Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Van plan om naar het buitenland te verhuizen?
Ja 3 14,29%
Waarschijnlijk 6 28,57%
Neen 12 57,14%
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 maart 2023, 11:17   #361
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Eerlijk gezegd, nog geen enkel voordeel gezien.
Het gaat hier stilletjes aan ophouden.
Ik toon hier dingen zwart op wit aan en nu komt u af met "nog geen enkel voordeel gezien".

Langere loopbaan voor pensioen in Frankrijk.
Langere effectieve werkweken in Frankrijk.
Hoge belastingsdruk in Frankrijk.
Beperking qua huisdieren in Frankrijk.
Beperking qua transport.
...

Allemaal dingen die zwart op wit vaststaan.

Als u dus verkiest om dat allemaal botweg te ontkennen houdt het hier voor mij op.


Citaat:
Veel bla bla en gespartel, dat wel.
Gespartel ja. Dat is waar u zich tot moet wenden.

Vaststaande feiten gewoon staalhard ontkennen. Met u is geen volwassen discussie te voeren. Dat staat nu wel vast.
Ik hou er dus ook mee op. Dit heeft totaal geen zin.
Met iemand die het licht van de zon ontkent ga ik me niet langer bezig houden.

Succes in Frankrijk.
Ik hoop dat u er schatrijk wordt zodat de vrijheden u om de oren vliegen.


Tip: ga nu snel wat rond liggen te roepen dat ik ben gaan lopen omdat ik niet tegen uw Franse voordelen op kon. Dat u mij overspoelde met Franse vrijheden. Dat u gelijk had. Dat Frankrijk wel degelijk het aards paradijs is.

U doet maar. Die ene of twee medeforummers die nog de moed hadden om mee te lezen zullen hun conclusies, net als ik, wel weten te trekken.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 24 maart 2023 om 11:19.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 11:20   #362
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
... Er is in België immers geen monopolie...
Vanuit Riemst kan ik naar 2 keuringsstations. Beide op zowat 30 km afstand.
Vanuit Toucy kan ik naar 3 keurstations ... IN Toucy.
(Toucy 2600 inwoners ... )

Wordt mijn wagen afgekeurd dan kan ik binnen een straat van 30 km de wagen laten herkeuren in ..... 40 keurstations naar mijn keuze.
In België heeft een keurstation WEL een monopolie op een herkeuring.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 24 maart 2023 om 11:22.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 11:24   #363
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Mag ik dan ineens weer counteren met het verbod in Frankrijk om (godbetert!!) voor je eigen garagepoort of oprit te parkeren?
Leuk als je 's avonds na je werk nog half de stad moet doorwandelen terwijl er recht voor je deur een parkeerplaats vrij moet blijven...
Zonder bron een verhaaltje voor het slapengaan.
Dus - bron als het kan.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 11:29   #364
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
In ieder geval: ik heb geen idee waar u het nu weer over hebt.
Volgens mij is er zowel in Frankrijk als in België 'iets' mogelijk. De manier waarop verschilt alleen. In Frankrijk werkt dat met een factuur, in België via interim en enkel en alleen omdat dat in België via intrim werkt besluit u dat dat een voordeel is voor Frankrijk.
Want interimbureau's verdienen ook geld...
En die interimkantoren zijn uw werkgever. Zij bepalen wat wanneer en voor welk bedrag. Via een 'portage salariél' bepaal jij wat, wanneer en voor welk bedrag.

Dat jij daar geen verschil in ziet kan best. Ik zie een reusachtig verschil.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 11:32   #365
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Die pingpong match is belachelijk he.

Ik kan Johan wel begrijpen dat hij, door zijn fiscaal avontuurtje, een gloeiende hekel heeft aan alles wat Belgische overheid betreft en dus zijn asiel-land Frankrijk in tegenstelling tot vele andere asielzoekers, weet te waarderen, waardoor elke objectieve discussie over de relatieve merites van beide landen niet meer mogelijk zal zijn.

Zoals velen al gezegd hebben, noch Belgie, noch Frankrijk zijn een vrijheidsparadijs, en de verschillen zijn niet gigantisch, maar kunnen het verschil maken naargelang uw eigen wensen en zo.

Ik woon nu al bijna 25 jaar in Frankrijk maar dat is meer een mengeling geweest tussen familiale, professionele en klimatologische overwegingen dan op basis van welke staat nu het plezantste is: ik vind beide nogal bemoeizuchtig eerlijk gezegd. Frankrijk zowel als Belgie zijn mij wat liberticide.

