Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 augustus 2012, 09:41   #21
UnionJack
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 12 november 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Historisch en geografisch gezien behoren ze er inderdaad zeker toe. Maar geopolitiek en politiek gezien, maakt GB sinds eeuwen keuzes die het continentale Europa schade toebrengen, in tegenstelling overigens tot de Ieren en zelfs de Schotten. GB leeft sinds jaar en dag in de waan dat het nog steeds dat grote Empire heeft, en heeft na WO2 en de dekolonisatie die keuze bestendigd door haar wagonnetje trouw te koppelen aan de USA. Het Britse buitenlandse beleid hefet ten aanzien van Europa sinds eeuwen één belangrijke constante die in alles terugkeert: verhinderen dat er een sterke politieke eenheid bestaat aan de overkant van het kanaal, meer bepaald aan de monding van de rivierendelta Maas / Rijn / Schelde. Daarom ook dat ik zeg dat een Groot-Nederland altijd gedwongen zal zijn in het kielzog te varen van de Britten en de Atlantisten. Het zal nog steeds klein en zwak zijn, ook al denken de Groot-Nederlanders dat ze dan een belangrijke natie zullen vormen.

Wat mij betreft: hereniging en onafhankelijkheid voor het volledige Ierland, onafhankelijkheid voor Schotland, Wales en Cornwall en de overschot onderwerpen aan een Europees protectoraat onder gezamenlijk beheer.
Mag ik u er even aan herinneren dat het tégendeel waarheid is : GB heeft steeds een continentaal Europees imperium verhinderd!
De Commonwealth bestaat nog steeds, ja. Het is misschien geen politieke unie, maar het is alvast VEEL succesvoller dan dat scharminkel van een E.U.
Wat dat laatste betreft kregen de Schotten reeds de keuze; nu krijgen ze echter al versneld de modelijkheid om te kiezen : pro-EU of pro-UK.
Ik weet wat ze gaan kiezen, u toch ook?
Dat Europees protectoraat proberen ze al decennia op te dringen aan GB.
Wel grappig overigens, vermits de Angelsaksen steeds de shit kunnen komen opkuisen als het hier op't continent mis loopt. Wees dankbaar dat dit gebeurd is, of je zou nu niet dergelijk luxeleven leiden...
UnionJack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 16:44   #22
Dazi Martina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 866
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Feit is en blijft: NL ligt op het Europese continent. Europese volkeren die handelen tegen de continentale geest in, moeten terecht gewezen worden en onder protectoraat kunnen geplaatst worden. Klinkt misschien aggressief, maar in het teken van een sterk Europa waar volkeren hun identiteit enerzijds en een sociale economische politiek anderzijds kunnen vrijwaren, moet gedaan worden wat moet. Bij Britten (toch zeker de Engelsen) zit dat Atlantisme, dat maritieme in hun identiteit. Bij NL'ers niet.
Waarmee u dus nu zwart op wit bewijst dat u een eurofiel bent, een voorstander van een europese superstaat. Ik ben anticontinentaal omdat de Nederlandse handelsmentaliteit haaks staat op het europese sociaal-democratische continentalisme. Ik voel mij niet verwant met Grieken, Spanjolen of Kroaten. Dat zijn andere volkeren. Het Atlantisme zit ook bij de Nederlanders in de identiteit of waarom denk je dat Britten en Nederlanders aan de wieg stond van de USA??
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 16:45   #23
Dazi Martina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 866
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UnionJack Bekijk bericht
Mag ik u er even aan herinneren dat het tégendeel waarheid is : GB heeft steeds een continentaal Europees imperium verhinderd!
De Commonwealth bestaat nog steeds, ja. Het is misschien geen politieke unie, maar het is alvast VEEL succesvoller dan dat scharminkel van een E.U.
Wat dat laatste betreft kregen de Schotten reeds de keuze; nu krijgen ze echter al versneld de modelijkheid om te kiezen : pro-EU of pro-UK.
Ik weet wat ze gaan kiezen, u toch ook?
Dat Europees protectoraat proberen ze al decennia op te dringen aan GB.
Wel grappig overigens, vermits de Angelsaksen steeds de shit kunnen komen opkuisen als het hier op't continent mis loopt. Wees dankbaar dat dit gebeurd is, of je zou nu niet dergelijk luxeleven leiden...
2
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 22:39   #24
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UnionJack Bekijk bericht
Mag ik u er even aan herinneren dat het tégendeel waarheid is : GB heeft steeds een continentaal Europees imperium verhinderd!
Euhm... Dat is net hetgeen ik ook beweer!
Citaat:
De Commonwealth bestaat nog steeds, ja. Het is misschien geen politieke unie, maar het is alvast VEEL succesvoller dan dat scharminkel van een E.U.
Alsof je beide zaken kan en mag vergelijken.

