Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 mei 2019, 12:43   #181
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Documentaire over een andere echte vrijheidsstrijder, Manning, did net als Assange uitgespuuwd en met leugens gekaraktermoord worden door fake alternatieve 'imperiale' organisaties zoals The Guardian of Amnesty international.

https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=TBHkiNRIp9M
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 12:56   #182
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Zal Trump blij mee zijn — Assange in het heetst van verkiezingstijd in Amerikaanse gevangenis.

Had Assange ~ Wikileaks niet gelekt zat hij nog in Trump Tower. De marges in decswingstates zijn nihiel om te winnen of verliezen. Mensen met een volle maag zijn eerder geneigd te stemmen volgens geweten dan met lege maag. Ergo, beter voor Trump dat juist net in deze periode — Assange naar Zweden vertrekt.

Gaat daarom ook gebeuren.
Zweden is gewoon het gehoorzame tussenstation om Assange naar de VS te krijgen als levend voorbeeld voor eenieder die denkt aan echte journalistiek te doen. De nieuwe aanklachten tegen Assange die hem voor 175 jaar kunnen opsluiten zijn een alarmbel voor elke journalist die ook maar iets publiceert dat tegen vermeende staatsbelangen zou ingaan. Het gaat hier om muilkorf intimidatie die een situatie van zelfcensuur creëert niet anders dan in landen als Colombia of Honduras. Spreek en ge zult geëlimineerd worden.

Assange kan niet eens zijn defensie opbouwen vanuit 'maximum security' gevangenis waar hij wordt vastgehouden (liet hij weten via een handgeschreven brief weken later openbaar gemaakt door een journalist vriend). Assange die 7 keer voor een nobelprijs genomineerd werd. Op kap van zijn werk verdienden anderen (bv the Guardian) massa's geld. Nu doen ze net als Trump alsof ze van niets weten terwijl de deep state met haar nazi filosofie afrekent met een 'dissident' die DE WAARHEID publiceerde. De waarheid over de gruwelen begaan door de VS en GB in hun oorlogen o.a.

En dan moeten wij gaan stemmen op politici die doen alsof er niet aan de hand is met het verrot hart van onze machthebbers. De echte verkiezingsthema's zijn gewoon taboe.

Laatst gewijzigd door Bach : 25 mei 2019 om 12:59.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 20:17   #183
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zweden is gewoon het gehoorzame tussenstation om Assange naar de VS te krijgen als levend voorbeeld voor eenieder die denkt aan echte journalistiek te doen. De nieuwe aanklachten tegen Assange die hem voor 175 jaar kunnen opsluiten zijn een alarmbel voor elke journalist die ook maar iets publiceert dat tegen vermeende staatsbelangen zou ingaan. Het gaat hier om muilkorf intimidatie die een situatie van zelfcensuur creëert niet anders dan in landen als Colombia of Honduras. Spreek en ge zult geëlimineerd worden.

Assange kan niet eens zijn defensie opbouwen vanuit 'maximum security' gevangenis waar hij wordt vastgehouden (liet hij weten via een handgeschreven brief weken later openbaar gemaakt door een journalist vriend). Assange die 7 keer voor een nobelprijs genomineerd werd. Op kap van zijn werk verdienden anderen (bv the Guardian) massa's geld. Nu doen ze net als Trump alsof ze van niets weten terwijl de deep state met haar nazi filosofie afrekent met een 'dissident' die DE WAARHEID publiceerde. De waarheid over de gruwelen begaan door de VS en GB in hun oorlogen o.a.