Als er echter een punt is waar ik een evident verschil zie dan is het dit: ik vind/vond Frankrijk een beetje minder "kolder". Niet dat de adminstratie hier ook soms niet doldraait, maar de Fransen aanvaarden minder dat het gewoon totale kolder is dan in Belgie waar men dat gedwee aanneemt. Kortom, je ziet hier veel vaker dat een Fransman gloeiend kwaad begint te tieren tegen een administratieveling, iets wat ik in Belgie nooit gezien heb. Fransen worden veel bozer als ze de indruk hebben dat ermee gerammeld wordt. Dat wil niet zeggen dat er hier ook geen waanzinnige dingen zijn he, maar het is een beetje riskanter voor de administratieveling die het aan de "klant" zegt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 11:39   #366
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Langere loopbaan voor pensioen in Frankrijk.
Langere effectieve werkweken in Frankrijk.
Hoge belastingsdruk in Frankrijk.
Beperking qua huisdieren in Frankrijk.
Beperking qua transport.
...

Allemaal dingen die zwart op wit vaststaan.
Je ziet toch zelf dat uw argumentatie niet veel voorstelt.
In Frankrijk pensioen vanaf 64 jaar (62?) in België gaat het naar 67jaar - wettelijk vastgesteld.

Gewone man moet in België 38 uur voltijds werken. Gewone man in Frankrijk 35 uur.

Belastingdruk is voor de kleine man minder in Frankrijk.

Beperking qua huisdieren ... Heb je het nu echt enkel over die ene kruising aanvalshonden die ook effectief bewezen hebben uiterst gevaarlijk te zijn?
Dat zou dan pas een veralgemening zijn die het niveau van gespartel redelijk duidelijk in de verf zet....

Wat was uw beperking qua transport weer?
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 11:49   #367
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Als er echter een punt is waar ik een evident verschil zie dan is het dit: ik vind/vond Frankrijk een beetje minder "kolder". Niet dat de adminstratie hier ook soms niet doldraait, maar de Fransen aanvaarden minder dat het gewoon totale kolder is dan in Belgie waar men dat gedwee aanneemt. Kortom, je ziet hier veel vaker dat een Fransman gloeiend kwaad begint te tieren tegen een administratieveling, iets wat ik in Belgie nooit gezien heb. Fransen worden veel bozer als ze de indruk hebben dat ermee gerammeld wordt. Dat wil niet zeggen dat er hier ook geen waanzinnige dingen zijn he, maar het is een beetje riskanter voor de administratieveling die het aan de "klant" zegt.
En die instelling heeft er in Frankrijk voor gezorgd dat het tenminste nog leefbaar is. België is het eerste derde van het peloton tientallen jaren geleden een weg ingeslagen van complete minachting voor de rest van het peloton.

In Frankrijk is het tweede en derde deel van dat peloton verenigd, in België denken de meesten nog bij het eerste derde behoren en alles maar moet aanvaarden met het foute idee dat het bedrog en beduvelen van burgers wel aan hen zal voorbij gaan.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 24 maart 2023 om 12:11.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 11:53   #368
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Als u dus verkiest om dat allemaal botweg te ontkennen houdt het hier voor mij op.
Ik geef bronnen en post teksten. Nog niet veel van uw bronnen en teksten gezien.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 24 maart 2023 om 11:53.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 11:57   #369
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Tip: ga nu snel wat rond liggen te roepen dat ik ben gaan lopen omdat ik niet tegen uw Franse voordelen op kon. Dat u mij overspoelde met Franse vrijheden. Dat u gelijk had. Dat Frankrijk wel degelijk het aards paradijs is.

U doet maar. Die ene of twee medeforummers die nog de moed hadden om mee te lezen zullen hun conclusies, net als ik, wel weten te trekken.
Die kans zit er dik in. Bijna 5000 views, ik denk dat we iets meer dan één of twee
lezers hebben geanimeerd.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 24 maart 2023 om 12:10.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 12:16   #370
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Gaan de na pensionering massaal emigreren naar Spanje of gaan we gewoon overwinteren aldaar ?

Bij overwinteren blijf je BELG.
Bij emigreren verbreek je je link.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 12:37   #371
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Die pingpong match is belachelijk he.
En nog geen klein beetje ja.
Ik gaf al meermaals aan dat er voor elk voordeel van eender welke zijde ook steeds wel een nadeel gevonden kan worden.
Noch Frankrijk, noch België zijn perfect.

En toegegeven; mocht ik makkelijker 'afscheid' kunnen nemen van vrienden en familie (en een inkomen...) zou ik waarschijnlijk ook al lang richting Frankrijk verhuisd zijn.
Maar voor mij zouden dan de rust (je kan er nog ergens gaan wonen waar je vanuit je slaapkamerraam niet bij de buren in hun tuin kijkt en omgekeerd), het klimaat en het grotere laat-maar-waaien-gevoel ginder mijn grootste drijfveren zijn voor een verhuis.
Toevallig allemaal dingen die Johan niet vermeld... (edit:of het moet de rust zijn)
Waaruit nog maar eens blijkt dat we beiden heel verschillende dingen belangrijk vinden.
En zo gaat dat altijd zijn. De ene gaat naar (zuid) Frankrijk voor het goeie weer, de andere blijft hier omdat het ginder te warm is.
En daar kan je gewoon niet over discussieren. Dat is hier wel bewezen.