Citaat:
Wat dat laatste betreft kregen de Schotten reeds de keuze; nu krijgen ze echter al versneld de modelijkheid om te kiezen : pro-EU of pro-UK.
Ik weet wat ze gaan kiezen, u toch ook?


(Alhoewel we ook tegen de EU zijn, maar een ander Europees project is denkbaar en mogelijk. Eentje dat nationale zelfstandigheid respecteert.

Citaat:
Wel grappig overigens, vermits de Angelsaksen steeds de shit kunnen komen opkuisen als het hier op't continent mis loopt. Wees dankbaar dat dit gebeurd is, of je zou nu niet dergelijk luxeleven leiden...
Hmmm, ik had toch liever gezien dat het Britse prutslegertje in 1940 op de stranden van Duinkerke volledig vernietigd werd in plaats van het te laten inschepen. Helaas, de reactionaire kwast Hitler dacht eraan vrede te kunnen sluiten met die Britse honden, waarmee hij meteen aangaf de Britse politieke mentaliteit en gevoeligheden niet te kennen. Ook in 1944 waren ze overigens beter weggebleven uit Normandië.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 22:45   #25
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Waarmee u dus nu zwart op wit bewijst dat u een eurofiel bent, een voorstander van een europese superstaat.
Ik heb nooit beweerd tegen Europa te zijn, Vlamingen zijn net als NL'ers, duitsers, Fransen,... ook Europeanen en de weg-met-onszelf mentaliteit laat ik liever over aan de westerlingen. Dat ik Europa oeen potentieel interessant politiek begrip en project vindt, wil absoluut NIET zeggen dat ik pro de EU ben! Ik wens dat de EU tot op de grond afgebroken wordt.

Citaat:
Ik ben anticontinentaal
Je haat dus een deel van jezelf, tenzij je een Engelsman of Amerikaan bent.

Citaat:
omdat de Nederlandse handelsmentaliteit haaks staat op het europese sociaal-democratische continentalisme.
Of je het nu wil of niet, NL hangt nog veel meer vast aan het continentale Europa dan pakweg het VK.

Citaat:
Ik voel mij niet verwant met Grieken, Spanjolen of Kroaten. Dat zijn andere volkeren.
Waar jij jou als individueel persoontje mee verwant voelt is van geen belang.

