Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2019, 10:51   #461
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
We weten zowat ALLES van de Rusissche Troll Factories ondertussen, tot en met getuigenissen van een aantal ex-trollen en geinfiltreerde journalisten (Lyudmilla Savchuk).

Je ontkenning komt neer op ridicuul negationisme in het aangezicht van bergen bewijsmateriaal, comical Tomm.

https://www.youtube.com/watch?v=heXp2tyDl6k
Met de zeer betrouwbare bron youtube.

Maar ik heb het al gezegd, uiteraard word ik betaald door de Russen, in wijven (wel meerderjarig er zit al eens een 16 jarige tussen daarom natuurlijk dat ik Epstein verdedig. Ik val eigenlijk meer op 10 jarige meisjes, maar ja Poetin wou me dat niet geven... ) in vodka, en ook in coke. (de laatste keer was de kwaliteit maar zozo, teveel waspoeder tussen, van ariel dan nog, ik kreeg een bloedneus, Russen kennen weinig van coke, volgende keer zal ik het aan m'n buddy Maduro vragen, die heeft goed spul)
Ik werk niet exclusief voor de Russen ben freelancer. Dus wie wil dat ik voor hen schrijf, zend me een bericht en ik zal m'n rekeningnummer geven. Ik had eigenlijk liever voor de CIA gewerkt, die betalen beter, maar ze vonden de kwaliteit van m'n schrijfsels niet goed genoeg, de Russen konden echter niet beter krijgen, gezien het zoals U schreef achterlijke Mongolen zijn.

Tevreden nu?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 10:54   #462
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
moscow times is de pravda van de Russische oppositie. Als ik zou afkomen met een Poetin krant als bron zou U me weglachen.
Wat een contradictie.

Het feit dat het een blad is van de 'oppositie' maakt dat het juist totaal niet kan worden vergeleken met de Pravda.

De Pravda was het verlengstuk van de staat. De Moscow Times is dat per definitie niet.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 10:55   #463
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
moscow times is de pravda van de Russische oppositie. Als ik zou afkomen met een Poetin krant als bron zou U me weglachen.
Een aantal postings geleden zat jij nog op te hemelen hoe de Moscow Times een mooi voorbeeld was van neutrale Russische media.

Tot ze natuurlijk over iets berichten dat niet in jouw kraampje past. Dan is enkel Putingezinde media relevant en betrouwbaar.

Zo kennen we je wel he mister-kick-op-16-jarigen-wordt-betaald-in-wodka.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 10:55   #464
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht


Komt dit gebouw u bekend voor Tomm? Het is gelegen te Savushkina 55 in St-Petersburg.
JA, is m'n hoofdkwartier. Maar meestal werk ik van thuis uit.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 10:57   #465
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
JA, is m'n hoofdkwartier. Maar meestal werk ik van thuis uit.
Op welk verdiep is jouw kantoor? Heb je ook een eigen secretaresse?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 10:57   #466
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het verfoeilijke westen is nog altijd veel te beleefd en vriendelijk
Dit is hoe veel jonge russen vandaag de dag hun land zien, maar Tomm zal het ook wel beter weten dan hen natuurlijk.
Helaas voor hem bestaan er camera's en youtube.

Daarom dat zelfs volgens de moscom times Poetin nog altijd een populariteit heeft van 70%.
Wat uw Amerikaanse meesters natuurlijk willen is een nieuwe Jeltsin, die van Rusland terug een arm derde wereldland maakt, dat niet in de weg loopt. Over Jeltsin hebben de Amerikanen nooit geklaagd, mits de juiste prijs deed hij alles dat ze hem vroegen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 11:01   #467
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
zoals een blokker zegt: ik ben geen racist maar ....
Gij hebt veel humor, gij kunt met alle Chinezen spreken. Ik moet mijn mond houden want gij weet alles en ik weet niets.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 11:21   #468
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Daarom dat zelfs volgens de moscom times Poetin nog altijd een populariteit heeft van 70%.
Wat uw Amerikaanse meesters natuurlijk willen is een nieuwe Jeltsin, die van Rusland terug een arm derde wereldland maakt, dat niet in de weg loopt. Over Jeltsin hebben de Amerikanen nooit geklaagd, mits de juiste prijs deed hij alles dat ze hem vroegen.
lol.



