Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 augustus 2018, 22:20   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard Geweld: Eerste prominent verlaat Londen

Geweld: Eerste prominent verlaat Londen

Naar aanleiding van de in stijgende lijn gaande criminaliteit verlaat F1 baas Bernie Ecclestone zijn dochter Petra de Engelse hoofdstad.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2018, 11:34   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Geweld: Eerste prominent verlaat Londen

Naar aanleiding van de in stijgende lijn gaande criminaliteit verlaat F1 baas Bernie Ecclestone zijn dochter Petra de Engelse hoofdstad.
Londen: Zwarte dader rijdt in op mensenmenigte.


Niet echt een verstandige actie van de dader in kwestie om voor die mensen van hetzelfde type, aan populariteit te doen winnen bij anderen.

Citaat:
Om 07.30 uur plaatselijke tijd is vanochtend “een auto” (Duitse mainstream media) ingereden op de versperringen voor het Britse parlement in Londen. Daarbij raakte hij voorbijgangers, die daarbij deels zwaar, maar niet levensgevaarlijk verwond werden.
Het gaat van kwaad naar erger.

Filmpjeuhh
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2018, 14:26   #3
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Allereerst: Fijn dat je bij al je berichten linkjes plaatst, en natuurlijk is Duits een landstaal waar je als rechtgeaard Belg je nieuws in kan lezen, maar waarom zelfs bij berichten over Londen artikelen in het Duits linken, terwijl er zoveel perfect leesbare artikelen over zijn?

Dan daarnaast: ik heb in een vorig draadje over Londen al eens ontkracht dat het aantal moorden dramatisch aan het stijgen was. Dat aantal is sinds 2012 aan een kleine comeback bezig, maar dat betekent enkel dat het nu rond de getallen van 2009 ligt, met nu een hogere bevolking. Voor wie graag van andere soorten gewelddadige criminaliteit historisch hoge niveau's wil aantonen kan hier beginnen met zoeken.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is: rijke mensen gaan wel vaker in enorme villa's in gated communities wonen omdat ze zich onveilig voelen. Dat zegt niet per se iets over de werkelijke veiligheid.

(En ja, dat is een geldig argument, "de beleving van een persoon maakt nog geen harde waarheid", daarom heb ik daar in bijvoorbeeld deze draad niks van gezegd.)
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 14 augustus 2018 om 14:29.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2018, 14:32   #4
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
...

Het gaat van kwaad naar erger.

Filmpjeuhh
Met uw geheugen vrees ik. Bij deze aanslag zijn er geen doden gevallen, de laatste keer was dat wel het geval hoor.
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2018, 15:03   #5
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Verwarde man in London reed gisteren in op parlement.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2018, 21:48   #6
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Ik denk overigens dat ze toch nog een beetje door moet verhuizen als ze zich echt veilig wil voelen, gezien de VS per capita ongeveer vier keer zoveel moorden kennen als het VK.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 14 augustus 2018 om 21:50.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2018, 06:48   #7
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Christelijke Pakistaanse krijgt geen asiel uit angst voor rellen bij de moslimgemeenschap.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2018, 20:55   #8
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik denk overigens dat ze toch nog een beetje door moet verhuizen als ze zich echt veilig wil voelen, gezien de VS per capita ongeveer vier keer zoveel moorden kennen als het VK.


....best IJsland uitkiezen of zo
Maar ja daar hebt ge niet direct palmbomen, duurt het wat langer om een mooi kleurtje te krijgen op het plaatselijke strand, etc.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2018, 00:11   #9
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik denk overigens dat ze toch nog een beetje door moet verhuizen als ze zich echt veilig wil voelen, gezien de VS per capita ongeveer vier keer zoveel moorden kennen als het VK.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be