Citaat:
Het Atlantisme zit ook bij de Nederlanders in de identiteit of waarom denk je dat Britten en Nederlanders aan de wieg stond van de USA??
Ik heb zo het vermoeden dat je één en ander niet echt snapt.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 22:59   #26
Dazi Martina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 866
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd tegen Europa te zijn, Vlamingen zijn net als NL'ers, duitsers, Fransen,... ook Europeanen en de weg-met-onszelf mentaliteit laat ik liever over aan de westerlingen. Dat ik Europa oeen potentieel interessant politiek begrip en project vindt, wil absoluut NIET zeggen dat ik pro de EU ben! Ik wens dat de EU tot op de grond afgebroken wordt..
Ik zie europa louter als een vrijhandelszone zoals Mercorsur in Latijns-Amerika en NAFTA in Noord-Amerika.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Je haat dus een deel van jezelf, tenzij je een Engelsman of Amerikaan bent..
Europa is geen deel van mijzelf. Europa is de naam van een continent. Er bestaan geen europees volk dus kan ik ook nooit een europeaan zijn en mezelf haten...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Of je het nu wil of niet, NL hangt nog veel meer vast aan het continentale Europa dan pakweg het VK. .
Zwitserland ligt midden op het Europese continent maar je zal nooit horen van een Zwitser dat hij een Europeaan is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Waar jij jou als individueel persoontje mee verwant voelt is van geen belang..
Toch wel want ik bepaal wie ik help, wie ik in men huis neem en wie ik negeer. Het zal mij aan mijn toegus roesten als een of ander Spaans dorp overstroomt of een boot met Tunesische vluchtelingen naar de haaien gaat. In dit geval zijn de gebeurtenissen in Duitsland, Spanje of Griekenland van hetzelfde allooi als dingen die gebeuren in Mongolië, China of Singapore..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Ik heb zo het vermoeden dat je één en ander niet echt snapt.
Toch wel, Jij bent een aanhanger van het Euraziatisme zoals Thiriart in de jaren 60 met Jeune Europe...
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 16:34   #27
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

http://www.express.be/business/nl/ec...dag/174108.htm

Of Nederland nu "Angelsaksisch" is of niet.....ondertussen gaat de bloedarmoede ook in Nederland verder(ook Belgie en Duitsland hebben er last van)....op jaarbasis gezien gaat het over komplete gemeentes van meestal ondernemender en beter geschoolden (ook allochtonen!) die het aftrappen.Ze worden,numeriek gezien dan,meer dan vervangen door goedkope import die aan de sociale zekerheid niks zal opbrengen omdat ze altijd in precaire arbeidsstatuten zullen werken (in de serres scharrelen en snachts bureau's kuisen en zo...)

Hoe ga je met dergelijk materiaal een competitieve en moderne natie blijven behouden?
Met mensen uit naties die zelf gedurende hun lange lange geschiedenis niks hebben bewezen en dat ook nooit zullen doen.
Met mensen die amper meer dan basisschool genoten hebben in eigen land en nu te oud zijn om nog een volledige scholing te kunnen ontvangen in Europa?

Komaan,wie gelooft in sprookjes?

De harde besparingen zullen uiteindelijk ook in het onderwijs moeten terechkomen aangezien we het ons niet lang meer kunnen permitteren mensen op onze kosten op te leiden die dan prompt vertrekken naar het buitenland!

En ook in Nederland wordt de sociale zekerheid aldus beetje bij beetje leeggebloed....

Laatst gewijzigd door kelt : 9 augustus 2012 om 16:37.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 22:49   #28
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
http://www.express.be/business/nl/ec...dag/174108.htm

Of Nederland nu "Angelsaksisch" is of niet.....ondertussen gaat de bloedarmoede ook in Nederland verder(ook Belgie en Duitsland hebben er last van)....op jaarbasis gezien gaat het over komplete gemeentes van meestal ondernemender en beter geschoolden (ook allochtonen!) die het aftrappen.Ze worden,numeriek gezien dan,meer dan vervangen door goedkope import die aan de sociale zekerheid niks zal opbrengen omdat ze altijd in precaire arbeidsstatuten zullen werken (in de serres scharrelen en snachts bureau's kuisen en zo...)

Hoe ga je met dergelijk materiaal een competitieve en moderne natie blijven behouden?
Met mensen uit naties die zelf gedurende hun lange lange geschiedenis niks hebben bewezen en dat ook nooit zullen doen.
Met mensen die amper meer dan basisschool genoten hebben in eigen land en nu te oud zijn om nog een volledige scholing te kunnen ontvangen in Europa?

Komaan,wie gelooft in sprookjes?

