Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 augustus 2015, 17:51   #181
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Er kan pas fatsoenlijk sociaal-wetenschappelijk onderzoek komen als wij afstappen van de gedachte dat mensen (vrouwen) niet uit vrije wil prostituee kunnen worden.
Man toch, hoe heet je een vrouw die haar baas de pap in de mond geeft met het oog op een promotie. Gans de wereld draait rond zichzelf verkopen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2015, 17:52   #182
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Man toch, hoe heet je een vrouw die haar baas de pap in de mond geeft met het oog op een promotie. Gans de wereld draait rond zichzelf verkopen.
Je snapt mijn punt niet.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2015, 17:58   #183
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Je snapt mijn punt niet.
Kijk als u met dit soort stellingen afkomt: Er kan pas fatsoenlijk sociaal-wetenschappelijk onderzoek komen als wij afstappen van de gedachte dat mensen (vrouwen) niet uit vrije wil prostituee kunnen worden.


Vind ik dat op zijn minst wereldvreemd.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2015, 18:00   #184
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Kijk als u met dit soort stellingen afkomt: Er kan pas fatsoenlijk sociaal-wetenschappelijk onderzoek komen als wij afstappen van de gedachte dat mensen (vrouwen) niet uit vrije wil prostituee kunnen worden.


Vind ik dat op zijn minst wereldvreemd.
Oh, oke.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 00:49   #185
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Wat voor onzin is dat nu weer? Tuurlijk mag je een klant weigeren om niet - objectieve redenen. Elke vrije beroeper heeft dat recht ook.
oké, zeg dan maar eens dat je GEEN zwarte poetsvrouw of taxi-chauffeur wil. Dan ben je strafbaar.

Zelf blijf ik er van overtuigd dat betalen voor seks gewoon ziekelijk is. Er lopen genoeg mannen en vrouwen rond, die zo gefrustreerd zijn, dat ze het gratis doen. Wie wil er dan voor betalen?

Ik snap echt niet dat je je lichaam kan verkopen voor zoiets. Vergeef me, maar bij mij gaat het er echt niet in en ik denk niet dat legaliseren iets gaat oplossen.

Alhoewel: al die prostituees werken nu wel in het zwart. Ze verdienen soms extreem veel. Als het gelegaliseerd wordt, is dat een goede zaak voor de fiscus.

Toch denk ik niet dat je er wantoestanden mee gaat oplossen. Dan zal een "legale" hoer nog steeds duurder zijn dan één die ik het zwart werkt en zo minder klanten krijgen, terwijl malafide pooiers zullen blijven profiteren.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 00:55   #186
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Waarom zou een prostituee zich bijvoorbeeld alle weken medisch moeten laten testen net als een klant ?
Dus alvorens naar de hoerenbuurt te gaan eerst een medisch attest en bloedproef laten doen....dan paar dagen w8 op de uitslag ? Ik zie het zo al voor me ....terwijl je sommige ziekten pas in het boed kan opsporen weken na een besmetting
Wat is het verschil met een geile man of vrouw die iedere week op de hort gaat ? Waarom zouden die zich dan niet medisch moeten laten testen ?

Maar zich medisch laten testen is in de prostitutie sowieso al veel gangbaarder dan dat dat bv in parenclubs het geval is.

In de prostitutie wereld is het gebruik van condooms sowieso vanzelfsprekend waardoor de kans op SOA's veel kleiner is.
In het gewone uitgaansleven is het gebruik van condooms praktisch onbestaande.... Ah ja wat denkt hij of zij wel ...dat ik het met Jan en Alleman doe ?
Ik denk dat er onder de carré bezoekers meer een SOA oplopen dan onder de hoerenlopers.

Prostituees weigeren sinds dag en dag klanten als ze dat willen....en meestal valt dat zelfs niet op en wordt er één of ander smoesje verzonnen.

En voor zover ik weet zijn de straffen op pooierschap al lang van toepassing alsook de straffen.

Maar ik hoor wel meer van dat gebral...meestal is dat van hoerenlopers die het graag doen zonder condoom.....die willen liefst vooraf een paar medische attesten onder ogen krijgen (al dan niet fake maar kom )
Dat is zo. Echte geile nullen, zitten niet met hun veiligheid in. Ik denk dat een prostituee die een dronken klant die geen condoom wil, op straat gooit, groot gelijk heeft. Alleen zijn er dan nog vrouwen die het gratis zonder condoom doen. Dat deze mensen in mijn ogen gewoon een gevaar voor de volksgezondheid zijn, is wel begrijpelijk.