En dan moeten wij gaan stemmen op politici die doen alsof er niet aan de hand is met het verrot hart van onze machthebbers. De echte verkiezingsthema's zijn gewoon taboe.
Nous somme charlie durfden ze te roepen, die volksverlakkers...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 21:09   #184
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zweden is gewoon het gehoorzame tussenstation om Assange naar de VS te krijgen als levend voorbeeld voor eenieder die denkt aan echte journalistiek te doen. De nieuwe aanklachten tegen Assange die hem voor 175 jaar kunnen opsluiten zijn een alarmbel voor elke journalist die ook maar iets publiceert dat tegen vermeende staatsbelangen zou ingaan. Het gaat hier om muilkorf intimidatie die een situatie van zelfcensuur creëert niet anders dan in landen als Colombia of Honduras. Spreek en ge zult geëlimineerd worden.

Assange kan niet eens zijn defensie opbouwen vanuit 'maximum security' gevangenis waar hij wordt vastgehouden (liet hij weten via een handgeschreven brief weken later openbaar gemaakt door een journalist vriend). Assange die 7 keer voor een nobelprijs genomineerd werd. Op kap van zijn werk verdienden anderen (bv the Guardian) massa's geld. Nu doen ze net als Trump alsof ze van niets weten terwijl de deep state met haar nazi filosofie afrekent met een 'dissident' die DE WAARHEID publiceerde. De waarheid over de gruwelen begaan door de VS en GB in hun oorlogen o.a.

En dan moeten wij gaan stemmen op politici die doen alsof er niet aan de hand is met het verrot hart van onze machthebbers. De echte verkiezingsthema's zijn gewoon taboe.
Hopelijk rot hij tot hij sterft in een Amerikaanse cel.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 23:46   #185
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Hopelijk rot hij tot hij sterft in een Amerikaanse cel.
Dat schreef je destijds ook over Johan Bollen, die net zoals Assange een schoon geweten heeft.

Je hebt wel iets met zinloos geweld en met Aziatische prostituees blijkbaar
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 00:22   #186
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Documentaire over een andere echte vrijheidsstrijder, Manning, did net als Assange uitgespuuwd en met leugens gekaraktermoord worden door fake alternatieve 'imperiale' organisaties zoals The Guardian of Amnesty international.

https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=TBHkiNRIp9M
De term vrijheidsstrijd is vernieuwend om Wikileaks te omschrijven. Assange kan absoluut omschreven worden als een vrijheidsstrijder. Uiteraard dienen we onze mening eerder ten aanzien van Wikileaks te vormen dan ten aanzien van Assange, omdat de persoon van Assange er eigenlijk minder toe doet. Het gaat om de beweging.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 26 mei 2019 om 00:26.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 01:23   #187
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zweden is gewoon het gehoorzame tussenstation om Assange naar de VS te krijgen als levend voorbeeld voor eenieder die denkt aan echte journalistiek te doen. De nieuwe aanklachten tegen Assange die hem voor 175 jaar kunnen opsluiten zijn een alarmbel voor elke journalist die ook maar iets publiceert dat tegen vermeende staatsbelangen zou ingaan. Het gaat hier om muilkorf intimidatie die een situatie van zelfcensuur creëert niet anders dan in landen als Colombia of Honduras. Spreek en ge zult geëlimineerd worden.

Assange kan niet eens zijn defensie opbouwen vanuit 'maximum security' gevangenis waar hij wordt vastgehouden (liet hij weten via een handgeschreven brief weken later openbaar gemaakt door een journalist vriend). Assange die 7 keer voor een nobelprijs genomineerd werd. Op kap van zijn werk verdienden anderen (bv the Guardian) massa's geld. Nu doen ze net als Trump alsof ze van niets weten terwijl de deep state met haar nazi filosofie afrekent met een 'dissident' die DE WAARHEID publiceerde. De waarheid over de gruwelen begaan door de VS en GB in hun oorlogen o.a.

En dan moeten wij gaan stemmen op politici die doen alsof er niet aan de hand is met het verrot hart van onze machthebbers. De echte verkiezingsthema's zijn gewoon taboe.
Tussenstation, hieruit maak ik scenario op dat Assange na 2020 uitgeleverd wordt door Zweden?

