Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juli 2018, 21:31   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard Het plan om de EU te overspoelen.

The Plot to Flood Europe with 200 Million Africans

Deze invasie is een slechte zaak voor Europa maar nog steeds zijn er velen die het gevaar niet zien, of niet willen zien.

De Europeanen hun veiligheid is in gevaar.

Je zou je bijna gaan verlagen tot het scanderen van 'Ausländer Raus!' (de woorden, niet waar ze in een ver verleden voor stonden) na het bekijken van het filmpje.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2018, 09:54   #2
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
The Plot to Flood Europe with 200 Million Africans

Deze invasie is een slechte zaak voor Europa maar nog steeds zijn er velen die het gevaar niet zien, of niet willen zien.

De Europeanen hun veiligheid is in gevaar.

Je zou je bijna gaan verlagen tot het scanderen van 'Ausländer Raus!' (de woorden, niet waar ze in een ver verleden voor stonden) na het bekijken van het filmpje.
Je hebt geen filmpje nodig om te beseffen dat al die mensen die hier hun geluk zoeken, niet direct een verrijking zullen vormen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2018, 10:14   #3
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Wie is Mark Collett?
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2018, 10:15   #4
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Overbevolk het land met gelukzoekers,dat houd de lonen van het gepeupel laag.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2018, 11:40   #5
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
The Plot to Flood Europe with 200 Million Africans

Deze invasie is een slechte zaak voor Europa maar nog steeds zijn er velen die het gevaar niet zien, of niet willen zien.

De Europeanen hun veiligheid is in gevaar.

Je zou je bijna gaan verlagen tot het scanderen van 'Ausländer Raus!' (de woorden, niet waar ze in een ver verleden voor stonden) na het bekijken van het filmpje.
Misschien moeten we niet de brand (vluchtelingen) beschuldigen maar de brandstichter (EU)

En met EU bedoel ik Angela Bwerkel en Emmanuel Macaroni
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 6 juli 2018 om 11:40.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2018, 11:51   #6
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Krijgen we soms geen heimwee naar die goede man geboren op 20 april 1889 en veel te vroeg heen gegaan op 30 april 1945? Die zou het probleem wel op een definitieve manier hebben opgelost.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2018, 09:30   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Misschien moeten we niet de brand (vluchtelingen) beschuldigen maar de brandstichter (EU)

En met EU bedoel ik Angela Bwerkel en Emmanuel Macaroni
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2018, 09:34   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Krijgen we soms geen heimwee naar die goede man geboren op 20 april 1889 en veel te vroeg heen gegaan op 30 april 1945? Die zou het probleem wel op een definitieve manier hebben opgelost.
Die zouden het inderdaad een ietsje anders opgelost hebben ...

Ik denk dat die lieden luid en duidelijk zouden gezongen hebben van:

'In een klein stationnetje ... '

Kwestie van wat mensen terug huiswaarts te sturen?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2018, 09:41   #9
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Die zouden het inderdaad een ietsje anders opgelost hebben ...

Ik denk dat die lieden luid en duidelijk zouden gezongen hebben van:

'In een klein stationnetje ... '

Kwestie van wat mensen terug huiswaarts te sturen?
En dan hopen dat er die dag niet gestaakt wordt...
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2018, 20:12   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
En dan hopen dat er die dag niet gestaakt wordt... <--
Dat zou pas lastig zijn inderdaad.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juli 2018 om 20:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2018, 19:26   #11
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Krijgen we soms geen heimwee naar die goede man geboren op 20 april 1889 en veel te vroeg heen gegaan op 30 april 1945? Die zou het probleem wel op een definitieve manier hebben opgelost.
Hij zou het in ieder geval hebben aangepakt. Over de manier waarop zullen we het maar niet hebben. Ge kunt natuurlijk geen eieren bakken zonder de schaal te breken maar aan alles zijn grenzen.

Maar we moeten in elk geval naar een veel strenger beleid.

Ik heb ooit op punt gestaan om een appartementsgebouw te kopen. Bij het bezichtigen van het gebouw kwam ik op een van de appartementen waar een allochtoon woonde. Het appartement had een grote living en langs een van de twee lange muren stond halfweg een ligzetel met links en rechts daarvan een divan.

De Pascha lag languit in zijn ligzetel en op iedere divan zat er een hoofddoek madelon met voor haar een tapijt met een stuk of zes jong elks. De Pascha wist me heel fier te vertellen dat hij twee vrouwen had.

Als hij voor zijn OCMW uitkering zou moeten werken en zijn twee kapnonnen ook, dan zou hij het waarschijnlijk al veel minder plezant gevonden hebben.

Veel gemeenten hebben de gewoonte van aan groenaanleg te doen maar de bewoners worden belast met het onderhoud van al dat groen voor hun eigendom want de gemeente beschikt veelal slechts over een man of 5 om het onderhoud van al het groen in de gemeente te doen. Veel te weinig dus, maar aan de andere kant delen de OCMW's van die gemeentes vervanginsinkomes uit aan mensen die thuis zitten te niksen.

Aan dat soort zaken moet dringend een einde komen. Recht op OCMW uitkering moet gekoppeld worden aan plichten.

Leven op de kosten van de gemeenschap moet inhouden dat er diensten moeten verleent worden aan die gemeenschap. Dat is een goed begin, dan vervelen ze zich niet en dan leren ze dat de gebakken vlaaien niet zomaar in hun bek vliegen.

Nu wordt men beloont om niet te werken, Leefloon, goedkoper tarief voor allerlei zaken en zo meer. Als het dan nog gaat over een alleenstaande vrouw trekt ze nog eens dubbel kindergeld ook. Waarom zou die nog gaan werken. Als ze gaat werken verdient ze dikwijls nagenoeg niet veel meer dan haar leefloon, krijgt geen extra voordelen, moet haar vervoerskosten van en naar haar werk betalen, kinderopvang betalen en krijgt geen dubbel kindergeld meer.

Bovendien, veel van die dames, als ze al gescheiden wonen, trekken dan nog alimentatie van de man. Dan zijn die niet alleenstaande hé, financieel gezien zijn die niet alleenstaand, alleen wonend misschien, soms ook al want ik zou ze niet de kost willen geven die helemaal zelfs niet alleenwonend zijn.

Veelmeer controle is hier op zijn plaats.

Laatst gewijzigd door Garry : 10 juli 2018 om 19:51.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be