Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 november 2018, 20:49   #1
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard Zijn alle eilandbewoners egocentrische narcisten ?

Het antwoord : neen

Ondanks deze duidelijke uitkomst : discuzzz plz prôôôôôt

Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 22 november 2018 om 21:14.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2018, 20:51   #2
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

P.A en persoonlijke draad. Of anders gezegd: gestalk, gebully en gepest. Of nog anders gezegd: getrol. Dat zal wel voor iedereeen duidelijk zijn -1.
Afvoeren

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 november 2018 om 20:55.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2018, 20:58   #3
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
P.A en persoonlijke draad. Of anders gezegd: gestalk, gebully en gepest. Of nog anders gezegd: getrol. Dat zal wel voor iedereeen duidelijk zijn -1.
Afvoeren
Hoe narcistisch moet je wel niet zijn om jezelf als vertegenwoordiger te zien van alle eilandbewoners ?

Toch blijf ik bij mijn antwoord
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2018, 21:03   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Als het zo voortgaat met Moeder Aarde zijn ze binnenkort allemaal verzopen de eilandbewoners case closed, problem solved.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2018, 21:05   #5
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Ik woon 1000m hoog
Het zullen eerder de lage Vlamingen zijn die verzuipen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 november 2018 om 21:07.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2018, 21:09   #6
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik woon 1000m hoog
Het zullen eerder de lage Vlamingen zijn die verzuipen.
Ah, vandaar de mist en de kille temperaturen
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2018, 21:11   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Ah, vandaar de mist en de kille temperaturen
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2018, 21:13   #8
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Nog meer flauwekul van eiflauwekul, de man van de eindeloze persoonlijke flauwekul.

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 november 2018 om 21:13.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2018, 21:36   #9
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2018, 21:42   #10
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Gaan we eno2 door de "purificator" draaien ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2018, 22:35   #11
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik woon 1000m hoog...
Soms kan het interessant & nuttig zijn om iemand zo hoog mogelijk te promoveren.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 08:01   #12
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

sommigen hebben duidelijk last van ijle lucht.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 08:15   #13
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Ah, vandaar de mist en de kille temperaturen
Tja dien berg vangt alle wolken en koude en vocht op zodat ze in de baai hogere temperaturen hebben, het is daar (op die berg) over het algemeen slecht wonen daarom dat daar de arme mensen wonen, de meer begoede leven beneden de berg.

Bv. De stuk (op de foto) is ik dacht 30.000 jaar geleden afgebroken en daar is het goed leven;



Die berg doet wegens de hoge vochtigheidsgraad meer denken aan de schotse hoogvlakte dan aan een tropisch eiland, zoek de palmbomen. Prachtig uitzicht dat wel.



Ik citeer:
De steil oprijzende rotswand die de rugzijde vormt van het El Golfodal markeert de rand van een enorme bergstorting. Voorbij deze rand begint een hoogvlakte, Malpaso (1150m), min of meer ook het dak van El Hierro. Op deze hoogvlakte heerst een ander klimaat. Het is er kouder en er staat doorgaans veel wind. Op de Malpaiso, dat 'slechte grond' betekent, groeien dennen en in het gebied van El Sabinar komen grillig gevormde jeneverbessen voor. Deze danken hun bizarre groeivormen aan de voortdurend waaiende passaatwind.

__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 23 november 2018 om 08:45.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 09:43   #14
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.519
Standaard

Wonen op zo'n plaats kan een gevoel van almacht geven aan sommigen. Het zich bevinden op het dak van de wereld of het centrum van het heelal. Dat gevoel is een meestal iets kortstondig, weggelegd voor de toerist die passeert. Een narcist zal continue bevestiging nodig hebben dat hij de juiste keuze gemaakt heeft om op zo'n afgelegen plaats te wonen. Het continue outreachen naar het thuisland doet denken dat het contact met de plaatselijke bevolking stroef verloopt. Van een werkelijke immigratie is geen sprake. Er is een hunkeren naar de erkenning van het thuisland omwille van de redenen waarom men immigreerde, gevoelens van grandeur bevestigd te zien wat bij de plaatselijke bevolking niet kan. Die nood aan bevestiging duidt op een leegte, een twijfel over de levenskeuze die men maakte, eenzaamheid.

Dat is één hypothese.

