Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 22 juni 2004, 22:23   #41
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

8) Ancapa, heeft hier ondertussen, zowat de volledige "blok-website" gecopieerd en "gepasted". Last van inspiratie soms ?? 8)
Pietje is offline  
Oud 22 juni 2004, 22:42   #42
Waterdrager
Vreemdeling
 
Waterdrager's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Berichten: 44
Standaard

Heb je die 8 1/2 (jaar) doelbewust neergeschreven Piano?
Waterdrager is offline  
Oud 22 juni 2004, 23:13   #43
de Vexille
Parlementsvoorzitter
 
de Vexille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 2.430
Standaard

Nog nooit gehoord van de basisbeginselen van de oosterse gevechtsport?
Of van Sun Tsu's "Art of War?"
Vooral eens lezen en je zal merken dat dit "hard tegen hard" geen schijn van kans op succes maakt.

Er zijn wel andere strategieën, maar die vereisen dan weer politieke moed en vooral vaardigheid... en dat is de laatste tijd toch wel zeldzaam gebleken.
__________________
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font]
de Vexille is offline  
Oud 22 juni 2004, 23:33   #44
Fab
Partijlid
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 243
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Fab
Standaard

Ik denk dat het tijd wordt dat the piano ook eens voor de rechtbank in Gent mag verschijnen.
Ofwel is hij vervult van haat tegenover al wat rechts is , ofwel is hij knettergek.....
Fab is offline  
Oud 23 juni 2004, 00:22   #45
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
...
De onophoudelijke schoffering van onze medeburgers al dan niet van allochtone origine, daar moet een halt aan geroepen worden.
...
En maar proteststemmers schofferen !
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline  
Oud 23 juni 2004, 01:24   #46
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Jawadde

Ik heb hier op een paar uren zowat de hele Vlaams Blokse Club over de vloer gehad en alhoewel de reacties perfect voorspelbaar waren, moet ik toch met enige teleurstelling vaststellen dat, op een paar uitzonderingen na, het peil redelijk beschaafd is gebleven. De klad komt erin

Nu laat ik het weer over aan hen die nog altijd denken dat je met het Vlaams Blok kan 'praten'. 'Praten' in de veronderstelling dat iemand iets zegt en dat de andere luistert en weer andersom: communiceren dus.

Ik praat er ook mee, al jaaaaaaren, maar dat wil nog niet zeggen dat ik opeens enige menselijkheid in het Blok ben gaan bespeuren, nog geen grammetje.

Integendeel, de laatste tijd lees ik steeds meer dingen in de stijl van "Wacht maar tot we aan de macht zijn, d�*n zal je wel zien", "Pak je koffers maar al Piano", "Piano is geestesziek en wordt opgesloten als wij aan de macht zijn", "Als wij aan de macht zijn zal je wel horen en voelen!" en meer van dat rauwe biefstukkengedoe.

"Als wij aan de macht zijn....". Dat impliceert natuurlijk dat niemand hen dan nog kan stoppen, en wat er d�*n gebeurt, dat lees ik hier alle dagen. Daar maak ik mij geen illusies om.

De bloedzucht druipt hier bijwijlen van mijn scherm als ik al die haat lees. Probeer maar met zo'n mensen te 'praten'.

En iedereen, ook de Blokkers, zullen het met me eens zijn: of we nu het Blok doodzwijgen of er mee praten, of we er op kappen of dat we ze knuffelen, of we ze nu van het scherm weren of ze in de watten leggen zoals de voorbije weken op TV, het haalt allemaal niks uit: het Vlaams Blok blijft toch doorgroeien, dus waarom al die verwennerijen alsof het een normale partij zou zijn?

Wat mij betreft, en ik ga er prat op dat ik bekend sta als een diehard wat betreft Binnenlandse Blokse Zaken: Het Blok Kan De Pot Op!

Ziezo, dat lucht op, dat moest er even uit

Allez, nu ga ik weer wat serieuzer werk doen. Blijven jullie gerust zoals altijd in de gekende bruine brij roeren, als ik het niet wil lezen of zien druk ik toch gewoon op ALT F4 of niet soms?