Echte verkiezingen zijn enkel mogelijk door Zwitsers model. Echter denk ik dat 'wij' tever afgegleden zijn om de realiteit onder ogen te zien. De meerderheid van mijn omgeving heeft er geen enkel bezwaar tegen dat hun gegevens in de cloud worden opgeslagen. Zo oud ben ik niet, maar dit is mij gewoon een stap te ver. Ik waarschuw mijn vrouw om geen familiefoto's op internet te zetten. Mede ingegeven omdat Assange hiervoor waarschuwt. Het mag helaas niet baten; mijn kinderen kunnen wellicht over 15 jaar de dupe worden van dergelijk gedrag van een ouder die plaatjes kiekt. Wat als deze gegens in handen komen van een techjunta, die bepaalt wie de goeden en slechten zijn? Het klinkt nu bizar, maar wie de toekomst en impact van sociaal media had voorspelt, een 15 jaar geleden, zou ook niet serieus genomen zijn.

Wat 15 jaar geleden als not done werd beschouwd, persoonlijke data opslag door tech fabrikanten wordt nu blijkbaar als norm gezien. Bizar vind ik het. Ik kan mij niet voorstellen dat een journalist het in de jaren 70 zo aangepakt zou worden als Assange nu; hoewel ik die tijd niet bewust heb meegemaakt. Blijkbaar schijnt het nu de norm te zijn. Waarheid mag niet verschijnen, de leugen moet regeren, een New York Times of WT die elke dag met baggerjournalistiek kan wegkomen. Puur omdat het in handen is van de rijksten der rijken op aarde. Krankzinnig gewoon dat ik voor neutraal nieuws bij een komiek als Jimmy Dore of een MMA scheidstechter
als Joe Rogan moet zijn. De Vpro heeft ook goede programma's die de tijdsgeest van nu ongrfilterd naar buiten brengen.
Ongefilterd...
Ik weet niet wat ik eraan kan doen maar voel mij in dit opzichte ook een roepende in de woestijn. Heb diepe respect voor Assange. Het is als een oorlogsheld die de kinderen van anderen redt door zijn eigen leven te geven. Edoch de massa schijnt dit niet te willen of kunnen snappen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 mei 2019 om 01:45.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 08:38   #188
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dat schreef je destijds ook over Johan Bollen, die net zoals Assange een schoon geweten heeft.

Je hebt wel iets met zinloos geweld en met Aziatische prostituees blijkbaar
Het is niet omdat gij uw vrouw in het prostitutie milieu gehaald hebt dat ge dat naar iedereen moet afspiegelen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 08:52   #189
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Waarheid mag niet verschijnen, de leugen moet regeren,
De essentie van staatswezen, al 5000 jaar lang. Zonder leugen is er geen macht, en zonder macht is er geen staat.

Er is een kleine opening geweest in de 20ste eeuw, er zijn nog zo een kleine periodes geweest van een schimmer van "waarheid als fundamentele waarde" maar in de loop van de geschiedenis zijn dat zeldzame momenten. Dat venster is ondertussen alweer dicht.

Het grappige is dat het werkt. Mensen denken altijd dat "elders" en "vroeger" staten tegen waarheid waren, maar "hier" en "nu" natuurlijk niet. Terwijl er uiteraard geen enkele reden is waarom "hier" en "nu" fundamenteel anders zou zijn dan "elders" en "vroeger".

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 mei 2019 om 08:53.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 09:18   #190
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Tussenstation, hieruit maak ik scenario op dat Assange na 2020 uitgeleverd wordt door Zweden?

Echte verkiezingen zijn enkel mogelijk door Zwitsers model. Echter denk ik dat 'wij' tever afgegleden zijn om de realiteit onder ogen te zien. De meerderheid van mijn omgeving heeft er geen enkel bezwaar tegen dat hun gegevens in de cloud worden opgeslagen. Zo oud ben ik niet, maar dit is mij gewoon een stap te ver. Ik waarschuw mijn vrouw om geen familiefoto's op internet te zetten. Mede ingegeven omdat Assange hiervoor waarschuwt. Het mag helaas niet baten; mijn kinderen kunnen wellicht over 15 jaar de dupe worden van dergelijk gedrag van een ouder die plaatjes kiekt. Wat als deze gegens in handen komen van een techjunta, die bepaalt wie de goeden en slechten zijn? Het klinkt nu bizar, maar wie de toekomst en impact van sociaal media had voorspelt, een 15 jaar geleden, zou ook niet serieus genomen zijn.

