Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met academici en ideologen (2005) > Boudewijn Bouckaert - 7 feb. t.e.m. 13 feb.
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Boudewijn Bouckaert - 7 feb. t.e.m. 13 feb. Bouckaert is professor aan de Gentse universiteit en een opgemerkt figuur door zijn voorzitterschap van de 'liberale politieke club en denktank' Nova Civitas. Hij is tevens een vurig verdediger van het klassiek liberalisme en wordt daarbij wel eens bekeken als de oppositie binnen de heersende liberale klasse. Daarnaast is hij ook voorzitter van het OVV (Overlegcentrum van Vlaamse Verenigingen)

 
 
Discussietools
Oud 15 februari 2005, 08:20   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Loop het lijstje af van bestuurders die in een apart Vlaanderen aan de bak zouden komen, en je zal merken dat de meerderheid opnieuw dezelfde elitair-autoritaire troep is, die democratie niet genegen is:
N-VA//CD&V nep-democraten in theorie én praktijk
Paars democraten in theorie, doch in praktijk woordbrekers
VB democratisch in theorie (Annemans), praktijk: afwachten

Om die reden kan uw 'republiek Vlaanders' mij al niet bekoren.
Je zou gelijk KUNNEN hebben maar het is een feit dat de degenen die hier NU ALLES tegenhouden, ook en zelfs het Europees hondenbrokreferendum, de PS is.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 februari 2005 om 08:21.
Knuppel is offline  
Oud 15 februari 2005, 11:15   #42
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

Eer Vlaanderen onafhankelijk is, zijn mijn oude vingers niet meer in staat om nog noemenswaardig forumactief te zijn.
Op zoek naar complimentjes?

Pak vast!

Jij kan gerust nog tien jaar mee hoor ouwe jongen


Citaat:
Ik weet zelfs niet of ik een secessie overleef zonder ernstige mentale schade.
Ik ben er van overtuigd dat de opgelopen mentale schade door het dogmatiseren van een onverkozen rwa in een vrije (BROV) geest na een maand onafhankelijkheid reeds is genezen.8)



Citaat:
De s(c)hok omwille van dergelijk falen en nederlaag, dewelke ik hoedanook als persoonlijk op mij neem, zal teveel zijn voor mijn getourmenteerde geest.
Dat die getormenteerde geest in een onafhankelijk en democratisch Vlaanderen snel tot rust zou komen heb ik hierboven reeds aangehaald.



Citaat:
Waarlijk een heksentoer!
Probeer alleen al mentaal deze switch maar eens te maken
..............>
Onze Alexandra mag dan niet zo mooi ( ) zijn als monseigneur Philippe de Belgique; Haar doktorstitel daarentegen is wél echt en niet "honoris causa wegens hooggeboren".


Citaat:
Om nog maar te zwijgen van haar probleem met:
Jij zou versteld staan van het pluralisme dat wij kennen binnen de grote Vlaams Nationalistische familie.




Citaat:
Hoewel, binnen 2�*300 jaar zullen we beiden al niet zo nauw meer kijken.
Inderdaad, tegen die tijd weten zelfs de geschiedenisleraars niet meer dat Vlaanderen ooit deel uitmaakte van een kunsmatige Franco-Albionistische constructie.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 februari 2005 om 11:17.
Fieseler is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be