De harde besparingen zullen uiteindelijk ook in het onderwijs moeten terechkomen aangezien we het ons niet lang meer kunnen permitteren mensen op onze kosten op te leiden die dan prompt vertrekken naar het buitenland!

En ook in Nederland wordt de sociale zekerheid aldus beetje bij beetje leeggebloed....
Heb daarover een verslag gezien in 't nieuws op NOS.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2012, 19:44   #29
Vaandeldrager
Schepen
 
Vaandeldrager's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juni 2007
Locatie: Nederland-Vlaanderen
Berichten: 498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
In belangrijke mate correct. Misschien moeten we als Vlamingen het uiteenvallen van NL ondersteunen: het zuiden bij ons (Zeeuws-VL, Limburg, Noord-Brabant), Friesland onafhankelijk of in hereniging met Duits Friesland, en het oosten (provincies Gelderland, Groningen, Overijssel en Drenthe) bij Duitsland. Het westelijke overgebleven gebied kan een protectoraat onder Europees beheer worden.
Een pragmatische oplossing is geen oplossing. Nauwelijks, althans. Dan maar per direct de Rijnbond?
__________________
Immotus nec iners
Vaandeldrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2012, 23:16   #30
UnionJack
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 12 november 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Hmmm, ik had toch liever gezien dat het Britse prutslegertje in 1940 op de stranden van Duinkerke volledig vernietigd werd in plaats van het te laten inschepen. Helaas, de reactionaire kwast Hitler dacht eraan vrede te kunnen sluiten met die Britse honden, waarmee hij meteen aangaf de Britse politieke mentaliteit en gevoeligheden niet te kennen. Ook in 1944 waren ze overigens beter weggebleven uit Normandië.
Dat prutslegertje heeft anders gigantische successen geboekt te El-Alamein, Tobroek, Monte Cassino, thv +- van dieppe (Bismarck, dat prutsbootje), etc, etc, etc... en last but not least : The Battle of Britain.
'Never in the field of human conflict was so much owed by so many to so few.'
U had liever gezien dat 250.000 soldaten die mee West-Europa bevrijd hebben, waren omgekomen. Toffe jongen, jij.
UnionJack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 10:15   #31
Vaandeldrager
Schepen
 
Vaandeldrager's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juni 2007
Locatie: Nederland-Vlaanderen
Berichten: 498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Hmmm, ik had toch liever gezien dat het Britse prutslegertje in 1940 op de stranden van Duinkerke volledig vernietigd werd in plaats van het te laten inschepen. Helaas, de reactionaire kwast Hitler dacht eraan vrede te kunnen sluiten met die Britse honden, waarmee hij meteen aangaf de Britse politieke mentaliteit en gevoeligheden niet te kennen. Ook in 1944 waren ze overigens beter weggebleven uit Normandië.
Alle gegen Alle?
__________________
Immotus nec iners
Vaandeldrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 10:37   #32
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Waarmee u dus nu zwart op wit bewijst dat u een eurofiel bent, een voorstander van een europese superstaat. Ik ben anticontinentaal omdat de Nederlandse handelsmentaliteit haaks staat op het europese sociaal-democratische continentalisme. Ik voel mij niet verwant met Grieken, Spanjolen of Kroaten. Dat zijn andere volkeren. Het Atlantisme zit ook bij de Nederlanders in de identiteit of waarom denk je dat Britten en Nederlanders aan de wieg stond van de USA??
Atlantisme als deel van de Nederlandse identiteit...? Wanneer laat u de geschiedenis van het Nederlandse volk dan beginnen?