Sloppel.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 23 juni 2004, 01:52   #47
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Citaat:
...
De bloedzucht druipt hier bijwijlen van mijn scherm als ik al die haat lees. Probeer maar met zo'n mensen te 'praten'.
...
[size=7]?[/size]
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline  
Oud 23 juni 2004, 05:37   #48
mad_drone
Gouverneur
 
mad_drone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: destelbergen
Berichten: 1.280
Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

heuh. Het enigste wat ik kan vaststellen is dat weinig buiten zitten je echt geen deugd heeft gedaan, lieve onverdraagzame piano. je voorstellen maken je geen haar beter dan hen, het enigste speciaal aan jou blijkt dat jij nu eens tegen hen bent ( of gewoon op een andere groep 'klootzakken' fixeert).
Nu vraag ik me gewoon af... is er ooit een een vlaamsblokker geweest die je het trauma van je leven heeft bezorgd? Want dan zou ik het misschien wel kunnen begrijpen.
Ik weet ook dat je duidelijk niet de enigste bent hoor, waarom merk je dat de anti-blok spam zo welig tiert? Je weet best wel dat om het even wat je voorstelt dat ondemocratisch of zelfs 'onmenselijk' is, een zoveelste schot in je eigen voet is. Als je gelooft dat ze écht allemaal zo slecht zijn, bewijs dan dat je 'beter' bent door je af te zetten van repressief gedrag jegens politieke groepen enzoverder.
Ken j�*j de mensen uit je straat goed? Je hebt toch zeker genoeg tijd om ze te leren kennen dacht ik. Misschien woont er zelf een VB'er waar je eens gewoon mee kan babbelen.
mad_drone is offline  
Oud 23 juni 2004, 06:16   #49
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Ancapa, heeft hier ondertussen, zowat de volledige "blok-website" gecopieerd en "gepasted". Last van inspiratie soms ?? 8)
beter copy/paste dan hier onzin uit te kramen... Copy/paste doe ik ter informatie en geef daarna maar commentaar
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 23 juni 2004, 06:18   #50
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
...
De onophoudelijke schoffering van onze medeburgers al dan niet van allochtone origine, daar moet een halt aan geroepen worden.
...
En maar proteststemmers schofferen !
vegen voor eigen deur zou al veel helpen !! alle Vlaams Blokkiezers moesten zich schamen
het zijn racisten, fascisten en meer van dat fraais
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 23 juni 2004, 06:23   #51
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jawadde

Ik heb hier op een paar uren zowat de hele Vlaams Blokse Club over de vloer gehad en alhoewel de reacties perfect voorspelbaar waren, moet ik toch met enige teleurstelling vaststellen dat, op een paar uitzonderingen na, het peil redelijk beschaafd is gebleven. De klad komt erin

Vlaams Blok Light... heeft ook positieve kanten, of zijn we toch zo geen extremisten, geweldenaars, criminelen, racisten, fascisten...

Nu laat ik het weer over aan hen die nog altijd denken dat je met het Vlaams Blok kan 'praten'. 'Praten' in de veronderstelling dat iemand iets zegt en dat de andere luistert en weer andersom: communiceren dus.

Ik praat er ook mee, al jaaaaaaren, maar dat wil nog niet zeggen dat ik opeens enige menselijkheid in het Blok ben gaan bespeuren, nog geen grammetje.

Mijn hart begint er van te bonzen en krijg de krop in de keel...

Integendeel, de laatste tijd lees ik steeds meer dingen in de stijl van "Wacht maar tot we aan de macht zijn, d�*n zal je wel zien", "Pak je koffers maar al Piano", "Piano is geestesziek en wordt opgesloten als wij aan de macht zijn", "Als wij aan de macht zijn zal je wel horen en voelen!" en meer van dat rauwe biefstukkengedoe.

Niet te vergelijken met uw gifspuiterij...

"Als wij aan de macht zijn....". Dat impliceert natuurlijk dat niemand hen dan nog kan stoppen, en wat er d�*n gebeurt, dat lees ik hier alle dagen. Daar maak ik mij geen illusies om.

