge gebouwen afbreken omdat mensen hoogtevrees hebben, alle pleinen bebouwen omdat mensen agorafobie hebben, alle zotten ter wereld gaan laten doen dan is dat erg.
Maar als we mensen die een hekel hebben aan een minderheid van onschuldige mensen hun zin geven dan is dat afschuwelijk.

Om je eigen gekte als verontschuldiging te nemen een partij te stichten die onheil sticht is al eens gebeurd.
Nooit meer racisme, nooit meer haat van medemensen.
Het is inhumaan, onchristelijk en onterecht.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2007, 13:05   #163
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
dat is geen ziekte maar een onweerstaanbare angst die je overweldigd, overvalt, overkomt... vb :

- na "kennismaking" met "jongeren",
- na overvallen te zijn geweest,
- na bestolen te zijn geweest,
- na de dagelijkse beelden over bomaanslagen in Irak,
- na een terroristischa aanslag,
- na de gruwelijke moord op drie protestanrten in de Trukse drukkerij,
na...
Volledig mee akkoord, al kun je moeilijk de moslims kwalijk nemen voor de situatie in Irak en de nep-terreur door CIA en Mossad.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2007, 15:35   #164
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Feremans :

Citaat:
....
1.Maar als we mensen die een hekel hebben aan een minderheid van onschuldige mensen hun zin geven dan is dat afschuwelijk.

2.Om je eigen gekte als verontschuldiging te nemen een partij te stichten die onheil sticht is al eens gebeurd.

3. Nooit meer racisme,

4.nooit meer haat van medemensen.

Het is inhumaan, onchristelijk en onterecht.
bij 1. Je hebt volkomen gelijk. Ik kan er maar niet bij, dat men mensen die met hun linkerhand eten verwijtend aankijkt !

bij 2. Vermits jij eigenlijk toch géén zélfpijniger bent (alhoewel!!), meen ik dat je "den dolf" bedoelt. Mis vogel! Die heeft géén partij gsticht ! Hij is tot een partij toegetreden - met het nummer 117 op zijn partijkaart; nieuw onderzoek door Ian Kershaw kent hem dan weer het nummer 551 toe; men is echter beginnen te tellen, volgens Ian, vanaf 500.

3. Dat zal je moeten onthouden op 10 juni wanneer het bruine deel van je partij, eigen volk eerst toepast.

4. Een "Vrome" wens én daar zal het bij blijven. Je hebt véél gewerkt en dan weet je uiteraard wat iemand een hak zetten is; door iemand een hak gezet worden is je hopelijk nog niet overkomen (zie ook punt 3).

Beste Groeten.
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2007, 15:48   #165
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
Feremans :



bij 1. Je hebt volkomen gelijk. Ik kan er maar niet bij, dat men mensen die met hun linkerhand eten verwijtend aankijkt !
Maar enfin, professor: geen tafelmanieren geleerd?
Hoe kan je nu kinderen opvoeden als je ze niet verwijtend aankijkt indien ze met hun tien geboden eten, en dan nog de vijf LINKSE

Citaat:

bij 2. Vermits jij eigenlijk toch géén zélfpijniger bent (alhoewel!!), meen ik dat je "den dolf" bedoelt. Mis vogel! Die heeft géén partij gsticht ! Hij is tot een partij toegetreden - met het nummer 117 op zijn partijkaart; nieuw onderzoek door Ian Kershaw kent hem dan weer het nummer 551 toe; men is echter beginnen te tellen, volgens Ian, vanaf 500.
Ik bedoelde eigenlijk iedereen die van islamofobie en andere vormen van haatzaaierij tegenover kleine minderheden zijn "core bussines" maakt.

Citaat:

3. Dat zal je moeten onthouden op 10 juni wanneer het bruine deel van je partij, eigen volk eerst toepast.
Je hebt gelijk!
Ik sidder en beef als ik, god verhoede het, denk aan wat gaat gebeuren met kutmarokkaantjes als Fouad Ahidar ze aanpakt! Ik meen dit totaal oprecht. Ik denk dat ze huilend gaan troost zoeken bij FLupke! DIe is inderdaad goedaardiger op dit vlak
Citaat:

4. Een "Vrome" wens én daar zal het bij blijven. Je hebt véél gewerkt en dan weet je uiteraard wat iemand een hak zetten is; door iemand een hak gezet worden is je hopelijk nog niet overkomen (zie ook punt 3).
Ik moet zeggen dat ik nogal vredelievend ben, en te weinig het kwaad zie in mijn omgeving. Het schijnt dat chinezen spleetogen hebben omdat ze vooralleer een relatie aan te gaan met iemand de ogen opentrekken, en ze daarna maar half dicht doen. Volgens de rassentheoriën die jij hier al eens verspreidde zijn de Chinezen een superieur "ras". Voor een keer zou je me, moest ik niet wetenschappelijk overtuigd zijn van het tegendeel, aan het twijfelen hebben kunnen brengen. Want tja, mensen zijn maar mensen, en mensen is vaak misselijk

Citaat:

Beste Groeten.
Op tien juni (of iets daarna) ga je weer knorpotten tegen mij.
Maar tot dan: het allerbeste!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 26 april 2007 om 15:50.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be