Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2017, 14:05   #281
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Kriegsspiele

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Je zou voor minder, binnen een paar weken is 'em zijn TV en de 2 Chinese vazen kwijt.

Stel dat het hof van Beroep Tanghe redt en onontvankelijkheid uitspreekt wegens de uitlating hier op politics.

Dan wacht ik doodleuk mijn beslag af ,revindiceer alle goederen behalve de lampekap ,tv en 2 chinese vazen ) en ga op grond van Ger W 1498 terug beginnen van voor af aan voor de beslagrechter op grond van de ontbindende voorwaarde art 60
Dan kan men geen gebruik maken van ontontvankelijkheid en zal men moeten uitspreken dat op grond van art 60 niet ik maar adopont moet betalen.
Adopont verschijnt dan wel voor de beslagrechter om mij te vrijwaren.
Dus het is altijd of nederlaag of pyrusoverwinning voor Meester TANGHE
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 14:16   #282
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
mag ik dat nog ? Volgens de agenda had Meester Tanghe het laatste woord en moeten wij nu pleten vandaar dat ik pleitnota aanpas.
Dan zal je het akkoord nodig hebben van Tanghe om af te wijken van de kalender en hem uiteraard de kans nog geven nog eens te repliceren. Normaal wordt daar niet moeilijk over gedaan.

Je kan het dus maar vragen hé. Een 'nee' heb je immers...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 14:50   #283
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dan zal je het akkoord nodig hebben van Tanghe om af te wijken van de kalender en hem uiteraard de kans nog geven nog eens te repliceren. Normaal wordt daar niet moeilijk over gedaan.

Je kan het dus maar vragen hé. Een 'nee' heb je immers...
hou het bij de pleitnota wil pleiten nu ,ben erop voorberijd

bedankt voor je suggestie
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 14:51   #284
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
hou het bij de pleitnota wil pleiten nu ,ben erop voorberijd

bedankt voor je suggestie
Tanghe riskeert je peitnota te weren als daar dingen in staan die niet in je (korte) besluiten staan.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 16:25   #285
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Tanghe riskeert je peitnota te weren als daar dingen in staan die niet in je (korte) besluiten staan.
ok ik hou er rekening mee
bedankt
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2017, 16:27   #286
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Res Oplichters En Dieven

RES OPLICHTERS EN DIEVEN
Nieuwe rechtzaak ,ditmaal val ik aan.

Van: paul van der es [mailto[email protected]]
Verzonden: vrijdag 1 september 2017 17:23
Aan: 'Michael Tanghe'
CC: 'Albert Tanghe'; 'rudi haentjens'; 'Verbeeck Erik'; 'David Anné'; 'Sander Pols'; 'Xavier Coninckx'
Onderwerp: Formele Iingebreke stelling naar Res wegens blokkering rekening nrs vrienden en klanten

Waarde Michel

Walter laat al de RES rekeningen van klanten en vrienden familieleden blokkeren omdat ze met Van der Es werken of er familie van zijn of kennis.

Wij hebben de klacht van een klant opgenomen waarin Jacky duidelijk stelde dat zijn RES rekening geblokkeerd is omdat hij een relatie is van Paul Van der ES. Tevens doet Jacky belangenvermenging door de klant te dwingen een factuur van zijn firma te betalen.
Ook heeft mijn zuster en familie hetzelfde voor.
Ik ga mijn klanten en familieleden adviseren om een strafklacht gezamenlijk neer te leggen voor diefstal en tevens ga ik RES laten dagvaarden voor de rechtbank in kortgeding voor vrijgave van die Res eenheden.

Ook vertrekt er volgende week een mail naar alle RES leden vanuit een gedupeerde klant ,dus niet vanuit ADOPONT om dit aan de grote klok te hangen.
Ik publiceer het op politics en verwittig de krant.
Ik had U beloofd dat U nog veel geld zou kunnen factureren aan RES ,dus ik hoop dat je goed doorrekent in deze nieuwe zaak.

Mijn advocaten kantoor questa law zal het kortgeding inleiden.



vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2017, 01:15   #287
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dan zal je het akkoord nodig hebben van Tanghe om af te wijken van de kalender en hem uiteraard de kans nog geven nog eens te repliceren. Normaal wordt daar niet moeilijk over gedaan.

