Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2020, 22:26   #81
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Oh boy.

Er wordt weer goed overgereageerd.

Kijk, dat zijn arme mensen, die wonen ergens 15 hoog in een banlieu in anderlecht of molenbeek. Het is daar nu 37 graden, stadseffect, wsh nog wat meer. Die hebben geen tuin, geen zwembad (want enkel op reservatie)...dus die trekken nu en masse naar de zee.

Daar komen ze aan op een strand, waar maar beperkt volk binnen mag. Ze zitten daar. Opeens wordt het strand kleiner (eb/vloed..tja) en moeten ze er vanaf. Gemoederen verhitten, en ja....

Het overdramatiseren is ook een kunst en dient enkel politieke doeleinden.
Ik weet zo niet hoor. Ik woon ook in een appartement en bij mij binnen was het vandaag 32 graden. In veel landen is het 365 dagen per jaar 35 graden en dit 24 op 24 uur.
Neen Tavek ....met alle respect maar dit kan je niet goedpraten.
Trouwens ze waren al de ganse dag aan het amok maken.....hadden ook al opmerkingen gekregen omtrent te luide muziek ed.

En niet zeveren he...ik ken Molenbeek en Anderlecht op mijn duimpje.....daar zijn groene ruimten en parken bij de vleet. Brussel is trouwens één der groenste steden in België (zoek maar op)

Ik ken persoonlijk veel allochtonen...brave normale mensen en die verafschuwen dat crapuul nog meer als ik.

En zo arm zijn die niet hoor...die hebben allemaal auto's GSM....vreten wat ze willen zijn mooi gekapseld en dragen Nikes

Hun probleem is hun geloof Tavek. Het zijn gefrustreerde jongens.....Ze willen zo graag potelen met onze zussen maar hun zussen sluiten ze op.

En ja in mijn tijdwaren er ook vechtpartijen maar dat was meestal man tegen man en WIJ LIETEN ANDERE MENSEN MET RUST. Wat van die jongens niet gezegd kan worden die keren zich altijd tegen onschuldige mensen
Dat zijn allochtonen zelf die dat ook aan mij zeggen. Ils doivent laisser les gens tranquille

Niet lang geleden besloot de gemeente een soort club dancing open te doen want er was zogezegd niks voor hun. Heeft twee maanden geduurd....alles vernield vechtpartijen ...ah ja er kwamen 54 jongens en 2 meisjes.....want hun zussen mogen niet buiten.

En Fred zit in de voorste gelederen hoor. Bij mij is dat niet van horen zeggen.....het is en blijft een moeilijke groep om zich te integreren.

En ge weet als iets waar is dan zeg ik dat graag maar als het niet waar is dan zeg ik dat ook; Voor Fred is een kat een kat.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2020 om 22:35.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:26   #82
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
het zijn de woorden van Reverberation

als ruzie is met iemand mag je die afschieten
volgens hem
Voor Panda is verschillen van politieke overtuiging al genoeg om je te vergassen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:30   #83
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Oh boy.

Er wordt weer goed overgereageerd.

Kijk, dat zijn arme mensen, die wonen ergens 15 hoog in een banlieu in anderlecht of molenbeek. Het is daar nu 37 graden, stadseffect, wsh nog wat meer. Die hebben geen tuin, geen zwembad (want enkel op reservatie)...dus die trekken nu en masse naar de zee.

Daar komen ze aan op een strand, waar maar beperkt volk binnen mag. Ze zitten daar. Opeens wordt het strand kleiner (eb/vloed..tja) en moeten ze er vanaf. Gemoederen verhitten, en ja....

Het overdramatiseren is ook een kunst en dient enkel politieke doeleinden.
Waarschijnlijk zijn andere groepen wel vredelievend weggegaan.
Alleen die met een strafblad van hier tot Tokyo moeten gerust gelaten worden.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:31   #84
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Ah, Franstalig = moslim. Ok.
Stel dat u een miljoen Euro zou kunnen winnen door 1000 Euro in te zetten dat het moslims waren, zou u die gok wagen?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:33   #85
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik herinner mij nog dat zowat bij iedere fuif er wel tegen 2 a 3 uur snachts een vechtpartij ontstond. Was ook niet nieuwswaardig. En dat is nog helemaal niet zo lang geleden.
Een vechtpartij is altijd wel geweest. Ook in mijn jaren ...maar dat was onder ons ....je had ook alle belang bij dat de Rijkswacht niet werd opgeroepen of uw billen waren blauw van de matrak slagen.
Dat waren meestal vechtpartijen van man tot man onder liefdesrivalen. Niet zelden eindigde dat daarna met samen een paar pinten te drinken ...
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:35   #86
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een vechtpartij is altijd wel geweest. Ook in mijn jaren ...maar dat was onder ons ....je had ook alle belang bij dat de Rijkswacht niet werd opgeroepen of uw billen waren blauw van de matrak slagen.
Dat waren meestal vechtpartijen van man tot man onder liefdesrivalen. Niet zelden eindigde dat daarna met samen een paar pinten te drinken ...
En aan politie en andere hulpdiensten aanvallen werd nog niets eens gedacht.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:36   #87
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Kef kef
nee jongen niet kef kef, met uw neus op de bittere en ernstige waarheid gedrukt. maar je moet het willen of kunnen snappen.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:38   #88
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Van het Noordzeestrand.

wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:42   #89
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Eerst Oostende, dan Blankenberge, waar slaat dat krapuul de volgende keer toe.
In Knokke waren het nederlanders.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:47   #90
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik kan mij gewoon niet zeggen dat dit soort schermutselingen mij echt veel boeien.

