Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 augustus 2019, 09:14   #21
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Waarom zijn de islamitische landen dan niet stinkend rijk.
Daar bestaat slavenhandel al veel langer.
Zoals ik reeds schreef: die hebben de rest van de wereld niet gekoloniseerd, maw onderdrukt, uitgebuit en bestolen.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 augustus 2019 om 09:14.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2019, 09:14   #22
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Je zou er om lachen maar het is frustrerend te zien wat er gebeurt rondom ons
zowel politiek, economisch als menselijk.
U spreekt duidelijk over menselijk... Heel dat links gepamper heeft dan ook niets maar totaal niets met menselijkheid te maken... en is zelfs dikwijls regelrecht het tegengestelde.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2019, 09:20   #23
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ze zijn ze zelfs gaan opzoeken en dan tegen betaling binnen.
Ik ben vorig jaar september gehuwd met mijn vrouw uit Venezuela.
Ze spreekt nu Nederlands heeft integratie doorlopen en we hebben geen enkel financieel probleem toch zijn we nog steeds wachtende op haar verblijfspas.
De eertse aanvraag werd geweigerd niettegenstaande haar dochter reeds 5 jaar samenwoont met mijn zoon en we dus dezelfde kleinzoon hebben.
Ze is universitair en wil hier werken maar daar moet ze dus nog altijd de toelating voor krijgen en dan zie je langs alle kanten mensen die ons hier komen leegvreten binnenkomen.
In het stadhuis van Oostende aan de balie denk je altijd weer dat het karnaval is en als zo iemand naast u komt zitten stink je 3 dagen later nog naar de look.
En dit is argumentatie voor of tegen.... ? Ik wist trouwens niet dat ze in Venezuela geen look lusten. Het is goed voor de gezondheid, hoor.
Ook vind ik het raar dat wij het normaal moeten vinden dat u en uw zoon vrouwen in Venezuela zijn gaan zoeken. En ze zijn dan nog moeder en dochter. Dus verklaar u nader aub.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 augustus 2019 om 09:20.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2019, 09:23   #24
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zoals ik reeds schreef: die hebben de rest van de wereld niet gekoloniseerd, maw onderdrukt, uitgebuit en bestolen.
Denk eens twee keer na... de Arabische landen vol petrol, bij de rijkste landen van de wereld, wat hebben zij voor meer gegeven aan hun eigen broeders dat die nu denken dat ze Europa moeten overspoelen om aan hun trekken te komen???
Vergeet nooit dat kolonisatie zonder samenwerking met een minimum deel van de eigen bevolking onmogelijk is... Ga dat deel van de eigen bevolking aanvallen dat voor eigengewin meegeheuld heeft met de kolonisator...

Toen in de tijd de Arabieren Europa binnen vielen was er zelfs sprake dat er een zekere kennis door hen werd meegebracht...
Waar is die kennis gebleven??? Al wetenschappelijke, sociale en economische armoede komt uit die landen... Wat zal er met hen gebeuren wanneer de petrol op is en wanneer de dikke eigen mensen met de petrol mee verdwenen blijken te zijn???

Maar ja, het is de fout van de kolonisators...
China, Indië en vele oost-Europese landen werden en waren ook gekoloniseerd en nu steven er vele van die landen af naar de top van wereldeconomie...
Die landen mogen hun eigen leiders dankbaar zijn, maar de arabische wereld???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2019, 09:25   #25
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Denk eens twee keer na... de Arabische landen vol petrol, bij de rijkste landen van de wereld, wat hebben zij voor meer gegeven aan hun eigen broeders dat die nu denken dat ze Europa moeten overspoelen om aan hun trekken te komen???
Vergeet nooit dat kolonisatie zonder samenwerking met een minimum deel van de eigen bevolking onmogelijk is... Ga dat deel van de eigen bevolking aanvallen dat voor eigengewin meegeheuld heeft met de kolonisator...

Toen in de tijd de Arabieren Europa binnen vielen was er zelfs sprake dat er een zekere kennis door hen werd meegebracht...
Waar is die kennis gebleven??? Al wetenschappelijke, sociale en economische armoede komt uit die landen... Wat zal er met hen gebeuren wanneer de petrol op is en wanneer de dikke eigen mensen met de petrol mee verdwenen blijken te zijn???