Citaat:
Ik kan Johan wel begrijpen dat hij, door zijn fiscaal avontuurtje, een gloeiende hekel heeft aan alles wat Belgische overheid betreft en dus zijn asiel-land Frankrijk in tegenstelling tot vele andere asielzoekers, weet te waarderen, waardoor elke objectieve discussie over de relatieve merites van beide landen niet meer mogelijk zal zijn.
Ik kan het niet beter verwoorden.

Citaat:
Zoals velen al gezegd hebben, noch Belgie, noch Frankrijk zijn een vrijheidsparadijs, en de verschillen zijn niet gigantisch, maar kunnen het verschil maken naargelang uw eigen wensen en zo.
Goei weer voor de ene, te warm voor de andere...

Citaat:
Ik woon nu al bijna 25 jaar in Frankrijk maar dat is meer een mengeling geweest tussen familiale, professionele en klimatologische overwegingen dan op basis van welke staat nu het plezantste is: ik vind beide nogal bemoeizuchtig eerlijk gezegd. Frankrijk zowel als Belgie zijn mij wat liberticide.
Ik denk eerlijk gezegd dat de overgrote meerderheid van de mensen wel andere drijfveren heeft dan wat je mag verwachten van de staat in Frankrijk of België.
In het eerste geval zal dat werk zijn, dan familie,...
Niemand verhuist naar Frankrijk omdat er 3 keuringsstations in zijn dorp zijn.
Dat zijn allemaal leuke bijkomstigheden maar niemand gaat op basis daarvan zijn beslissing nemen.

Citaat:
Als er echter een punt is waar ik een evident verschil zie dan is het dit: ik vind/vond Frankrijk een beetje minder "kolder". Niet dat de adminstratie hier ook soms niet doldraait, maar de Fransen aanvaarden minder dat het gewoon totale kolder is dan in Belgie waar men dat gedwee aanneemt. Kortom, je ziet hier veel vaker dat een Fransman gloeiend kwaad begint te tieren tegen een administratieveling, iets wat ik in Belgie nooit gezien heb. Fransen worden veel bozer als ze de indruk hebben dat ermee gerammeld wordt. Dat wil niet zeggen dat er hier ook geen waanzinnige dingen zijn he, maar het is een beetje riskanter voor de administratieveling die het aan de "klant" zegt.
Die indruk heb ik inderdaad in Frankrijk ook.
Doe een beetje 'raar' tegen een Fransman en hij gaat er tegenin. Ze laten inderdaad misschien wat minder snel met hun 'voeten rammelen'.
Een belg zal al sneller denken: "ach, wat..."

Geen idee of dat al dan niet een voordeel is. Ik ergerde me er een paar jaar geleden rot aan toen ik stond aan te schuiven aan het loket voor een treinticket (Cannes->St Laurent du Var) en er voor mij een Fransman een hele discussie begon over (als ik het goed verstaan heb) iets van een eerdere vertraging van een paar minuten ofzo.
Dus ja, of dat een voordeel is...
Kunnen we misschien eens een pagina of 15 over pingpongen...
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 24 maart 2023 om 12:38.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 12:40   #372
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Die kans zit er dik in. Bijna 5000 views, ik denk dat we iets meer dan één of twee
lezers hebben geanimeerd.
Laat ons hopen!
Dan is het nog ergens goed voor geweest!

No hard feelings!!
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2023, 13:01   #373
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Laat ons hopen!
Dan is het nog ergens goed voor geweest!

No hard feelings!!

Neen, natuurlijk niet. T'is een forum hé.
Vaak overdrijven om een punt te maken.
Wie het echt wil weten hoe het er aan toe gaat zal zelf wel op onderzoek uitgaan.

Mensen aanzetten tot nadenken.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 24 maart 2023 om 13:03.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2023, 09:26   #374
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.331
Standaard

Als arbeider moet je blijkbaar ook niet in Frankrijk gaan wonen want "In Frankrijk sterven veel arbeiders voor hun 62ste"!


't Moet weer lukken.
De discussie is hier nog maar net afgelopen en het absolute nekschot tegen Frankrijk wordt me hier zo in de schoot geworpen.


Of het waar is?
Geen idee, het artikel zit achter de betaalmuur dus tot er een abonnee op DS hier duidelijkheid brengt, blijft het onbeslist.


