Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 januari 2012, 23:25   #281
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Of nog beter: ze krijgen de doodstraf en worden neergekogeld. Ik ben zeker dat U zich helemaal thuis zult voelen in landen als Kenya, Honduras, enzovoort.
Nope, ben meer voor landen als Duitsland of de VS waar er bij de mensen een werkmentaliteit heerst, geen stakersmentaliteit.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 23:26   #282
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Nope, ben meer voor landen als Duitsland of de VS waar er bij de mensen een werkmentaliteit heerst, geen stakersmentaliteit.
Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat Belgen grotere werkers zijn dan Amerikanen. Amerikanen werken lange uren, hebben minder vakantie, maar minder intensief dan in België. Alleszins heeft België een hogere arbeidsproductiviteit.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2012, 23:35   #283
neutron
Banneling
 
 
neutron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
ja, dat denk ik. Overigens de VS lijdt net zo erg onder de crisis als West-Europa, dus de crisis kun je onmogelijk wijten aan de vakbonden of "teveel" arbeidsrechten.
Inderdaad, de crisis is te wijten aan het hyperliberalisme waarin alles mag, ook gebakken lucht verkopen, mensen oplichten, gokken met het spaargeld van de burgers, toxische producten verkopen voor bonussen,...

In de VS probeert men de crisis op te lossen met dollars bij te drukken,
hoelang men dat nog kan volhouden is een vraagteken.

De hyperinflatie loert om het hoekje.

www.neutr-on.be
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 00:13   #284
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
Inderdaad, de crisis is te wijten aan het hyperliberalisme waarin alles mag, ook gebakken lucht verkopen, mensen oplichten, gokken met het spaargeld van de burgers, toxische producten verkopen voor bonussen,...

In de VS probeert men de crisis op te lossen met dollars bij te drukken,
hoelang men dat nog kan volhouden is een vraagteken.

De hyperinflatie loert om het hoekje.
Hierin volg ik volledig.

Het bijdrukken van geld is vergelijkbaar met de rol van de ECB in de EU. Men heeft de keuze: alles laten doodbloeden, of opnieuw geld erin pompen en proberen.
Het zal er dus op aankomen dat de rust terugkeert, en dat niet enkele personen voor puur persoonlijk gewin de rest van de bevolking wederom onderuit haalt.
Komt de rust niet terug, dan zal hyperinflatie het minste zijn, want dan zal wel eens oorlog kunnen uitbreken. (Dit zeer 'to the point' verwoord).


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Nope, ben meer voor landen als Duitsland of de VS waar er bij de mensen een werkmentaliteit heerst, geen stakersmentaliteit.
Het is niet omdat je gesyndiceerd bent, dat je daarom een stakersmentaliteit hebt. Ik ben zeker dat er sommigen ook zouden willen gaan werken, er dat er productieve mensen aanwezig zijn.
Iedereen vindt men overal terug. Het is natuurlijk te zien in welke mate, waardoor bepaalde "beelden" kunnen ontstaan.
Ik heb ook mijn bedenkingen bij de vakbonden, maar toch niet deze.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 13 januari 2012 om 00:21.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be