Een deel valt te verklaren omdat we niks gewoon meer zijn. Als ik al terugkijk naar mijn jonge tijd was het al anders, en dat waren geen allochtonen. Dat waren boerenfuiven waar ze in een zatte bui en masse op de vuist gingen.

En nog verder terug werd er ook regelmatig aan de voordeur van een cafe een robbertje uitgevochten. Politie kwam er zelden bij te zien.

Maar in de hedendaagse pussy maatschappij is iedere vechtpartij opeens een staatszaak.

Niemand is gewond geraakt, schade is miniem (wat parasollen) en dat is het dan ook....
Tavek heeft er geen last van dus het boeit hem niet. Maar beste Tavek, veel mensen hebben daar dus wel last van. Dat zijn dan die "racisten" waarvan je spreekt.

Niemand mag dus morgen naar Blankenberge omdat de allochtonen weer zo nodig herrie moesten schoppen. Na de provinciale domeinen kiezen ze er nu dus de Vlaamse kust uit.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 8 augustus 2020 om 22:49.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:48   #91
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.893
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
De vechtpartij is inderdaad veroorzaakt door franstalig crapuul. Niks nieuws onder de zon.

Er moet strenger gecontroleerd worden door de politie. Bij herhaling : idenditeit noteren, een fikse boete en levenslang verbod het blankenbergse strand te betreden. Dat ze gaan amok maken in De Panne waar de horeca nu al volledig in handen is van noordfransen.
Wat hebben de andere Franstaligen te maken met het crapuul van Blankenberge?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:50   #92
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
In Knokke waren het nederlanders.
Troost u, vandaag waren het "Brusselaars"
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:50   #93
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Troost u, vandaag waren het "Brusselaars"
En in Oostende waren het Brusselse ''toeristen''.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:51   #94
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Strandverbod instellen voor die ongure gastjes. Op te sporen en te herkennen door slimme gezichtscamera’s.

Soort stadionverbod dus.
Dat mag niet, dat is immers racistisch. Wel niet uit uw rolletje vallen he.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:51   #95
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.720
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Oh boy.

Er wordt weer goed overgereageerd.

Kijk, dat zijn arme mensen, die wonen ergens 15 hoog in een banlieu in anderlecht of molenbeek. Het is daar nu 37 graden, stadseffect, wsh nog wat meer. Die hebben geen tuin, geen zwembad (want enkel op reservatie)...dus die trekken nu en masse naar de zee.

Daar komen ze aan op een strand, waar maar beperkt volk binnen mag. Ze zitten daar. Opeens wordt het strand kleiner (eb/vloed..tja) en moeten ze er vanaf. Gemoederen verhitten, en ja....

Het overdramatiseren is ook een kunst en dient enkel politieke doeleinden.
Het begon als gevecht tussen verschillende strandgasten, vermoedelijk teveel meisjes lastig gevallen, zo kennen we ze wel.

Wat moslims op een strand komen doen is ook bedenkelijk, heel dat strandgedoe zo haram is als wat.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:53   #96
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.893
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS Bekijk bericht
met Groen en Spa zal dat niet lukken ... die krijgen nog steeds een orgasme als ze over diversiteit spreken

u zal toch richting NVA VBL moeten denken met uw eigen mening
Diversiteit is op zich geen probleem. Niet alle Moslims zijn zoals het crapuul van Blankenberge.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:53   #97
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.223
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik moet Fred over de hele lijn gelijk geven. Maar op 1 detail na.
Ik heb al die "amiabele" knokpartijtjes gewoon gemist.

Ja, ik woon tussen muzels, en de ouwe garde heeft hun bijdrage gemaakt tot de maatschappij. Jarenlang hard werken voor een lager loon dan hun "witmens" gelijken.

Maar da's langs de andere kant niet abnormaal, die witmenskens waren op zijn minst de lokale taal in alle vormen vaardig. Oftewel, kennis heeft waarde.

Daarentegenover, de huidige generatie (en ook de vorige generatie voor ze huwde en kinderen verwekte) is gewoon zuur en gevaarlijk voor iedereen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:55   #98
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.720
Standaard

Blankenberge weert dagjestoeristen vanaf morgen en wil ook geen treinen meer: “We hebben een time-out nodig”

https://www.hln.be/in-de-buurt/blank...odig~a59d3160/

Weer van hetzelfde, een paar moslims maken kabaal en boem, niemand mag nog komen. Zo straf je de slachtoffers, niet de kabaalmakers. Politie moet maar harder optreden, op de video zag je dat ze niets durfden doen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:56   #99
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Blankenberge weert dagjestoeristen vanaf morgen en wil ook geen treinen meer: “We hebben een time-out nodig”

https://www.hln.be/in-de-buurt/blank...odig~a59d3160/

Weer van hetzelfde, een paar moslims maken kabaal en boem, niemand mag nog komen. Zo straf je de slachtoffers, niet de kabaalmakers. Politie moet maar harder optreden, op de video zag je dat ze niets durfden doen.
Heeft Blankenberge dan een station?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2020, 22:57   #100
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nope, er zijn moslims die geen woord Frans kunnen gebruiken. En er zijn een hoop franstaligen die moslims verfoeien. De familie Le Pen bv.
Ik heb de beelden van de vechtpartij in Blankenberge op TV gezien. De familie Le Pen was er niet bij betrokken.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be