Je kan het dus maar vragen hé. Een 'nee' heb je immers...
Hierbij de aangepaste versie van de pleitnota voor 18 september Hof van Beroep
graag opmerkingen en suggesties

https://www.slideshare.net/paulvande...ta-18september
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2017, 06:50   #288
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
RES OPLICHTERS EN DIEVEN
Nieuwe rechtzaak ,ditmaal val ik aan.

Van: paul van der es [mailto[email protected]]
Verzonden: vrijdag 1 september 2017 17:23
Aan: 'Michael Tanghe'
CC: 'Albert Tanghe'; 'rudi haentjens'; 'Verbeeck Erik'; 'David Anné'; 'Sander Pols'; 'Xavier Coninckx'
Onderwerp: Formele Iingebreke stelling naar Res wegens blokkering rekening nrs vrienden en klanten

Waarde Michel

Walter laat al de RES rekeningen van klanten en vrienden familieleden blokkeren omdat ze met Van der Es werken of er familie van zijn of kennis.

Wij hebben de klacht van een klant opgenomen waarin Jacky duidelijk stelde dat zijn RES rekening geblokkeerd is omdat hij een relatie is van Paul Van der ES. Tevens doet Jacky belangenvermenging door de klant te dwingen een factuur van zijn firma te betalen.
Ook heeft mijn zuster en familie hetzelfde voor.
Ik ga mijn klanten en familieleden adviseren om een strafklacht gezamenlijk neer te leggen voor diefstal en tevens ga ik RES laten dagvaarden voor de rechtbank in kortgeding voor vrijgave van die Res eenheden.

Ook vertrekt er volgende week een mail naar alle RES leden vanuit een gedupeerde klant ,dus niet vanuit ADOPONT om dit aan de grote klok te hangen.
Ik publiceer het op politics en verwittig de krant.
Ik had U beloofd dat U nog veel geld zou kunnen factureren aan RES ,dus ik hoop dat je goed doorrekent in deze nieuwe zaak.

Mijn advocaten kantoor questa law zal het kortgeding inleiden.



vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125
Ambiance !
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2017, 06:54   #289
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ja dan ga ik in cassatie ,simpel
Veel succes!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 17:41   #290
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Tanghe riskeert je peitnota te weren als daar dingen in staan die niet in je (korte) besluiten staan.
JA JE HEBT GELIJK ,wat moet eruit dan ?

Van: paul van der es [mailto[email protected]]
Verzonden: maandag 4 september 2017 18:39
Aan: 'Michael Tanghe'
Onderwerp: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Dit stuk is medegedeeld aan U en het hof en is een pleitnota
Pleiten is toch vorm vrij en ik mag dan toch zeggen wat ik wil of ben ik verkeerd ?
Ik zal ze dan niet afgeven want de vorige is identiek buiten 2 plaatjes
Er staat niet meer in dan in de neergelegde pleitnota enkel 2 plaatjes erbij gezet.

Van: Michael Tanghe [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 4 september 2017 10:55
Aan: paul van der es
Onderwerp: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Beste Paul,


Het is niet de bedoeling dat U nog repliceert of bijkomende stukken/documenten voor het Hof neerlegt. U hebt, net als ik, een conclusiekalender ontvangen met vervaldata voor het neerleggen van schriftelijke conclusies.

U die graag leest: neem er gerust maar eens art. 747 §2 van het gerechtelijk wetboek bij.

Ieder stuk dat U produceert, moet vooraf gecommuniceerd zijn en er moet in de kalender een mogelijkheid zijn om voor uw tegenstrever op te repliceren.

Dat is er hier niet. U hebt ook conclusies neergelegd en overgemaakt. Het spreekt dus voor zich dat ik mij zal neerleggen tegen ieder stuk/middel/conclusie dat niet is meegedeeld en/of dat na 10/8 is neergelegd.

Ik herinner U ook aan het feit dat U maar tien min mag pleiten (U hebt dit zelf aan het Hof gevraagd en voorgesteld).