'Amerikaanse meesters' Lol.
Ja, ik zwem in een zwembad vol dollars met aan beide kanten naakte wulpse californische grieten die bacardi drinken.

Putin zijn populariteit is zwaar tanende, daarom dat de oppositie continu murw wordt geklopt natuurlijk.
Het lijkt erop dat het echt aan het kantelen is, maar we weten natuurlijk allemaal dat de oude duivel nog wat truukjes achter de hand houdt.

https://www.volkskrant.nl/columns-op...euws~bf41dcb2/

Citaat:
Sommige deskundigen signaleren ‘machtsmoeheid’. Feit is dat terwijl de welvaart van de gemiddelde Rus is gedaald (en de rijkdom van Poetins trawanten is blijven groeien), de teksten over Russische glorie als holle frasen zijn gaan klinken.

Burgers vragen zich af hoe sterk de Russische positie echt is. Zuchtend onder sancties en geïsoleerd door het Westen begint het land meer te lijken op een geopolitieke has been dan op een wereldmacht. Het Westen krijgt nog steeds de schuld, maar de Russen zijn niet overtuigd. En ze zijn bepaald niet zo onder de indruk van de Russische bemoeienis in Syrië als ze waren door de annexatie van de Krim.

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 september 2019 om 11:23.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 11:43   #469
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Een aantal postings geleden zat jij nog op te hemelen hoe de Moscow Times een mooi voorbeeld was van neutrale Russische media.

Tot ze natuurlijk over iets berichten dat niet in jouw kraampje past. Dan is enkel Putingezinde media relevant en betrouwbaar.

Zo kennen we je wel he mister-kick-op-16-jarigen-wordt-betaald-in-wodka.
Als de Moscow times zeggen dat Poetins populariteit toch nog op 70 % ligt is dat omdat ze niet anders kunnen omdat onafhankelijke peilingen dat uitwijzen.
Maar als ze Poetin kunnen bekritiseren zullen ze het zeker niet nalaten.
Nogmaals een krant, zender of politicus die constant leugens verkoopt valt vlugger door de mand. Zelfs sommige dingen die de NYT schrijft, die Trump zegt, die RT, CNN of Fox uitzendt zijn waar andere half-waar of leugen. Zo werkt propaganda.

Laatst gewijzigd door tomm : 19 september 2019 om 11:43.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 11:48   #470
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Wat een contradictie.

Het feit dat het een blad is van de 'oppositie' maakt dat het juist totaal niet kan worden vergeleken met de Pravda.

De Pravda was het verlengstuk van de staat. De Moscow Times is dat per definitie niet.
Voor de pravda een staatskrant werd was het een oppositiekrant. De moscow times is het mondstuk van de Russische oppositie. Moest die aan de macht komen wordt de moscow times een krant die het Russische overheidsstandpunt vertolkt. Overigens de echte pravda bestaat nog is het mondstuk van de Russische communistische oppositie, die in Moskou een alliantie afsloten met de pro-westerse oppositie. (daarom dat je de laatste weken soms positieve dingen leest over de communisten in de westerse pers, de vijand van mijn vijand is mijn vriend je kent dat wel)

Laatst gewijzigd door tomm : 19 september 2019 om 11:49.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 11:57   #471
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
lol.



'Amerikaanse meesters' Lol.
Ja, ik zwem in een zwembad vol dollars met aan beide kanten naakte wulpse californische grieten die bacardi drinken.

Putin zijn populariteit is zwaar tanende, daarom dat de oppositie continu murw wordt geklopt natuurlijk.
Het lijkt erop dat het echt aan het kantelen is, maar we weten natuurlijk allemaal dat de oude duivel nog wat truukjes achter de hand houdt.

https://www.volkskrant.nl/columns-op...euws~bf41dcb2/
We hebben het daar al over gehad op een andere draad. Uiteindelijk volgens diezelfde peiling steunt nog steeds 70 % Poetin zelfs al vinden ze het niet ideaal.
Een mooie manipulatie van u en de westerse pers overigens om de laatste verkiezingen als een nederlaag voor Poetin te omschrijven.