Alleen zitten we hier dus met een ander probleem: wat als een condoom scheurt en er een SOA mee gemoeid is? Wie is er dan aansprakelijk? De klant of de prostituee?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 00:59   #187
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
sex blijft nogal een belangrijk kenmerk van een relatie
anders is het gewoon vriendschap
Seks, liefde en relaties hebben niks met elkaar te maken. Er zijn genoeg gelukkige asexuele koppels. Niet iedereen heeft een (even groot) libido.

Seks is enkel leuk als het onder gelijkgestemden is. Als er machtsverhoudingen zijn, is de seks niet gezond en ook voor één partij zeker niet bevredigend, maar eerder traumatiserend.

Daarnaast kan een vriendschap soms intenser zijn dan een relatie.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 01:12   #188
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Niet gemakkelijk dat ik het oneens ben met U.
Maar hier slaat U de bal kompleet mis.

Prostitutie in essentie is niet verschillend van een relatie. Alleen de tijdsduur en de materiele afspraken zijn concreter vastgelegd.

Het enige probleem ik zie met prostitutie is het gemak waarmee vrouwen gedwongen kunnen worden tot het doen wat ze eigenlijk niet willen, wat effectief slavernij betekend.

Maar een vrouw, die haar inkomen regelt dmv van lichamelijke gunsten, wat is daar nu mis mee?
Het is hetzelfde als een tandarts, chirurg, bejaardenhulp enzoveel andere jobs die fysieke interactie vergen.

Wat moet men U betalen om een ander persoons reet af te vegen na een ferme diareescheet?
Heu, dat laatste doen verzorgenden, opvoeders/begeleiders en verpleegkundigen dagelijks voor mensen die het op fysieke redenen niet meer zelf kunnen en deze mensen doen dat ook omdat ze ervoor betaald worden, maar ik hoop op de eerste plaats ook omdat ze naastenliefde kennen.

Nu hier zit dus een probleem: ik heb zelf de reet van mindervaliden afgekuist, zonder vergoeding, maar wel met de voldoening dat ik die mensen proper van het toilet heb geholpen, omdat ze het zelf niet konden.

Dat was een vorm van intimiteit, die me inderdaad ook ergens raakte. Ja, sommige mensen moet je hun intieme delen wassen ... Maar dat associeer ik niet met seks. Dat heet verzorging en hygiëne en dergelijke en dan draag je ook handschoenen.

Ik kan het me anderzijds niet voorstellen, dat ik met diezelfde menslievendheid een geile man zijn behoeften zou bevredigen voor geld. Dat is dus iets dat ik niet begrijp. Ik ga er van uit dat die man zelf nog handen en fantasie heeft ... Mensen die hun handen niet kunnen gebruiken, is iets anders, maar ik ... voel me niet echt geroepen om daar te helpen.

Daar ligt dus mijn grens. Ik probeer me vanuit dit standpunt voor te stellen ... Dat sommige vrouwen die man die wel zijn handen kan gebruiken, zouden helpen met hun lichaam hiervoor ter beschikking te stellen.

Persoonlijk denk ik echt dat je hiervoor een vorm van fantasie nodig hebt, die ik niet heb en die een gemiddelde vrouw ook niet heeft. In mijn ogen moet je dan wel een nymfomane zijn. Dat deze vrouwen dan van hun probleem hun beroep maken, daar kan ik nog ergens inkomen en dan kunnen ze het beter zo doen, dan als los kanon, dat SOA's verspreid, maar dan nog ...

Ik blijf er bij dat ik liever met een latex handschoen iemands reet afkuis, dan met een ander soort latex ...
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 02:10   #189
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Elke jonge mens tussen zijn/haar 12 en 22 (uitzonderingen zijn natuurlijk mogelijk). Het enige dat daar tegenin gaat is de opvoedelijke indoctrinatie.
Daar zeg je zoiets !!
Thuis hebben wij nooit gepraat over sex , maar ....
tot nu toe mag ik voor mezelf niet klagen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Kostprijs is de moeite. Maar stel dat de maatschappij die moeite willen doen, wat met "besmetten"?
De besmetten ,
indien mogelijk helpen , en wanneer dodelijk besmet ,
kan je ze enkel verbieden nog sex te hebben !!
En doen ze het toch , dan wordt het crimineel !!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb enkele opties. Maar ik weet, als ik die hier opsom, dat ik gewoon neergeknuppeld ga worden.
Ai
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 07:56   #190
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
oké, zeg dan maar eens dat je GEEN zwarte poetsvrouw of taxi-chauffeur wil. Dan ben je strafbaar.