Michael TANGHE
Advocaat - Avocat – Lawyer

Avenue Georges Lecointe 50 - Georges Lecointelaan, 50
1180 BRUXELLES - BRUSSEL
 : +32 (0)2 375 82 42  : +32 (0)2 375 66 22  : [email protected]
Please note that this message is intended only for the use of the addressee and may contain information that is privileged, confidential and exempt from disclosure under applicable law. If you are not the intended recipient or employee or agent responsible for delivering this message to the addressee, we must draw to your attention that any dissemination, distribution or copying of this message is prohibited If you have received this message in error, please notify us by telephone and we should be grateful if you would delete the original in your mail box .

From: paul van der es [mailto[email protected]]
Sent: dimanche 3 septembre 2017 02:22
To: Michael Tanghe <[email protected]>
Cc: Albert Tanghe <[email protected]>; [email protected]; 'Boris Smets' <[email protected]>
Subject: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Waarde Meester
Hierbij aangepaste pleitnota Hof van Beroep

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=287
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 18:39   #291
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard spannend !

Van: paul van der es [mailto[email protected]]
Verzonden: maandag 4 september 2017 19:37
Aan: 'Michael Tanghe'
CC: 'Albert Tanghe'; '[email protected]'; 'Boris Smets'; 'Rik Denys'
Onderwerp: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Michel
Mijn pleitnota is een verduidelijking van mijn conclusie en memo
Ik ben iso gecertificeerd, de rechtbank en U nog niet
Ik heb 3 advocaten dit certificaat bezorgd en ook scholen
Nog geen rechtbanken ,en dit wordt misschien hoog tijd
Ik zal mijn pleitnota aanpassen aan uw art 747 en toch neerleggen want ik wil dat de rechter die plaatjes ziet
In Antwerpen zeggen ze je bent een toffe pe (je maakt mij sterker door je prachtige oppositie)
De eerste sterfhuisconstructie die ik moet doen in het Brusselse raad ik jou aan als opponent
Dan slaapt mijn klant gerust.
Ik ben aan het groeien met een tempo dat normale advocaten niet kunnen vatten ,verdubbeling omzet iedere maand(geen grap)


vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//








Van: Michael Tanghe [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 4 september 2017 18:55
Aan: paul van der es
Onderwerp: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Alles wat niet in het ger.W. toegelaten en voorzien is, is “niet-toegelaten”.
Mathematische redenering, of was het logica?

Uw pleitnota is een extensie van een conclusie, wat niet kan. U kan alleen pleiten op basis van uw conclusie en de rechter zal ook enkel lezen wat in uw conclusie staat.






Michael TANGHE
Advocaat - Avocat – Lawyer

Avenue Georges Lecointe 50 - Georges Lecointelaan, 50
1180 BRUXELLES - BRUSSEL
 : +32 (0)2 375 82 42  : +32 (0)2 375 66 22  : [email protected]
Please note that this message is intended only for the use of the addressee and may contain information that is privileged, confidential and exempt from disclosure under applicable law. If you are not the intended recipient or employee or agent responsible for delivering this message to the addressee, we must draw to your attention that any dissemination, distribution or copying of this message is prohibited If you have received this message in error, please notify us by telephone and we should be grateful if you would delete the original in your mail box .

From: paul van der es [mailto[email protected]]
Sent: lundi 4 septembre 2017 18:54
To: Michael Tanghe <[email protected]>
Subject: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Ok
Begrepen ,ik doe altijd een pletnota niet als conclusie maar als memo voor de rechter en voorzie zelf een plaats zodat hij kan noteren .
Kwestie dat hij zich het nog herinnerd binnen 3 maanden als hij zijn vonnis moet uitschrijven
Is dat verboden ?


vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//








Van: Michael Tanghe [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 4 september 2017 18:42
Aan: paul van der es
Onderwerp: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

De vorige pleitnota moet ook niet worden neergelegd.

U stelt besluiten op en dat is alles. Art. 747 spreekt niet over pleitnota’s, maar over conclusies. Stukken moeten vooraf worden meegedeeld en neergelegd, net zoals de conclusie, dus op de pleitzitting zelf moet U niets afgeven. U weet wat de sanctie is.
Uw eigen nota’s voor pleidooien mag U natuurlijk bijhebben, maar legt U niet neer.