Als het waar zou zijn zou ik denken dat dat in België ook zo is. Waarom zou een Franse arbeider immers vroeger sterven dan een Belgische?
De enige reden die ik kan bedenken is dat arbeiders in Frankrijk (of in België, want wie weet sterven arbeiders hier nog sneller) minder goed beschermd worden tegen gevaarlijke producten of situaties...
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 25 maart 2023 om 09:26.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2023, 09:41   #375
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
.....
Of het waar is?
Geen idee, het artikel zit achter de betaalmuur dus tot er een abonnee op DS hier duidelijkheid brengt, blijft het onbeslist.


Als het waar zou zijn zou ik denken dat dat in België ook zo is. Waarom zou een Franse arbeider immers vroeger sterven dan een Belgische?
De enige reden die ik kan bedenken is dat arbeiders in Frankrijk (of in België, want wie weet sterven arbeiders hier nog sneller) minder goed beschermd worden tegen gevaarlijke producten of situaties...
Dat is het probleem als je alles van op een grote afstand moet inschatten.
Bij de buurman in zijn werkplaats (hobby) staat een ijskast. Vrijdag en zaterdag is het daar de zoete inval. Ja, ik kom er ook af en toe ...

Witte/rode wijn voor een/de toevallige bezoekster, whisky - pernod - gin voor de venten. Zowat iedereen (buiten enkele Belgen) rookt.

Twee vaststellingen:

1: De Fransen (buurman is kraanbestuurder - 35 uur/week voltijds)
hebben centen op overschot om sigaretten en sterke drank aan te schaffen.

2: Echt gezond is die levensstijl niet, wel plezant ..

Als er ergens 5% waarheid in uw bewering zou schuilen dan zou ik bovenstaande even laten bezinken.

Persoonlijk zou ik commentaar voor mezelf houden als ik ergens enkel een tittel kan lezen en de rest er moet bij fantaseren.

Die wedstrijd Frankrijk/België kunnen we misschien is opnieuw spelen in een nieuwe draad, ideaal om er echt wat dieper op in te gaan.

Wat denk je BigF?
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 25 maart 2023 om 09:47.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2023, 09:45   #376
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Of het waar is? ...
Ik heb even de link bekeken.
Uitspraak van een (1!) betoger in Parijs.
Dat is't.... straffe bewijsvoering BigF.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2023, 09:49   #377
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
De discussie is hier nog maar net afgelopen en het absolute nekschot tegen Frankrijk wordt me hier zo in de schoot geworpen.
Sorry maar vrees je niet dat je een beetje richting redeneringsvermogen wandelt van een forumlid dat absoluut de E-wagens door ieders strot wil rammen?
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2023, 09:51   #378
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Ik heb even de link bekeken.
Uitspraak van een (1!) betoger in Parijs.
Dat is't.... straffe bewijsvoering BigF.
Hey, ik ben er maar mee aan't lachen eh.


Maar inderdaad: uitspraak van 1 betoger.
Maar wie weet heeft die mens wel een punt.

En mocht dat zo zijn; zou het dan niet interessant zijn om dat eens even uit te pluizen? Want als arbeiders inderdaad gemiddeld voor hun 62ste hun loodje leggen moeten we heel anders tegen pensioenen aan gaan kijken eh?
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 25 maart 2023 om 09:54.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2023, 09:52   #379
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Dat is het probleem als je alles van op een grote afstand moet inschatten.
Bij de buurman in zijn werkplaats (hobby) staat een ijskast. Vrijdag en zaterdag is het daar de zoete inval. Ja, ik kom er ook af en toe ...

Witte/rode wijn voor een/de toevallige bezoekster, whisky - pernod - gin voor de venten. Zowat iedereen (buiten enkele Belgen) rookt.

Twee vaststellingen:

1: De Fransen (buurman is kraanbestuurder - 35 uur/week voltijds)
hebben centen op overschot om sigaretten en sterke drank aan te schaffen.

2: Echt gezond is die levensstijl niet, wel plezant ..

Als er ergens 5% waarheid in uw bewering zou schuilen dan zou ik bovenstaande even laten bezinken.

Persoonlijk zou ik commentaar voor mezelf houden als ik ergens enkel een tittel kan lezen en de rest er moet bij fantaseren.

Die wedstrijd Frankrijk/België kunnen we misschien is opnieuw spelen in een nieuwe draad, ideaal om er echt wat dieper op in te gaan.

Wat denk je BigF?
't Goeie leven eh?
Heel plezant maar vaak niet bevorderlijk voor een hoge ouderdom.

't Zou kunnen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2023, 09:53   #380
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Sorry maar vrees je niet dat je een beetje richting redeneringsvermogen wandelt van een forumlid dat absoluut de E-wagens door ieders strot wil rammen?
Nogmaals: ik ben er mee aan't lachen.
Ik dacht dat de smileys in mijn post dat wel duidelijk maakten...
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be