Zelf blijf ik er van overtuigd dat betalen voor seks gewoon ziekelijk is. Er lopen genoeg mannen en vrouwen rond, die zo gefrustreerd zijn, dat ze het gratis doen. Wie wil er dan voor betalen?

Ik snap echt niet dat je je lichaam kan verkopen voor zoiets. Vergeef me, maar bij mij gaat het er echt niet in en ik denk niet dat legaliseren iets gaat oplossen.

Alhoewel: al die prostituees werken nu wel in het zwart. Ze verdienen soms extreem veel. Als het gelegaliseerd wordt, is dat een goede zaak voor de fiscus.

Toch denk ik niet dat je er wantoestanden mee gaat oplossen. Dan zal een "legale" hoer nog steeds duurder zijn dan één die ik het zwart werkt en zo minder klanten krijgen, terwijl malafide pooiers zullen blijven profiteren.
Zie je het antwoord op je vraag ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 08:01   #191
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Heu, dat laatste doen verzorgenden, opvoeders/begeleiders en verpleegkundigen dagelijks voor mensen die het op fysieke redenen niet meer zelf kunnen en deze mensen doen dat ook omdat ze ervoor betaald worden, maar ik hoop op de eerste plaats ook omdat ze naastenliefde kennen.

Nu hier zit dus een probleem: ik heb zelf de reet van mindervaliden afgekuist, zonder vergoeding, maar wel met de voldoening dat ik die mensen proper van het toilet heb geholpen, omdat ze het zelf niet konden.

Dat was een vorm van intimiteit, die me inderdaad ook ergens raakte. Ja, sommige mensen moet je hun intieme delen wassen ... Maar dat associeer ik niet met seks. Dat heet verzorging en hygiëne en dergelijke en dan draag je ook handschoenen.

Ik kan het me anderzijds niet voorstellen, dat ik met diezelfde menslievendheid een geile man zijn behoeften zou bevredigen voor geld. Dat is dus iets dat ik niet begrijp. Ik ga er van uit dat die man zelf nog handen en fantasie heeft ... Mensen die hun handen niet kunnen gebruiken, is iets anders, maar ik ... voel me niet echt geroepen om daar te helpen.

Daar ligt dus mijn grens. Ik probeer me vanuit dit standpunt voor te stellen ... Dat sommige vrouwen die man die wel zijn handen kan gebruiken, zouden helpen met hun lichaam hiervoor ter beschikking te stellen.

Persoonlijk denk ik echt dat je hiervoor een vorm van fantasie nodig hebt, die ik niet heb en die een gemiddelde vrouw ook niet heeft. In mijn ogen moet je dan wel een nymfomane zijn. Dat deze vrouwen dan van hun probleem hun beroep maken, daar kan ik nog ergens inkomen en dan kunnen ze het beter zo doen, dan als los kanon, dat SOA's verspreid, maar dan nog ...

Ik blijf er bij dat ik liever met een latex handschoen iemands reet afkuis, dan met een ander soort latex ...
Ja ....waarom niet.Niemand verplicht je toch om prostituee te worden ? Jij denkt zo en andere vrouwen denken er net andersom over.Er moet nu éénmaal wat van alle soorten mensen zijn om een wereld te maken.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 augustus 2015 om 08:02.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 08:05   #192
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Daar zeg je zoiets !!
Thuis hebben wij nooit gepraat over sex , maar ....
tot nu toe mag ik voor mezelf niet klagen


De besmetten ,
indien mogelijk helpen , en wanneer dodelijk besmet ,
kan je ze enkel verbieden nog sex te hebben !!
En doen ze het toch , dan wordt het crimineel !!