Michael TANGHE
Advocaat - Avocat – Lawyer

Avenue Georges Lecointe 50 - Georges Lecointelaan, 50
1180 BRUXELLES - BRUSSEL
 : +32 (0)2 375 82 42  : +32 (0)2 375 66 22  : [email protected]
Please note that this message is intended only for the use of the addressee and may contain information that is privileged, confidential and exempt from disclosure under applicable law. If you are not the intended recipient or employee or agent responsible for delivering this message to the addressee, we must draw to your attention that any dissemination, distribution or copying of this message is prohibited If you have received this message in error, please notify us by telephone and we should be grateful if you would delete the original in your mail box .

From: paul van der es [mailto[email protected]]
Sent: lundi 4 septembre 2017 18:39
To: Michael Tanghe <[email protected]>
Subject: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Dit stuk is medegedeeld aan U en het hof en is een pleitnota
Pleiten is toch vorm vrij en ik mag dan toch zeggen wat ik wil of ben ik verkeerd ?
Ik zal ze dan niet afgeven want de vorige is identiek buiten 2 plaatjes
Er staat niet meer in dan in de neergelegde pleitnota enkel 2 plaatjes erbij gezet.


vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//








Van: Michael Tanghe [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 4 september 2017 10:55
Aan: paul van der es
Onderwerp: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Beste Paul,


Het is niet de bedoeling dat U nog repliceert of bijkomende stukken/documenten voor het Hof neerlegt. U hebt, net als ik, een conclusiekalender ontvangen met vervaldata voor het neerleggen van schriftelijke conclusies.

U die graag leest: neem er gerust maar eens art. 747 §2 van het gerechtelijk wetboek bij.

Ieder stuk dat U produceert, moet vooraf gecommuniceerd zijn en er moet in de kalender een mogelijkheid zijn om voor uw tegenstrever op te repliceren.

Dat is er hier niet. U hebt ook conclusies neergelegd en overgemaakt. Het spreekt dus voor zich dat ik mij zal neerleggen tegen ieder stuk/middel/conclusie dat niet is meegedeeld en/of dat na 10/8 is neergelegd.

Ik herinner U ook aan het feit dat U maar tien min mag pleiten (U hebt dit zelf aan het Hof gevraagd en voorgesteld).




Michael TANGHE
Advocaat - Avocat – Lawyer

Avenue Georges Lecointe 50 - Georges Lecointelaan, 50
1180 BRUXELLES - BRUSSEL
 : +32 (0)2 375 82 42  : +32 (0)2 375 66 22  : [email protected]
Please note that this message is intended only for the use of the addressee and may contain information that is privileged, confidential and exempt from disclosure under applicable law. If you are not the intended recipient or employee or agent responsible for delivering this message to the addressee, we must draw to your attention that any dissemination, distribution or copying of this message is prohibited If you have received this message in error, please notify us by telephone and we should be grateful if you would delete the original in your mail box .

From: paul van der es [mailto[email protected]]
Sent: dimanche 3 septembre 2017 02:22
To: Michael Tanghe <[email protected]>
Cc: Albert Tanghe <[email protected]>; [email protected]; 'Boris Smets' <[email protected]>
Subject: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Waarde Meester
Hierbij aangepaste pleitnota Hof van Beroep

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=287



vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2017, 19:11   #292
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Van: paul van der es [mailto[email protected]]
Verzonden: maandag 4 september 2017 19:37
Aan: 'Michael Tanghe'
CC: 'Albert Tanghe'; '[email protected]'; 'Boris Smets'; 'Rik Denys'
Onderwerp: RE: aangepaste pleitnota voor hof van beroep