Maar ja, het is de fout van de kolonisators...
China, Indië en vele oost-Europese landen werden en waren ook gekoloniseerd en nu steven er vele van die landen af naar de top van wereldeconomie...
Die landen mogen hun eigen leiders dankbaar zijn, maar de arabische wereld???
Die inwoners van petrol landen bestormen Europa niet, behalve die waar Europa beslag heeft gelegd op de petrol natuurlijk.

Dus sommige Arabieren gaan achter het geld van hun land in Europa. Ik vind dit maar de normaalste zaak van de wereld.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2019, 09:29   #26
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Die inwoners van petrol landen bestormen Europa niet, behalve die waar Europa beslag heeft gelegd op de petrol natuurlijk.

Dus sommige Arabieren gaan achter het geld van hun land in Europa. Ik vind dit maar de normaalste zaak van de wereld.
Ha, ha, ha, en dat geloof jij zelf... De petrolium ligt bij hen nog steeds om het oprapen, maar het geld is alleen voor hun dikke eigen profiteurs en het volk mag creperen en zelfs zijn leven wagen om zogezegd hier te geraken om hun deel van de koek te krijgen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2019, 09:43   #27
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wat een achterlijkheid... Het is niet omdat dat de achterlijke mode van handelen is bij jullie achterlijk volk dat andere mensen dat ook gaan doen...
Wie gaat nu naar de andere kant van de wereld om daar een vrouw te zoeken??? Maar niets belet iemand die om de ene of andere reden naar de andere kant van de wereld gaat om daar een vrouw naar zijn hart tegen te komen... en dat laatste is ook niet mogelijk bij jullie achterlijke ingesteldheid...
Ben jij lamenielachen? Niemand heeft u iets gevraagd, zeker niet het spuwen van uw verzuring overal.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2019, 09:46   #28
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ha, ha, ha, en dat geloof jij zelf... De petrolium ligt bij hen nog steeds om het oprapen, maar het geld is alleen voor hun dikke eigen profiteurs en het volk mag creperen en zelfs zijn leven wagen om zogezegd hier te geraken om hun deel van de koek te krijgen...
Geloof jij je eigen onzin?
Hoe dan ook leef je toch boven je stand, dus hoe meer er wordt verdeeld hoe beter.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2019, 10:17   #29
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ben jij lamenielachen? Niemand heeft u iets gevraagd, zeker niet het spuwen van uw verzuring overal.
Bemmeke mag ik er u op wijzen dat je met je Guinevere account aan het posten bent.
Graag gedaan.
Uw Hoomertje.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2019, 12:41   #30
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Je bedoelt de levensstandaard die met het bloed, zweet en de tranen van slaven in de kolonies en geïmporteerde 'slaven' werd opgebouwd. Het stemt me hoopvol en optimistisch dat de mens tegen onrecht stemt.
Hebben we hier slaven gehad? Het gewone volk? Ik dacht het niet. Janneken en Mieken modaal mochten werken tot ze er bij neer vielen.
Werken, het woord dat uw soort niet kent.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2019, 18:07   #31
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zoals ik reeds schreef: die hebben de rest van de wereld niet gekoloniseerd, maw onderdrukt, uitgebuit en bestolen.
Leer de geschiedenis van uw soort.

Zelfs nu zijn er nog veel halve of hele slaven in het midden oosten bij al uw moslimvriendjes daar
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2019, 19:25   #32
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ze zijn ze zelfs gaan opzoeken en dan tegen betaling binnen.
Ik ben vorig jaar september gehuwd met mijn vrouw uit Venezuela.
Ze spreekt nu Nederlands heeft integratie doorlopen en we hebben geen enkel financieel probleem toch zijn we nog steeds wachtende op haar verblijfspas.
De eertse aanvraag werd geweigerd niettegenstaande haar dochter reeds 5 jaar samenwoont met mijn zoon en we dus dezelfde kleinzoon hebben.
Ze is universitair en wil hier werken maar daar moet ze dus nog altijd de toelating voor krijgen en dan zie je langs alle kanten mensen die ons hier komen leegvreten binnenkomen.
In het stadhuis van Oostende aan de balie denk je altijd weer dat het karnaval is en als zo iemand naast u komt zitten stink je 3 dagen later nog naar de look.
Je weet zeer goed dat geïmporteerde vrouwen uit zuid-amerikaanse arme landen met de allerhoogste argwaan bekeken worden, omdat het in het overgrote gedeelte om mensenhandel en prostitutie gaat.