De bloedzucht druipt hier bijwijlen van mijn scherm als ik al die haat lees. Probeer maar met zo'n mensen te 'praten'.


bloedzucht allez we zijn al vampieren ook, bloeddorstige monster uit één of andere horrofilm... slaapt ge nog wel de laatste week


En iedereen, ook de Blokkers, zullen het met me eens zijn: of we nu het Blok doodzwijgen of er mee praten, of we er op kappen of dat we ze knuffelen, of we ze nu van het scherm weren of ze in de watten leggen zoals de voorbije weken op TV, het haalt allemaal niks uit: het Vlaams Blok blijft toch doorgroeien, dus waarom al die verwennerijen alsof het een normale partij zou zijn?

Wat mij betreft, en ik ga er prat op dat ik bekend sta als een diehard wat betreft Binnenlandse Blokse Zaken: Het Blok Kan De Pot Op!

Ziezo, dat lucht op, dat moest er even uit

Allez, nu ga ik weer wat serieuzer werk doen. Blijven jullie gerust zoals altijd in de gekende bruine brij roeren, als ik het niet wil lezen of zien druk ik toch gewoon op ALT F4 of niet soms?

Sloppel.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 23 juni 2004, 07:10   #52
kangoo
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 april 2004
Berichten: 269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik verkondig al 8 1/2 jaar op het internet de repressieve aanpak van extreemrechts in Vlaanderen. Het Vlaams Blok maakt ons -echte Vlamingen- die werkelijk bekommert zijn met het imago van ons land- zwaar ten schande.

De onophoudelijke schoffering van onze medeburgers al dan niet van allochtone origine, daar moet een halt aan geroepen worden.

Bovendien zijn voor het Blok alle niet-Blokkers synoniem voor
on-vlaming zijn, nestbevuilers en erger nog: wij zouden zelfs anti-Vlaming zijn. Begrijpe wie begrijpe kan.

Het heeft helemaal geen zin om te jammeren over het hoe en het waarom dat de racistische partij keer op keer aan aanhang wint, en dan vervolgens weer in onze pantoffels kruipen en de knop van de radio of de TV om te draaien: Harde Aanpak en dat Eerst bij het Eigen Volk. De rotte appels moeten er uit voor de hele mand begint te stinken.

Ik ben voorstander om als goede echte Vlaming, die racisten zonder pardon over het hek te schoppen. Laat ze het voelen dat ze verkeerd bezig zijn, vooraleer ze de helft van de bevolking in vrije val naar de hel trekken.

Ziehier mijn voorstel dat ik al vele jaren in ongewijzigde vorm (met lichte varianten soms) op het internet verdedig.

Het Vlaams Blok moet verboden worden. De partijraadsleden, het voltallige bestuur en de verkozen senatoren en volksvertegenwoordigers moeten vijf jaar uit hun burgerrechten ontzet worden (anders beginnen ze een nieuwe racistische haatpartij) en ze krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van vijf jaar voor een periode van 20 jaar. Lijfstraffen hebben geen zin, want de meeste onder hen zijn echte sado-masochisten, dat haalt dus niks uit integendeel.

De verkozenen op het lagere echelon zoals gemeenteraadsleden, OCMW leden, bestuursleden in de parastatalen enz... verliezen voor 3 jaar hun burgerrechten en krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie maanden voor een periode van tien jaar.

De plus/min 19.000 leden krijgen een lichte geldboete van 1.500 euro.

Het misleide kiespubliek (we maken allemaal wel eens fouten) behoeft helemaal geen straf want vanaf dan zal er terug gewoon gestemd worden.

Als ze dan later nog eens "Amnestie!" brullen, dan weten ze tenminste waarom ze dat roepen. 8)

Ziezo, opgeruimd staat netjes. Criminaliteit hard aanpakken zeg ik altijd.

Mijn vraag is dus: hoe denkt de bijzonder lieftallige goegemeente op dit forum van mijn voorstel? Te radicaal of... niet radicaal genoeg?

