Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Guy D'Haeseleer (Vlaams Belang) - 16 tot 22 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Guy D'Haeseleer (Vlaams Belang) - 16 tot 22 april (Ninove, 12 maart 1969) is sinds 18 mei 2003 een volksvertegenwoordiger van het Vlaams Belang voor de kieskring Oost-Vlaanderen. Als voormalig sociaal adviseur is hij lid van de commissies Volksgezondheid en Sociale Zaken.

 
 
Discussietools
Oud 20 april 2007, 23:22   #1
Preuße
Minister
 
Preuße's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2006
Locatie: Königreich Belgien
Berichten: 3.008
Standaard Linkse haat en intolerantie tov Vlaams Belangers

Beste meneer D'Haeseleer,

We kennen allemaal de nazi-methoden die links tegen het VB gebruikt om U en de partij het zwijgen op te leggen. Wat mij zou interesseren is of U persoonlijk ooit bent benadeeld of gediscrimineerd geweest in een gewone situatie, louter om het feit dat U mandataris van het VB bent? Mij is bijvoorbeeld een architect die geen opdrachten van de stad meer kreeg toen men via-via vernam dat hij VB stemde.

Beste groeten,
Preusse
__________________
Mit Gott für König und Vaterland!

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline  
Oud 21 april 2007, 00:44   #2
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

mijn hartje bloedt...
filosoof is offline  
Oud 21 april 2007, 06:43   #3
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Het zal wel maar een maandstondje zijn...
Bhairav is offline  
Oud 21 april 2007, 12:04   #4
Guy D'Haeseleer
 
 
Guy D'Haeseleer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2007
Berichten: 27
Standaard

Zoals vele collega-Vlaams Belang-mandatarissen zijn er pesterijen allerhande die ik en mijn gezin moeten verdragen. Toen ik enkele jaren terug mijn woning wou bouwen, zijn ambtenaren van de stad er in geslaagd om mijn bouwaanvraag maanden in de lade te stoppen. Aanvraag gedaan in November, bouwvergunning gekregen in juni... Mijn wagen is een geliefkoosd doelwit voor vandalen, enz.. Dergelijke pesterijen wordt men gewoon. Wat ik niet kan aanvaarden zijn de voortdurende fysieke bedreigingen aan het adres van mezelf en mijn gezin. Uiteraard steeds anoniem... Want zo veel lef hebben de zelfbenoemde superdemocraten niet.. Dit sterkt me echter alleen maar om met nog meer energie te strijden voor de ideeën waar mijn partij voor staat.
Guy D'Haeseleer is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be