Jij trekt een parallel tussen zuid-amerikaanse golddiggers en oorlogsvluchtelingen, en je wil daar conclusies aan vastknopen, maar dat zijn twee totaal onderscheiden zaken voor DVZ. Het ene is een tijdelijk beschermingsstatuut, het andere is het legaliseren van import-bruidjes.
Waarom zou de overheid die import gaan faciliteren ? Niemand zit daarop te wachten. En dan kun je (terecht) zeggen : "op die vluchtelingen ook niet" maar die kunnen wel beroep doen op internationaal afgesproken beschermingsmaatregelen in oorlogstijd. En golddiggers niet.

De jaren '90 en zelfs later, toen men zonder veel problemen zuid-aziatische hoertjes kon importeren als 'bruid', of idem dito uit zuid-amerika of arme streken uit Rusland is voorbij. Huwelijk daarmee is al enkele jaren geen automatisme meer om die een verblijfstitel te geven in België.

Men heeft hier jarenlang zitten cheeren voor de australische aanpak, wel : nu heb je hem.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2019, 04:30   #33
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ach, met het geld dat zo'n schip kost, kunnen ze veel meer mensen helpen in hun thuislanden.
Het gaat dus helemaal niet om helpen of redden, maar m geld te verdienen en in de belangstelling te staan.
Het zouden evengoed de vijanden van Europa kunnen zijn die hier achter zitten?
Door ons te overspoelen met gelukzoekers die op ons kosten komen leven en ons manier van leven willen veranderen kan je ook een kontinent kelderen.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2019, 04:56   #34
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je weet zeer goed dat geïmporteerde vrouwen uit zuid-amerikaanse arme landen met de allerhoogste argwaan bekeken worden, omdat het in het overgrote gedeelte om mensenhandel en prostitutie gaat.

Jij trekt een parallel tussen zuid-amerikaanse golddiggers en oorlogsvluchtelingen, en je wil daar conclusies aan vastknopen, maar dat zijn twee totaal onderscheiden zaken voor DVZ. Het ene is een tijdelijk beschermingsstatuut, het andere is het legaliseren van import-bruidjes.
Waarom zou de overheid die import gaan faciliteren ? Niemand zit daarop te wachten. En dan kun je (terecht) zeggen : "op die vluchtelingen ook niet" maar die kunnen wel beroep doen op internationaal afgesproken beschermingsmaatregelen in oorlogstijd. En golddiggers niet.

De jaren '90 en zelfs later, toen men zonder veel problemen zuid-aziatische hoertjes kon importeren als 'bruid', of idem dito uit zuid-amerika of arme streken uit Rusland is voorbij. Huwelijk daarmee is al enkele jaren geen automatisme meer om die een verblijfstitel te geven in België.

Men heeft hier jarenlang zitten cheeren voor de australische aanpak, wel : nu heb je hem.
Ik zal me onthouden van veel commentaar maar ik zou willen zeggen dat de enen niet allemaal golddigers zijn en de anderen niet allemaal oorlogsvluchtelingen, het laatste zelfs meestal niet.
Tevens dat de enen passen in onze cultuur en godsdienst de anderen helemaal niet.
En als ik als geslaagd zakenman die het OCMW zelfs niet kent al niet meer mag huwen met wie ik wil denk ik eerder aan dictatuur dan aan vrijheid en democratie, sorry hoor.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2019, 05:08   #35
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.262
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ik zal me onthouden van veel commentaar maar ik zou willen zeggen dat de enen niet allemaal golddigers zijn en de anderen niet allemaal oorlogsvluchtelingen, het laatste zelfs meestal niet.
Tevens dat de enen passen in onze cultuur en godsdienst de anderen helemaal niet.
Er zijn zelfs "ouwe Belgen" die niet passen in "onze cultuur en samenleving".