Ps: U hoeft het niet met me eens te zijn, je kan trouwens geen lidkaart kopen bij mij
Verraders zoals uzelf mogen ze over de draad schoppen en zelfs liefst tot aan Georgië, waar je daar van de rijkelijke sociale zekerheid kunt profiteren. Ziekelijken, het wordt tijd om uw kandidatuur te stellen bij het inquisitiecentrum.
kangoo is offline  
Oud 23 juni 2004, 10:21   #53
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kangoo
Verraders zoals uzelf mogen ze over de draad schoppen en zelfs liefst tot aan Georgië, waar je daar van de rijkelijke sociale zekerheid kunt profiteren. Ziekelijken, het wordt tijd om uw kandidatuur te stellen bij het inquisitiecentrum.
Rotfl

Je moet met het Blok 'praten' zeggen dan

Zo, nog even de koppen tellen en dan kan ik deze topic aflsuiten:
- diegenen die het eens zijn met mijn voorstel steken hun microsoftmouse op
- diegenen die tegen zijn drukken op CTRL ALT F4

dada
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 23 juni 2004, 10:35   #54
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Der ligt een onverteerbare verkiezingsuitslag op de piano zijn maag denk ik. Hij heeft last van 't zuur.

Een rennieke pakken Piano.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 23 juni 2004, 10:37   #55
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

En wat die titel betreft : het Blok kan inderdaad gestopt worden.

Zonder veroordeling, zonder regeringsdeelname, zonder te verbieden, op een volledig democratische manier.....
Heel simpel en efficient zelfs (zou Verhofstadt zeggen) Alleen schijnt niemand te zien hoe, behalve ik. En is niemand echt geïnteresseerd in mijn voorstellen. Tja dan moeten ze het zelf maar weten.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 23 juni 2004, 10:43   #56
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Der ligt een onverteerbare verkiezingsuitslag op de piano zijn maag denk ik. Hij heeft last van 't zuur.

Een rennieke pakken Piano.
een doos is misschien genoeg, combineer met Imodium tegen maagzweren..
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 23 juni 2004, 10:48   #57
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Der ligt een onverteerbare verkiezingsuitslag op de piano zijn maag denk ik. Hij heeft last van 't zuur.

Een rennieke pakken Piano.
een doos is misschien genoeg, combineer met Imodium tegen maagzweren..
Bedankt voor jullie spontane bekommernis om mijn geestelijk en lichamelijk welzijn maar ik voel me kiplekker!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 23 juni 2004, 10:49   #58
Vicky
Parlementslid
 
Vicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 1.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik verkondig al 8 1/2 jaar op het internet de repressieve aanpak van extreemrechts in Vlaanderen. Het Vlaams Blok maakt ons -echte Vlamingen- die werkelijk bekommert zijn met het imago van ons land- zwaar ten schande.

De onophoudelijke schoffering van onze medeburgers al dan niet van allochtone origine, daar moet een halt aan geroepen worden.

Bovendien zijn voor het Blok alle niet-Blokkers synoniem voor
on-vlaming zijn, nestbevuilers en erger nog: wij zouden zelfs anti-Vlaming zijn. Begrijpe wie begrijpe kan.

Het heeft helemaal geen zin om te jammeren over het hoe en het waarom dat de racistische partij keer op keer aan aanhang wint, en dan vervolgens weer in onze pantoffels kruipen en de knop van de radio of de TV om te draaien: Harde Aanpak en dat Eerst bij het Eigen Volk. De rotte appels moeten er uit voor de hele mand begint te stinken.

Ik ben voorstander om als goede echte Vlaming, die racisten zonder pardon over het hek te schoppen. Laat ze het voelen dat ze verkeerd bezig zijn, vooraleer ze de helft van de bevolking in vrije val naar de hel trekken.

Ziehier mijn voorstel dat ik al vele jaren in ongewijzigde vorm (met lichte varianten soms) op het internet verdedig.

Het Vlaams Blok moet verboden worden. De partijraadsleden, het voltallige bestuur en de verkozen senatoren en volksvertegenwoordigers moeten vijf jaar uit hun burgerrechten ontzet worden (anders beginnen ze een nieuwe racistische haatpartij) en ze krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van vijf jaar voor een periode van 20 jaar. Lijfstraffen hebben geen zin, want de meeste onder hen zijn echte sado-masochisten, dat haalt dus niks uit integendeel.

De verkozenen op het lagere echelon zoals gemeenteraadsleden, OCMW leden, bestuursleden in de parastatalen enz... verliezen voor 3 jaar hun burgerrechten en krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie maanden voor een periode van tien jaar.

De plus/min 19.000 leden krijgen een lichte geldboete van 1.500 euro.

Het misleide kiespubliek (we maken allemaal wel eens fouten) behoeft helemaal geen straf want vanaf dan zal er terug gewoon gestemd worden.