En is de huidige Nederlandse staat niet bij uitstek een voorbeeld van Europese sociaal-democratie, daar waar dit veel minder het geval is bij het VK?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 14:27   #33
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vaandeldrager Bekijk bericht
Een pragmatische oplossing is geen oplossing. Nauwelijks, althans. Dan maar per direct de Rijnbond?
Annexatie van VL, NL, Zweden, Noorwegen, Denemarken en Oostenrijk bij Duitsland. Met behoud van enige culturele autonomie.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 14:32   #34
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UnionJack Bekijk bericht
Dat prutslegertje heeft anders gigantische successen geboekt te El-Alamein, Tobroek, Monte Cassino, thv +- van dieppe (Bismarck, dat prutsbootje), etc, etc, etc... en last but not least : The Battle of Britain.
In de vroege zomer van 1940 stelde het Britse landleger nauwelijks nog iets voor. Voor verdediging van GB moest de homeguard bovengehaald worden, vrouwen en oude ventjes met geweer op de schouder. We hadden als Europeanen dat Britse pislegertje volledig kunnen vernietigen op de stranden van Duinkerke maar de rechtse zwakkeling Hitler liet de tanks van Guderian halt houden in Noord-Frankrijk om de Britten en andere geallieerde varkens de kans te geven in Duinkerke in bootjes te springen. Een kapitale fout, net zoals de pertinente weigering of veel te late beslissing om amfibische landingsschepen te bouwen. De rechtse zwakkeling Hitler dacht dat de Britten wel zouden bijdraaien en vrede sluiten, de Britse politiek, geschiedenis en mentaliteit volledig miskennend. De gevolgen waren er naar...

Citaat:
'Never in the field of human conflict was so much owed by so many to so few.'
U had liever gezien dat 250.000 soldaten die mee West-Europa bevrijd hebben, waren omgekomen. Toffe jongen, jij.
Westelijk Europa werd bevrijd in mei 1940, een herbezetting begon in 1944.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 19:04   #35
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
We hadden als Europeanen dat Britse pislegertje ......
Westelijk Europa werd bevrijd in mei 1940, een herbezetting begon in 1944.
Gelieve ons "Europeanen" gaarne te vervangen door... judassen of zoiets, kankerlijers mag ook natuurlijk.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 22:15   #36
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Gelieve ons "Europeanen" gaarne te vervangen door... judassen of zoiets, kankerlijers mag ook natuurlijk.
Of je het nu graag hoort / leest of niet, Europa trad aan in 1940 onder Duitse leiding. Tegen westers woekerkapitalisme en tegen bolsjevisme.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 22:16   #37
Vaandeldrager
Schepen
 
Vaandeldrager's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juni 2007
Locatie: Nederland-Vlaanderen
Berichten: 498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Annexatie van VL, NL, Zweden, Noorwegen, Denemarken en Oostenrijk bij Duitsland. Met behoud van enige culturele autonomie.
Toevallig het charter van Charlottenburg ingezien?
__________________
Immotus nec iners
Vaandeldrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 22:17   #38
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Westelijk Europa werd bevrijd in mei 1940, een herbezetting begon in 1944.
Inderdaad !
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 22:27   #39
Dazi Martina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 866
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Annexatie van VL, NL, Zweden, Noorwegen, Denemarken en Oostenrijk bij Duitsland. Met behoud van enige culturele autonomie.
Laat die NL er maar af. Als er iets is waarmee je half Nederland op de kast krijgt is het wel een annexatie met ''Duitsland'' voorstellen. Voor geen honderd miljoen jaar wil Nederlanders ''Duitsers'' worden genoemd.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Atlantisme als deel van de Nederlandse identiteit...? Wanneer laat u de geschiedenis van het Nederlandse volk dan beginnen?

En is de huidige Nederlandse staat niet bij uitstek een voorbeeld van Europese sociaal-democratie, daar waar dit veel minder het geval is bij het VK?
Ook de PvdA is voor marktwerking in de zorg en het onderwijs. Dat is typisch een angelsaxische benadering a la ''New Labour''. De PvdA lijkt het meest op het Britse Labour.

Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 13 augustus 2012 om 22:30.
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 22:51   #40
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht

Ook de PvdA is voor marktwerking in de zorg en het onderwijs. Dat is typisch een angelsaxische benadering a la ''New Labour''. De PvdA lijkt het meest op het Britse Labour.
U gaat helemaal niet in op de twee vragen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be