Ondanks herhaalde oproepen van Navalny om op oppositiekandidaten te stemmen kwam slechts 22% opdagen. De partij van Poetin won in alle regios een meerderheid behalve in Khabarovsk waar Zirinovsky won. In Moskou verloor de partij van Poetin zetels aan de communisten, die het erg goed deden, maar behield de meerderheid. Een zware nederlaag voor Poetin? Don t think so. Uw held in Oekraine Poroshenko die niet meer dan 20 % haalde in de tweede ronde, DAT is een nederlaag.
Dat de communisten het goed doen stemt mij gelukkig trouwens, hopelijk slagen ze er ooit in Poetin omver te werpen. Maar daar hoor je weinig over in de westerse pers, past niet in hun kraam.

Laatst gewijzigd door tomm : 19 september 2019 om 12:09.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 12:07   #472
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
JA, is m'n hoofdkwartier. Maar meestal werk ik van thuis uit.
Op het derde verdiep. Goede werksfeer. Ik zit op de afdeling "politics.be". ik word minder betaald dan vroeger want Poetin vindt het doelpubliek, namelijk verzuurde zagen en zwanzers van middelbare leeftijd, niet zo interessant.

Laatst gewijzigd door tomm : 19 september 2019 om 12:08.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 13:36   #473
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.620
Standaard

Vergeet je dagelijkse job bij den ijzeren weg maar niet. Ik apprecieer Putin genoeg om u in Russia bij 't huisvuil te zetten.
Ik kan het hem niet echt verwijten.

DAVAI!!!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 16:24   #474
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Als de Moscow times zeggen dat Poetins populariteit toch nog op 70 % ligt is dat omdat ze niet anders kunnen omdat onafhankelijke peilingen dat uitwijzen.
Maar als ze Poetin kunnen bekritiseren zullen ze het zeker niet nalaten.
Nogmaals een krant, zender of politicus die constant leugens verkoopt valt vlugger door de mand. Zelfs sommige dingen die de NYT schrijft, die Trump zegt, die RT, CNN of Fox uitzendt zijn waar andere half-waar of leugen. Zo werkt propaganda.
Okay, ik onthoud dat Moscow Times eerst een mooi voorbeeld was van neutrale pers maar nu toch in het verdomhoekje zitten want ze bevestigen bestaan van troll factory. Damagnie.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 16:26   #475
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Op het derde verdiep. Goede werksfeer. Ik zit op de afdeling "politics.be". ik word minder betaald dan vroeger want Poetin vindt het doelpubliek, namelijk verzuurde zagen en zwanzers van middelbare leeftijd, niet zo interessant.
Ah ja, jij zit op de afdeling Benelux. Strategisch belangrijk want huisvest het hoofdkwartier van de NAVO. Mogelijks vindt Putin de opkomst van Vlaams-nationalisme ook interssant om te volgen hieromtrent.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 16:40   #476
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Gij hebt veel humor, gij kunt met alle Chinezen spreken. Ik moet mijn mond houden want gij weet alles en ik weet niets.
het enige zinnige dat ge in 15 jaar op dit forum hebt geschreven.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 23:33   #477
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Okay, ik onthoud dat Moscow Times eerst een mooi voorbeeld was van neutrale pers maar nu toch in het verdomhoekje zitten want ze bevestigen bestaan van troll factory. Damagnie.
Niet neutraal, maar zeker niet pro-Poetin, zoals hier beweerd werd.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2019, 23:40   #478
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ah ja, jij zit op de afdeling Benelux. Strategisch belangrijk want huisvest het hoofdkwartier van de NAVO. Mogelijks vindt Putin de opkomst van Vlaams-nationalisme ook interssant om te volgen hieromtrent.
Dat valt dik tegen. Hij heeft enkele liedjes van Will Tura en Dana Winner gehoord , eens naar "thuis" gekeken gedubt in het Russisch, een rechtstreekse uitzending van een zitting van het Vlaams parlement bekeken, en viel in slaap. Sindsdien werd mijn budget nog maar eens beknot.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2019, 00:44   #479
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat valt dik tegen. Hij heeft enkele liedjes van Will Tura en Dana Winner gehoord , eens naar "thuis" gekeken gedubt in het Russisch, een rechtstreekse uitzending van een zitting van het Vlaams parlement bekeken, en viel in slaap. Sindsdien werd mijn budget nog maar eens beknot.
Oei, je secretaresse werd ontslagen. En je wodka is nu van een goedkoop merk.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2019, 08:11   #480
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Oei, je secretaresse werd ontslagen. En je wodka is nu van een goedkoop merk.
Een schande is het.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be