Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juli 2021, 18:46   #121
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
U bent duidelijk voor illegale migratie. Genoteerd!
Oei, gaat u nu zeggen dat die 529 900 door Francken binnengelaten vreemdelingen nog illegalen zijn ook ?
Ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat België het Marrakesh pact heeft getekend en zo de illegale migratie wil kanaliseren naar de legaliteit.

Ik heb moeten vaststellen dat Francken heel erg voorstander van dat pact was, en enthousiast meeschreeft.
Tot zijn partij zich verslikte in de VB druk en ook de kant van de illegale migratie koos en de strategisch grootste politieke blunder van de afgelopen eeuwen maakte door de regering te verlaten.

VB en N-VA die tegen het Marrakesh pact zijn, zijn dus voor de illegale migratie.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2021, 18:49   #122
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Oei, gaat u nu zeggen dat die 529 900 door Francken binnengelaten vreemdelingen nog illegalen zijn ook ?
Ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat België het Marrakesh pact heeft getekend en zo de illegale migratie wil kanaliseren naar de legaliteit.

Ik heb moeten vaststellen dat Francken heel erg voorstander van dat pact was, en enthousiast meeschreeft.
Tot zijn partij zich verslikte in de VB druk en ook de kant van de illegale migratie koos en de strategisch grootste politieke blunder van de afgelopen eeuwen maakte door de regering te verlaten.

VB en N-VA die tegen het Marrakesh pact zijn, zijn dus voor de illegale migratie.
Ik ga een ander forumlid laten antwoorden:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Euh ?
Waar noteert u dat ?
Of waar haalt u de inspiratie voor zo'n notitie ?
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2021, 07:39   #123
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Ik vroeg via schriftelijke parlementaire vraag cijfers op over nationaliteit hongerstakers. Ik kreeg ze niet. De Tijd vroeg ze op en krijgt ze wel.

Onaanvaardbaar. Ik zal dit officieel aankaarten bij Kamervoorzitter

En zoals voorspeld, quasi allemaal Maghreb… Bron.
Aldus Francken op Twitter. Het is echt wel triestig gesteld met onze democratie dat onze vertegenwoordigers worden genegeerd in het parlement maar dat in ruil voor een platform en goede kritieken ministers de gevraagde info wel doorschuiven aan journalisten. De Vivaldipartijen zijn de ondemocratische partijen en dienen in een cordon sanitair gestoken te worden.

Ook weer tekenend dat de meeste mensen die hier illegaal zijn geen vluchtelingen zijn maar zoontjesoverschot, gelukszoekers die naar het westen komen omdat de rijken in hun islamitische thuislanden meer dan een vrouw hebben, of dat men het migratiepact is gaan tekenen in Marrakesh, een stad in Marokko dat illegalen weigert terug op te nemen. Een mens wordt niet goed van zoveel valsheid.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 5 november 2021 om 07:40.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be