Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2020, 09:14   #261
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Dit gesprek doet me hieraan denken.

https://www.youtube.com/watch?v=FaswDILZU8c
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 09:42   #262
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik ga minimaal 2 keer per jaar naar Indonesië (2020 natuurlijk niet). Ik moet dus niet naar Amsterdam gaan om in een Indonesisch restaurant te eten Bovendien is Indonesia niet een gastronomisch land op het niveau van pakweg China of Thailand etc (ik spreek van de echte niet de slechte copies in het Westen).
In Indonesië, trouwens in heel Zuid-Oost Azië, ga best naar een Chinees of Japans restaurant. Nog beter is het uiteraard in China (inclusief Taiwan) en Japan zelf.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 11:26   #263
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
De "rijsttafels" zijn keigoed.
In Indonesië heb ik nog nooit een rijsttafel gezien. Naar het schijnt hebben de Nederlanders dat toen in het koloniaal tijdperk "uitgevonden". Alles wat ze wel lusten ook zaken die feitelijk niet Indonesisch zijn deden ze op kleine schoteltjes en zetten daarmee de tafel vol. Als je dat in Indonesië in een warung (restaurant) vraagt naar rijsttafel horen ze het in Keulen donderen. Mijn eerste keer in Indonesië deed ik met tekens en woorden dat maar dat kenden ze niet.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 11:33   #264
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
In Indonesië, trouwens in heel Zuid-Oost Azië, ga best naar een Chinees of Japans restaurant. Nog beter is het uiteraard in China (inclusief Taiwan) en Japan zelf.
Ik ga naar een restaurantje in Indonesië en die vent was vroeger chef kok op een groot cruiseschip. Die man heeft goud in zijn vingers en kookt uitzonderlijk goed en kan ongeveer alle wereldkeukens toveren. Voor de rest in de warungs is het niet om naar huis te schrijven buiten enkele schotels. Hun vis of vlees carboniseren ze of koken alles teveel door. Het heeft de finesse en kruidigheid niet van andere Aziatische keukens.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 13:35   #265
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Het is tenminste een echte wijk! Ik heb die bezocht maar we moeten ons niet op de kant "hoeren" focussen. De Walletjes zijn meer dan dat.
De prostituees zijn wel degelijk een attractie op zich. En dan heb ik het niet over de fysieke attributen en de "daad". Die dames spelen heel goed theater en weten hoe ze aandacht moeten trekken. Er was er eentje die een denkbeeldige revolver uit een "holster" haalde, deed alsof ze potentiele klanten afknalde en blies dan de denkbeeldige rookpluim weg terwijl ze met haar ene been leunde op een barkruk. Klasse. Een andere leek dan weer als twee druppels water op Tina Turner.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 19 oktober 2020 om 13:36.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2020, 09:55   #266
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Wij wachten op de 5 overlopers in het Vlaams Parlement.

Die gaan nu weldra komen als de ziekenhuizen de Covid-19 patiënten niet meer zullen kunnen opnemen.

Die dag is niet ver meer van ons verwijderd.
Allez. Nu is dat weer de aanleiding voor de overlopers. Nog een geluk zijn dat zot zijn niet besmettelijk is.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be