Ai
In principe is er momenteel geen enkel SOA nog dodelijk.Zelfs HIV is mits de gepaste medicatie weliswaar een Chronische dan een dodelijke ziekte geworden.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 08:29   #193
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.258
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Heu, dat laatste doen verzorgenden, opvoeders/begeleiders en verpleegkundigen dagelijks voor mensen die het op fysieke redenen niet meer zelf kunnen en deze mensen doen dat ook omdat ze ervoor betaald worden, maar ik hoop op de eerste plaats ook omdat ze naastenliefde kennen.
Ijdele hoop. De meesten van de verzorgenden doen het omdat ze ervoor gekozen hadden in hun jeugd, in een vlaag van communistische verwardheid, en niet meer uit dat straatje geraken.
Citaat:
Nu hier zit dus een probleem: ik heb zelf de reet van mindervaliden afgekuist, zonder vergoeding, maar wel met de voldoening dat ik die mensen proper van het toilet heb geholpen, omdat ze het zelf niet konden.
Da's verdorie goedkoop.
Citaat:
Dat was een vorm van intimiteit, die me inderdaad ook ergens raakte. Ja, sommige mensen moet je hun intieme delen wassen ... Maar dat associeer ik niet met seks. Dat heet verzorging en hygiëne en dergelijke en dan draag je ook handschoenen.
Daar sta je dan, met een besmeurde handschoen, een propere reet en een erectie. Of waren uw niet vrouwelijke zorgbehoevenden quasie lijken, ?
Citaat:
Ik kan het me anderzijds niet voorstellen, dat ik met diezelfde menslievendheid een geile man zijn behoeften zou bevredigen voor geld.
Persoonlijke keuze nietwaar. Als ze me genoeg bieden, regel ik het wel. En dan nog met de inspanning die de job de moeite maakt om uit te voeren, namelijk goed.
Citaat:
Dat is dus iets dat ik niet begrijp. Ik ga er van uit dat die man zelf nog handen en fantasie heeft
Alsof alleen mannen de diensten van sekswerkers inroepen.
Citaat:
Mensen die hun handen niet kunnen gebruiken, is iets anders, maar ik ... voel me niet echt geroepen om daar te helpen.
Discriminante. Uw eigen man bevredigen is geen probleem, maar een sukkelaar zonder handen discrimineert U .
Citaat:
Daar ligt dus mijn grens.
En wie verplicht u die grens te overschrijden of te negeren?
Citaat:
Ik probeer me vanuit dit standpunt voor te stellen ... Dat sommige vrouwen die man die wel zijn handen kan gebruiken, zouden helpen met hun lichaam hiervoor ter beschikking te stellen.
Is het niet simpeler te erkennen dat niet iedere vrouw een goeie prostituee kan zijn.
Citaat:
Persoonlijk denk ik echt dat je hiervoor een vorm van fantasie nodig hebt, die ik niet heb en die een gemiddelde vrouw ook niet heeft. In mijn ogen moet je dan wel een nymfomane zijn. Dat deze vrouwen dan van hun probleem hun beroep maken, daar kan ik nog ergens inkomen en dan kunnen ze het beter zo doen, dan als los kanon, dat SOA's verspreid, maar dan nog ...
Ironisch genoeg is het aandeel nymphomanes onder de prostituees een bedroevende minderheid.
Citaat:
Ik blijf er bij dat ik liever met een latex handschoen iemands reet afkuis, dan met een ander soort latex ...
Wees blij dat U die keuze hebt. Want daar draait de helft van dit topic over. Dat afgedwongen prostitutie gewoon niet aanvaardbaar is.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 10:48   #194
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
oké, zeg dan maar eens dat je GEEN zwarte poetsvrouw of taxi-chauffeur wil. Dan ben je strafbaar.

Zelf blijf ik er van overtuigd dat betalen voor seks gewoon ziekelijk is. Er lopen genoeg mannen en vrouwen rond, die zo gefrustreerd zijn, dat ze het gratis doen. Wie wil er dan voor betalen?

Ik snap echt niet dat je je lichaam kan verkopen voor zoiets. Vergeef me, maar bij mij gaat het er echt niet in en ik denk niet dat legaliseren iets gaat oplossen.

Alhoewel: al die prostituees werken nu wel in het zwart. Ze verdienen soms extreem veel. Als het gelegaliseerd wordt, is dat een goede zaak voor de fiscus.

Toch denk ik niet dat je er wantoestanden mee gaat oplossen. Dan zal een "legale" hoer nog steeds duurder zijn dan één die ik het zwart werkt en zo minder klanten krijgen, terwijl malafide pooiers zullen blijven profiteren.
Maar dat jij dat niet snapt, is toch helemaal niet relevant?

Waar het omgaat is: prostitutie bestaat en het is aan ons (de maatschappij) om te kijken hoe wij daarmee omgaan.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 17:27   #195
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Nu hier zit dus een probleem: ik heb zelf de reet van mindervaliden afgekuist, zonder vergoeding, maar wel met de voldoening dat ik die mensen proper van het toilet heb geholpen, omdat ze het zelf niet konden.
om 4u 's nachts op kerstavond?