Als ze dan later nog eens "Amnestie!" brullen, dan weten ze tenminste waarom ze dat roepen. 8)

Ziezo, opgeruimd staat netjes. Criminaliteit hard aanpakken zeg ik altijd.

Mijn vraag is dus: hoe denkt de bijzonder lieftallige goegemeente op dit forum van mijn voorstel? Te radicaal of... niet radicaal genoeg?

Ps: U hoeft het niet met me eens te zijn, je kan trouwens geen lidkaart kopen bij mij
In de voormalige Sovjet-Unie had je zoiets misschien wel klaar gekregen. In een land, die zichzelf democratisch noemt, ook al heb ik daar tegenwoordig mijn bedenkingen bij, zeker niet.

Over de veroordeling vanwege racisme werd al veel geschreven, maar als je nu nog steeds niet inziet, dat ze na vier �* vijf aanpassingen van de grondwet niet verder kwamen dan "een veroordeling voor het systematisch aanzetten tot...", er andere redenen waren om het VB te vervolgen, dan ben je gewoon van kwade wil.

Dezelfde bedoelingen heeft ook de Franstalige minister van justitite Onckelinks (PS) gehad, toen ze de politiek benoemde rechter Smetreyns (voorzitter van de francofone afdeling Lions Club) aanstelde om het Blok te veroordelen. De te volgen weg was al op voorhand uitgestippeld.

"Het Vlaams Blok kwam in Antwerpen op en zal in Gent ondergaan", dixit Verhofstadt - en dit al weken voor het proces. De rechters in Brussel, die zich uiteindelijk niet bevoegd verklaarden omdat ze inzagen dat het om een politieke afrekening gaat (ik heb die teksten hier nog ergens liggen) spraken heel andere taal, en van racisme was geen sprake.

De enige reden dat het Vlaams Blok voorlopig werd veroordeeld, is ook de enige reden waarom Leterme nu niet wil samenwerken met het Vlaams Blok.

Zij gaan volgens hem uit van een 'conflictmodel' - met andere woorden, zij wensen een onafhankelijk Vlaanderen, met Brussel als hoofdstad zonder enige toegevingen te doen aan PS-land.
Solidariteit met het verpauperde Wallonië zou kunnen blijven bestaan, maar dan op onze voorwaarden en niet, zoals het nu gebeurt, om die van de PS.

Je kan het niet stoppen, tenzij met onderdrukking en uitsluiting, maar dan krijg je een burgeroorlog, is het dat wat je wil?

Misschien moeten we het aanpakken zoals het onlangs in Georgië gebeurde?

Tussen haakjes - Blocher in Zwitserland doet het helemaal niet slecht, en mocht het je ontgaan zijn, omdat je je téveel focust op je eigen onmiddellijke omgeving, in het Europarlement blijft 'rechts' - de conservatieve Europese Volkspartij (EVP) - in de meerderheid.

Ik heb het je al gezegd, probeer niet elke Vlaams Blokker over dezelfde kam te scheren en iedereen te beschuldigen dezelfde idealen te hebben als jij vroeger (vóór je bekering) want dat is niet zo. Het Vlaams Blok is de laatste vijf jaar een brede rechtse volkspartij geworden.

Jammer voor jou en de Vermeerschkes onder ons, maar het is zo.
Vicky is offline  
Oud 23 juni 2004, 10:50   #59
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

piano ontsnapt uit het krankzinnige gesticht??!!
Dixie is offline  
Oud 23 juni 2004, 10:55   #60
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Ik heb het je al gezegd, probeer niet elke Vlaams Blokker over dezelfde kam te scheren en iedereen te beschuldigen dezelfde idealen te hebben als jij vroeger (vóór je bekering) want dat is niet zo.
Pfft... mijn idealen van vroeger, toen ik nog dom en misleid was. Jouw heden van de laatste jaren ziet er al tien keer zwarter uit dan mijn vlaams-nationaal verleden. En in tegenstelling tot FDW en zijn kompanen heb ik dat wèl afgezworen, ik heb er al 25 jaar lang spijt van en het is beslist de grootste vergissing van mijn leven geweest.

Als ik dit ooit door FDW hoor zeggen ga ik misschien ooit nog eens de moeite doen om met die kerel te 'praten'. Tot nader order: NJET!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be