Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 mei 2019, 11:54   #21
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik snap die nieuwe bril van Rutten niet:



Zou dat zijn omdat daar betere ruitenwissers op passen om de sperma weg te wissen na een volle lading?
look no further :

Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2019, 00:37   #22
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht

Zou dat zijn omdat daar betere ruitenwissers op passen om de sperma weg te wissen na een volle lading?
Gij zou ze liever baffen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 06:00   #23
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Rutten gaat van start met haar de verkiezingscampagne:

Gwendolyn Rutten (Open Vld) kreeg te horen dat ze in de menopauze zit: “Voor het eerst in een jaar wist ik dat ik niet gek aan het worden was”


Ze heeft dus een jaar gedacht dat ze gek aan het worden was maar bleef toch aan politiek doen.


Gwendolyn Rutten kreeg te horen dat ze in de overgang zit en huilde van opluchting: “Zelden wordt volledig plaatje gezien”


De briljante leidster van de natie had niet door dat ze in de overgang zat. Ze had er wel al van gehoord maar dat het haar zou overkomen ?


Gwendolyn Rutten getuigt over de "perimenopauze": wat is dat precies? En bestaat er een behandeling voor?


Oef. Ze gaan daar bij de VRT wel heel kort door de bocht. Alsof enkel of alle vrouwen door de perimenopauze gaan. Minister De Sutter en zanger Sam Bettens zullen een kwade mail moeten sturen. Er zijn ook mannen die door de overgang gaan en vrouwen die dat niet doen.

Na de getuigenis van Gwendolyn Rutten: ‘Hormoontherapie helpt minder dan veel vrouwen denken’

Dat veralgemenen toch altijd he. Vijf artikels over de overgang gisteren bij De Standaard. De menopauze als verkiezingsthema.

Expert en ervaringsdeskundigen over de perimenopauze: “Ik dacht MS te hebben, het bleek ‘gewoon’ de overgang”

Ook de GVA doet mee.

De Morgen verdient echt wel de internationaal behaalde titel kwaliteitskrant want doet niet mee aan Ruttens preverkiezingscampagne. Net als het vrouwenblad Libelle. Dat is vermoedelijk kwaad omdat Rutten dat blad duidelijk niet leest.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 3 oktober 2023 om 06:04.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2023, 01:53   #24
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.231
Standaard

Allei, ze bloeit nie mier oat eur champignonnenfoef
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2023, 22:55   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Volgens mij is het een complot om de CR uit de wind te zetten.

Ze heeft gedacht, tedju die jongen ik moet die helpen, en de pers is er dan ook maar gelijk opgesprongen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2023, 12:36   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De vrouwen hebben evenveel recht van spreken als de mannen.
...
2
Net zoals ze evenveel recht hebben om te zwijgen. Maar dat vergeten ze altijd.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2024, 17:21   #27
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Vlaams minister Rutten voert campagne in Frans, Engels, Duits en Arabisch

want geen enkele Vlaming wil nog op die geschifte trut stemmen.


Om in de politiek te gaan moet je toch echt bereid zijn om met je kont bloot in de massa te gaan staan ...

Citaat:
Vaak zijn haar dromen minder spannend, geeft ze toe, die gaan gewoon over de dag ervoor. Maar… “ik herbeleef het in m’n pyjama. Of als ik naakt slaap: naakt. Ik kan daar gif op innemen. Dat als ik zonder kleren slaap, ik in m’n droom gegarandeerd bloot zal zijn. Dat is grappig, maar soms ook lastig. Het is zelfs al gebeurd dat ik ’s nachts opsta om dan toch maar iets aan te trekken.” Zulke quote voor het joepiedoelpubliek vind je natuurlijk enkel in een kwaliteitskrant als De Standaard.
Mijn ogen!

Hoopt ze zo boven de kiesdrempel te blijven ? Wie stemt daarop ? Is het daarom dat ze ons onderwijs volledig naar de kloten doen ... om de mensen zo debiel te maken dat er toch nog een waterkansje bestaat opdat ze op open VLD en Rutten zouden stemmen ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 9 januari 2024 om 17:23.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2024, 09:02   #28
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

'tScheldt nieuws

Hahaha

__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 10 januari 2024 om 09:10.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2024, 09:25   #29
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.657
Standaard

Bij aangifte van haar geboorte heeft de bevoegde ambtenaar een schrijffout gemaakt.
Het moest Gwendolyn TRUTTEN zijn.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2024, 11:02   #30
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.231
Standaard

Los van de seks kunt ge haar neus nog altijd gebruiken om sneetjes kaas af te snijden.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2024, 13:01   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Los van de seks kunt ge haar neus nog altijd gebruiken om sneetjes kaas af te snijden.
Serieus?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2024, 13:13   #32
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Los van de seks kunt ge haar neus nog altijd gebruiken om sneetjes kaas af te snijden.
Seks en Gwendolyn Rutten in dezelfde draad....hoe wanhopig kan je zijn.

We dachten er vanaf te zijn maar die dikke troela was daar snel terug. Onkruid komt ALTIJD terug.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be