Michel
Mijn pleitnota is een verduidelijking van mijn conclusie en memo
Ik ben iso gecertificeerd, de rechtbank en U nog niet
Ik heb 3 advocaten dit certificaat bezorgd en ook scholen
Nog geen rechtbanken ,en dit wordt misschien hoogtijd
Ik zal mijn pleitnota aanpassen aan uw art 747 en toch neerleggen want ik wil dat de rechter die plaatjes ziet
In Antwerpen zeggen ze je bent een toffe pe (je maakt mij sterker door je prachtige oppositie)
De eerste sterfhuisconstructie die ik moet doen in het Brusselse raad ik jou aan als opponent
Dan slaapt mijn klant gerust.
Ik ben aan het groeien met een tempo dat normale advocaten niet kunnen vatten ,verdubbeling omzet iedere maand(geen grap)


vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 06:48   #293
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Lol, Tanghe wil precies niet meewerken

Wat een bitch...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 08:45   #294
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Lol, Tanghe wil precies niet meewerken

Wat een bitch...
Ja art 60 is lastig ,de rechtbank kan onmogelijk dit naast zich neerleggen,de ontbindende voorwaarde is ingegaan bij de oprichting.

Door een fout in de wetswijziging (vervanging van opschortende voorwaarde in ontbindende voorwaarde) zit iedereen nu vast.

De eerste rechter kon niet anders dan vaststellen dat de vennootschap nog niet bestond.

Het hof van beroep kan niet anders dan vaststellen dat ze bestaat maar daarom is het eerste vonnis niet verkeerd.

ik pleit enkel over art 60 vandaar die 10 minuten

ik weet niet hoe het Hof van beroep dit gaat oplossen

Als ik in hun plaats was dan verklaarde ik het eerste vonnis gegrond maar viel dan terug op mijn devolutieve werking en stelde declaratief vast dat de ontbindende voorwaarde was ingegaan en dat dus adopont de verbintenissen had overgenomen ,zonder adopont te veroordelen want die is geen procespartij.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 09:47   #295
Modder
Vreemdeling
 
Modder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2016
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Mathematische redenering, of was het logica?
Tanghe heeft wel humor!

En verder natuurlijk het juridisch failliet van Paul dat 'ie advies van de advocaat van de tegenpartij nodig heeft.
Modder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 19:38   #296
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modder Bekijk bericht
Tanghe heeft wel humor!

En verder natuurlijk het juridisch failliet van Paul dat 'ie advies van de advocaat van de tegenpartij nodig heeft.
ik ken geen proces recht
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 19:50   #297
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modder Bekijk bericht
Tanghe heeft wel humor!

.
ja ik zou ook kunnen lachen met al de facturen die hij mag maken aan RES .

Zou mijn aanbreng commissie eens moeten bespreken.

Morgen start 5 voor 12 Limburg

Rijmenam
oudenaarde
antwerpen
???? wordt morgen beslist welke stad kantoor komt
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2017, 13:04   #298
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard vijf voor 12 ORGANISATIE

Terwijl dat jullie spammen en zwammen heb ik een volledige organisatie uitgebouwd op 6 maanden .
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf D OP 40 Functieorganogram 5 voor 12.pdf‎ (18,2 KB, 128x gelezen)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2017, 14:27   #299
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Terwijl dat jullie spammen en zwammen ...........blablabla......... .
Over spammen en zwammen gesproken....

Van de kleine 300 berichten in deze draad hebt u er tot nu 113 bijgedragen. Dat is méér dan 3 x het aantal bijdragen van de tweede meest bijdragende forumdeelnemer..... Kortom, als de andere forummers volgens u "spammen en zwammen", dan spamt en zwamt u meer dan driemaal zoveel.

Uw post betreft derhalve andermaal een schoolvoorbeeld van een boomerang-argument.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 6 september 2017 om 14:41.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2017, 09:23   #300
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Over spammen en zwammen gesproken....

Van de kleine 300 berichten in deze draad hebt u er tot nu 113 bijgedragen. Dat is méér dan 3 x het aantal bijdragen van de tweede meest bijdragende forumdeelnemer..... Kortom, als de andere forummers volgens u "spammen en zwammen", dan spamt en zwamt u meer dan driemaal zoveel.

Uw post betreft derhalve andermaal een schoolvoorbeeld van een boomerang-argument.
ik zwam niet ik handel
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf T OP 250 Auditplanning.pdf‎ (173,6 KB, 127x gelezen)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be