Wat 15 jaar geleden als not done werd beschouwd, persoonlijke data opslag door tech fabrikanten wordt nu blijkbaar als norm gezien. Bizar vind ik het. Ik kan mij niet voorstellen dat een journalist het in de jaren 70 zo aangepakt zou worden als Assange nu; hoewel ik die tijd niet bewust heb meegemaakt. Blijkbaar schijnt het nu de norm te zijn. Waarheid mag niet verschijnen, de leugen moet regeren, een New York Times of WT die elke dag met baggerjournalistiek kan wegkomen. Puur omdat het in handen is van de rijksten der rijken op aarde. Krankzinnig gewoon dat ik voor neutraal nieuws bij een komiek als Jimmy Dore of een MMA scheidstechter
als Joe Rogan moet zijn. De Vpro heeft ook goede programma's die de tijdsgeest van nu ongrfilterd naar buiten brengen.
Ongefilterd...
Ik weet niet wat ik eraan kan doen maar voel mij in dit opzichte ook een roepende in de woestijn. Heb diepe respect voor Assange. Het is als een oorlogsheld die de kinderen van anderen redt door zijn eigen leven te geven. Edoch de massa schijnt dit niet te willen of kunnen snappen.
Assange is een idioot, hij maakt geen onderscheid tussen wat nuttig is om publiek te maken en wat schadelijk is.

Dit is geen kwestie van de waarheid te verdoezelen, dit is een kwestie van informatie te bezorgen aan partijen die deze beter niet heeft.

Je bent trouwens blijkbaar zelf die mening toegedaan aangezien je jouw vrouw aanraadt om geen familiefoto's op het internet te delen. Dit is dus blijkbaar informatie die je niet wil delen.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 09:40   #191
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Zal Trump blij mee zijn — Assange in het heetst van verkiezingstijd in Amerikaanse gevangenis.

Had Assange ~ Wikileaks niet gelekt zat hij nog in Trump Tower. De marges in decswingstates zijn nihiel om te winnen of verliezen. Mensen met een volle maag zijn eerder geneigd te stemmen volgens geweten dan met lege maag. Ergo, beter voor Trump dat juist net in deze periode — Assange naar Zweden vertrekt.

Gaat daarom ook gebeuren.
Dat is abstractie maken van het hoog patriotisch gehalte van de doorsnee Amerikaan. Voor hen is Assange de vijand die de veiligheid van Amerika in gevaar heeft gebracht. Wat ook zo is natuurlijk.

Was Assange een Rus geweest die hetzelfde met Rusland had gedaan was hij al lang neergekogeld door de Putin knechten of was hij bezweken na een polonium besmetting.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 26 mei 2019 om 09:47.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 11:36   #192
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De essentie van staatswezen, al 5000 jaar lang. Zonder leugen is er geen macht, en zonder macht is er geen staat.

Er is een kleine opening geweest in de 20ste eeuw, er zijn nog zo een kleine periodes geweest van een schimmer van "waarheid als fundamentele waarde" maar in de loop van de geschiedenis zijn dat zeldzame momenten. Dat venster is ondertussen alweer dicht.