Citaat:
Ik kan het me anderzijds niet voorstellen, dat ik met diezelfde menslievendheid een geile man zijn behoeften zou bevredigen voor geld.
net zo goed zie ik mij op nieuwjaarsavond geen kots van een diepmentaal gehandicapte opkuisen, zeker niet gratis

Citaat:
Daar ligt dus mijn grens. Ik probeer me vanuit dit standpunt voor te stellen ... Dat sommige vrouwen die man die wel zijn handen kan gebruiken, zouden helpen met hun lichaam hiervoor ter beschikking te stellen.
maar wat is nu het fundamentele verschil met gewoon werk?
als ik aan de band sta verkoop ik ook gewoon mijn lichaam, als ik 8u stempeltjes zet op het gemeentehuis verkoop ik ook gewoon mijn lichaam (intellect) voor geld.



Citaat:
Ik blijf er bij dat ik liever met een latex handschoen iemands reet afkuis, dan met een ander soort latex ...
maar waarom dan een waardeoordeel over eens die liever dat ander soort latex gebruiken?
je moet het eens meemaken als men net denigrerend over verplegend personeel zou praten zoals jij over prostituees praat.
neimand dingt jouw tot prostitutie maar dat betekent niet dat je iemand, die wel voor deze job kiest, in de kou moet zetten of moet overlaten aan de Albanese maffia. is pas wreed en pervers
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 21:51   #196
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
oké, zeg dan maar eens dat je GEEN zwarte poetsvrouw of taxi-chauffeur wil. Dan ben je strafbaar.
Zwarte niet.
In 't zwart wel.

Citaat:
Zelf blijf ik er van overtuigd dat betalen voor seks gewoon ziekelijk is. Er lopen genoeg mannen en vrouwen rond, die zo gefrustreerd zijn, dat ze het gratis doen. Wie wil er dan voor betalen?
Liever betalen voor professionelen, dan gratis met gefrustreerden.
Dat lijkt me een makkelijke keuze.

Citaat:
Ik snap echt niet dat je je lichaam kan verkopen voor zoiets.
Verkopen is er over.
Eventjes verhuren is minder drastisch.

Citaat:
Vergeef me, maar bij mij gaat het er echt niet in en ik denk niet dat legaliseren iets gaat oplossen.
Neen als het er niet in gaat dan lost legalisatie niets op.
Dan dient zich eerder een operatie aan.

Citaat:
Alhoewel: al die prostituees werken nu wel in het zwart. Ze verdienen soms extreem veel. Als het gelegaliseerd wordt, is dat een goede zaak voor de fiscus.
That's the spirit.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 21:55   #197
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Nee, we mogen prostitutie onder geen voorwaarde legaliseren. Ten eerste is het inderdaad ethisch dubieus. Ten tweede: dan dwing je die vrouwen echt om zich te verkopen aan wie ze willen, want dan mogen ze geen klanten meer weigeren om niet objectieve redenen.
Boadicea. Jij hebt er vooral een probleem mee dat dat er vrouwen zijn die geld vragen voor seks. Uw mening.

Je reciteert vooral naar ethiek. Ik dacht dat je vooral vrijzinnig zou zijn. Zeg mij niet dat je de waarden van de kerktoren uit destijds verdedigt.

Boadicea. Wat is het probleem als iemand geld vraagt voor seks.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 22:00   #198
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In principe is er momenteel geen enkel SOA nog dodelijk.Zelfs HIV is mits de gepaste medicatie weliswaar een Chronische dan een dodelijke ziekte geworden.
Uiteindelijk wordt een (blijvend of tijdelijk) geneesmiddel gevonden , klopt !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2015, 22:25   #199
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Seks, liefde en relaties hebben niks met elkaar te maken. Er zijn genoeg gelukkige asexuele koppels. Niet iedereen heeft een (even groot) libido.

Seks is enkel leuk als het onder gelijkgestemden is. Als er machtsverhoudingen zijn, is de seks niet gezond en ook voor één partij zeker niet bevredigend, maar eerder traumatiserend.

Daarnaast kan een vriendschap soms intenser zijn dan een relatie.
Boadicea. Het fenomeen vriendinnen valt inderdaad op. Zonder venten. Vriendinnen ondereen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be