Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 maart 2013, 16:03   #21
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Nu dacht ik echt dat je een beschrijving van jezelf aan het geven was.
Ben je nu klaargekomen?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 16:39   #22
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ben je nu klaargekomen?
nu ik dit lees wel
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2013, 21:35   #23
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Luister hé kip zonder kop. Mogelijk zijn de stakingen soms te braaf. Daar ben ik het mee eens.

Maar met stommiteiten en compleet debiele en achterlijke daden/acties, zoals met voetzoekers gooien en vandalisme en pesterijen tegen de eigen bevolking daar krijgt ge mee dat degenen die ge "mogelijk" aan uw kant zou kunnen krijgen, zich nu "ook" tegen u gaan keren. Can't you get that into your thick head ??
Laat dat gescheld eens achterwege domme vetkwab. Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in het overtuigen van de kuddedieren, de massa schapen.

Citaat:
Om de haverklap stakingen die, toegegeven, bvb de directies van NMBS en DE LIJN treffen, maar evenzeer en misschien nog meer de gewone burger, daar tonen jullie stakers mee dat ge niet meer dan een hoopje domme en achterlijke hooligans en anarchisten zijt.
De gewone burger is niet van belang. Die is het gewoon braafjes te werken en te zwijgen, om op tijd z'n leningetje te kunnen afbetalen.


Citaat:
Dat alles in mijn ogen en in dat van veel andere mensen.
Ge kent uw plaats, mooi zo.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2013, 22:29   #24
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

De kuddedieren, de massa schapen.? Dat zijn juist die domme betogers, die geen greintje slimmer zijn dan de hooligans.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 7 maart 2013 om 22:29.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2013, 22:47   #25
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
De gewone burger is niet van belang. Die is het gewoon braafjes te werken en te zwijgen, om op tijd z'n leningetje te kunnen afbetalen.
Ik begrijp u.
Jij wilt bepalen wat ge wilt doen en wat je wilt verdienen en de burger is verplicht dat te betalen.
Noemt men zoiets geen dictatuur ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 21:35   #26
cdekeule
Burgemeester
 
cdekeule's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 595
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
De gesyndiceerde arbeiders die gaan staken zijn niks meer of minder dan de knokploegen van de zuilen. Betogingen zijn dan gewoon pure intimidatie van de burgers door de zuilen. Met als uniform een plastieken vuilzak.

Een betoging van de vakbond is dan te zien als koud, kil, harteloos, asociaal, egoïstisch en badend in de sfeer van de jaren dertig.
En bovendien laf. Het blijken in de eerste plaats lafaards te zijn. Jezelf eerst beschermen om daarna anderen in gevaar te brengen is achterbaks en laf.
__________________
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle

Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes!

Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl
cdekeule is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 22:47   #27
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik begrijp u.
Ik denk het niet.
Citaat:
Jij wilt bepalen wat ge wilt doen en wat je wilt verdienen en de burger is verplicht dat te betalen.
Ik? Helemaal niet. Ik wens enkel bij te dragen aan het einde van het bestaande politieke, financiële en economische systeem en ook bij te dragen tot een deftig alternatief. Hoe klein m'n bijdragen vanuit alle bescheidenheid ook mogen zijn...

Citaat:
Noemt men zoiets geen dictatuur ?
Elke politieke organisatie bestaat uit een hiërarchische bevelstructuur. Het etiketje "dictatuur" wordt enkel gekleefd op die politieke systemen die men liever niet ziet.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2013, 00:22   #28
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Helemaal niet. Ik wens enkel bij te dragen aan het einde van het bestaande politieke, financiële en economische systeem en ook bij te dragen tot een deftig alternatief.
Aha ! Een anarchist met een toekomstvisie. Ik wens daar ook toe bij te dragen, maar ga de gewone burgers daarom niet maximum pesten. Het doel wettigt de middelen ?? Is het dat ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2013, 00:39   #29
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule Bekijk bericht
En bovendien laf. Het blijken in de eerste plaats lafaards te zijn. Jezelf eerst beschermen om daarna anderen in gevaar te brengen is achterbaks en laf.
Was dat voor of nadat je jezelf beschermd hebt ?
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2013, 00:51   #30
cdekeule
Burgemeester
 
cdekeule's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 595
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Was dat voor of nadat je jezelf beschermd hebt ?
Gelieve eerst Nederlands te leren.
__________________
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle

Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes!

Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl
cdekeule is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2013, 02:39   #31
neutron
Banneling
 
 
neutron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule Bekijk bericht
Dat beeld heb ik van de vakbond nu, vooral na de betoging van 21 februari. Er is reden genoeg om te protesteren, maar doe dat dan wel op een beschaafde en volwassen manier en niet als een bende losgeslagen hooligans na een voetbalmatch.

Blijkbaar het enige wat ze hier kunnen is voetzoekers opblazen om zoveel mogelijk lawaai te maken. Achteraf hoorde ik wel dat ze eerst aan de 'eigen mensen' oordopjes uitdelen. De voetzoekers werden ook opgeblazen binnen in het station (besloten ruimte). Veiligheidsmensen van de vakbond ? Laat me niet lachen. Geen waarschuwingen, niks. Er liepen daar ook kinderen rond ! Voor de reizigers die met de betoging niks te maken hebben is het regelrechte terreur. Hun gehoor wordt beschadigd, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling.

Voetzoekers kunnen onmiddellijk en permanent schade aan het gehoor teweeg brengen. De vakbondsmensen weten dat want ze delen vooraf oordopjes uit. Ze beschermen echter niet de rest van de bevolking. In mijn ogen is dat een daad van agressie die moreel verwerpelijk is.


En wat vind je dan van de witteboordcriminelen uit de bankensector, of van de grote bedrijven die miljarden uit het land wegpompen naar het buitenland of naar hun eigen zakken?
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2013, 11:02   #32
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
En wat vind je dan van de witteboordcriminelen uit de bankensector, of van de grote bedrijven die miljarden uit het land wegpompen naar het buitenland of naar hun eigen zakken?
Dat ze geluk hebben dat gij de wet niet maakt.
Weigeren zich te laten bestelen is gelukkig nog niet strafbaar.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2013, 16:05   #33
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
En wat vind je dan van de witteboordcriminelen uit de bankensector, of van de grote bedrijven die miljarden uit het land wegpompen naar het buitenland of naar hun eigen zakken?
Witteboordcriminelen moeten we schaakmat zetten.
Dat is wel gemakkelijker gezegd dan gedaan...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2013, 19:33   #34
cdekeule
Burgemeester
 
cdekeule's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 595
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
En wat vind je dan van de witteboordcriminelen uit de bankensector, of van de grote bedrijven die miljarden uit het land wegpompen naar het buitenland of naar hun eigen zakken?
Dat ze zeker niet de trein nemen in een oubollig station als Brussel Zuid.

Dus waarom opzettelijk het gehoor van gewone mensen, die zich op dat moment in het station bevinden, permanent beschadigen ?
__________________
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle

Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes!

Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl
cdekeule is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 12:15   #35
Calvinist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Locatie: Conservatief Nederland
Berichten: 821
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule Bekijk bericht
Ben jij zo'n smeerlap van de vakbond ?
Jij bent een eurofiel. Zowat de meest smerige en verwerpelijke mensen die er rondlopen in de politiek. Erger dan nazi,s neem dat van mij aan....
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2013, 18:48   #36
cdekeule
Burgemeester
 
cdekeule's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 595
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist Bekijk bericht
Jij bent een eurofiel. Zowat de meest smerige en verwerpelijke mensen die er rondlopen in de politiek. Erger dan nazi,s neem dat van mij aan....
Neen, ik ben geen eurofiel voor alle duidelijkheid. Maar jij bent blijkbaar wel een vakbondsmeerlap, anders had je niet gereageerd
__________________
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle

Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes!

Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl
cdekeule is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be