Citaat:
En als ik als geslaagd zakenman die het OCMW zelfs niet kent al niet meer mag huwen met wie ik wil denk ik eerder aan dictatuur dan aan vrijheid en democratie, sorry hoor.
Maar u mag wel huwen met uw parel hoor.
Ze is alleen niet automatisch een Belgisch burger.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2019, 08:02   #36
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
U spreekt duidelijk over menselijk... Heel dat links gepamper heeft dan ook niets maar totaal niets met menselijkheid te maken... en is zelfs dikwijls regelrecht het tegengestelde.
Het enige menselijke aan links is dat ze puur menselijk zoveel mogelijk hun zakken vullen.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2019, 09:32   #37
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ben jij lamenielachen? Niemand heeft u iets gevraagd, zeker niet het spuwen van uw verzuring overal.
Sta je met een keer met je mond vol tanden...
En kom niet af met wat jullie god via zijn profeet gezegd zou hebben want als ik iets weet is het dat indien er een god bestaat hij tranen met tuiten zou storten over zoveel menselijk leed dat die profeet de mensen aandoet...

Gewoon al het idee... 70 maagden die in de hemel op het krapuul zou zitten te wachten om hen te bedienen...
Godslasterlijker kan niet...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2019, 09:33   #38
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Geloof jij je eigen onzin?
Hoe dan ook leef je toch boven je stand, dus hoe meer er wordt verdeeld hoe beter.
En jullie oliesheiks die leven niet boven hun stand en die verdelen hun inkomsten wel met hun arme eigen bevolking???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2019, 09:35   #39
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ik zal me onthouden van veel commentaar maar ik zou willen zeggen dat de enen niet allemaal golddigers zijn en de anderen niet allemaal oorlogsvluchtelingen, het laatste zelfs meestal niet.
Tevens dat de enen passen in onze cultuur en godsdienst de anderen helemaal niet.
En als ik als geslaagd zakenman die het OCMW zelfs niet kent al niet meer mag huwen met wie ik wil denk ik eerder aan dictatuur dan aan vrijheid en democratie, sorry hoor.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2019, 10:47   #40
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je weet zeer goed dat geïmporteerde vrouwen uit zuid-amerikaanse arme landen met de allerhoogste argwaan bekeken worden, omdat het in het overgrote gedeelte om mensenhandel en prostitutie gaat.

Jij trekt een parallel tussen zuid-amerikaanse golddiggers en oorlogsvluchtelingen, en je wil daar conclusies aan vastknopen, maar dat zijn twee totaal onderscheiden zaken voor DVZ. Het ene is een tijdelijk beschermingsstatuut, het andere is het legaliseren van import-bruidjes.
Waarom zou de overheid die import gaan faciliteren ? Niemand zit daarop te wachten. En dan kun je (terecht) zeggen : "op die vluchtelingen ook niet" maar die kunnen wel beroep doen op internationaal afgesproken beschermingsmaatregelen in oorlogstijd. En golddiggers niet.

De jaren '90 en zelfs later, toen men zonder veel problemen zuid-aziatische hoertjes kon importeren als 'bruid', of idem dito uit zuid-amerika of arme streken uit Rusland is voorbij. Huwelijk daarmee is al enkele jaren geen automatisme meer om die een verblijfstitel te geven in België.

Men heeft hier jarenlang zitten cheeren voor de australische aanpak, wel : nu heb je hem.
Nu, huwelijken zijn al lang geen reden voor een verblijfsvergunning.
Het is te zeggen.
Bij huwelijken komt er altijd eerst een grondig onderzoek.
Zeker bij huwelijken met iemand uit een Zuid Amerika.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen

De eertse aanvraag werd geweigerd niettegenstaande haar dochter reeds 5 jaar samenwoont met mijn zoon en we dus dezelfde kleinzoon hebben.
Het feit dat hun kinderen samenwonen en ze samen een kleinkind hebben, maakt er immers een verdacht huwelijk van.
Het huwelijk zou wel eens de bedoeling kunnen hebben om de vrouw dichter bij dochter en kleinzoon te laten wonen
Moest die familieband er niet zijn geweest, hadden er waarschijnelijk geen problemen geweest voor de verblijfsvergunning.
Had de vrouw in een Aziatisch of Afrikaans land gewoond hadden er ook geen problemen geweest.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be