Het grappige is dat het werkt. Mensen denken altijd dat "elders" en "vroeger" staten tegen waarheid waren, maar "hier" en "nu" natuurlijk niet. Terwijl er uiteraard geen enkele reden is waarom "hier" en "nu" fundamenteel anders zou zijn dan "elders" en "vroeger".
Met tegenzin moet ik je gelijkgeven. Erbij vermelden dat we in de digi en AI tijd leven hetgeen nu een transitiepunt benadert. Wij gaan in een tijd leven waarin staten, vooral de grote 2 China en Amerika, meer dan ooit in mensenheugenis—controle over het individu krijgen. Vroeger kon je bijvoorbeeld nog tegen de priester liegen tijdens de biecht om het allemaal weer goed te maken tijdens de aflatenschap. Die speelruimte voor het individue is er niet meer.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 mei 2019 om 12:04.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 11:52   #193
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat is abstractie maken van het hoog patriotisch gehalte van de doorsnee Amerikaan. Voor hen is Assange de vijand die de veiligheid van Amerika in gevaar heeft gebracht. Wat ook zo is natuurlijk.

Was Assange een Rus geweest die hetzelfde met Rusland had gedaan was hij al lang neergekogeld door de Putin knechten of was hij bezweken na een polonium besmetting.
Manning heeft geklikt, Assange heeft uitlandig gepubliceerd. Er staan hogere straffen op de uitgevers in den vreemde dan de lokale klikkers.

Assange is bovendien geen Amerikaan, wel blank en heeft als moedertaal Engels. Genoeg blijkbaar om als 'een van ons aan te worden gezien' —door de Amerikaanse Stasi als ik ge tekst goed begrijp.

Of misschien denk ik wel verkeerd en kan een Nigeriaan die als moedertaal Chinees heeft ook wel worden opgepakt door diezelfde boys?

Ik denk dat eigen mensen eerst een andere perceptie heeft bij de Russen dan het kattengekrijs dat uit den zigeuner viool komt.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 mei 2019 om 12:12.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 14:06   #194
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht

Je bent trouwens blijkbaar zelf die mening toegedaan aangezien je jouw vrouw aanraadt om geen familiefoto's op het internet te delen. Dit is dus blijkbaar informatie die je niet wil delen.
Ik ben een individu die gecrusht kan worden mocht er een succesvolle techcoup komen—al dan niet sluipederwijs aan de macht gekomen of van dag op nacht.. Ergo, ik heb geen balle & klote in te brengen in dergelijk scenario waarin een Titanic op ramkoers gaat tot die volgens de natuurkundige wetten niet anders kan dan zinken. Tot zover het verschil tussen de mier die geen zier verschil kan maken en de kolos.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 mei 2019 om 14:07.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 23:10   #195
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik ben een individu die gecrusht kan worden mocht er een succesvolle techcoup komen—al dan niet sluipederwijs aan de macht gekomen of van dag op nacht ...
Als er een technologische staatsgreep plaatsheeft kunnen er inderdaad liquidaties volgen. Dit scenario is meer realistisch dan voor mogelijk gehouden wordt. Het behoort tot de mogelijkheden.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 23:43   #196
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Met tegenzin moet ik je gelijkgeven. Erbij vermelden dat we in de digi en AI tijd leven hetgeen nu een transitiepunt benadert. Wij gaan in een tijd leven waarin staten, vooral de grote 2 China en Amerika, meer dan ooit in mensenheugenis—controle over het individu krijgen. Vroeger kon je bijvoorbeeld nog tegen de priester liegen tijdens de biecht om het allemaal weer goed te maken tijdens de aflatenschap. Die speelruimte voor het individue is er niet meer.
Stap voor stap...:

AI maakt van fotoportret bewegend beeld

https://executive-people.nl/623752/a...end-beeld.html

Binnen enkele jaren zullen we geregeerd worden door digitale entiteiten, zonder dat we dat gaan doorhebben.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 23:46   #197
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Als er een technologische staatsgreep plaatsheeft kunnen er inderdaad liquidaties volgen. Dit scenario is meer realistisch dan voor mogelijk gehouden wordt. Het behoort tot de mogelijkheden.
Kijk naar China. Geen gebruik meer mogen maken van OV of geen hotels meer mogen nemen. Werken met een een dergelijk sociaal puntensysteem. Het werkt blijkbaar, anders zou het niet worden toegepast. Dit land staat aan het begin wat komen gaat.