Laatst gewijzigd door Bach : 23 november 2018 om 09:44.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 09:46   #15
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

malpaiso ... woont daar vrijwillig ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 09:54   #16
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Wonen op zo'n plaats kan een gevoel van almacht geven aan sommigen. Het zich bevinden op het dak van de wereld of het centrum van het heelal. Dat gevoel is een meestal iets kortstondig, weggelegd voor de toerist die passeert. Een narcist zal continue bevestiging nodig hebben dat hij de juiste keuze gemaakt heeft om op zo'n afgelegen plaats te wonen. Het continue outreachen naar het thuisland doet denken dat het contact met de plaatselijke bevolking stroef verloopt. Van een werkelijke immigratie is geen sprake. Er is een hunkeren naar de erkenning van het thuisland omwille van de redenen waarom men immigreerde, gevoelens van grandeur bevestigd te zien wat bij de plaatselijke bevolking niet kan. Die nood aan bevestiging duidt op een leegte, een twijfel over de levenskeuze die men maakte, eenzaamheid.

Dat is één hypothese.
Ik zou het niet beter kunnen zeggen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 11:05   #17
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Wonen op zo'n plaats kan een gevoel van almacht geven aan sommigen. Het zich bevinden op het dak van de wereld of het centrum van het heelal. Dat gevoel is een meestal iets kortstondig, weggelegd voor de toerist die passeert. Een narcist zal continue bevestiging nodig hebben dat hij de juiste keuze gemaakt heeft om op zo'n afgelegen plaats te wonen. Het continue outreachen naar het thuisland doet denken dat het contact met de plaatselijke bevolking stroef verloopt. Van een werkelijke immigratie is geen sprake. Er is een hunkeren naar de erkenning van het thuisland omwille van de redenen waarom men immigreerde, gevoelens van grandeur bevestigd te zien wat bij de plaatselijke bevolking niet kan. Die nood aan bevestiging duidt op een leegte, een twijfel over de levenskeuze die men maakte, eenzaamheid.

Dat is één hypothese.

Nou, nou, pretty impressive

Edoch, Ik had ook graag nog een andere hypothese gehoord.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 12:29   #18
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Tja dien berg vangt alle wolken en koude en vocht op zodat ze in de baai hogere temperaturen hebben, het is daar (op die berg) over het algemeen slecht wonen daarom dat daar de arme mensen wonen, de meer begoede leven beneden de berg.

Bv. De stuk (op de foto) is ik dacht 30.000 jaar geleden afgebroken en daar is het goed leven;



Die berg doet wegens de hoge vochtigheidsgraad meer denken aan de schotse hoogvlakte dan aan een tropisch eiland, zoek de palmbomen. Prachtig uitzicht dat wel.



Ik citeer:
De steil oprijzende rotswand die de rugzijde vormt van het El Golfodal markeert de rand van een enorme bergstorting. Voorbij deze rand begint een hoogvlakte, Malpaso (1150m), min of meer ook het dak van El Hierro. Op deze hoogvlakte heerst een ander klimaat. Het is er kouder en er staat doorgaans veel wind. Op de Malpaiso, dat 'slechte grond' betekent, groeien dennen en in het gebied van El Sabinar komen grillig gevormde jeneverbessen voor. Deze danken hun bizarre groeivormen aan de voortdurend waaiende passaatwind.

Wat een prachtige foto's! Een droom, moest ik daar ooit kunnen wonen... Nooit nog vervuiling, nooit nog frustratie, nooit nog stress...Helaas niet voor de gemiddelde burger weggelegd...
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 12:41   #19
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Wat een prachtige foto's! Een droom, moest ik daar ooit kunnen wonen... Nooit nog vervuiling, nooit nog frustratie, nooit nog stress...Helaas niet voor de gemiddelde burger weggelegd...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 12:54   #20
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Wat een prachtige foto's! Een droom, moest ik daar ooit kunnen wonen... Nooit nog vervuiling, nooit nog frustratie, nooit nog stress...Helaas niet voor de gemiddelde burger weggelegd...
Wat is dat nu weer voor zever, een mooi huisje huur je all in daar voor 350€ alles is goedkoper en gezondheidszorg is gratis en half de mannelijke bevolking loopt daar stoned rond een teken van rijkdom is daar een paard bezitten, 's zondag rijden er nog met paard en koetsje rond. Maar op dien berg zou ik niet kruipen ge krijgt uwe was daar zelfs niet gedroogd.
En stress tja dat maak je zelf, er zijn er daar die, zelfs op die berg, een serieuze last van hoge bloeddruk hebben hoor.
Een pensioentje en je kan starten.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 23 november 2018 om 12:58.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be