Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 maart 2019, 11:58   #21
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Merkel is te soft om zulke beslissingen te kunnen nemen. Neen, voor zo'n dingen heb je hardcore onbaatzuchtigen nodig.

Greta misschien?
Merkel heeft haar achterste van der tong niet laten zien. Om het Keulen-schandaal waarbij ze trachtte duizenden aangerande meisjes achter de schermen te houden, of een land trachten te transformeren tot een (?)Staat - dan bent ge tot meer toe bereid. Het enige wat ontbreekt zijn de middelen voor haar om deze (?)Staat tot wasdom te laten komen.

Eerder persoonlijkheden van het Madonna soort zullen de macht verkrijgen denk ik. Namelijk te lang van hetzelfde is niet waar de hedendaagse maatschappij om vraagt. Om niet van de 'knoppen verstoten te worden' is contradictie in woorden en handelen gedurende verschillende c.q. opeenvolgende cyclussen een uitstekend middel middel om macht te behouden lijkt mij.

Zij - Madonna - heeft het in de muziekindustrie zolang vol weten te houden door zichzelf telkens weer totaal te transformeren. Dit gedrag ziet ge bij Putin terug en ergens ook wel bij Merkel, zij was immers niet dezelfde toen ze aanving als Bundeskanzlerin.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 maart 2019 om 12:19.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2019, 12:17   #22
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Greta is nog een witte vlek; alhoewel ze ook van de DDR is meen ik. Ik denk dat dit mensen zijn die iets gemeen hebben; nml. overal hun oren en ogen op willen leggen en een eigenaardige vorm van geweten hebben. Dit laatste trekje stelt mij niet gerust - ge weet niet waar je aan toe bent. Ergo, het kant (weer) alle kanten op - terwijl ik bij u de tegengedachte meen te bespeuren.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 06:22   #23
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Automatische machinepistolen op lantarenpalen met gezichtsherkenning
Het zou misbruikt worden door wie er zeggenschap over heeft maar anders zou het een oplossing zijn.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be