Techcoup: Liquideren of lichamelijk martelen zijn tabe. Geestelijk en financieel mensen de afgrond in helpen zijn effectiever en zie ik meer tot de mogelijkheden behoren mocht een dergelijk coup komen.

Voorbeeld: mogelijkheden kunnen zijn dat ge gechanteerd wordt door internet verleden op te rakelen of afgetapte telefoongesprekken aan je vrouw/vriendin door te geven. Credt card en bankrekeningen bevriezen, geen toegang meer tot medicijnen. Er verschijnt fakenews waarvan ge slachtoffer wordt. Je komt van dag op nacht op een opsporingslijst te staan. Bijvoorbeeld er wordt kinderporno op je IPhone gezet door de techcoup pleger. Ergo je wordt gemold; zozeer dat zelfdoding of een bank overvallen om maar een dak en eten te hebben tot de ware ontsnappingsmogelijkheden behoren, mocht je al dan niet gelyncht zijn door de boze menigte of voor een fake zaak gedetineerd worden.

Mensen willen of kunnen het gevaar niet zien wat eraan staat te komen. Mijn vermoeden wordt bevestigt door blinden die Assange in deze draad verachten.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 mei 2019 om 23:58.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2019, 00:12   #198
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Stap voor stap...:

AI maakt van fotoportret bewegend beeld

https://executive-people.nl/623752/a...end-beeld.html

Binnen enkele jaren zullen we geregeerd worden door digitale entiteiten, zonder dat we dat gaan doorhebben.
Goed punt wat ge aanhaalt; wellicht de meest sociaal ontwrichtende ontwikkeling wat er de komende 5 haar aan staat te komen. Echt niet meer van nep kunnen onderscheiden. VPRO tegenlicht gaat hier als geen andere docu diep in. Gezien de informatiestromen van MSM steeds meer naar het baggerniveau wegzakken en mensen meer en meer vertrouwen krijgen in het nieuws dat op Facebook wordt geplaatst—komen wij met AI fake video's op onbekend terrein terecht.

De beste manier om nu maatregelen te nemen is bv om Facebook vandaag in de ban te doen. Zuckerberg is nog een 'aardige' en naïeve jongen. Echter een kwaadaardig brein kan een techcoup plegen met dergelijke netwerken en technieken, waarvan de gevolgen niet zijn te overzien. Rampkoers dus; zeker als netwerken bij de 'gratie' van overheden bestaansrecht hebben. Men, de directie en aandeelhouders, zal alles doen om maar Facebook in de lucht te houden. Van de oorspronkelijke idealen blijft nada over.

MSM zal idd ook overgaan tot AI fakenews—als nep niet meer van echt is te onderscheiden. Wat let CNN nog om kracht bij te zetten inzake nieuws als Russische spionage en inmenging Amerikaanse verkiezingen? Ze hebben bewezen Jezus van het kruis te kunnen liegen. In dergelijk geval zou AI fake news een kleine drempel zijn om over te steken.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 mei 2019 om 00:40.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2019, 00:56   #199
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

https://youtu.be/2D_5Snzj6-U

Vers van de pers: Jimmy Dore & Assange

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 mei 2019 om 00:59.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2019, 06:36   #200
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Binnen enkele jaren zullen we geregeerd worden door digitale entiteiten, zonder dat we dat gaan doorhebben.
Amen. Dat zeg ik al een tijdje, en dat wordt altijd afgedaan als SF. Eens intelligente machines het overnemen, en dat gaat niet zo lang meer duren, zijn wij nog een tijdje "vee", en dan trekt zo een machine er de pries uit omdat die tot het besef komt dat die beter kan doen wat ze wil zonder ons.

Laatst gewijzigd door patrickve : 27 mei 2019 om 06:38.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be